Als je in de boeken bij Skin Models zou kunnen kijken zou je waarschijnlijk een transactie van Paparazzi naar Skin vinden waarmee Skin betaald wordt voor een aanleveren van Doutzen bij Paparazzi. Ergens rond de jaarwisseling 2003-2004.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:51 schreef Toeps het volgende:
TS heeft zijn pilletjes niet genomen?
Doutzen zat niet bij Skin, dus dat kan iig niet.
Hoe kun je niet 100% zeker zijn over de naam van iemand die klaarblijkelijk zo'n grote impact op je leven hebt gehad? Hoe kun je niet zeker zijn over het uiterlijk van die persoon; nota bene een model. Daarnaast, je naïeve ideeen over 'echte liefde' en de verbitterdheid waarmee je over haar 'gestolen' carriere praat doen bij mij alarmbellen rinkelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
Het is geen hersenspinsel, ik weet haar naam maar houdt de mogelijkheid open dat ik verkeerd zit, ik weet hoe ze er uit zag.
En voor de rest ben ik vrij realistisch, dacht ik. Ik wil dit alleen heel graag uitzoeken, ik vindt dat ook leuk, ik houdt van dingen uitzoeken.
Juist, bij mij rinkelen ze ook. Volgens mij kan TS lekker gaan babbelen met een professional.quote:Daarnaast, je naïeve ideeen over 'echte liefde' en de verbitterdheid waarmee je over haar 'gestolen' carriere praat doen bij mij alarmbellen rinkelen.
Jezus, als ik voor elk advies in mijn leven beloond was, dan was ik nu rijk en lag iedereen aan mijn voeten. Dat is iets normaals om te doen, bovendien ben jij niet degene die die stappen hebt gemaakt. Het wordt gewoon tijd dat iemand je van je wolk afschiet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:05 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Kijk, ik heb een soort van mondelinge overeenkomst gesloten met haar en die jongen die de hele dag bij haar was, volgens mij Mo Karadag, dat we na deze 5 jaar weer contact zouden zoeken. Een rare afspraak, weet ik, maar wel een afspraak.
We zouden dan kijken of de liefde tussen ons nog bestond of anders zou ze me op een andere manier bedanken voor mijn inzet. Al is het maar erkenning voor het feit, dan zou ik dat kunnen vertellen bij sollicitaties. Ik kan wel een leukere baan gebruiken.
Ga anders je daar even langs, misschien weten zij nog hoe hun dochter heet?quote:Op maandag 3 november 2008 21:23 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
<..>
Ik bracht haar naar een dorpje onder Burgum, waar ze met haar ouders woonde. Op het erf bij haar ouders
<..>
Het gaat je dus gewoon om geld...JAMMERquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:12 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Ja Copycat, en volgens mij was het Doutzen. Uberhaubt dat er een Fries meisje in 2003 naar New York is gegaan. Dat kan er eigenlijk maar 1 zijn.
Wat ik ook vervelend vind is dat is met haar het hele product "Doutzen" heb ontwikkeld. Wie iets van haar kent, weer dat Doutzen als enig model een eigen bedrijf heeft waar ze uit werkt en heeft een zorgvuldig opgebouwd image. Maar zij en haar management hebben weinig extra aan dit product toegevoegd. In ieder interview hoor ik mezelf geciteerd worden, het idee van de Vogue-cover kwam van mij en zelfs bij Jonny tegenover de Gorilla staan heeft ze niet zelf bedacht. Ik voel me de geestelijk vader van haar carrière en nu blijkt niemand mij te kennen. Dat doet gewoon erg veel pijn.
Maar ik heb haar ook verteld dat als ze de afspraken zou schenden, dat ik naar buiten zou komen met dit verhaal. Hoe ongeloofwaardig ook. Ik zou graag eens meedoen met een Interview met Doutzen, ik zou eens vragen waarom ze haar werk doet op de manier dat ze het doet en wie dat voor haar bedacht heeft. Want Havo-meisjes bedenken niet dit soort ideeën en modellenbureau's ook niet, dan waren er wel meer die het zo deden. Ik voel me dus ook een beetje bestolen. Een beetje erg.
Tenzij Doutzen de ideeën van een ander meisje in de buurt heeft gekregen, het meisje dat ik thuisgebracht heb.
Ik weet nog een heel intiem detail over dit meisje, dat ik nergens nog verteld heb en alleen door het betreffende meisje kan worden gecheckt.
Voor een meisje van 17 kan ik het me misschien nog voorstellen (al is het eerder gedrag wat bij een 12 jarige past) Maar TS is een oudere kerel. Dan ben je toch redelijk kansloos.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het gaat je dus gewoon om geld...JAMMER
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat je in de 3 uurtjes dat jullie elkaar gezien hebben totaal verliefd zijn geworden, trouw- en baby- plannen maakten enz.
En ook nog eens in die paar uurtjes haar hele carriere en image voor haar uitgekauwd hebt...
Het is ook zo'n uitzonderlijk originele pose. Daar komt alleen een genie op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:15 schreef Toeps het volgende:
Oh, en fuck Steven Meisel, die pose op de Vogue had jij verzonnen!![]()
Wat een bullshit topic, men.
Eensch. Maar het was een sleutelmoment voor dat meisje, ze zou zich iets moeten herinneren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef dawg het volgende:
Als zij het echt was, dan gok ik zomaar dat ze in de afgelopen 5 jaar zoveel heeft meegemaakt dat ze gewoon geen tijd (en zin) heeft gehad om aan je te denken. Zoveel mensen die ze dan inmiddels heeft ontmoet, etc.
Maar het is een leuk sprookje.
Die heeft inmiddels zoveel coke gesnoven dat ze niet meer weet wat nou wel en niet echt gebeurd isquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
Eensch. Maar het was een sleutelmoment voor dat meisje, ze zou zich iets moeten herinneren.
Ik zou het laten gaan. Zonde van je tijd en moeite. Mooie herinnering, verder niets.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
Eensch. Maar het was een sleutelmoment voor dat meisje, ze zou zich iets moeten herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |