Bij een screenshot kun je dat niet hier doen, dat moet in paint/PS/whatever anders klopt het niet. Forward is dus wel een woordje vervangenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:30 schreef timmmmm het volgende:
Uhm, screenshot vervalsen is woordje vervangen, screenshot maken en klaar
screenie ook, als je zeg maar zon PM hebt.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij een screenshot kun je dat niet hier doen, dat moet in paint/PS/whatever anders klopt het niet. Forward is dus wel een woordje vervangen
Tilburgquote:Op woensdag 5 november 2008 14:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Okee, mag ik ook nog weten waar. Zit een beetje in de tijd dat ik toch wel een beslissing moet gaan nemen over me studie, en ik heb eigenlijk niet echt een idee wat ik wil doen.
Ja, maar dan heb je een open PM, wie gelooft dat nuquote:Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
screenie ook, als je zeg maar zon PM hebt.
Jouw rol in het maffia spel is maffia.
verander je het in:
Jouw rol in het maffia spel is nachtwaker.
en dan maak je pas pm. oftewel, je kan eigenlijk alles vervalsen.
Als je een PM krijgt zoals je hem krijgt, kun je daar niets aan aanpassen. Alleen wanneer je op forward of beantwoord klikt -> open PMquote:
Stelletje bitches.. Ik zou eigenlijk om half 12 al thuis zijn maar iemand vond het nodig om voor onze 2e zaak iemand neer te steken / neer te schieten dus wij zijn druk bezig met 3784788478 dingen regelen..quote:Op woensdag 5 november 2008 10:58 schreef DuTank het volgende:
Dutank (1) Susi,
Sheep (2) Siestaguru, timmmmm
timmmmm (1) DuTank
PP hoeft nu niets te doen, PMen was niet verboden dus DuTank blijft me dunkt. Of het morgen nog mag, tjaquote:Op woensdag 5 november 2008 14:53 schreef Silentalarm het volgende:
ohja klopt je hebt gelijk. Maar het blijft niet moeilijk een PM aan te passen. En het blijft ook zo dat Screenshots gewoon verboden zijn. En laat pp maar beslissen.
Ik ga er weer vandoor. Wiskunde leren. Kijken of ik nog hoger kan halen dan een 1,9.
doei!
Nou, ik herinner me twee spellen terug.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:13 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
Als het goed is moet iedereen die dit spel speelt zich als een Sherlock gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |