Buffalo Wings, Mozarella Sticks, Poppers (Gevulde Jalapenos), Corn Chips & Salsa, Onion Rings, Toast met allerlei kazen, Groente sticks (zoals selderij, wortel etc) met Ranch saus.... en dan heb ik denk ik nog maar een klein deel van een potentiele waslijst.quote:Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
Wat eten die Amerikanen eigenlijk als hapje, bij de borrel of het biertje???
Zal morgen eens bij de Appie kijken dan, met dit lijstje; wij gaan hem uitzitten nl (in American stijl).quote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Buffalo Wings, Mozarella Sticks, Poppers (Gevulde Jalapenos), Corn Chips & Salsa, Onion Rings, Toast met allerlei kazen, Groente sticks (zoals selderij, wortel etc) met Ranch saus.... en dan heb ik denk ik nog maar een klein deel van een potentiele waslijst.
Sommige mensen zijn nou eenmaal geïnteresseerd in de Amerikaanse politiekquote:Op maandag 3 november 2008 21:53 schreef Shivananda het volgende:
waarom zou je daar de wekker nou voor willen zetten?
quote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Buffalo Wings, Mozarella Sticks, Poppers (Gevulde Jalapenos), Corn Chips & Salsa, Onion Rings, Toast met allerlei kazen, Groente sticks (zoals selderij, wortel etc) met Ranch saus.... en dan heb ik denk ik nog maar een klein deel van een potentiele waslijst.
Chips en Salsa moet je wel kunnen krijgen.... Buffalo Wings misschien ook nog wel (misschien in het vriesvak?) de rest word wat moeilijker.quote:Op maandag 3 november 2008 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
Zal morgen eens bij de Appie kijken dan, met dit lijstje; wij gaan hem uitzitten nl (in American stijl)..
Die Buffalo Wings zal ook moeilijk gaan toch wrs. Onion rings hebben ze iig wel, maar wrs zijn de ringen wat bescheidener van afmeting dan de real deal.quote:Op maandag 3 november 2008 23:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Chips en Salsa moet je wel kunnen krijgen.... Buffalo Wings misschien ook nog wel (misschien in het vriesvak?) de rest word wat moeilijker.
In het Noord Oosten is het meer Europees georiënteerd wat hapjes betreft?quote:Chips/Salsa is meer Mexicaans natuurlijk, en wellicht ook meer populair in het Zuiden/Zuidwesten/Midwesten, en niet zo in het Noord Oosten.
Aha, ja dan zal het een andere zijn geweest.quote:Op maandag 3 november 2008 22:45 schreef freako het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat Fox News dat meedeelde. Die zenden pas sinds '96 uit, 16 jaar nadat Reagan Carter versloeg..
FOX als 4e Broadcast Network (naast de al veel oudere ABC, CBS en NBC) is ook pas in 1986 erbij gekomen, 2 jaar na de laatste verkiezing van Reagan.quote:Op maandag 3 november 2008 22:45 schreef freako het volgende:
Het lijkt me sterk dat Fox News dat meedeelde. Die zenden pas sinds '96 uit, 16 jaar nadat Reagan Carter versloeg..
Of een Amerikaans wijntje.quote:Op maandag 3 november 2008 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die Buffalo Wings zal ook moeilijk gaan toch wrs. Onion rings hebben ze iig wel, maar wrs zijn de ringen wat bescheidener van afmeting dan de real deal.
Paar flesjes Budweiser kunnen we wrs wel bij de plaatselijke Gal & Gal scoren.
[..]
In het Noord Oosten is het meer Europees georiënteerd wat hapjes betreft?
California wijn, die hebben ze idd ook bij de Ap...quote:
Die oion rings ga ik gewoon kopen, en wrs eten we hamburgers, maar dan met een echt stukje rundervlees.quote:Buffalo wings en onion rings zijn anders ook nog vrij makkelijk zelf te maken.
Hoe meer zielen op Fok!, hoe gezelliger het wordt.quote:Ik weet nog niet of ik ga kijken. Grote kans dat ik sowieso nog wel even wakker wordt rond die tijd en dat ik dan een stukje meepak maar ik twijfel nog over wakker blijven.
Klopt, dat was op dezelfde dag. Toen sneeuwde de wedstrijd Bush - Kerry in Nederland 's avonds nogal onder, maar 's nachts zond de NOS volgens mij gewoon de verkiezingsprogrammering uit.quote:Op maandag 3 november 2008 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
in 2004 speelde net de moord op Van Gogh volgens mij, toen werd er weinig aandacht besteed aan de verkiezingen in de VS, dacht ik.
Jup, van alle voorbeschouwingen was niks over maar 's nachts was er een liveuitzending.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:17 schreef freako het volgende:
[..]
Klopt, dat was op dezelfde dag. Toen sneeuwde de wedstrijd Bush - Kerry in Nederland 's avonds nogal onder, maar 's nachts zond de NOS volgens mij gewoon de verkiezingsprogrammering uit.
Ja, dinsdag 2 november 2004.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:43 schreef Ryan3 het volgende:
2 november is hij vermoord, was dat ook de datum van de verkiezingen?
Maar dan wel op z'n Amerikaans:quote:Op maandag 3 november 2008 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
en wrs eten we hamburgers, maar dan met een echt stukje rundervlees..
quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar dan wel op z'n Amerikaans:![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |