Vergeet niet dat een overwinning voor hem zich nog steeds binnen de betrouwbaarheidsmarge van de gecombineerde polls bevindt; als je honderd dergelijke verkiezingen houdt met loepzuivere polls, dan zou McCain er alsnog drie winnen. Een kleine, maar niet te versmaden kans, en dan hebben we het nog niet over een mogelijke systematische bias in de polls of een election day effect dat dat percentage nog kan verhogen (maar ook verlagen, natuurlijk).quote:Op maandag 3 november 2008 19:37 schreef Toad het volgende:
Toch wel knap dat McCain zichzelf een momentum aanpraat, zeker met die peilingen van vandaag.
Ik heb woensdag om half 9 s ochtends tentamenquote:Op maandag 3 november 2008 19:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben al bewust nog tot laat in de avond aan het doorstuderen, deels om morgen langer door te kunnen slapen, deels om enigszins in het ritme te komen. Maar ik ben waarschijnlijk toch wel zo nieuwsgierig dat ik niet kan slapen morgennacht
Gewoon de nacht doorhalen dus. Anders moet je maar in dit topic kijken om te zien wat je anders kan overkomenquote:Op maandag 3 november 2008 20:07 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik heb woensdag om half 9 s ochtends tentamen
![]()
![]()
Dan zou ik nu op bed gaan, morgen vroeg opstaan (4.00), morgenavond heel vroeg naar bed (19.00), en woensdagochtend 3.00 uur opstaan.quote:Op maandag 3 november 2008 20:07 schreef Argento het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ga je om 20:00 naar bed, wekker om 03:00, en dan wordt je wakker midden in de uitslagen van de belangrijkste staten aan de oost kust.quote:Op maandag 3 november 2008 20:07 schreef Argento het volgende:
![]()
![]()
Zoveel mensen doen dat onbewust.quote:Op maandag 3 november 2008 20:56 schreef Wheelgunner het volgende:
Kennen we deze nog?
Schijnt dat Obama vandaag hetzelfde deed in Jacksonville toen hij het over McCain had:
[ afbeelding ]
Heh, ik zag deze speech live toen ik vanmorgen koffie/ontbijt deed thuis.... was me niet opgevallen. Wat me wel opviel aan die speech is dat hij zich vergiste, en "Ohio" zei ipv "Florida".... hij herstelde zich snel echter met een grap.quote:Op maandag 3 november 2008 20:56 schreef Wheelgunner het volgende:
Kennen we deze nog?
Schijnt dat Obama vandaag hetzelfde deed in Jacksonville toen hij het over McCain had:
[ afbeelding ]
Ja, gek he? Het zal wel ff wennen worden als er weer eens iemand zit die je ook echt kunt zien als President.quote:
Omaha.quote:Op maandag 3 november 2008 17:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is 378; ik denk dat hij of 364+Indiana+North Dakota+Omaha bedoelt, of 364+Georgia.
Rasmussen is inderdaad een leuke poll, omdat deze de meest-Republikeins leunende poll is. Toch als je alle Rasmussen polls bekijkt, en de electoral college voorspellingen van Rasmussen bekijkt, komt Obama er toch nog uit als winnaar. Vrijwel alle andere polls geven trouwens nog steeds een winst voor Obama in Ohio, maar McCain heeft dit weekend wel enorm veel reclametijd gekocht in Ohio.quote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Montov het volgende:
Rasmussen heeft ook een nieuwe set peilingen uit. McCain loopt in in Florida en Ohio, waar ze beide gelijk staan. In Colorado en Virginia blijft Obama op +4 zoals een week geleden en in North Carolina en Missouri verandert er ook vrijwel niets en blijft het een gelijkspel.
Obama heeft zelfs kans op 2 als je nog meer het onwaarschijnlijke wilt opzoeken: East Nebreska. Volgens 538.com heeft Obama daar een achterstand van 7% in de peilingen. (Omaha 3% achterstand)quote:Op maandag 3 november 2008 21:25 schreef freako het volgende:
[..]
Omaha.. Dat zou inderdaad ook nog kunnen, dat Obama 1 van de 5 kiesmannen van Nebraska meepikt. Normaal gesproken niet heel erg waarschijnlijk, maar als Obama op 379 kiesmannen uitkomt, is er weinig nog onwaarschijnlijk te noemen.
Nee, Mason Dixon is dat. Rasmussen is een tikkeltje leunend richting de Republikeinen, maar wordt wel als 1 van de betere pollster gezien.quote:Op maandag 3 november 2008 21:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Rasmussen is inderdaad een leuke poll, omdat deze de meest-Republikeins leunende poll is.
Die zwartkijker was ook goed voor hilarische momenten idd.quote:
Het euvel van Rasmussen is dat ze geen mobiele telefoons samplen en daar heeft Obama doorgaans een grotere voorsprong.quote:Op maandag 3 november 2008 21:39 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, Mason Dixon is dat. Rasmussen is een tikkeltje leunend richting de Republikeinen, maar wordt wel als 1 van de betere pollster gezien.
Toch denk ik dat Ohio wel veilig is, en Florida een krappe overwinning voor Obama wordt.
ah, dat is wel heel spijtig...quote:Op maandag 3 november 2008 22:37 schreef Fokski het volgende:
Obama's oma overleden. Jammer dat ze niet de uitkomst van de verkiezingen kon meemaken.
Hoor het net live op tv...wel heel zuur voor die vrouwquote:Op maandag 3 november 2008 22:37 schreef Fokski het volgende:
Obama's oma overleden. Jammer dat ze niet de uitkomst van de verkiezingen kon meemaken.
http://www.brabantsdagbla(...)-Obama-overleden.ecequote:Grootmoeder Obama overleden
maandag 03 november 2008 | 22:43
WASHINGTON (ANP) - De grootmoeder van Barack Obama is overleden. Madelyn Dunham stierf op 86-jarige leeftijd aan kanker. Dat maakte de Democratische presidentskandidaat maandag aan de vooravond van de Amerikaanse presidentsverkiezingen, zelf bekend.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)-Obama-overleden.ece
Echt superlullig... of een verkiezingsstunt van oma?
En voor Obama zelf natuurlijk, als hij de verkiezingen wint kan ik me voorstellen dat hij met een dubbel gevoel zijn overwinningsspeech houdtquote:Op maandag 3 november 2008 22:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoor het net live op tv...wel heel zuur voor die vrouw
"Ja, hij mag van mij wel het land voor 4 jaar besturen, omdat zijn oma net is overleden"quote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef Leatherface het volgende:
Zou dit nog enige sympathy votes opleveren voor Obama?
Vast wel... zeker omdat ze blank was.quote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef Leatherface het volgende:
Zou dit nog enige sympathy votes opleveren voor Obama?
Oh dan moeten we er geen grappen over makenquote:Op maandag 3 november 2008 22:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Vast wel... zeker omdat ze blank was.
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat McCain's verkiezingsstunt is dat hij morgen overlijdt, en daardoor een hoop sympathie-stemmen krijgt en zo de eerste dode president van de VS wordt.quote:Op maandag 3 november 2008 22:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"Ja, hij mag van mij wel het land voor 4 jaar besturen, omdat zijn oma net is overleden"
Aan de andere kant, als hij zou winnen morgen, is dit ook een symbolische afsluiting van het ene hoofdstuk, en het begin van een nieuw hoofdstuk. Zijn grootmoeder is zijn grootste inspiratie geweest, en hij is ook voor een groot aantal jaren door zijn grootmoeder opgevoed.quote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef MrBadGuy het volgende:
En voor Obama zelf natuurlijk, als hij de verkiezingen wint kan ik me voorstellen dat hij met een dubbel gevoel zijn overwinningsspeech houdt
Zo, die Michelle Obama mag ook wel eens anti-rimpel gebruiken zeg...quote:
Het schijnt dat zij 'Nobama' scandeerden, wat een samentrekking is van het woord 'No' en de naam van de opponent van McCain in deze presidentsverkiezingen, 'Obama'.quote:Op maandag 3 november 2008 22:47 schreef pberends het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)McCain__.html?p=20,1
AMSTERDAM - Op de laatste verkiezingsdag werd presidentskandidaat John McCain van de Republikeinen vandaag tijdens een bijeenkomst in Florida overstemd door het aanwezige publiek dat luidkeels "Obama" scandeerde..
Je hebt de verkeerde oma te pakken....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |