Lekker mandje.quote:
Ik denk dat hij er nu de brui aan geeft.quote:Op maandag 10 november 2008 13:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ik denk dat Federer geen wedstrijd wint op dit toernooi.
Jij bent ook geen trouwe fan!quote:Op maandag 10 november 2008 13:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ik denk dat Federer geen wedstrijd wint op dit toernooi.
Bedoel je dat hij zich terugtrekt voor de volgende wedstrijden?quote:Op maandag 10 november 2008 13:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er nu de brui aan geeft.
Wel in de tweede natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2008 13:20 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe bedoel je kopie van hun vorige partij.. (hoewel Federer nu niet een break voorsprong had in de 3e set)
Dit heeft weinig te maken met fan zijn. Heb je hem zien spelen? Dit was de zwakste speler van de drie tegen wie hij moet. Nu volgen Roddick en Murray. Hij gat er denk ik gewoon af, als hij tenminste speelt.quote:
Simon makkelijker dan Roddick voor Federer?quote:Op maandag 10 november 2008 13:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit heeft weinig te maken met fan zijn. Heb je hem zien spelen? Dit was de zwakste speler van de drie tegen wie hij moet. Nu volgen Roddick en Murray. Hij gat er denk ik gewoon af, als hij tenminste speelt.
Ach, vorig jaar verloor Fed ook zijn eerste wedstrijd, van González nota bene, die uiteindelijk laatste werd in de poule. En wie won uiteindelijk het toernooi?quote:Op maandag 10 november 2008 13:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit heeft weinig te maken met fan zijn. Heb je hem zien spelen? Dit was de zwakste speler van de drie tegen wie hij moet. Nu volgen Roddick en Murray. Hij gat er denk ik gewoon af, als hij tenminste speelt.
Ik bedoel dat hij op papier de zwakste van de drie is. Maar Federer moet ook nog maar van Roddick zien te winnen.quote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Simon makkelijker dan Roddick voor Federer?
Ambrosius, kun je nog zeggen wat je bedoelde?quote:Op maandag 10 november 2008 13:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat hij zich terugtrekt voor de volgende wedstrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |