Het ligt niet aan jouquote:Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Of hij heeft met de informatie van Wikipedia een leuk verhaal in elkaar geflanst. Ik vind het nogal raar om met iemand een heel eind in de auto te zitten, toekomst plannen te maken (je zei dat je met haar wilde trouwen en baby's krijgen) zonder te weten hoe iemand heet. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Of hij heeft met de informatie van Wikipedia een leuk verhaal in elkaar geflanst. Ik vind het nogal raar om met iemand een heel eind in de auto te zitten, toekomst plannen te maken (je zei dat je met haar wilde trouwen en baby's krijgen) zonder te weten hoe iemand heet. Maar dat kan ook aan mij liggen.
ik heb t niet helemaal gelezen, maar dat is idd nogal lame. en alsof ie haar gezicht niet zou herkennen als het doutzen kroes was. lolllllllll wat een trieste idioot die te veel tijd heeft.quote:Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Is ze dit?quote:Op maandag 3 november 2008 22:57 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
No Worries. Die post blijft iig staan tot ik weet wie dat meisje is dat ik thuis bracht. Doutzen of geen Doutzen.
Ik zag naast me meer dit:quote:Op maandag 3 november 2008 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze dit?
Of weet je dat ook niet zeker?
En toen ze je na 3 jaar belde heb je nóg niet haar naam gevraagd, en een telefoonnummer, of emailadres.. rightquote:Op maandag 3 november 2008 23:30 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Geen foutje, Pickup, en bedankt voor de serieuze reactie. Op dat moment was dat al bekend, iemand zou daar een geintje mee kunnen uithalen. Ja, ik ken mensen die zoiets doen, helaas.
Edit: ze vroeg naar het meisje waar ik dan mee lunchte. Dus moet het (via) iemand geweest die in hartje Amsterdam werkte. Mijn andere verdachte kan dat niet zijn. Skin zit op de Brouwersgracht, vlak bij mijn werk toen, en dat grachtje is erg geschikt voor kleine wandelingetjes. Ik vermoed dat iemand mij herkend heeft. Anyway, het was het mooiste telefoontje dat ik ooit ontvangen heb. Ik hoop op nog 1 mooiere.
tegen wie heb je het?quote:Op maandag 3 november 2008 23:44 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Waar was jij trouwens die dag? Je hebt je ermee bemoeit nietwaar? Het was nooit de bedoeling dat we samen in een auto zouden zitten, maar alles liep anders van verwacht. Jaja, kom maar uit de kast!
No shit Sherlock !!quote:Op maandag 3 november 2008 22:53 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Maar als zij het dus niet is, is het iemand anders.
Natuurlijk heb ik dat gevraagd. Maar ons beider gevoel was dat we beter geen contact konden hebben dat vrijblijvend contact via SMS en telefoon. Ik heb best wel eerder liefdes meegemaakt, en ben de afgelopen jaren ook niet "trouw" gebleven. Maar dit gevoel was overweldigend, groter dan alles wat ik had gevoeld. Daarom zoek ik ook het juiste meisje, en niet per se Doutzen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:44 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
En toen ze je na 3 jaar belde heb je nóg niet haar naam gevraagd, en een telefoonnummer, of emailadres.. right
1. we hadden na een half uurtje in de auto al toekomstplannen. Ooit echte liefde meegemaakt?quote:Op maandag 3 november 2008 23:54 schreef Karammel het volgende:
Begrijp ik het goed dat je haar maar één dag hebt mee mogen maken, maar dat jullie wel direct toekomstplannen hebben gemaakt?
Waarom ga je niet langs het huis waar je haar toentertijd hebt afgezet om na te vragen wie het was? Dan weet je in ieder geval wie je zoekt. Of je dan nog haar gegevens krijgt is nog maar de vraag, maar dan ben je verder dan dat je nu bent.
Waarom hebben jullie het contact volledig verbroken? Ondanks dat ze dan aan de andere kant van de wereld zou zitten zijn er tegenwoordig zat manieren om contact te houden. Die waren er 5 jaar geleden ook al.
Hoe ben je er op gekomen dat het Doutzen Kroes zou zijn waar het om gaat? Je moet dat idee toch ergens vandaan gehaald hebben lijkt me. Hoe heb je Doutzen Kroes al geprobeerd te benaderen?
Mooi verhaal, maar het rammelt aan alle kanten.
oh het is een quasi-serieuze opmerkingquote:Op maandag 3 november 2008 23:44 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Waar was jij trouwens die dag? Je hebt je ermee bemoeit nietwaar? Het was nooit de bedoeling dat we samen in een auto zouden zitten, maar alles liep anders van verwacht. Jaja, kom maar uit de kast!
Nee, want je wist eerst niet hoe ze heette... Maar een vaag vermoeden had dat het Doutzen was.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:03 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
1. we hadden na een half uurtje in de auto al toekomstplannen. Ooit echte liefde meegemaakt?
2. Ik kan toch bellen met haar ouders? Hun contactgegevens staan links en rechts op het Internet. Ik begreep van haar vader dat er al genoeg gekken rond het huis struinen de laatste tijd. Goede vent, trouwens.
3. Als ik met dat meisje contact had gehouden, er van uit gaande dat het Doutzen is, dan had de wereld niet van Doutzen gehoord maar hadden we samen een gezinnetje gehad in Friesland. Maar de wereld moest Doutzen echt zien, die is zo bijzonder. De doet het ook niet voor het grote geld, ze wilde gewoon zo goed als mogelijk worden. Dat is in haar geval briljant goed.
4. Ik heb een meisje gebracht naar een dorpje onder Burgum Daar is de laatste jaren maar 1 model vandaan gekomen; Doutzen. Vandaar dus en omdat ik die naam onthouden had.
Nee, zo'n gezicht onthou je nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:11 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Nee, want je wist eerst niet hoe ze heette... Maar een vaag vermoeden had dat het Doutzen was.
En een naam als doutzen onthoud je toch wel?
Ja, maar die wordt enorm afgeschermd inmiddels en mijn verhaal en naam doen geen belletje rinkelen daar. Ik weet ook niet of ze het verteld heeft toen, wat ze voor me voelde. Ze had toen ook een vriend. Die is ze ook trouw gebleven, voor zover ik weet. Dus ik twijfel over die naam. Die naam is ook niet zo belangrijk, nogmaals. Ik zoek het juiste meisje. Maar omdat er geen belletje bij ze gaat rinkelen twijfel ik dus over die naam. Ik weet wel zeker dat het een dorpje onder Burgum was. Dat zijn er niet zoveel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:11 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Nee, want je wist eerst niet hoe ze heette... Maar een vaag vermoeden had dat het Doutzen was.
En een naam als doutzen onthoud je toch wel?
Of anders beantwoord je de vraag die je quotequote:Op dinsdag 4 november 2008 00:14 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
Ja, maar die wordt enorm afgeschermd inmiddels en mijn verhaal en naam doen geen belletje rinkelen daar. Ik weet ook niet of ze het verteld heeft toen, wat ze voor me voelde. Ze had toen ook een vriend. Die is ze ook trouw gebleven, voor zover ik weet.
En ja, alleen in NY is wel alleen in NY. Ik zou ook wat entertainment zoeken. Heb ik hier ook gedaan. Allemaal besproken, geen probleem.
Aangepast!quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Of anders beantwoord je de vraag die je quote
En waarom kan je dr dan niet vinden?quote:Op maandag 3 november 2008 23:56 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat gevraagd.
Uit een dorpje rond Burgum? PM me even voor info, aub.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ken wel een andere doutzen uit friesland die ook model is...
Nee, ik schat iemand van een heel ander caliber.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:12 schreef Xennia het volgende:
Tinoz?
Dat dus. Vette hoax dit.quote:Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Ben ik helemaal met je een. Maar de werkelijkheid is vaak bizarder dan de wildste fantasie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 04:12 schreef Beach het volgende:
Het klinkt echt als een enorme hoax (als jij in onze schoenen stond zou je dat ook denken), maar ik hoop dat jij je liefde vindt.
Zulk soort verhalen maken Fok! mooi.
Echt, WTF?!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:12 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Ja Copycat, en volgens mij was het Doutzen. Uberhaubt dat er een Fries meisje in 2003 naar New York is gegaan. Dat kan er eigenlijk maar 1 zijn.
Wat ik ook vervelend vind is dat is met haar het hele product "Doutzen" heb ontwikkeld. Wie iets van haar kent, weer dat Doutzen als enig model een eigen bedrijf heeft waar ze uit werkt en heeft een zorgvuldig opgebouwd image. Maar zij en haar management hebben weinig extra aan dit product toegevoegd. In ieder interview hoor ik mezelf geciteerd worden, het idee van de Vogue-cover kwam van mij en zelfs bij Jonny tegenover de Gorilla staan heeft ze niet zelf bedacht. Ik voel me de geestelijk vader van haar carrière en nu blijkt niemand mij te kennen. Dat doet gewoon erg veel pijn.
Maar ik heb haar ook verteld dat als ze de afspraken zou schenden, dat ik naar buiten zou komen met dit verhaal. Hoe ongeloofwaardig ook. Ik zou graag eens meedoen met een Interview met Doutzen, ik zou eens vragen waarom ze haar werk doet op de manier dat ze het doet en wie dat voor haar bedacht heeft. Want Havo-meisjes bedenken niet dit soort ideeën en modellenbureau's ook niet, dan waren er wel meer die het zo deden. Ik voel me dus ook een beetje bestolen. Een beetje erg.
Tenzij Doutzen de ideeën van een ander meisje in de buurt heeft gekregen, het meisje dat ik thuisgebracht heb.
Ik weet nog een heel intiem detail over dit meisje, dat ik nergens nog verteld heb en alleen door het betreffende meisje kan worden gecheckt.
Het is geen hersenspinsel, ik weet haar naam maar houdt de mogelijkheid open dat ik verkeerd zit, ik weet hoe ze er uit zag.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:24 schreef SuperMocio het volgende:
Zelfs in het hoogst onwerkelijke geval dat dit verhaal geen hersenspinsel is: Get real TS!
* Je hebt 1 middag met haar door gebracht
* Je weet niet hoe ze er uit ziet
* Je kent haar naam niet (hoe wist je dat zij het was toen ze je belde, hoe staat ze in je telefoon dan?)
* Je hebt jaren geen contact gehad.
Echter, je ziet haar als de liefde van je leven en jezelf als geestelijk vader van haar carriere (in het geval het om Doutzen Kroes gaat)?
Er gaan jaarlijks zooooo veel meiden naar het buitenland voor modellenwerk. Ook al werken ze hartstikke goed, 99% van die meiden wordt nooit bekend.quote:Uberhaubt dat er een Fries meisje in 2003 naar New York is gegaan. Dat kan er eigenlijk maar 1 zijn.
Als je in de boeken bij Skin Models zou kunnen kijken zou je waarschijnlijk een transactie van Paparazzi naar Skin vinden waarmee Skin betaald wordt voor een aanleveren van Doutzen bij Paparazzi. Ergens rond de jaarwisseling 2003-2004.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:51 schreef Toeps het volgende:
TS heeft zijn pilletjes niet genomen?
Doutzen zat niet bij Skin, dus dat kan iig niet.
Hoe kun je niet 100% zeker zijn over de naam van iemand die klaarblijkelijk zo'n grote impact op je leven hebt gehad? Hoe kun je niet zeker zijn over het uiterlijk van die persoon; nota bene een model. Daarnaast, je naïeve ideeen over 'echte liefde' en de verbitterdheid waarmee je over haar 'gestolen' carriere praat doen bij mij alarmbellen rinkelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
Het is geen hersenspinsel, ik weet haar naam maar houdt de mogelijkheid open dat ik verkeerd zit, ik weet hoe ze er uit zag.
En voor de rest ben ik vrij realistisch, dacht ik. Ik wil dit alleen heel graag uitzoeken, ik vindt dat ook leuk, ik houdt van dingen uitzoeken.
Juist, bij mij rinkelen ze ook. Volgens mij kan TS lekker gaan babbelen met een professional.quote:Daarnaast, je naïeve ideeen over 'echte liefde' en de verbitterdheid waarmee je over haar 'gestolen' carriere praat doen bij mij alarmbellen rinkelen.
Jezus, als ik voor elk advies in mijn leven beloond was, dan was ik nu rijk en lag iedereen aan mijn voeten. Dat is iets normaals om te doen, bovendien ben jij niet degene die die stappen hebt gemaakt. Het wordt gewoon tijd dat iemand je van je wolk afschiet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:05 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Kijk, ik heb een soort van mondelinge overeenkomst gesloten met haar en die jongen die de hele dag bij haar was, volgens mij Mo Karadag, dat we na deze 5 jaar weer contact zouden zoeken. Een rare afspraak, weet ik, maar wel een afspraak.
We zouden dan kijken of de liefde tussen ons nog bestond of anders zou ze me op een andere manier bedanken voor mijn inzet. Al is het maar erkenning voor het feit, dan zou ik dat kunnen vertellen bij sollicitaties. Ik kan wel een leukere baan gebruiken.
Ga anders je daar even langs, misschien weten zij nog hoe hun dochter heet?quote:Op maandag 3 november 2008 21:23 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
<..>
Ik bracht haar naar een dorpje onder Burgum, waar ze met haar ouders woonde. Op het erf bij haar ouders
<..>
Het gaat je dus gewoon om geld...JAMMERquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:12 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Ja Copycat, en volgens mij was het Doutzen. Uberhaubt dat er een Fries meisje in 2003 naar New York is gegaan. Dat kan er eigenlijk maar 1 zijn.
Wat ik ook vervelend vind is dat is met haar het hele product "Doutzen" heb ontwikkeld. Wie iets van haar kent, weer dat Doutzen als enig model een eigen bedrijf heeft waar ze uit werkt en heeft een zorgvuldig opgebouwd image. Maar zij en haar management hebben weinig extra aan dit product toegevoegd. In ieder interview hoor ik mezelf geciteerd worden, het idee van de Vogue-cover kwam van mij en zelfs bij Jonny tegenover de Gorilla staan heeft ze niet zelf bedacht. Ik voel me de geestelijk vader van haar carrière en nu blijkt niemand mij te kennen. Dat doet gewoon erg veel pijn.
Maar ik heb haar ook verteld dat als ze de afspraken zou schenden, dat ik naar buiten zou komen met dit verhaal. Hoe ongeloofwaardig ook. Ik zou graag eens meedoen met een Interview met Doutzen, ik zou eens vragen waarom ze haar werk doet op de manier dat ze het doet en wie dat voor haar bedacht heeft. Want Havo-meisjes bedenken niet dit soort ideeën en modellenbureau's ook niet, dan waren er wel meer die het zo deden. Ik voel me dus ook een beetje bestolen. Een beetje erg.
Tenzij Doutzen de ideeën van een ander meisje in de buurt heeft gekregen, het meisje dat ik thuisgebracht heb.
Ik weet nog een heel intiem detail over dit meisje, dat ik nergens nog verteld heb en alleen door het betreffende meisje kan worden gecheckt.
Voor een meisje van 17 kan ik het me misschien nog voorstellen (al is het eerder gedrag wat bij een 12 jarige past) Maar TS is een oudere kerel. Dan ben je toch redelijk kansloos.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het gaat je dus gewoon om geld...JAMMER
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat je in de 3 uurtjes dat jullie elkaar gezien hebben totaal verliefd zijn geworden, trouw- en baby- plannen maakten enz.
En ook nog eens in die paar uurtjes haar hele carriere en image voor haar uitgekauwd hebt...
Het is ook zo'n uitzonderlijk originele pose. Daar komt alleen een genie op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:15 schreef Toeps het volgende:
Oh, en fuck Steven Meisel, die pose op de Vogue had jij verzonnen!![]()
Wat een bullshit topic, men.
Eensch. Maar het was een sleutelmoment voor dat meisje, ze zou zich iets moeten herinneren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef dawg het volgende:
Als zij het echt was, dan gok ik zomaar dat ze in de afgelopen 5 jaar zoveel heeft meegemaakt dat ze gewoon geen tijd (en zin) heeft gehad om aan je te denken. Zoveel mensen die ze dan inmiddels heeft ontmoet, etc.
Maar het is een leuk sprookje.
Die heeft inmiddels zoveel coke gesnoven dat ze niet meer weet wat nou wel en niet echt gebeurd isquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
Eensch. Maar het was een sleutelmoment voor dat meisje, ze zou zich iets moeten herinneren.
Ik zou het laten gaan. Zonde van je tijd en moeite. Mooie herinnering, verder niets.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
Eensch. Maar het was een sleutelmoment voor dat meisje, ze zou zich iets moeten herinneren.
Hoe kan ze zich nou iets herinneren dat nooit is voorgekomen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
Enge gastquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:34 schreef marsterretje het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/33232
Hij is in ieder geval wel vasthoudend, die Friese doorloper!
En jij schrijft beroepsmatig, lees ik net op dat Viva forum?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
ik vindt dat ook leuk, ik houdt van dingen uitzoeken.
Misschien is hij reacties aan het verzamelen voor zijn boek?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij schrijft beroepsmatig, lees ik net op dat Viva forum?
Dagboek van een dagdromer?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:42 schreef Scorpie het volgende:
Misschien is hij reacties aan het verzamelen voor zijn boek?
Hallo M.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:34 schreef marsterretje het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/33232
Hij is in ieder geval wel vasthoudend, die Friese doorloper!
quote:
Ja, nu lach je nog, maar straks staan je quotes mooi in zijn zeikromanquote:
en een schone onderbroekquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS is niet de enige die een pilletje nodig heeft, blijkbaar.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS is niet de enige die een pilletje nodig heeft, blijkbaar.
En dan niet weten hoe ze heette? Yeah rightquote:Op maandag 3 november 2008 21:23 schreef De_Rossige_Fries het volgende:Ik merkte ook dat ik ook sterke gevoelens voor haar ontwikkelde en voor we het in de gaten hadden hadden we verkering, beloofden we met elkaar te trouwen en samen te proberen een gezin te stichten en oud te worden. Liefde op het eerste gezicht inderdaad.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:35 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Helaas, hand van God, ik ben slechts een eenvoudige IT-er die graag plaatjes draait kijkt en daar de meest wilde verhalen bij verzint. De rest van je verhaal is mooi, maar geheel onjuist.
Gewoon laten gaan, gun het ons!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Re het volgende:
mensen, mensen ... wat moet ik nou weer met dit?
Move along ... nothing to see here.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Re het volgende:
mensen, mensen ... wat moet ik nou weer met dit?
ok dan, houden jullie het wel netjes enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Move along ... nothing to see here.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:04 schreef Re het volgende:
[..]
ok dan, houden jullie het wel netjes enzo
kijk, ze speelt bij de Vliegende Panters!quote:
wie noemt een dochter nu Doutzen? Maar das een hele andere discussie...quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ow dit topic moet ik ook even blijven volgen
Arme Doutzen Kroes dat ze dit soort mensen aan trekt
Flauwquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Waarschijnlijk gevonden! Zeg verder nog niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |