Het probleem hier is dat hij nog thuis woont. Het is dus niet normaal dat zijn familie zolang niets van hem hoort.quote:Op maandag 3 november 2008 20:43 schreef tenenkaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OT: best een kutgevoel is dat, maar hij zal wel na enige tijd opduiken joh.en daarna gewoon even met hem over hebben dat het wel fijn is voor zijn dierbare dat ie even laat weten waar hij rondhangt. Lijkt me niet meer dan normaal dat je even belt dat je een paar daagjes weg bent. Maar komt vast goed
laat het even weten als je wat meer weet
Met 21 moet dat toch mogen, grapjasquote:Op maandag 3 november 2008 20:59 schreef Rosbief het volgende:
Wat een ouders ook![]()
Dat krijg je er nou van als je je kinderen 's nachts laat rondbanjeren.
sorry hoorquote:Op maandag 3 november 2008 20:59 schreef Rosbief het volgende:
Wat een ouders ook![]()
Dat krijg je er nou van als je je kinderen 's nachts laat rondbanjeren.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:11 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Met 21 moet dat toch mogen, grapjas
quote:Op maandag 3 november 2008 21:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
sorry hoor.
Jij bent zo iemand die zi'n kinderen altijd thuis houdt?
Aan de ketting ermee!quote:Op maandag 3 november 2008 21:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
sorry hoor.
Jij bent zo iemand die zi'n kinderen altijd thuis houdt?
Voor een foto of meer info gek.quote:Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef Euner het volgende:
[..]
Hij kan wel hyven of myspacen maar niet even z'n ouders bellen waar ie is?
Heb je m nog een keer geprobeerd te bellen?quote:Op maandag 3 november 2008 23:31 schreef Scherpkoekje het volgende:
Nog steeds niks gehoord. Als ik morgenmiddag nog steeds niks heb gehoord ga ik zelf actie ondernemen
Wist hij het zelf nog wel?quote:Op maandag 3 november 2008 23:44 schreef Birra het volgende:
Had ik, serieus, vorige week ook.
Hij is terecht gekomen na 1,5 week en ik weet nog steeds niet wat er is gebeurt..
Ja, maar zijn telefoon doet het niet, dus ik heb hem nog niet gesproken.quote:
Die reacties op dat filmpje ookquote:Op maandag 3 november 2008 23:47 schreef robber57 het volgende:
Das mooi klote.
Intussen dan maar een passend filmpje, nee geen narigheid, je kunt er om lachen, ik tenminste wel.![]()
" he just vanished like a fart in a fan factory" , meesterlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |