Hoe kan ze zich nou iets herinneren dat nooit is voorgekomen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
Eensch. Maar het was een sleutelmoment voor dat meisje, ze zou zich iets moeten herinneren.
Enge gastquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:34 schreef marsterretje het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/33232
Hij is in ieder geval wel vasthoudend, die Friese doorloper!
En jij schrijft beroepsmatig, lees ik net op dat Viva forum?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
ik vindt dat ook leuk, ik houdt van dingen uitzoeken.
Misschien is hij reacties aan het verzamelen voor zijn boek?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij schrijft beroepsmatig, lees ik net op dat Viva forum?
Dagboek van een dagdromer?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:42 schreef Scorpie het volgende:
Misschien is hij reacties aan het verzamelen voor zijn boek?
Hallo M.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:34 schreef marsterretje het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/33232
Hij is in ieder geval wel vasthoudend, die Friese doorloper!
quote:
Ja, nu lach je nog, maar straks staan je quotes mooi in zijn zeikromanquote:
en een schone onderbroekquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS is niet de enige die een pilletje nodig heeft, blijkbaar.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS is niet de enige die een pilletje nodig heeft, blijkbaar.
En dan niet weten hoe ze heette? Yeah rightquote:Op maandag 3 november 2008 21:23 schreef De_Rossige_Fries het volgende:Ik merkte ook dat ik ook sterke gevoelens voor haar ontwikkelde en voor we het in de gaten hadden hadden we verkering, beloofden we met elkaar te trouwen en samen te proberen een gezin te stichten en oud te worden. Liefde op het eerste gezicht inderdaad.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:35 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Helaas, hand van God, ik ben slechts een eenvoudige IT-er die graag plaatjes draait kijkt en daar de meest wilde verhalen bij verzint. De rest van je verhaal is mooi, maar geheel onjuist.
Gewoon laten gaan, gun het ons!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Re het volgende:
mensen, mensen ... wat moet ik nou weer met dit?
Move along ... nothing to see here.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Re het volgende:
mensen, mensen ... wat moet ik nou weer met dit?
ok dan, houden jullie het wel netjes enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Move along ... nothing to see here.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:04 schreef Re het volgende:
[..]
ok dan, houden jullie het wel netjes enzo
kijk, ze speelt bij de Vliegende Panters!quote:
wie noemt een dochter nu Doutzen? Maar das een hele andere discussie...quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ow dit topic moet ik ook even blijven volgen
Arme Doutzen Kroes dat ze dit soort mensen aan trekt
Flauwquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Waarschijnlijk gevonden! Zeg verder nog niets.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:40 schreef Greys het volgende:
Maar als jullie telefonisch contact hadden, zei ze dan ook nooit haar naam?
Hij is te druk met het Viva forum denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:43 schreef Greys het volgende:
Zeg, Rossige Fries, kan je deze nog even beantwoorden?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toeval is toeval
wat doet een man op een viva forum.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij is te druk met het Viva forum denk ik.
Dat kan altijd nogquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:12 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Eigenlijk post ik meestal op RC, maar daar hadden ze me gefileerd met dit verhaal.
Ja die heb je toch.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:12 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Als er alsnog vermeldenswaardige dingen komen doe ik wel weer verslag.
Dus vertel maar hoe en wat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Waarschijnlijk gevonden!
En wij hier maar heel waardevol meedenken enzo. Damn the TSquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij is te druk met het Viva forum denk ik.
Ja en daar vergeet je de naam niet van... En nee, ook niet dat je het 'niet meer zeker weet'.. Dat onthoud je...quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:03 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
1. we hadden na een half uurtje in de auto al toekomstplannen. Ooit echte liefde meegemaakt?
1 april valt laat dit jaar denk ikquote:Op woensdag 5 november 2008 02:33 schreef Ferdii het volgende:
als je nooit hier post, hoe weet je dan wel wie danny is
Remote Controlled Dijkie, ben jij dat?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:38 schreef RC_Dijkie het volgende:
*slijpt zijn fileermes terwijl hij maniakaal lacht*
wat heeft dit ermee te maken?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:08 schreef Soldier2000 het volgende:
http://www.nu.nl/news/154(...)lt_wassen_beeld.html
Dude, je bent zwaar aan het lullen of niet.............
Denk dat die poster bedoelt dat ze niet bij Skin zat, maar meteen foto's naar Paparazzi heeft gestuurd.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
wat heeft dit ermee te maken?
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hier hebben we gewoon echte quote knopjes hoor.
Dat heeft geen zin. Doutzen staat daar niet op de foto.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:07 schreef conleche het volgende:
Doe es foto van die kerstbrochure HEMA 2003?
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:07 schreef conleche het volgende:
Doe es foto van die kerstbrochure HEMA 2003?
Nee, maar TS wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:10 schreef Beach het volgende:
Dat heeft geen zin. Doutzen staat daar niet op de foto.
quote:Ik heb ooit eens een zonnebankbruine blonde god in gele zwembroek thuisgebracht. We hadden wilde plannen voor de toekomst, maar eerst moest zijn carriere opgebouwd worden. Ik heb hem nog wel een idee over concerten in Ahoy en een filmpremiere in Van Der Valk gedaan, maar hij heeft nooit meer contact met me opgenomen. Weet iemand wie hij is? Ik zou graag nog eens met hem in contact komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |