heey heey ik ben je vader nietquote:Op woensdag 5 november 2008 21:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een ondankbare kankermongool zeg?!
Neee, dat zou er nog eens bij moeten komen.quote:
Enigma - Sadeness Part IIquote:Op woensdag 5 november 2008 23:37 schreef fokkersdelight het volgende:
Ik werd doorverwezen naar dit topic dus vandaar nog maar eens mijn vraag.
Ik heb momenteel op mijn tv de zender History channel HD en daar komt af en toe zo'n spotje langs tussen de programa's in. Ze laten dan allerlei flarden van diverse programma's zien. Er is een spotje die dagelijks langs komt met een bijzonder mooi stuk klassieke muziek als begeleiding. In het spotje wordt er iets gezegd over Ancient Civilizations en zie je beelden langs komen van o.a. de Eifeltoren, het colloseum in Rome, de pyramides in Egypte, oorlogsbeelden in de sneeuw en de instortende brug van San Fransisco. De muziek is nogal gevarieerd maar wel klassiek van aard. Er zit ook een redelijk lang stukje zang in dat lijkt op een kerkkoor (met de nodige galm). Ik vind het een prachtig stuk muziek en ik wil er meer van weten en horen maar ik heb geen enkel benul wat het is en van wie het is. Ik heb al wat rondgestruind op internet maar kan niets vinden. Iemand die zo weet wat ik bedoel en die me kan vertellen wat het is??
bvd
Sorry maar ik kan geen muziek luisteren hier. Als ik tijd heb vanavond, zal ik eens luisterenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:50 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Niemand kan mij helpen?![]()
Jullie zijn mijn laatste hoop![]()
Luister geen 538, maar dit is de tracklist van de Best Of van Krezip:quote:Op donderdag 6 november 2008 09:03 schreef denthemen het volgende:
Vrijdag volgens mij, was Krezip bij 538 te gast. Weet iemand hoe het één na laatste nummer heet dat zij gingen spelen? Het is een lied dat op "the best of" cd komt, maar ik kon niet verstaan hoe de naam precies was.. En inmiddels ben ik ook de tekst een beetje vergeten. Ik kon er die dag zelf niks van op internet vinden
B. Goodunov - Propaganda Nazdorowjequote:Op donderdag 6 november 2008 10:42 schreef muay-toy het volgende:
Hoi, ik zoek een nummer dat (kort) gebruikt word in de nieuwe Amstel bier reclame. Het nummer zelf klinkt russisch en het klinkt alsof het een rap nummer is. Ik kan de nieuwste reclame nergens vinden misschien dat iemand weet waar hij staat? Zodat iedereen weet over welk nummer ik het heb. In ieder geval, ik zoek de naam van het nummer dat gebruikt word. Bedankt.
dankje voor de snelle reactiequote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
B. Goodunov - Propaganda Nazdorowje
Volgens mij is het deze, maar m'n speakertje op het werk zijn een beetje brak, dus ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:50 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Niemand kan mij helpen?![]()
Jullie zijn mijn laatste hoop![]()
TWEET - Oops Oh Myquote:Op woensdag 5 november 2008 20:36 schreef nielsm20 het volgende:
Nee het is niet het nummertje van annie lennox....
Je moet het iets meer in de reggae of hiphop scene zoeken...
Het is meer een soort sloom rock nummer.
Missy Elliott - We Run Thisquote:Op donderdag 6 november 2008 11:12 schreef nielsm20 het volgende:
nop tot nu toe nog steeds niet het goede nummer....
het is een soort gitaar muziekje volgens mij van de shadows, met een beetje beach boys sound...
Als je het nummer hoort denk je oh ja, dat is lang geleden...
Maar kan godvers;kjdfhwk;jfdh niet op de naam komen..... grrrrrrrr
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:06 schreef GieJay het volgende:
Help ik zoek een nr waar ik vanmorgen mee wakker werd (radio).. kan het op google niet vinden maar volgens mij is incredible de titel.. volgens mij hoorde ik iets van: so magicall, incredible... Gezongen door een vrouw en het lijkt een nieuwe hit te zijn omdat ik um vaker gehoord heb.. Als iemand het weet zou ik dat erg leuk vinden
Nee, is hem ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze, maar m'n speakertje op het werk zijn een beetje brak, dus ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
Bij nader inzien is dit hem niet, hij klinkt wel heel bekend in m'n oren.![]()
*Edit, deze dan?
![]()
Toppie! Thanksquote:
Het is Sweet goodbyesquote:Op donderdag 6 november 2008 09:11 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Luister geen 538, maar dit is de tracklist van de Best Of van Krezip:
1. Plug It In & Turn Me On
2. Go To Sleep
3. I Would Stay
4. Won't Cry
5. Out Of My Bed
6. All Unsaid
7. I Apologize
8. Don't Crush Me
9. Play This Game With Me
10. All My Life
11. Everybody's Gotta Learn Sometime
12. You Can Say
13. In Her Sun (Stupid)
14. That'll Be Me
15. Everything And More
16. Let's Take It Slow
17. Sweet Goodbyes
En hier kun je de tracks luisteren:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)s1210#product_images
Hopelijk heb je er wat aan!
Del Shannon - Runaway?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:12 schreef nielsm20 het volgende:
nop tot nu toe nog steeds niet het goede nummer....
het is een soort gitaar muziekje volgens mij van de shadows, met een beetje beach boys sound...
Als je het nummer hoort denk je oh ja, dat is lang geleden...
Maar kan godvers;kjdfhwk;jfdh niet op de naam komen..... grrrrrrrr
Heel erg bedankt! Zie 't nu pasquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze, maar m'n speakertje op het werk zijn een beetje brak, dus ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
Bij nader inzien is dit hem niet, hij klinkt wel heel bekend in m'n oren.![]()
*Edit, deze dan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |