quote:Op zondag 2 november 2008 12:45 schreef Tabloid het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8211904
^^ Weet iemand waar ik op youtube dat achtergrond muziekje kan vinden? Muziekje begint vanaf 12:30
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:36 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een jaren 80/90 nummer en mischien ken je de nummers van daft punk bijvoorbeeld technologic dan hoor je op een gegeven moment zo'n robot stem: yeah zeggen er is een nummer waar ditzelfde iets gebruikt word alleen word t ritme iets lager en 't word gezongen door een donkere man.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:14 schreef Kaneelthee het volgende:
Okee, ik hoop dat iemand hier iets aan heeft want het is een erg vage beschrijving
Ik zoek een rock n roll nummer waarin je zo nu en dan een baby hoort praten/huilen. Ooit een keer op de radio gehoord en ik heb me doodgelachenDus als iemand weet welk nummer ik bedoel: ik kom het graag te weten
Hootie And The Blowfish - Only Wanna Be With You?quote:Op zondag 2 november 2008 14:55 schreef Fascination het volgende:
Ik zoek al een tijdje naar een danceliedje met de vermoedelijke tekst: "don't know what to do, wanna be with you" of iets in die trant. Volgens mij komt 't liedje uit 2003 ergens maar dat weet ik niet zeker. Het is overigens een man die de tekst zingt.
Hij zingt de tekst niet erg vloeiend zeg maar, de muziek gaat zo: tu tu tu tudu tu tu tu tudu en op dat ritme zingt hij ook de tekst.
Dit klinkt allemaal vrij vaag ik weet 't maar ik hoop dat iemand me kan helpen.
Nee 't was een dance nummer, maar toch bedanktquote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hootie And The Blowfish - Only Wanna Be With You?
Nee, die lijst heb ik ook gezien op internet idd :-)quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
een van deze?
Hieronder de TMF Top 25 eendagsvliegen:
1. 4 Non Blondes - What’s Up
2. Everything But The Girl - Missing
3. Modjo - Lady (Hear Me Tonight)
4. New Radicals - You Get What You Give
5. Wes - Alane
6. Goo Goo Dolls - Iris
7. Titiyo - Come Along
8. Vanilla - Ice Ice Ice Baby
9. Train - Drops Of Jupiter
10. Ann Lee - 2 Times
11. Vanessa Carlton - A Thousand Miles
12. Snow - Informer
13. Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany’s
14. Jennifer Paige - Crush
15. Los Del Rio - Macarena
16. Hoobastank - The Reason
17. Sonique - It Feels So Good
18. Liquido - Narcotic
19. Meredith Brooks - Bitch
20. Manau - La Tribu De Dana
21. Joan Osborne - One Of Us
22. Lou Bega - Mambo No.5
23. Spin Doctors - Two Princes
24. Stardust - Music Sounds Better With You
25. Wheatus - Teenage Dirtbag
Chocolate Puma - I Wanna Be Youquote:Op zondag 2 november 2008 14:55 schreef Fascination het volgende:
Ik zoek al een tijdje naar een danceliedje met de vermoedelijke tekst: "don't know what to do, wanna be with you" of iets in die trant. Volgens mij komt 't liedje uit 2003 ergens maar dat weet ik niet zeker. Het is overigens een man die de tekst zingt.
Hij zingt de tekst niet erg vloeiend zeg maar, de muziek gaat zo: tu tu tu tudu tu tu tu tudu en op dat ritme zingt hij ook de tekst.
Dit klinkt allemaal vrij vaag ik weet 't maar ik hoop dat iemand me kan helpen.
White Town - Your Womanquote:Op zondag 2 november 2008 21:07 schreef samdeman1984 het volgende:
[..]
Nee, die lijst heb ik ook gezien op internet idd :-)
Zit er helaas niet bij, en het is ook geen Lou Vega, bedankt voor de reacties! Iemand anders?
Eerste:quote:Op zondag 2 november 2008 17:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben op zoek naar twee verschillende nummers:
De eerste lijkt qua stijl en zang een beetje op Natasha Bedingfield, maar daar is het volgens mij niet van. Het enige dat ik van de tekst heb onthouden is het stukje "on the radio", of iets met radio. Komt een paar keer terug in het nummer.
Van het andere nummer heb ik nog minder onthouden. Het was bij After Hours op MTV en de artiestennaam bestond maar uit één woord. Het was een zangeres met een afrokapsel. Meer weet ik er echt niet van.
Iemand?
Toevallig iemand? Zoek me de pleuris :Squote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:13 schreef Ottaav het volgende:
Ik heb een nummer gehoord (waarschijnlijk heb ik em zelfs), en het enige dat ik nog weet is dit stukje tekst:
"I cannot sleep well
can you tell, can you tell"
of "I don't sleep well, can you tell, can you tell"
Het werd gezongen door een man (ben al aan het zoeken tussen The White Stripes en Jakob Dylan, maar ik kan het niet vinden).
Wie weet het wel?
Nope, helaas zijn het ze alledrie niet. Toch bedanktquote:Op zondag 2 november 2008 21:23 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Eerste:
Nelly Furtado - Shit on the radio
?
of miscchien Regina Spector - On the radio
Ik denk eigenlijk deze
Tweede:
Kelis - Caught out there
?
Never mind, het zijn de The 5678's - Woo Hooquote:Op zondag 2 november 2008 22:04 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek het nummer wat daarnet voorbij kwam in het programma "De Zomer Voorbij". Ik doel dan op het rock nummer welke je hoorde op het moment dat Jan Smit op de banaan in het water zat.
Whoops. Je edit niet gezien..quote:Op zondag 2 november 2008 17:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben op zoek naar twee verschillende nummers:
[..]
Van het andere nummer heb ik nog minder onthouden. Het was bij After Hours op MTV en de artiestennaam bestond maar uit één woord. Het was een zangeres met een afrokapsel. Meer weet ik er echt niet van.
Iemand?
Geen dank, gewoon kennisquote:Op zondag 2 november 2008 22:24 schreef samdeman1984 het volgende:
[..]
Ja, klasse man! Bedankt! Hoe kwam je daar zo op, toevallig ook zitten kijken?
kan je dat stukkie er niet even uitknippen met een progje ofzo? 18 mb downen en dan 1,5 uur luisteren voor iets wat ik niet weet vind ik eigenlijk wat veel van het goede...quote:Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef jeoren het volgende:
Waarvan is hetgeen gespeeld wordt op 1.27:40 in deze stream?
http://stream3.kerkomroep(...)2008-11-02-09-43.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |