quote:
Ik kan er zeker mee leven. Janssen speelt tot nu toe niet goed, en levert amper meerwaarde.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Tshibamba ipv Janssen in de spits tegen Roda, ik ben benieuwd.
zal een balletje naar je gooienquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Over klein uurtje met de bus meeben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
subtiel hoorquote:Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef BasNijmegen het volgende:
Echt een slechte wedstrijd! jammer maar waar.
Ach we zijn ook wel wat verwend en stellen natuurlijk altijd meer eisen als het goed gaat.
Wat blijft dat roda stadion toch naar..... irritante boxen waardoor je continue roda geluid hoort. En een mega groot beeldscherm dat continue in je ooghoek reclame loopt te flitsen.
Mario moet de mannen weer op de been krijgen. Met z'n allen naar Breda om de mannen te ondersteunen.
Dank je! Leuke reacties ook op forzaquote:Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef J-heronimus het volgende:
Mooie column HoMer. Leuk geschreven
Haha wat had anders je verwacht van Forza? Die site staat synoniem voor het begrip nuilen.quote:Op maandag 17 november 2008 14:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dank je! Leuke reacties ook op forza![]()
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef BasNijmegen het volgende:
Als ik een dagje goed ziek ben kan ik zo 2 kilo kwijt zijn. Zelfde heb ik als ik plots vol ga trainen. Dus kan best dat hij 5 a 7 kilo in een week kwijt is. Ik denk dat het wel goed is geweest voor beukie.
Hij zal super gemotiveerd zijn as weekend tegen NAC en hopelijk de rest van zijn team in zijn motivatie op sleeptouw kunnen nemen.
thnxquote:
quote:Luka Modric staat de komende twee weken aan de kant. De middenvelder van Tottenham Hotspur heeft zaterdag in de wedstrijd bij Fulham een liesblessure opgelopen.
Modric moest zich zich zaterdag in de rust laten vervangen. Een MRI-scan wees woensdag uit dat de Kroatische middenvelder een scheurtje heeft opgelopen in zin rechterlies.
Door deze blessure mist Modric de competitiewedstrijden tegen Blackburn Rovers en Everton (beide thuis) en het UEFA Cup-duel met NEC (uit).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |