Hoe kan ze zich nou iets herinneren dat nooit is voorgekomen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
Eensch. Maar het was een sleutelmoment voor dat meisje, ze zou zich iets moeten herinneren.
Enge gastquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:34 schreef marsterretje het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/33232
Hij is in ieder geval wel vasthoudend, die Friese doorloper!
En jij schrijft beroepsmatig, lees ik net op dat Viva forum?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
ik vindt dat ook leuk, ik houdt van dingen uitzoeken.
Misschien is hij reacties aan het verzamelen voor zijn boek?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij schrijft beroepsmatig, lees ik net op dat Viva forum?
Dagboek van een dagdromer?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:42 schreef Scorpie het volgende:
Misschien is hij reacties aan het verzamelen voor zijn boek?
Hallo M.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:34 schreef marsterretje het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/33232
Hij is in ieder geval wel vasthoudend, die Friese doorloper!
quote:
Ja, nu lach je nog, maar straks staan je quotes mooi in zijn zeikromanquote:
en een schone onderbroekquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS is niet de enige die een pilletje nodig heeft, blijkbaar.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS is niet de enige die een pilletje nodig heeft, blijkbaar.
En dan niet weten hoe ze heette? Yeah rightquote:Op maandag 3 november 2008 21:23 schreef De_Rossige_Fries het volgende:Ik merkte ook dat ik ook sterke gevoelens voor haar ontwikkelde en voor we het in de gaten hadden hadden we verkering, beloofden we met elkaar te trouwen en samen te proberen een gezin te stichten en oud te worden. Liefde op het eerste gezicht inderdaad.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:35 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Helaas, hand van God, ik ben slechts een eenvoudige IT-er die graag plaatjes draait kijkt en daar de meest wilde verhalen bij verzint. De rest van je verhaal is mooi, maar geheel onjuist.
Gewoon laten gaan, gun het ons!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Re het volgende:
mensen, mensen ... wat moet ik nou weer met dit?
Move along ... nothing to see here.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Re het volgende:
mensen, mensen ... wat moet ik nou weer met dit?
ok dan, houden jullie het wel netjes enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Move along ... nothing to see here.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:04 schreef Re het volgende:
[..]
ok dan, houden jullie het wel netjes enzo
kijk, ze speelt bij de Vliegende Panters!quote:
wie noemt een dochter nu Doutzen? Maar das een hele andere discussie...quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ow dit topic moet ik ook even blijven volgen
Arme Doutzen Kroes dat ze dit soort mensen aan trekt
Flauwquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Waarschijnlijk gevonden! Zeg verder nog niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |