Ja, maar volgende mij speelde Gonzalez heel goed en Federer niet echt slecht. Nu vond ik Federer verre van goed.quote:Op maandag 10 november 2008 13:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar verloor Fed ook zijn eerste wedstrijd, van González nota bene, die uiteindelijk laatste werd in de poule. En wie won uiteindelijk het toernooi?![]()
Dus niet te vroeg wanhopen FF
Dat bedoelde ik ja. Het zou me iig niet verbazen, vooral omdat hij al een beetje twijfelde om mee te doen.quote:Op maandag 10 november 2008 13:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ambrosius, kun je nog zeggen wat je bedoelde?
Mij ook niet. Ben benieuwd wat hij in de persconferentie zegt.quote:Op maandag 10 november 2008 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja. Het zou me iig niet verbazen, vooral omdat hij al een beetje twijfelde om mee te doen.
Echt welquote:Op maandag 10 november 2008 14:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Roddick is zelfs als hij z'n beste tennis speelt gewoon niet goed genoeg om Murray te verslaan.
Sorryquote:Op maandag 10 november 2008 14:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Echt wel
Prachtige partij tot nu toe !
Hij kreeg zelfs een waarschuwing voor wat hij zei.quote:Op maandag 10 november 2008 14:08 schreef suus21 het volgende:
Fed zag er ook erg pissig uit toen ie simon feliciteerde![]()
Volgens mij bedoelde hij "Als Murray en topdag heeft en Roddick geen bal raakt, maakt Murray een goeie kans."quote:
Het heeft alles te maken met fan zijn. Als fan zeg ik, hij had gewoon een slechte dag, en zo'n eerste wedstrijd is er even inkomen. Het komt vast wel weer goed.quote:Op maandag 10 november 2008 13:23 schreef Federer-fan het volgende:
Dit heeft weinig te maken met fan zijn. Heb je hem zien spelen? Dit was de zwakste speler van de drie tegen wie hij moet. Nu volgen Roddick en Murray. Hij gat er denk ik gewoon af, als hij tenminste speelt.
Voor mij is fan zijn niet hetzelfde als dingen door een roze bril zien. Federer had last van zijn rug en twijfelde eraan of hij zou meedoen. Nu verliest hij een oninspirerende partij van Simon. Jij ziet hem van Murray winnen?quote:Op maandag 10 november 2008 14:43 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Het heeft alles te maken met fan zijn. Als fan zeg ik, hij had gewoon een slechte dag, en zo'n eerste wedstrijd is er even inkomen. Het komt vast wel weer goed.
Je zag wel duidelijk dat hij niet heeft kunnen serveren sinds Parijs. Zijn 1e service was echt bedroevend.quote:Op maandag 10 november 2008 14:43 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Het heeft alles te maken met fan zijn. Als fan zeg ik, hij had gewoon een slechte dag, en zo'n eerste wedstrijd is er even inkomen. Het komt vast wel weer goed.
FF is zeker niet de grootste FF die hier rondloopt.quote:Op maandag 10 november 2008 14:43 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Even tanken. 6-1 Roddick. Derde set.quote:Op maandag 10 november 2008 14:49 schreef TheGeneral het volgende:
Murray raakt nu echt helemaal niks meer.
Zoals ik voorspeld heb ik de tennisgamequote:Op maandag 10 november 2008 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even tanken. 6-1 Roddick. Derde set.
Misschien moet hij zijn username aanpassen? "Alleen Fan van Federer als hij Wint"?quote:Op maandag 10 november 2008 14:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
FF is zeker niet de grootste FF die hier rondloopt.
Nou, wie dan wel?quote:Op maandag 10 november 2008 14:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
FF is zeker niet de grootste FF die hier rondloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |