abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63062123
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:04 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik lees daar niks over b.v de gevonden zwavel resten.
Ik lees daar niks over het metalurgisch vervolgonderzoek als gemeld door de FEMA,
Ik lees daar wel dat er bijna geen staal gevonden is dat meer dan 250 graden verhit is geweest. Van 2 plekken zegt men dit zeker te weten. ik lees dat er nergens bewijs is gevonden dat er staal aan meer dan 6 graden hitte is blootgesteld.
Ook lees ik dat er te weinig (core) materiaal beschikbaar was om tot 'n representatief beeld te komen.
[..]

Wanneer was het laatste stuk staal ook al weer afgevoerd zei je ?

MBT het WTC7 heeft het NIST helemaal GEEN staal onderzocht. Omdat men niet met zekerheid kon zeggen of het daadwerkelijk van wtc 7 afkomstig was.

[ afbeelding ]

mbt wtc 1 en 2 lukte dat wel maar mbt wtc7 niet ?
Ow je haalt er nu weer een ander onderwerp nu blijkt dat je ingeslagen weggetje doodloopt. Dan ga je weer zeuren over andere details.

Geef nou gewoon eens aan waar het NIST het fout heeft ipv telkens vragen te gaan stellen over onbelangrijke details.
pi_63066603
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:26 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Ow je haalt er nu weer een ander onderwerp nu blijkt dat je ingeslagen weggetje doodloopt. Dan ga je weer zeuren over andere details.

Geef nou gewoon eens aan waar het NIST het fout heeft ipv telkens vragen te gaan stellen over onbelangrijke details.
Andere details ? Dit zijn de details en fouten waar ik al jaren op wijs, in dit topic en in 'n topic waar ik je al vaker op gewezen hebt, dat weggetje loopt i.d.d. dood omdat je die zaken negeert en ze niet als fouten ziet.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_63068584
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:24 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe een Grand Jury werkt, maar volgens mij moeten ze daarvoor een levende verdachte hebben in een rechtzaal.

Dat de FBI er niet expliciet melding van maakt of dat er geen Grand Jury is geweest vind ik niet zo bijzonder. Zolang er niemand is die een fatsoenlijk alternatief verhaal heeft, zie ik geen reden om veel aan het officiele te tornen.
Gaan we het anders doen zolang er geen fatsoenlijk officieel verhaal is twijfel ik,
en hoe komt het dan dat Osama wel voor anderen zaken gezocht word als hij daarvoor levend in een rechtszaal moet staan?
Jij vind het misschien niet bijzonder ik vind het wel frappant de wereld wacht nog steeds op het bewijs.
Kennelijk heb je dat dus geef maar op.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
  zondag 9 november 2008 @ 07:36:47 #104
225968 Houtworm
I love Wood
pi_63068852
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Andere details ? Dit zijn de details en fouten waar ik al jaren op wijs, in dit topic en in 'n topic waar ik je al vaker op gewezen hebt, dat weggetje loopt i.d.d. dood omdat je die zaken negeert en ze niet als fouten ziet.
Ow je vind het fout. Neemaar zeg, je durft een keer stelling te nemen in plaats van alleen maar telkens nieuwe vragen te stellen.

Het zijn geen schokkende zaken waaruit blijkt dat het NIST onderzoek fout is en hun conclusies niet kloppen. Dus dan vind ik het zonde van de tijd om daar ellenlang over door te gaan.
  zondag 9 november 2008 @ 07:49:57 #105
225968 Houtworm
I love Wood
pi_63068876
quote:
Op zondag 9 november 2008 04:51 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

Gaan we het anders doen zolang er geen fatsoenlijk officieel verhaal is twijfel ik,
en hoe komt het dan dat Osama wel voor anderen zaken gezocht word als hij daarvoor levend in een rechtszaal moet staan?
Jij vind het misschien niet bijzonder ik vind het wel frappant de wereld wacht nog steeds op het bewijs.
Kennelijk heb je dat dus geef maar op.
Nee hoor. Het grootste deel van de wereld gelooft niet in de complotten.

Er is genoeg bewijs in de richting van Osama Bin Landen. Als jij dat bewijs niet goed genoeg vind is dat jouw probleem. Ik ga het dus niet nog een keer geven want blijkbaar wil je dat toch niet accepteren.
Het is dan wel heel simpel om te stellen dat de wereld nog steeds op bewijs wacht.

Overigens, een grand jury is er alleen maar om te kijken of er genoeg bewijs is voor een rechtzaak. En aangezien OBL door een Grand Jury al eerder is aangemerkt als leider van een terorristische organisatie, waarom zouden ze het dan nog een keer gaan doen.

Het is zo typerend hoe hier de discussie gaan. Ineens zijn de complotgelovers experts op het gebied van vliegrampen, gecontroleerde sloop, het amerikaans rechtsysteem enzovoort. En aangezien een aantal dingen daarbij anders gaan dan ze denken, klopt het officiele verhaal helemaal niet.
Kan het ook niet zo zijn dat de complotgelovers niet zoveel verstand hebben van vliegrampen, gecontroleerde sloop, het amerikaans rechtsysteem enzovoort en dat het helemaal niet zo raar is zoals de officiele verhalen zijn?

Want ook bij andere vliegtuig rampen worden paspoorten en andere zaken gevonden. Een gebouw kan best wel uit zichzelf recht naar benenden instorten, ook al eerder gebeurd. Bellen in een vliegtuig was in die tijd in Amerika al goed te doen.
pi_63068884
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:24 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe een Grand Jury werkt, maar volgens mij moeten ze daarvoor een levende verdachte hebben in een rechtzaal.
Nee dus:
quote:
The primary function of the modern grand jury is to review the evidence presented by the prosecutor and determine whether there is probable cause to return an indictment.

The original purpose of the grand jury was to act as a buffer between the king (and his prosecutors) and the citizens. Critics argue that this safeguarding role has been erased, and the grand jury simply acts as a rubber stamp for the prosecutor.

Since the role of the grand jury is only to determine probable cause, there is no need for the jury to hear all the evidence, or even conflicting evidence. It is left to the good faith of the prosecutor to present conflicting evidence.

In the federal system, the courts have ruled that the grand jury has extraordinary investigative powers that have been developed over the years since the 1950s. This wide, sweeping, almost unrestricted power is the cause of much of the criticism. The power is virtually in complete control of the prosecutor, and is pretty much left to his or her good faith.
(...)
The grand jury hears only cases brought to it by the prosecutor. The prosecutor decides which witnesses to call. The prosecutor decides which witnesses will receive immunity. The basic questioning is done by the prosecutor on a theory he or she articulates. The grand jury members are generally permitted to ask questions at the end of a witness's testimony. The prosecutor generally decides if he or she has enough evidence to seek an indictment. Occasionally the grand jurors may be asked whether they would like to hear any additional witnesses, but since their job is only to judge what the prosecutor has produced, they rarely ask to do so.
(...)
Normal rules of evidence do not apply to a grand jury investigation, and a judge is generally needed only to rule on privilege issues or issues relating to contempt.
Bron

Een grand jury hoeft niet eens al het bewijs te bekijken.
De grand jury wordt gevoed door de prosecutor (staatsaanklager?), en beoordeelt wat ze voorgeschoteld krijgen.
Dus om nu te zeggen dat een grand jury hier een enorm gemis is. Een aanklager zou imo weinig moeite hebben om een grand jury te overtuigen dat er genoeg aanleiding is voor een rechtszaak (want dat is alles wat een grand jury beoordeeld).

Volgens wiki maakt de helft van de staten in de VS al geen gebruik meer van een grand jury. New York wel, voor zover ik kon nagaan alleen voor bepaalde misdaden, maar kon niet eenvoudig achterhalen voor welke.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 07:55:06 ]
pi_63070368
quote:
Op zondag 9 november 2008 07:36 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Ow je vind het fout. Neemaar zeg, je durft een keer stelling te nemen in plaats van alleen maar telkens nieuwe vragen te stellen.

Het zijn geen schokkende zaken waaruit blijkt dat het NIST onderzoek fout is en hun conclusies niet kloppen. Dus dan vind ik het zonde van de tijd om daar ellenlang over door te gaan.
Had dat ff eerder laten weten.

"n Samenvatting:

Dr. Wyndham’s Reply to NIST About Their WTC 7 Final Report
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_63070550
quote:
Op zondag 9 november 2008 07:49 schreef Houtworm het volgende:
Kan het ook niet zo zijn dat de complotgelovers niet zoveel verstand hebben van vliegrampen, gecontroleerde sloop, het amerikaans rechtsysteem enzovoort en dat het helemaal niet zo raar is zoals de officiele verhalen zijn?
Ja , en van de 1.5 miljoen mensen waaruit het officiele onderzoeksteam samengesteld kon worden kiezen ze deze:

quote:
Ryan shows that the same principals headed the various government investigations of the WTC collapses, the Pentagon crash, and Oklahoma City bombing, despite the fact that the investigations involved assessments of entirely different kinds of structures inflicted with different kinds of damage. Why do the same five or so individuals turn up in investigations relating to terrorist attack, when, according to the American Society of Civil Engineers (ASCE), there are 1.5 million engineers in the US? The authors of the official report on the Murrah Federal Building -- Gene Corley, Charles Thornton, Paul Mlaker, and Mete Sozen -- were all among the initial team of the ASCE WTC investigation. Several of these individuals have strong connections to industries that benefited from the attack, such as armaments makers and oil and gas producers.
http://911research.wtc7.net/reviews/kevin_ryan/newstandard.html
Zullen wel de enige zijn die er echt verstand van hebben.
Eisenhower1961.
pi_63078927
quote:
Op zondag 9 november 2008 07:49 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Nee hoor. Het grootste deel van de wereld gelooft niet in de complotten.

Er is genoeg bewijs in de richting van Osama Bin Landen. Als jij dat bewijs niet goed genoeg vind is dat jouw probleem. Ik ga het dus niet nog een keer geven want blijkbaar wil je dat toch niet accepteren.
Het is dan wel heel simpel om te stellen dat de wereld nog steeds op bewijs wacht.

Overigens, een grand jury is er alleen maar om te kijken of er genoeg bewijs is voor een rechtzaak. En aangezien OBL door een Grand Jury al eerder is aangemerkt als leider van een terorristische organisatie, waarom zouden ze het dan nog een keer gaan doen.

Het is zo typerend hoe hier de discussie gaan. Ineens zijn de complotgelovers experts op het gebied van vliegrampen, gecontroleerde sloop, het amerikaans rechtsysteem enzovoort. En aangezien een aantal dingen daarbij anders gaan dan ze denken, klopt het officiele verhaal helemaal niet.

Want ook bij andere vliegtuig rampen worden paspoorten en andere zaken gevonden. Een gebouw kan best wel uit zichzelf recht naar benenden instorten, ook al eerder gebeurd. Bellen in een vliegtuig was in die tijd in Amerika al goed te doen.
Kun je het bewijs niet vinden dan?
ow wacht even ik ben een nut jaja
quote:
Q I want to be clear because I've heard you say this, and I've heard the President say it, but I want you to say it for my listeners, which is that the White House has never argued that Saddam was directly involved in September 11th, correct?

THE VICE PRESIDENT: That's correct. We had one report early on from another intelligence service that suggested that the lead hijacker, Mohamed Atta, had met with Iraqi intelligence officials in Prague, Czechoslovakia. And that reporting waxed and waned where the degree of confidence in it, and so forth, has been pretty well knocked down now at this stage, that that meeting ever took place. So we've never made the case, or argued the case that somehow Osama bin Laden [sic] was directly involved in 9/11. That evidence has never been forthcoming. But there -- that's a separate proposition from the question of whether or not there was some kind of a relationship between the Iraqi government, Iraqi intelligence services and the al Qaeda organization.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2006/03/20060329-2.html
Op de site van het witte huis kom maar op met je bewijs zelfs cheny zegt dat ze het niet hebben.
Nu jij weer of is deze bron niet goed genoeg?
Maart 2006
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
  zondag 9 november 2008 @ 18:27:55 #110
225968 Houtworm
I love Wood
pi_63080396
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ja , en van de 1.5 miljoen mensen waaruit het officiele onderzoeksteam samengesteld kon worden kiezen ze deze:

[ afbeelding ]
[..]

Kom nou eens met echte fouten!

Geef nou gewoon eens 1 grote fout in het NIST onderzoek aan. Het onderzoek onderuit proberen te halen omdat ze niet alle stale balken hebben onderzocht of omdat ze een verkeerd onderzoeks team hebben is wat mij betreft echt kansloos.

Het is toch wel frappant dat ik al een paar dagen vraag om een duidelijke fout aan te geven en het enige waar jij mee komt is gezeur dat het onderzoek niet goed zou zijn om verschillende redenen. Dan moet je ook niet verbaasd zijn dat ik niet zie wat jij wel ziet.
  zondag 9 november 2008 @ 18:37:21 #111
225968 Houtworm
I love Wood
pi_63080598
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:22 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

[..]

Op de site van het witte huis kom maar op met je bewijs zelfs cheny zegt dat ze het niet hebben.
Maart 2006
Jawel hoor. Ik kan zat bewijs vinden. Maar ik ga het niet allemaal voor de 50.000 ste keer oplepelen. Als jij nu al vind dat het bewijs niet goed is, waarom zou je dat bij de 50.001 ste keer wel goed vinden?

Cheney zegt dus dat ze geen direct bewijs hebben dat OBL erbij betrokken was. Hij is niet ter plaatse gezien bij het uitzwaaien van de kapers ofzo.
Er zijn wel genoeg andere bewijzen, zoals een video-verklaring van OBL zelf, dat die erbij betrokken was.

Maar als jij zo goed weet dat Al Qaeda het niet gedaan heeft, wie heeft het dan wel gedaan en welk bewijs heb jij daarvoor?
Als je van mij bewijs verwacaht, dan mag ik dat toch ook wel aan jou vragen.

Negeer ook gerust het grootste deel van mijn post. Dat komt ook zeer overtuigend over.
pi_63080684
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:37 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ik kan zat bewijs vinden. Maar ik ga het niet allemaal voor de 50.000 ste keer oplepelen. Als jij nu al vind dat het bewijs niet goed is, waarom zou je dat bij de 50.001 ste keer wel goed vinden?

Cheney zegt dus dat ze geen direct bewijs hebben dat OBL erbij betrokken was. Hij is niet ter plaatse gezien bij het uitzwaaien van de kapers ofzo.
Er zijn wel genoeg andere bewijzen, zoals een video-verklaring van OBL zelf, dat die erbij betrokken was.

Maar als jij zo goed weet dat Al Qaeda het niet gedaan heeft, wie heeft het dan wel gedaan en welk bewijs heb jij daarvoor?
Als je van mij bewijs verwacaht, dan mag ik dat toch ook wel aan jou vragen.

Negeer ook gerust het grootste deel van mijn post. Dat komt ook zeer overtuigend over.
Het grootste gedeelte van je post was niet aanmij gericht aangezien ik het daar niet over heb gehad.
Dus als jij een ander deel van de discussie aan moet snijden wat los staat van mijn opmerking geeft dat aan dat je niet erg sterk staat in je mening.
Tevens was die boodschap van osama van voor maart 2006 en kennelijk vind cheny dat bewijs niet goed genoeg.
Maar goed je vraagt van mij bewijs maar je wilt zelf geen bewijs overleggen omdat je je daar te goed voor voelt.
Totdat ik duidelijke argumenten van jou hoor ga ik verder niet met je in discussie want jij verdoet mijn tijd met je nietszeggende replies.
  zondag 9 november 2008 @ 18:46:57 #113
225968 Houtworm
I love Wood
pi_63080794
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:42 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

Het grootste gedeelte van je post was niet aanmij gericht aangezien ik het daar niet over heb gehad.
Dus als jij een ander deel van de discussie aan moet snijden wat los staat van mijn opmerking geeft dat aan dat je niet erg sterk staat in je mening.
Tevens was die boodschap van osama van voor maart 2006 en kennelijk vind cheny dat bewijs niet goed genoeg.
Maar goed je vraagt van mij bewijs maar je wilt zelf geen bewijs overleggen omdat je je daar te goed voor voelt.
Totdat ik duidelijke argumenten van jou hoor ga ik verder niet met je in discussie want jij verdoet mijn tijd met je nietszeggende replies.
Steek je kop vooral in het zand. Als je de verschillende onderzoeken die de afgelopen jaren zijn geweest geen bewijs vind, dan heb ik niks nieuws voor je.

Wat wel nieuw zou zijn, is bewijs dat Al Qaeda het niet gedaan heeft. Dus kom maar op.
pi_63081342
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:46 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Steek je kop vooral in het zand. Als je de verschillende onderzoeken die de afgelopen jaren zijn geweest geen bewijs vind, dan heb ik niks nieuws voor je.

Wat wel nieuw zou zijn, is bewijs dat Al Qaeda het niet gedaan heeft. Dus kom maar op.
Nou als je moet liegen om je standpunten kracht bij te zetten tel je niet mee in de discussie.
Je gaf aan al bewijzen gegeven te hebben mbt de schuldvraag van Osama maar na je complete postgeschiedenis mbt dit onderwerp te hebben doorgespit kan ik geen enkele post vinden die hier iets over zegt.
Dus beantwoord mijn vraag niet met een wedervraag, doe zelf niet waar je anderen van beschuldigd en geef normaal antwoord.
Ik kwam al met informatie van de site van het witte huis zelf. Jij komt daarop met een antwoord dat je al 50.000 maal hetzelfde bewijs hier op fok hebt gezet, ik kan het niet terug vinden.
Heb je een linkje voor me?
Ik zag namelijk alleen maar trolls en flames.
  zondag 9 november 2008 @ 19:17:29 #115
225968 Houtworm
I love Wood
pi_63081450
Overigens, wat de FBI betreft en OBL.

In ieder geval in de tenlasteleging van ZACARIAS MOUSSAOUI wordt de naam Osama Bin Laden vaak zat genoemd. Het is eigenlijk meer een aanklacht tegen OBL dan tegen Moussaoui.
Dus dat de FBI OBL niet verdenkt van 9/11 alleen maar omdat dat niet op zijn Wanted poster staat is echt een lachertje

http://www.usdoj.gov/ag/moussaouiindictment.htm
  zondag 9 november 2008 @ 19:23:45 #116
225968 Houtworm
I love Wood
pi_63081591
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:12 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

Nou als je moet liegen om je standpunten kracht bij te zetten tel je niet mee in de discussie.
Je gaf aan al bewijzen gegeven te hebben mbt de schuldvraag van Osama maar na je complete postgeschiedenis mbt dit onderwerp te hebben doorgespit kan ik geen enkele post vinden die hier iets over zegt.
Dus beantwoord mijn vraag niet met een wedervraag, doe zelf niet waar je anderen van beschuldigd en geef normaal antwoord.
Ik kwam al met informatie van de site van het witte huis zelf. Jij komt daarop met een antwoord dat je al 50.000 maal hetzelfde bewijs hier op fok hebt gezet, ik kan het niet terug vinden.
Heb je een linkje voor me?
Ik zag namelijk alleen maar trolls en flames.
Ik zeg nergens dat ik het al 50.000 keer verteld heb. Goed lezen.
De onderzoeken rondom 9/11 zijn al jaren oud en ik mag toch wel aannemen dat jij je een beetje ingelezen hebt in dit onderwerp voordat je hier kwam posten. Dus ik ga ervan uit dat jij al die (overheids) onderzoeken hebt gelezen en goed op de hoogte bent. Ik kan jou dus niks nieuws vertellen en ik heb een hekel aan dingen onnodig herhalen.

Die site van het witte huis geeft niet aan wie het dan wel gedaan heeft. Dus dat geeft geen antwoord op mijn vraag. Jou constante weigering om zelfs maar te noemen wie de aanslagen dan wel heeft georganiseerd, doet mij vermoeden dat je dat zelf niet eens weet en alleen maar roept dat OBL het niet gedaan heeft.

En wat betreft die site, in een later persbericht stellen ze toch duidelijk dat Al Qaeda (en dus Osama Bin Laden) amerikanen heeft gedood op 9/11
quote:
The facts are that al Qaeda terrorists killed Americans on 9/11, are fighting us in Iraq and across the world, and are plotting to kill Americans here at home again.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2007/07/20070724-9.html
pi_63090301
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:37 schreef Houtworm het volgende:

[..]

je hebt het nog geen 1 keer opgelepeld leugenaar
pi_63090395
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:23 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik het al 50.000 keer verteld heb. Goed lezen.
De onderzoeken rondom 9/11 zijn al jaren oud en ik mag toch wel aannemen dat jij je een beetje ingelezen hebt in dit onderwerp voordat je hier kwam posten. Dus ik ga ervan uit dat jij al die (overheids) onderzoeken hebt gelezen en goed op de hoogte bent. Ik kan jou dus niks nieuws vertellen en ik heb een hekel aan dingen onnodig herhalen.

Die site van het witte huis geeft niet aan wie het dan wel gedaan heeft. Dus dat geeft geen antwoord op mijn vraag. Jou constante weigering om zelfs maar te noemen wie de aanslagen dan wel heeft georganiseerd, doet mij vermoeden dat je dat zelf niet eens weet en alleen maar roept dat OBL het niet gedaan heeft.

En wat betreft die site, in een later persbericht stellen ze toch duidelijk dat Al Qaeda (en dus Osama Bin Laden) amerikanen heeft gedood op 9/11
[..]

http://www.whitehouse.gov/news/releases/2007/07/20070724-9.html
Zoals de quote in de post hierboven, als je wilt dat mensen je begrijpen moet je wel goed schrijven staat dus even los van het lezen.
pi_63091906
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:27 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Kom nou eens met echte fouten!

Geef nou gewoon eens 1 grote fout in het NIST onderzoek aan. Het onderzoek onderuit proberen te halen omdat ze niet alle stale balken hebben onderzocht of omdat ze een verkeerd onderzoeks team hebben is wat mij betreft echt kansloos.

Het is toch wel frappant dat ik al een paar dagen vraag om een duidelijke fout aan te geven en het enige waar jij mee komt is gezeur dat het onderzoek niet goed zou zijn om verschillende redenen. Dan moet je ook niet verbaasd zijn dat ik niet zie wat jij wel ziet.
Ze hebben van het wtc7 NIET één " stalen balk" onderzocht. Maar ik ben er i.d.d. niet verbaasd over dat jij dat " onbeduidende detail " als hiervboven uitlegt. Kansloos om nog verder te gaan met m'n gezeur indien jij zaken blijft verdraaien en negeren.
Eisenhower1961.
pi_63094989
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:10 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ze hebben van het wtc7 NIET één " stalen balk" onderzocht. Maar ik ben er i.d.d. niet verbaasd over dat jij dat " onbeduidende detail " als hiervboven uitlegt. Kansloos om nog verder te gaan met m'n gezeur indien jij zaken blijft verdraaien en negeren.
Het is zeker kansloos om met mij verder te gaan als je niks concreets aan kunt geven.

Je kunt niet eens uitleggen waarom het noodzakelijk is dat het staal uit WTC7 goed moet worden onderzocht. Bij de brandweer hebben ze ook vaak zat dat delen van het bewijs materiaal is verbrand, maar dat ze toch nog de oorzaak kunnen achterhalen. Of is dat dan ook meteen een onbetrouwbaar slecht onderzoek?
pi_63095015
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

Zoals de quote in de post hierboven, als je wilt dat mensen je begrijpen moet je wel goed schrijven staat dus even los van het lezen.

Achja, geef ik je bewijs voor de link tussen 9/11 en Osama Bin Laden.
Wil je het niet lezen. Niet onverwacht.
pi_63095086
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:53 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Anders quote je even correct en antwoord je correct geef maar aan waar ik zeg dat ik het niet wil lezen?
Dit is pas de eerste link in heel je post historie die je geeft terwijl je het al 50.000 keer had opgelepeld.
Deze reply van jou geeft maar weer eens aan dat jij geen waardig discussiepartner bent.
pi_63095140
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:53 schreef Houtworm het volgende:

[..]

En ik lees het vrij goed en las het net voor de 3e keer maar ik kan op deze pagina geen bewijs vinden.
Het enige wat er staat is:
quote:
The facts are that al Qaeda terrorists killed Americans on 9/11
Maar die "feiten" kan ik nergens terugvinden op die pagina, ook kan ik geen verwijzing naar die feiten vinden.
De pagina gaat er alleen maar over dat groeperingen van rebellen in Iraq niet irakees zijn en dus bij al qaeda horen.
Maar goed probeer het nog eens.
pi_63095211
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:05 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

En ik lees het vrij goed en las het net voor de 3e keer maar ik kan op deze pagina geen bewijs vinden.
Het enige wat er staat is:
[..]

Maar die "feiten" kan ik nergens terugvinden op die pagina, ook kan ik geen verwijzing naar die feiten vinden.
De pagina gaat er alleen maar over dat groeperingen van rebellen in Iraq niet irakees zijn en dus bij al qaeda horen.
Maar goed probeer het nog eens.
Je bent dus selectief aan het kijken. Want die FBI pagina heb je blijkbaar overgeslagen.

En je weigert ook nog steeds te antwoorden wie de aanslagen dan wel gepleegd heeft. Moet toch niet zo moeilijk zijn om daar antwoord op te geven.
pi_63095407
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:11 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Je bent dus selectief aan het kijken. Want die FBI pagina heb je blijkbaar overgeslagen.

En je weigert ook nog steeds te antwoorden wie de aanslagen dan wel gepleegd heeft. Moet toch niet zo moeilijk zijn om daar antwoord op te geven.
LoL wat een eigenwijs mannetje ben je toch anderen beschuldigen van zaken waar je jezelf schuldig aan maakt.
Om de beschuldiging van de een aan de kaak te stellen hoef ik niet met de beschuldiging van een ander te komen.
Dat dat niet opkomt in jouw infantiele brein verbaast mij echter helemaal niet.
pi_63095463
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:22 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

LoL wat een eigenwijs mannetje ben je toch anderen beschuldigen van zaken waar je jezelf schuldig aan maakt.
Om de beschuldiging van de een aan de kaak te stellen hoef ik niet met de beschuldiging van een ander te komen.
Dat dat niet opkomt in jouw infantiele brein verbaast mij echter helemaal niet.
Als je geen inhoudelijke discussie wilt of kunt voeren, negeer me dan zoals je onlangs zei te gaan doen.

Als je zelfs niet kunt zeggen wie de aanslagen dan wel hebben georganiseerd is het wel vreemd dat je zoveel loopt te zeuren op anderen.
pi_63095495
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:11 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Op die pagina zie ik een opsomming van info over osama echter en lees ik dat hij de aanslagen prees.
En zaken over opleidingskampen etc. Echter kan ik daar nergens lezen dat zij hem verantwoordelijk stellen.
Want als hij dmv training verantwoordelijk zou zijn is de V.S. zelf ook indirect verantwoordelijk voor 11 september aangezien osama door de CIA getraint is in afghanistan.
pi_63095562
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:26 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Als je geen inhoudelijke discussie wilt of kunt voeren, negeer me dan zoals je onlangs zei te gaan doen.

Als je zelfs niet kunt zeggen wie de aanslagen dan wel hebben georganiseerd is het wel vreemd dat je zoveel loopt te zeuren op anderen.
Ik kan wel een inhoudelijke discussie voeren echter ontwijk jij zaken zodra je door hebt dat je er niet mee weg komt.
Je hebt nu 2 links gegeven waar geen bewijs te vinden is.
Geen enkel bewijs heb je kunnen geven maar ik moet met een andere schuldige komen?
De schuldigen zijn omgekomen tijdens de aanslagen simpel.
Atta heeft geld gekregen van een pakistaanse generaal voor de aanslagen.
Misschien was hij het wel weet ik niet feit blijft wel dat jij niet in de positie bent zaken te eisen zolang jij niet met goede degelijke onderbouwde argumenten komt.
Zaken roepen als 50.000 keer opgelepeld, wie is er anders schuldig etc. zijn ontwijkende antwoorden.
Zeker als nagegaan kan worden dat je liegt.
pi_63095768
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:51 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Het is zeker kansloos om met mij verder te gaan als je niks concreets aan kunt geven.

Je kunt niet eens uitleggen waarom het noodzakelijk is dat het staal uit WTC7 goed moet worden onderzocht. Bij de brandweer hebben ze ook vaak zat dat delen van het bewijs materiaal is verbrand, maar dat ze toch nog de oorzaak kunnen achterhalen. Of is dat dan ook meteen een onbetrouwbaar slecht onderzoek?
Dat staat al in eerder posten.

O.A omdat dit de enige manier is om de " severe high-temperature corrosion attack / intergranular melting" als geconstateerd door de FEMA verder te kunnen onderzoeken en verklaren.

Je andere vragen vind ik zo absurd dat ik die maar ff laat zitten.
Eisenhower1961.
  maandag 10 november 2008 @ 10:21:41 #130
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_63096416
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:51 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Maar bij dit onderzoek (het 911 onderzoek) hangt de gehele toekomst van de mensheid van af.
Een lullig gymzaalbrandje door een patsertje is niet echt interessant wie de schuldige is of wel?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_63096560
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar bij dit onderzoek (het 911 onderzoek) hangt de gehele toekomst van de mensheid van af.
Een lullig gymzaalbrandje door een patsertje is niet echt interessant wie de schuldige is of wel?
Maar ook dan doen ze bijna altijd sporenonderzoek hoor. Vaak tot op moleculair niveau.
Eisenhower1961.
  maandag 10 november 2008 @ 10:45:15 #132
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_63096887
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Maar ook dan doen ze bijna altijd sporenonderzoek hoor. Vaak tot op moleculair niveau.
Alleen op het grootste en meeste belangerijke Crime Scene van de mensheid wordt het achterwege gelaten. Typisch
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_63097010
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Alleen op het grootste en meeste belangerijke Crime Scene van de mensheid wordt het achterwege gelaten. Typisch
Vaak gebeurd dat als men al een verdachte in het vizier heeft en volledig onderzoek niet noodzakelijk lijkt.
Gebreurd ook in rechtszaken hier, lucia de B. bijvoorbeeld of de schiedammer park moord.
pi_63097640
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:51 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

Vaak gebeurd dat als men al een verdachte in het vizier heeft en volledig onderzoek niet noodzakelijk lijkt.
Gebreurd ook in rechtszaken hier, lucia de B. bijvoorbeeld of de schiedammer park moord.
MBT de onderzoeken van de FEMA en NIST was het vinden van de dader niet het onderzoeksdoel.
Eisenhower1961.
pi_63099692
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:21 schreef Resonancer het volgende:

[..]

MBT de onderzoeken van de FEMA en NIST was het vinden van de dader niet het onderzoeksdoel.
Nee misschien niet maar dient wel ter ondersteuning daarvan.
Het ondersteunt het officiële verhaal.
Tevens is het natuurlijk zo dat men met een onderzoek vaak al met een uitgangspunt begint van waartoe
een onderzoek moet leiden ipv blanco een onderzoek in te gaan.
Zeker in het geval van 9/11
  maandag 10 november 2008 @ 14:03:24 #136
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_63101172
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

En meer ervaring wellicht? Tevens is het onzin dat ieder lid van ASCE geschikt zou zijn om deel te nemen aan een dergelijk onderzoek. De zoveelste nietszeggende suggestieve verdachtmaking.
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:22 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

[..]

Maart 2006
Er is een groot verschil tussen direct en indirect bewijs in het Amerikaanse rechtssysteem. Een videoboodschap van OBL is bijv geen hard maar indirect bewijs. Vergeet niet dat OBL een achtergrondrol speelde in de voorbereiding op de aanslagen van 9/11, maar doordat hij het gezicht van al-Qaeda is wordt hij als verantwoordelijke gezien voor het grote publiek.
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:28 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

Op die pagina zie ik een opsomming van info over osama echter en lees ik dat hij de aanslagen prees.
En zaken over opleidingskampen etc. Echter kan ik daar nergens lezen dat zij hem verantwoordelijk stellen.
Want als hij dmv training verantwoordelijk zou zijn is de V.S. zelf ook indirect verantwoordelijk voor 11 september aangezien osama door de CIA getraint is in afghanistan.
OBL is niet gefinancierd en getraind door de Amerikanen. Hij bracht zijn eigen geld mee en verzamelde donaties van over de islamitische wereld. Hij werd o.a. getraind door Abdullah Azzam.
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

O.A omdat dit de enige manier is om de " severe high-temperature corrosion attack / intergranular melting" als geconstateerd door de FEMA verder te kunnen onderzoeken en verklaren.

En ik heb je al geprobeerd duidelijk te maken dat NIST simpelweg niets heeft aan dat stuk metaal aangezien ze onmogelijk kunnen achterhalen waar dat stuk metaal zich bevond in WTC 7, en men onmogelijk kan vaststellen of de condities waaraan het metaal is blootgesteld ook aanwezig waren toen WTC 7 nog overeind stond. Overigens wordt in de docu van BBC over WTC 7 een mogelijke verklaring gegeven voor dat stuk metaal.
pi_63101569
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:03 schreef Terecht het volgende:

[..]

En meer ervaring wellicht? Tevens is het onzin dat ieder lid van ASCE geschikt zou zijn om deel te nemen aan een dergelijk onderzoek. De zoveelste nietszeggende suggestieve verdachtmaking.
Ervaring met false flag bomaanslagen, ja.
Verdacht is het zeker.
quote:
En ik heb je al geprobeerd duidelijk te maken dat NIST simpelweg niets heeft aan dat stuk metaal aangezien ze onmogelijk kunnen achterhalen waar dat stuk metaal zich bevond in WTC 7, en men onmogelijk kan vaststellen of de condities waaraan het metaal is blootgesteld ook aanwezig waren toen WTC 7 nog overeind stond. Overigens wordt in de docu van BBC over WTC 7 een mogelijke verklaring gegeven voor dat stuk metaal.
En daarom onderzocht men maar helemaal geen enkel aspect van het wtc7 staal ?

Ik heb je al duidelijk gemaakt dat ik het onwaarschijnlijk vind dat dit bij wtc 1 en 2 wel lukte en bij wtc 7 niet.
Bovendien zou je verwachten dat i.i.g n deel voor vervolgonderzoek opgeslagen zou worden, zoals ook bij wtc 1 en 2 is gebeurd. FEMA maakt specifiek de opmerking dat de mogelijkheid aanwezig is dat de corrosie al voor de instorting aanwezig was. Nader onderzoek zou volgen....maar helaas, het kwam er niet meer van. En zo verschuilt iedereen zich achter zijn scope.
Eisenhower1961.
  maandag 10 november 2008 @ 14:38:56 #138
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_63102007
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:21 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ervaring met false flag bomaanslagen, ja.
Verdacht is het zeker.
Tja, aan zo'n selffulfilling prophecy valt weinig te tornen .
quote:
[..]

Ik heb je al duidelijk gemaakt dat ik het onwaarschijnlijk vind dat dit bij wtc 1 en 2 wel lukte en bij wtc 7 niet.
Bovendien zou je verwachten dat i.i.g n deel voor vervolgonderzoek opgeslagen zou worden, zoals ook bij wtc 1 en 2 is gebeurd.
Ik heb geen idee hoe de regelgeving is omtrent het opslaan van evt bewijsmateriaal. De twin towers waren in eerste instantie een interessantere case voor ingenieurs, misschien dat er daarom zoveel meer staal van bewaard is gebleven voor onderzoeken.
quote:
FEMA maakt specifiek de opmerking dat de mogelijkheid aanwezig is dat de corrosie al voor de instorting aanwezig was. Nader onderzoek zou volgen....maar helaas, het kwam er niet meer van. En zo verschuilt iedereen zich achter zijn scope.
Er is meer onderzoek gedaan, de resultaten daarvan komen o.a. aan bod bij de BBC docu over WTC 7. Maar dan zou ik even op zoek moeten naar evt publicaties.
  maandag 10 november 2008 @ 15:25:02 #139
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_63103378
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:21 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Bovendien zou je verwachten dat i.i.g n deel voor vervolgonderzoek opgeslagen zou worden, zoals ook bij wtc 1 en 2 is gebeurd. FEMA maakt specifiek de opmerking dat de mogelijkheid aanwezig is dat de corrosie al voor de instorting aanwezig was. Nader onderzoek zou volgen....maar helaas, het kwam er niet meer van. En zo verschuilt iedereen zich achter zijn scope.
Ik heb het maar even opgezocht, dezelfde mensen die voor FEMA het staal hebben onderzocht komen ook aan bod in de BBC docu over WTC 7. Daar zeggen ze dat de smeulende puinhopen van WTC 7 na de instorting de waargenomen fenomenen hebben veroorzaakt. Een paper heb ik nog niet kunnen vinden met scholar.google. Wel een een preview van een eerder onderzoek:
http://www.tms.org/pubs/j(...)/Biederman-0112.html
pi_63105096
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:33 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

Ik kan wel een inhoudelijke discussie voeren echter ontwijk jij zaken zodra je door hebt dat je er niet mee weg komt.
Je hebt nu 2 links gegeven waar geen bewijs te vinden is.
Geen enkel bewijs heb je kunnen geven maar ik moet met een andere schuldige komen?
De schuldigen zijn omgekomen tijdens de aanslagen simpel.
Atta heeft geld gekregen van een pakistaanse generaal voor de aanslagen.
Misschien was hij het wel weet ik niet feit blijft wel dat jij niet in de positie bent zaken te eisen zolang jij niet met goede degelijke onderbouwde argumenten komt.
Zaken roepen als 50.000 keer opgelepeld, wie is er anders schuldig etc. zijn ontwijkende antwoorden.
Zeker als nagegaan kan worden dat je liegt.
Waar lieg ik dan precies?

JIj bent diegene die twijfelt aan het officiele verhaal. Waarom zou ik dan nog een keer het officiele verhaal uit moeten gaan leggen? Het lijkt me logischer dat jij dan duidelijk aangeeft waarom je twijfels hebt bij het officiele verhaal en uitlegd hoe het dan wel gegaan is.

Maar jij stelt nu dus dat OBL niks met de aanslagen te maken en dat het is bedacht door een pakistaanse generaal?
pi_63105202
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je geeft weer niet duidelijk aan wat er nou fout is aan het NIST onderzoek. Waarom is dat nou zoveel gevraagd?
pi_63105267
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat een "lullig gymzaalbrandje" beter wordt onderzocht dan de instortingen van de WTC torens?
pi_63105359
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:17 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Waar lieg ik dan precies?

JIj bent diegene die twijfelt aan het officiele verhaal. Waarom zou ik dan nog een keer het officiele verhaal uit moeten gaan leggen? Het lijkt me logischer dat jij dan duidelijk aangeeft waarom je twijfels hebt bij het officiele verhaal en uitlegd hoe het dan wel gegaan is.

Maar jij stelt nu dus dat OBL niks met de aanslagen te maken en dat het is bedacht door een pakistaanse generaal?
Nee leer eerst maar eens lezen danwel begrijpend lezen en probeer het nog een keer
pi_63105650
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

Nee leer eerst maar eens lezen danwel begrijpend lezen en probeer het nog een keer
Wil jij nou een fatsoenlijke discussie voeren of wil je alleen maar zeiken op anderen?
Als jij denkt dat ik op zo'n manier een discussie met jou ga voeren dan heb je het toch goed mis.
pi_63106233
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:24 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat een "lullig gymzaalbrandje" beter wordt onderzocht dan de instortingen van de WTC torens?
Wat bedoel je met "beter "?
N onderzoek naar 'n klein object is in het algemeen i.i.g makkelijker.
Eisenhower1961.
pi_63106531
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "beter "?
N onderzoek naar 'n klein object is in het algemeen i.i.g makkelijker.
Beter in de trant van, uitgebreider, langer, meer mensen, betere specialisten, meer sporen natrekken.

Wat snap je niet aan de term beter?
pi_63107203
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:44 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Wil jij nou een fatsoenlijke discussie voeren of wil je alleen maar zeiken op anderen?
Als jij denkt dat ik op zo'n manier een discussie met jou ga voeren dan heb je het toch goed mis.
de pot verwijt de ketel
pi_63107315
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:48 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

de pot verwijt de ketel
Oke, dan gaan we geen discussie voeren.
Het is de bedoeling om hier ideeën over 9/11 uit te wisselen. Niet om oeverloos door te blijven zeuren over wat iemand bedoelde in een post.
pi_63108273
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:21 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Beter in de trant van, uitgebreider, langer, meer mensen, betere specialisten, meer sporen natrekken.
Het gaat imo om de verhoudingen, meer mensen, langer, uitgebreider, betekend niet per definitie niet beter indien het object dat je onderzoekt vele malen groter is.
quote:
Wat snap je niet aan de term beter?
Nu snap ik wel hoe jij het bedoelde.
Eisenhower1961.
pi_63108340
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:34 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het gaat imo om de verhoudingen, meer mensen, langer, uitgebreider, betekend niet per definitie niet beter indien het object dat je onderzoekt vele malen groter is.

[..]

Nu snap ik wel hoe jij het bedoelde.
Nu dat duidelijk is, nogmaals de vraag:
Denk jij dat een "lullig gymzaalbrandje" (in verhouding) beter wordt onderzocht dan het instorten van de WTC torens?
Ik vraag dus ook niet welk onderzoek makkelijker is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')