fed-dan? Het was een grap, zoals je misschien had kunnen zien. Maar misschien was ook dat van jou een grap, in welk geval excuses.quote:
Duidelijk, zou niet weten wie anders doormoet. Finale Federer-Murray denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:45 schreef Tim86 het volgende:
Heerlijke indeling. Federer en Murray mooi door in de eerste en Djokovic +Del Potro/Tsonga door in de andere
Ik hoop Murray, en dan kan Federer in de finale revanche nemen.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:09 schreef LaTiNo het volgende:
Ben benieuwd naar wie de eerste Federer - Murray pot wint!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:09 schreef kleinzusje het volgende:
[...]
Fed Fan: dank voor de uitleg ! Nadelig dus voor A-rodd, als sterkste speler allertijdenGraag gedaan. Klopt, omdat Roddick de beste speler aller tijden is, is hij het meest in het nadeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Klopt !quote:Op woensdag 5 november 2008 14:06 schreef LaTiNo het volgende:
Wat is nou de precieze speelindeling? Wie begint tegen wie?
Die masterscup site is bagger trouwens. Past champions is niet meer bijgewerkt na 2006!!!!!
Fok!-meet.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Volgend jaar in Londen, maar dat wisten we al !
quote:
Nou, da's toch gezellig, met z'n allen in Londen.quote:
Nou laat dan maar.quote:Denk niet dat suus komt
Hoe kom je aan deze informatie? Volgens mij speelt hij pas als derde. Zie het schema voor zondag:quote:Op woensdag 5 november 2008 11:12 schreef TheGeneral het volgende:
Federer opent zondag de Masters met de wedstrijd tegen Simon. Revance![]()
Nee, volgens mij 12.00 uur 's middags (het is daar 8 uur later: 2pm Shanghaitijd is 6 am CET (Central European Time); zie de link die ik geef).quote:Op donderdag 6 november 2008 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
Maandag !![]()
Not before 8:00 pm
A. Murray (GBR) vs A. Roddick (USA)
( Is dit dan 21.00 NL tijd ?)
Oh, dat stond op Nu.nl.quote:Op donderdag 6 november 2008 07:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze informatie? Volgens mij speelt hij pas als derde. Zie het schema voor zondag:
http://www.masters-cup.com/1/results/oop.asp
Het verschil tussen 6 uur 's ochtends en 2 uur 's middags is toch 8 uur? Of heeft dat met de wintertijd te maken die er nog niet in is meegenomen?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef Ambrosius het volgende:
Het is 7 uur later daar. Alles begint hier zo'n beetje rond 7.00 in de ochtend.
Lijkt me wel. Maar als je gewoon op die klok kijkt die rechts in beeld staat op die link die je postte, zie je dat het 7 uur later is daarquote:Op donderdag 6 november 2008 12:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het verschil tussen 6 uur 's ochtends en 2 uur 's middags is toch 8 uur? Of heeft dat met de wintertijd te maken die er nog niet in is meegenomen?
Nee, ik zal eens scherper zijn dan jij.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Maar als je gewoon op die klok kijkt die rechts in beeld staat op die link die je postte, zie je dat het 7 uur later is daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:28 schreef Tim86 het volgende:
Dan is dit het deel waarin ik vraag: Maar FF, wat voor boek heb je dan gepubliceerd?Nu ben ik er eigenlijk ook wel benieuwd naar....enlighten us Fed-FanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:25 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nu ben ik er eigenlijk ook wel benieuwd naar....enlighten us Fed-Fan
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:28 schreef Tim86 het volgende:
Dan is dit het deel waarin ik vraag: Maar FF, wat voor boek heb je dan gepubliceerd?Ik heb een handboek geschreven over farmaceutisch recht. Het is een boek voor mensen die een farmaceutisch bedrijf hebben of willen beginnen en die de wetgeving die op hen van toepassing is in begrijpelijke taal willen lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een handboek geschreven over farmaceutisch recht. Het is een boek voor mensen die een farmaceutisch bedrijf hebben of willen beginnen en die de wetgeving die op hen van toepassing is in begrijpelijke taal willen lezen.
Staan er ook grappen tussendoorquote:Op donderdag 6 november 2008 20:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een handboek geschreven over farmaceutisch recht. Het is een boek voor mensen die een farmaceutisch bedrijf hebben of willen beginnen en die de wetgeving die op hen van toepassing is in begrijpelijke taal willen lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |