abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2008 @ 23:03:33 #31
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62922312
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
Wat eten die Amerikanen eigenlijk als hapje, bij de borrel of het biertje???
Buffalo Wings, Mozarella Sticks, Poppers (Gevulde Jalapenos), Corn Chips & Salsa, Onion Rings, Toast met allerlei kazen, Groente sticks (zoals selderij, wortel etc) met Ranch saus.... en dan heb ik denk ik nog maar een klein deel van een potentiele waslijst.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_62922360
Tot 14. 00 heb ik college, daarna wat studeren tot 17.00, iets kleins eten tot 18.00 en dan slapen tot 22.00. En dan van 22.00 tot 10.00 doorgaan
Het mag best een beestje stinken; het mag best een beestje rauw zijn
pi_62922372
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef maartena het volgende:

[..]

Buffalo Wings, Mozarella Sticks, Poppers (Gevulde Jalapenos), Corn Chips & Salsa, Onion Rings, Toast met allerlei kazen, Groente sticks (zoals selderij, wortel etc) met Ranch saus.... en dan heb ik denk ik nog maar een klein deel van een potentiele waslijst.
Zal morgen eens bij de Appie kijken dan, met dit lijstje; wij gaan hem uitzitten nl (in American stijl). .
I´m back.
  maandag 3 november 2008 @ 23:05:35 #34
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62922375
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:53 schreef Shivananda het volgende:
waarom zou je daar de wekker nou voor willen zetten?
Sommige mensen zijn nou eenmaal geïnteresseerd in de Amerikaanse politiek
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_62922390
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef maartena het volgende:

[..]

Het mag best een beestje stinken; het mag best een beestje rauw zijn
pi_62922399
Zet mijn wekker wel gewoon om half 8 ofzo .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 3 november 2008 @ 23:09:57 #37
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62922505
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
Zal morgen eens bij de Appie kijken dan, met dit lijstje; wij gaan hem uitzitten nl (in American stijl). .
Chips en Salsa moet je wel kunnen krijgen.... Buffalo Wings misschien ook nog wel (misschien in het vriesvak?) de rest word wat moeilijker.

Chips/Salsa is meer Mexicaans natuurlijk, en wellicht ook meer populair in het Zuiden/Zuidwesten/Midwesten, en niet zo in het Noord Oosten.
-
pi_62922527
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:28 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik ga gewoon de hele nacht door
Precies! http://nachtvanhetwittehuis.hyves.nl/
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_62922689
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:09 schreef maartena het volgende:

[..]

Chips en Salsa moet je wel kunnen krijgen.... Buffalo Wings misschien ook nog wel (misschien in het vriesvak?) de rest word wat moeilijker.
Die Buffalo Wings zal ook moeilijk gaan toch wrs. Onion rings hebben ze iig wel, maar wrs zijn de ringen wat bescheidener van afmeting dan de real deal.
Paar flesjes Budweiser kunnen we wrs wel bij de plaatselijke Gal & Gal scoren.
quote:
Chips/Salsa is meer Mexicaans natuurlijk, en wellicht ook meer populair in het Zuiden/Zuidwesten/Midwesten, en niet zo in het Noord Oosten.
In het Noord Oosten is het meer Europees georiënteerd wat hapjes betreft?
I´m back.
pi_62922738
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:45 schreef freako het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat Fox News dat meedeelde. Die zenden pas sinds '96 uit, 16 jaar nadat Reagan Carter versloeg. .
Aha, ja dan zal het een andere zijn geweest.
Hoe kom ik bij Fox Waarschijnlijk omdat die bij Bush-Gore steeds haantje de voorste probeerden te zijn
Wie dit leest is gek
  maandag 3 november 2008 @ 23:19:38 #41
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62922796
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:45 schreef freako het volgende:
Het lijkt me sterk dat Fox News dat meedeelde. Die zenden pas sinds '96 uit, 16 jaar nadat Reagan Carter versloeg. .
FOX als 4e Broadcast Network (naast de al veel oudere ABC, CBS en NBC) is ook pas in 1986 erbij gekomen, 2 jaar na de laatste verkiezing van Reagan.

Dat moet dus wel een andere zender geweest zijn..... CNN is in 1980 begonnen, maar kreeg eigenlijk pas nationale en internationale bekendheid tijdens de 1e golfoorlog van 1991, toen het ook vrijwel overal in Europa op de kabel verscheen. (Nederland had het toen al trouwens). Dit kwam omdat CNN het enige (Amerikaanse) station was dat verslaggevers had in Baghdad, (Peter Arnett bijv.)

In de jaren 80 echter, is de kans het grootst dat verkiezingsnieuws door ABC, CBS of NBC als eerste werd aangeleverd, omdat deze netwerken in HEEL amerika middels de ether te ontvangen waren. En dat is ook de reden waarom deze netwerken nu nog belangrijk zijn.
-
pi_62923279
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die Buffalo Wings zal ook moeilijk gaan toch wrs. Onion rings hebben ze iig wel, maar wrs zijn de ringen wat bescheidener van afmeting dan de real deal.
Paar flesjes Budweiser kunnen we wrs wel bij de plaatselijke Gal & Gal scoren.
[..]

In het Noord Oosten is het meer Europees georiënteerd wat hapjes betreft?
Of een Amerikaans wijntje.
Buffalo wings en onion rings zijn anders ook nog vrij makkelijk zelf te maken.

Ik weet nog niet of ik ga kijken. Grote kans dat ik sowieso nog wel even wakker wordt rond die tijd en dat ik dan een stukje meepak maar ik twijfel nog over wakker blijven.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62923691
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:38 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Of een Amerikaans wijntje.
California wijn, die hebben ze idd ook bij de Ap...
quote:
Buffalo wings en onion rings zijn anders ook nog vrij makkelijk zelf te maken.
Die oion rings ga ik gewoon kopen, en wrs eten we hamburgers, maar dan met een echt stukje rundervlees. .
quote:
Ik weet nog niet of ik ga kijken. Grote kans dat ik sowieso nog wel even wakker wordt rond die tijd en dat ik dan een stukje meepak maar ik twijfel nog over wakker blijven.
Hoe meer zielen op Fok!, hoe gezelliger het wordt. .
Overiens in 2000 viel ik in slaap, in 2004 speelde net de moord op Van Gogh volgens mij, toen werd er weinig aandacht besteed aan de verkiezingen in de VS, dacht ik.
I´m back.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 november 2008 @ 00:18:36 #44
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62924099
Ik denk dat ik wel de nacht op blijf totdat de winnaar zo ongeveer bekend is. Daarbij hoeft niet gewacht te worden op de uitslag van California, omdat die toch wel naar Obama gaat.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 4 november 2008 @ 00:33:28 #45
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62924366
Moet om 7:30 werken maar het is dichtbij dus ik kan 7:20 van huis weggaan. tot die tijd kan ik nog info tot me nemen over de verkiezingen. Denk dat het dan toch wel redelijk beslist is? Kan natuurlijk wel wat vroeger opstaan dan normaakl, wel uitkijken dat ik dan niet voor de TV in slaap val.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Redactie Frontpage dinsdag 4 november 2008 @ 00:38:33 #46
145738 superworm
is erbij
pi_62924452
Ik moet woensdag gewoon een kantoordag werken, en heb morgenochtend om 9 uur tentamen. Ik denk dat ik lekker om 5 uur m'n bed in duik, op middernacht de wekker zet en mijn dagritme aanpas aan de gebeurtenis
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 4 november 2008 @ 01:17:20 #47
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_62924981
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:58 schreef Ryan3 het volgende:

in 2004 speelde net de moord op Van Gogh volgens mij, toen werd er weinig aandacht besteed aan de verkiezingen in de VS, dacht ik.
Klopt, dat was op dezelfde dag. Toen sneeuwde de wedstrijd Bush - Kerry in Nederland 's avonds nogal onder, maar 's nachts zond de NOS volgens mij gewoon de verkiezingsprogrammering uit.
pi_62925122
Hopen dat ik morgen (dinsdag, vandaag dus eigenlijk) een hoop kan doen op m'n werk en dan woensdag vrij kan nemen. Anders wordt het vroeg naar bed en de wekker op ~5.30
pi_62925290
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 01:17 schreef freako het volgende:

[..]

Klopt, dat was op dezelfde dag. Toen sneeuwde de wedstrijd Bush - Kerry in Nederland 's avonds nogal onder, maar 's nachts zond de NOS volgens mij gewoon de verkiezingsprogrammering uit.
Jup, van alle voorbeschouwingen was niks over maar 's nachts was er een liveuitzending.

Van Gogh zou ook nog ergens in Amsterdam spreker zijn bij de nacht van de verkiezing.
Rare dag was dat.
pi_62925381
2 november is hij vermoord, was dat ook de datum van de verkiezingen?
I´m back.
pi_62925570
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 01:43 schreef Ryan3 het volgende:
2 november is hij vermoord, was dat ook de datum van de verkiezingen?
Ja, dinsdag 2 november 2004.

Volgens mij had Bouyeri zelfs die dag uitgekozen vanwege die reden.
  dinsdag 4 november 2008 @ 02:55:40 #52
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62925976
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
en wrs eten we hamburgers, maar dan met een echt stukje rundervlees. .
Maar dan wel op z'n Amerikaans:

-
  dinsdag 4 november 2008 @ 06:53:00 #53
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_62926286
Ik heb er zin aan! Ik ga proberen er de hele nacht bij te zijn
pi_62926404
eerste uitslag van 15 - 6 stemmen voor Obama
Het wordt een landslide overwinning, monsterzege
pi_62928564
Ik zet om een 7 uur wel de tv aan
pi_62929133
Ik ga ook proberen te blijven kijken, maar ga wel vanuit m'n nest kijken, want waarschijnlijk val ik toch in slaap
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62930324
Ik sta gewoon wat vroeger op dan normaal.
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:23:15 #59
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62932207
Misschien een timer kopen voor het koffiezetapparaat, zodat de koffie al klaar staat. Dan kan ik best een uur eerder opstaan dan normaal (5.30 ipv 6.30), gewoon flink wat koffie er tegenaan.
---
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:25:17 #60
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62932279
Zou het rond 5.30 nog spannend zijn trouwens of is het dan al ruimschoots beslist?
---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')