Wat ben jij een mongoolquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:42 schreef damsco het volgende:
Wat een haat allemaal mensen. Laten we de vriend van TS herdenken, het was een noodlottig samenspel van omstandigheden!
Ik ga geen fantasieën herdenken, hoe sneu ben je dan wel niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:42 schreef damsco het volgende:
Wat een haat allemaal mensen. Laten we de vriend van TS herdenken, het was een noodlottig samenspel van omstandigheden!
Gastquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ga geen fantasieën herdenken, hoe sneu ben je dan wel niet.
Nee, het topic is pas 7 uur open.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:56 schreef Koskesh het volgende:
Is 't nu al 3 dagen dat niemand m heeft gezien?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:46 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Gast![]()
Je doet mij er echt geen pijn mee als je je als een klapjosti gedraagt op een forum hoor. Als je me niet gelooft ga je toch gewoon ergens anders heen
quote:Op maandag 3 november 2008 19:56 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Zijn naam is Stefan, hij staat in de keuken
Ja, goeie!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
Anders plaats je gewoon een foto van hem. Stuur ik hem wel door naar de FrontPage. Zo kunnen we hem makkelijk opsporen aangezien FOK wordt bezocht door duizenden mensen per dag.
Als je bericht van Boswachter leest. Duizenden per dag.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:23 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Ja, goeie!
Hoeveel mensen bezoeken fok eigenlijk per dag?!
Waar?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:32 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Als je bericht van Boswachter leest. Duizenden per dag.
Heb zojuist een PM van iemand gekregen die zegt de neef te zijn van deze gast. Heb hem doorverwezen naar de mods van de Frontpage.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
Anders plaats je gewoon een foto van hem. Stuur ik hem wel door naar de FrontPage. Zo kunnen we hem makkelijk opsporen aangezien FOK wordt bezocht door duizenden mensen per dag.
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op maandag 3 november 2008 19:18 schreef Scherpkoekje het volgende:
WARNING: Serieus topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, hier op het forum zijn ze meer Stefans kwijt:quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:37 schreef ColtZ40 het volgende:
Als je vriend Stefan is komt ie wel weer terug.
Bij mij ligt het juist vaak in de achterbak. De meest stomme dingen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:18 schreef santax het volgende:
Heeft TS eigenlijk al in het dashboardkastje gekeken? Meestal als ik wat kwijt ben ligt het daar
Nou, het is opgelost hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
Heb geGoogled op vermiste in Den Bosch maar kan niks vinden.
En heeft ie in de tussentijd geen schone kleren aangetrokken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:53 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Nou, het is opgelost hoor
Die koekert was gewoon na zijn werk dronken met een vriend mee naar huis gegaan, die vriend heeft echter dezelfde naam als ik waardoor zijn arme ouders in de war waren. De volgende dag was er de jaarlijkse paardenmarkt in het nabijgelegen gat dorp Hedel. Ook hier heeft hij de hele dag rondgebanjerd en gratis bier gezopen.
Blijkbaar vond men het niet nodig mij even op de hoogte te brengen van zijn terugkeer![]()
En ik had echt wel zijn hyves geplaatst ofzo als hij er nu nog niet was hoor
Klacht: Vriend die verdwijnt maar intussen gewoon bier zit te zuipen terwijl ik me zorgen maak
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
Inderdaad als je echt zo bezorgt bent post je wel wat meer info zodat meer mensen kunnen zoeken oid. En nu iedereen zoiets gaat zeggen is die direct gevonden (Hoeft die niet meer info te geven) en zijn we allemaal genaaid door een geak.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:53 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Nou, het is opgelost hoor
Die koekert was gewoon na zijn werk dronken met een vriend mee naar huis gegaan, die vriend heeft echter dezelfde naam als ik waardoor zijn arme ouders in de war waren. De volgende dag was er de jaarlijkse paardenmarkt in het nabijgelegen gat dorp Hedel. Ook hier heeft hij de hele dag rondgebanjerd en gratis bier gezopen.
Blijkbaar vond men het niet nodig mij even op de hoogte te brengen van zijn terugkeer![]()
En ik had echt wel zijn hyves geplaatst ofzo als hij er nu nog niet was hoor
Klacht: Vriend die verdwijnt maar intussen gewoon bier zit te zuipen terwijl ik me zorgen maak
Nee hoor, het is gewoon niets voor hem om zoiets impulsiefs te doen. Hij zal wel heel say en VEUL minder badass zijn dan jouw vrienden, wie natuurlijk de gekste zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:58 schreef Syheriat het volgende:
Ben je een vrouw ofzoVrienden van mij zijn dagen weg, gozer zat opeens in Spanje na een avondje stappen, andere gozer in Groningen, heb ook een keer gehad dat 'n vriend die na een feest samen met mij en nog twee anderen bij een vriend zou blijven slapen opeens een week spoorloos was en in Spanje bleek te zitten
Een beetje impulsieve shit in het leven maakt het een stuk draagzamer. Ik doe ook wel eens een week m'n mobiel weg, voelt zo bevrijdend.
Ik wist het, Mr.Cooper heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Wel goed dat ie weer gevonden is.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef fransbreda het volgende:
Mijn kat is al 2 dagen niet thuis, ik denk dat 'ie dood is..![]()
Niemand heeft hem gezien, zijn telefoon staat uit en ook op msn is hij sindsdien niet meer aangemeld.
Nou blijft hij weleens meer een nachtje weg om een lekker poesje te pakken en tussen de plantjes te schijten,
maar 2 hele dagen, ik heb er een slecht voorgevoel over.
Dat blijkt maar uit je onderschriftquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik wist het, Mr.Cooper heeft altijd gelijk.
Niemand heeft hem gezien, zijn telefoon staat uit en ook op msn is hij sindsdien niet meer aangemeld.
Nou blijft hij weleens meer een nachtje weg om een lekker poesje te pakken en tussen de plantjes te schijten,
Ja hè.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dat blijkt maar uit je onderschrift
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:57 schreef snorfiets het volgende:
hehehe als je nu stefan ontvoerd en dan maakt scherp koekje weer een topic en dan neemt niemand haar serieus!
heheeeeehe
24 uur, maar dat is slechts een richtlijn voor de politie. Er word naar veel meer zaken gekeken als achtergrond, meerderjarig/ minderjarig, wegloper of niet, wat voor type is het etc.quote:
Je hebt gelijk hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:52 schreef snorfiets het volgende:
ja dat kan ik toch niet weten? scherp koekje is volgens mij eerder een meisjes naam dan een jongensnaam
en als je van het mannelijke geslacht ben ga je niet na 1 dag al lopen teuten dat je vriend weg is... tenminste.. dat gebeurd wel vaker toch??
volgens mij ben je na 1 dag pas ongerust als je als 'de vriendin' niks heb gehoord.
x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |