Hoe heet hij? Want ik kom daar weleens en ken wat mensen daar.. Hoop niet voor je dat hij hetzelfde eindigt als die pool 2 weken terug, bij sluis 0quote:Op maandag 3 november 2008 19:18 schreef Scherpkoekje het volgende:
WARNING: Serieus topic
WTF ik hoor net dus dat een vriend van me al 2 dagen niet thuis is geweest.
Hij was gaan werken (werkt in Hart van Brabant, café hier in Den Bosch) en is vervolgens niet meer teruggekomen. Hem kennende kan het natuurlijk dat hij dronken is geworden en bij een vriend is blijven slapen, of een meid heeft opgepikt en daar is blijven slapen, maar het is niks voor hem om dan de gehele volgende dag weg te blijven zonder iets van zich te laten horen![]()
Ik ken hem sinds de brugklas, dus dat is zo'n goeie 8 jaar ongeveer, misschien iets meer. Hij is best stevig, dus ik weet dat hij voor zichzelf kan zorgen, maar dit vind ik toch wel een beetje zorgwekkend![]()
Klacht: vriend is verdwenen
Zijn naam is Stefan, hij staat in de keukenquote:Op maandag 3 november 2008 19:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoe heet hij? Want ik kom daar weleens en ken wat mensen daar.. Hoop niet voor je dat hij hetzelfde eindigt als die pool 2 weken terug, bij sluis 0
Ik weet echt niet waar die zijn, ik ga niet zo vaak uitquote:Op maandag 3 november 2008 19:57 schreef Rikketik het volgende:
Ben je z'n favoriete 'spots' al afgeweest?
Hij is zeker niet dik, ik bedoelde dat hij redelijk groot/sterk is. Misschien heeft hij een buikje maar daarmee houdt het opquote:Op maandag 3 november 2008 20:00 schreef beertenderrr het volgende:
doet me denken aan een topic een jaar of twee geleden. Was er ook een dude weggelopen en die was ook dik. Weet niet meer hoe dat is afgelopen alleen.
Nee, ik zeg al dat dit een serieus topic is, niets is verzonnen.quote:Op maandag 3 november 2008 20:06 schreef snorfiets het volgende:
als het echt is, is het wel gay
als het nep is ben jij gay
Als hij in de keuken stond had je hem dus allang kunnen vindenquote:Op maandag 3 november 2008 19:56 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Zijn naam is Stefan, hij staat in de keuken
Het is nu net iets meer als 30 uur vermissing, schat ik. Hij is gistermiddag naar zijn werk vertrokken voorzover ik weet.quote:Op maandag 3 november 2008 20:11 schreef santax het volgende:
Even serieus trouwens, als het echt is zou ik de politie eens bellen. Misschien heeft ie ruzie gehad of wat dan ook en zit ie vast. En als ie niet vast zit zullen ze een vermissing van 48 uur zeker serieus nemen. Daar willen ze ook nog weleens locatie gegevens van een gsm voor opvragen.
Dat was niet bij sluis 0, die werd hier voor de deur bij de Citadelbrug uit het water gehaald.quote:Op maandag 3 november 2008 19:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoe heet hij? Want ik kom daar weleens en ken wat mensen daar.. Hoop niet voor je dat hij hetzelfde eindigt als die pool 2 weken terug, bij sluis 0
Die was een week daarvoor niet thuisgekomen van een avond stappen.quote:Op maandag 3 november 2008 20:10 schreef Scherpkoekje het volgende:
Wat was er trouwens gebeurd met die pool, Deepart?
Geloof dat iemand 24 uur vermist moet zijn, zeker weten doe ik het niet. Als hij in elk geval vast zit ofzo daar zullen ze het je zeker vertellenquote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Het is nu net iets meer als 30 uur vermissing, schat ik. Hij is gistermiddag naar zijn werk vertrokken voorzover ik weet.
Zijn ouders zullen dat zelf doen, ik vind niet dat ik me daarmee moet bemoeienquote:Op maandag 3 november 2008 20:15 schreef santax het volgende:
[..]
Geloof dat iemand 24 uur vermist moet zijn, zeker weten doe ik het niet. Als hij in elk geval vast zit ofzo daar zullen ze het je zeker vertellen
Nee, heb niksquote:Op maandag 3 november 2008 20:17 schreef Buschetta het volgende:
Trouwens fotootje ofzo ? wie weet heb je geluk.
Open er dan geen fuckng topic over waar ik je dan weer van advies probeer te voorzien.quote:Op maandag 3 november 2008 20:17 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Zijn ouders zullen dat zelf doen, ik vind niet dat ik me daarmee moet bemoeien
Je moet beter lezen. die ouders zitten gewoon thuis en zijn zelf al de hele telefoonlijst aan het afbellenquote:Op maandag 3 november 2008 20:19 schreef santax het volgende:
[..]
Open er dan geen fuckng topic over waar ik je dan weer van advies probeer te voorzien.
Lekkere vriend ben je trouwensDie ouders zitten nu in Barcelona te overwinteren en komen er in maart wel achter dat hun zoon niet thuis is
Ah, dan is het andersquote:Op maandag 3 november 2008 20:23 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Je moet beter lezen. die ouders zitten gewoon thuis en zijn zelf al de hele telefoonlijst aan het afbellen
quote:Op maandag 3 november 2008 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Creepy
[Flauwebaggermodus]Heeft TS eindelijk een vriend, verdwijnt ie[/flauwebaggermodus]
Nee , 48 uurquote:Op maandag 3 november 2008 20:15 schreef santax het volgende:
[..]
Geloof dat iemand 24 uur vermist moet zijn, zeker weten doe ik het niet. Als hij in elk geval vast zit ofzo daar zullen ze het je zeker vertellen
Het probleem hier is dat hij nog thuis woont. Het is dus niet normaal dat zijn familie zolang niets van hem hoort.quote:Op maandag 3 november 2008 20:43 schreef tenenkaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OT: best een kutgevoel is dat, maar hij zal wel na enige tijd opduiken joh.en daarna gewoon even met hem over hebben dat het wel fijn is voor zijn dierbare dat ie even laat weten waar hij rondhangt. Lijkt me niet meer dan normaal dat je even belt dat je een paar daagjes weg bent. Maar komt vast goed
laat het even weten als je wat meer weet
Met 21 moet dat toch mogen, grapjasquote:Op maandag 3 november 2008 20:59 schreef Rosbief het volgende:
Wat een ouders ook![]()
Dat krijg je er nou van als je je kinderen 's nachts laat rondbanjeren.
sorry hoorquote:Op maandag 3 november 2008 20:59 schreef Rosbief het volgende:
Wat een ouders ook![]()
Dat krijg je er nou van als je je kinderen 's nachts laat rondbanjeren.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:11 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Met 21 moet dat toch mogen, grapjas
quote:Op maandag 3 november 2008 21:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
sorry hoor.
Jij bent zo iemand die zi'n kinderen altijd thuis houdt?
Aan de ketting ermee!quote:Op maandag 3 november 2008 21:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
sorry hoor.
Jij bent zo iemand die zi'n kinderen altijd thuis houdt?
Voor een foto of meer info gek.quote:Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef Euner het volgende:
[..]
Hij kan wel hyven of myspacen maar niet even z'n ouders bellen waar ie is?
Heb je m nog een keer geprobeerd te bellen?quote:Op maandag 3 november 2008 23:31 schreef Scherpkoekje het volgende:
Nog steeds niks gehoord. Als ik morgenmiddag nog steeds niks heb gehoord ga ik zelf actie ondernemen
Wist hij het zelf nog wel?quote:Op maandag 3 november 2008 23:44 schreef Birra het volgende:
Had ik, serieus, vorige week ook.
Hij is terecht gekomen na 1,5 week en ik weet nog steeds niet wat er is gebeurt..
Ja, maar zijn telefoon doet het niet, dus ik heb hem nog niet gesproken.quote:
Die reacties op dat filmpje ookquote:Op maandag 3 november 2008 23:47 schreef robber57 het volgende:
Das mooi klote.
Intussen dan maar een passend filmpje, nee geen narigheid, je kunt er om lachen, ik tenminste wel.![]()
" he just vanished like a fart in a fan factory" , meesterlijk
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef damsco het volgende:
Hij is zojuist dood gevonden. Meer details geef ik zometeen![]()
![]()
![]()
Meer details wanneer je 15 wordtquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef damsco het volgende:
Hij is zojuist dood gevonden. Meer details geef ik zometeen![]()
![]()
![]()
WTF moest zij met je paspoort? Doen alsof ze over de 21 was?quote:Op maandag 3 november 2008 21:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
BELANGRIJKE TOEVOEGING: Ze had MIJN paspoort zomaar meegenomen en die had ze in de WC laten vallenook dure grap.
Zoals je kon lezen is hij zojuist gevonden, en meer in leven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:31 schreef Curva het volgende:
Zo, das schrikken dit topic.
Ik ken Stefan van vroeger, in de brugklas redelijk vaak met hem naar school gefietst en later nog regelmatig tegengekomen.
Spreek hem nou nog maar heel weinig, maar weet wel dat hij een type is dat niet snel opgepakt zou worden ergens voor. Hoewel, met drank op weet je het nooit. Hopen dat het goedkomt.
Als hij vast zat had tie nu denk ik wel al gebeld, of in ieder geval zijn advocaat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:31 schreef Curva het volgende:
Zo, das schrikken dit topic.
Ik ken Stefan van vroeger, in de brugklas redelijk vaak met hem naar school gefietst en later nog regelmatig tegengekomen.
Spreek hem nou nog maar heel weinig, maar weet wel dat hij een type is dat niet snel opgepakt zou worden ergens voor. Hoewel, met drank op weet je het nooit. Hopen dat het goedkomt.
WAT? ben jij een vriend? waarom post je dan hier?quote:Op maandag 3 november 2008 20:17 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Zijn ouders zullen dat zelf doen, ik vind niet dat ik me daarmee moet bemoeien
Ik lees de TT en het eerste wat in mij opkomt is "open een topic in R&P".quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:43 schreef MLI het volgende:
Terechte klacht. Tevens meleeftvp.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:43 schreef MLI het volgende:
Terechte klacht. Tevens meleeftvp.
Nee, hij lult gewoon...quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:52 schreef Biermeisje het volgende:
OMG! Dat is inderdaad wel schrikken! Is hij serieus dood gevonden?
Dit is altijd mijn grootste angst als ik hoor dat mijn vriendinnen alleen naar huis fietsen na het stappen 's nachts.
Hij lult, thank god! Pff...quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, hij lult gewoon...
Een vriendin van mij zou mij de volgende dag na het stappen bellen, niks gehoord, ik haar bellen 30 keer ofzo der ouders geprobeerd ook niet thuis want die zaten dus in het ziekenhuis...
Ik laat vriendinnen echt niet meer alleen naar huis gaan...
Dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:04 schreef Manjana het volgende:
Heftig topic. Succes ermee en laat ons sowieso even weten hoe het afloopt!
Bij een jongen in de auto gestapt die ze net een uur daarvoor had leren kennen, daarna zijn tegen een paal aangereden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:02 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Hij lult, thank god! Pff...
Jeetje, in het ziekenhuis? Wat is er gebeurd als ik vragen mag?
Nee ik laat mijn vriendinnen ook liever niet alleen naar huis fietsen, maar vaak resulteert het erin dat we allebei alleen naar huis moeten fietsen. We bellen elkaar in ieder geval wel even als we thuis zijn, maar goed dat biedt ook geen garantie.
Als je jezelf maar niks verwijt, daar kan jij ook niks aan doen. (mocht je jezelf iets verwijten). Het is en blijft natuurlijk haar eigen keuze om mee te gaan met een jongen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Bij een jongen in de auto gestapt die ze net een uur daarvoor had leren kennen, daarna zijn tegen een paal aangereden.
Als we gewoon samen naar huis waren gegaan was dat niet gebeurd.
Gelukkig nog wel redelijk goed afgelopen maar ik was wel geschrokken.
Ja uiteindelijk wel gelukkigquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:15 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Als je jezelf maar niks verwijt, daar kan jij ook niks aan doen. (mocht je jezelf iets verwijten). Het is en blijft natuurlijk haar eigen keuze om mee te gaan met een jongen.
Is het wel goedgekomen met haar?
Gelukkig maar...quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel gelukkig
Daar hebben we die mongool ook weerquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hoax.
TS heeft helemaal geen vrienden, een nieuw fantasie vriendje heb je zo gefantaseerd toch?
Daar hebben we die mongool ook weer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:32 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Daar hebben we die mongool ook weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |