Als hij in de keuken stond had je hem dus allang kunnen vindenquote:Op maandag 3 november 2008 19:56 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Zijn naam is Stefan, hij staat in de keuken
Het is nu net iets meer als 30 uur vermissing, schat ik. Hij is gistermiddag naar zijn werk vertrokken voorzover ik weet.quote:Op maandag 3 november 2008 20:11 schreef santax het volgende:
Even serieus trouwens, als het echt is zou ik de politie eens bellen. Misschien heeft ie ruzie gehad of wat dan ook en zit ie vast. En als ie niet vast zit zullen ze een vermissing van 48 uur zeker serieus nemen. Daar willen ze ook nog weleens locatie gegevens van een gsm voor opvragen.
Dat was niet bij sluis 0, die werd hier voor de deur bij de Citadelbrug uit het water gehaald.quote:Op maandag 3 november 2008 19:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoe heet hij? Want ik kom daar weleens en ken wat mensen daar.. Hoop niet voor je dat hij hetzelfde eindigt als die pool 2 weken terug, bij sluis 0
Die was een week daarvoor niet thuisgekomen van een avond stappen.quote:Op maandag 3 november 2008 20:10 schreef Scherpkoekje het volgende:
Wat was er trouwens gebeurd met die pool, Deepart?
Geloof dat iemand 24 uur vermist moet zijn, zeker weten doe ik het niet. Als hij in elk geval vast zit ofzo daar zullen ze het je zeker vertellenquote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Het is nu net iets meer als 30 uur vermissing, schat ik. Hij is gistermiddag naar zijn werk vertrokken voorzover ik weet.
Zijn ouders zullen dat zelf doen, ik vind niet dat ik me daarmee moet bemoeienquote:Op maandag 3 november 2008 20:15 schreef santax het volgende:
[..]
Geloof dat iemand 24 uur vermist moet zijn, zeker weten doe ik het niet. Als hij in elk geval vast zit ofzo daar zullen ze het je zeker vertellen
Nee, heb niksquote:Op maandag 3 november 2008 20:17 schreef Buschetta het volgende:
Trouwens fotootje ofzo ? wie weet heb je geluk.
Open er dan geen fuckng topic over waar ik je dan weer van advies probeer te voorzien.quote:Op maandag 3 november 2008 20:17 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Zijn ouders zullen dat zelf doen, ik vind niet dat ik me daarmee moet bemoeien
Je moet beter lezen. die ouders zitten gewoon thuis en zijn zelf al de hele telefoonlijst aan het afbellenquote:Op maandag 3 november 2008 20:19 schreef santax het volgende:
[..]
Open er dan geen fuckng topic over waar ik je dan weer van advies probeer te voorzien.
Lekkere vriend ben je trouwensDie ouders zitten nu in Barcelona te overwinteren en komen er in maart wel achter dat hun zoon niet thuis is
Ah, dan is het andersquote:Op maandag 3 november 2008 20:23 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Je moet beter lezen. die ouders zitten gewoon thuis en zijn zelf al de hele telefoonlijst aan het afbellen
quote:Op maandag 3 november 2008 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Creepy
[Flauwebaggermodus]Heeft TS eindelijk een vriend, verdwijnt ie[/flauwebaggermodus]
Nee , 48 uurquote:Op maandag 3 november 2008 20:15 schreef santax het volgende:
[..]
Geloof dat iemand 24 uur vermist moet zijn, zeker weten doe ik het niet. Als hij in elk geval vast zit ofzo daar zullen ze het je zeker vertellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |