Langszij? Sinds wanneer tellen goals voor 3?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:28 schreef BasNijmegen het volgende:
Beetje jammer dat jong Utrecht gister in een van de laatste minuten langs zij kwam.
LOL, ik bedoel, jammer dat NEC de nul niet kon houdenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Langszij? Sinds wanneer tellen goals voor 3?
Camping-elftal vind ik onterecht hoor. RBB is minstens gelijkwaardig aan de clubs in het rechterrijtje JL. Als NEC dan een mindere dag heeft, dan kan zoiets als gisteravond gebeuren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:06 schreef Mark het volgende:
DRAMATISCH
Zo'n camping-elftal hoor je met 5-0 naar huis te sturen.
Slechtste wedstrijd sinds Excelsior thuis in het voorjaar.
Denk t niet... Heb je gister Omniworld gezien? Op papier de slechtste profclub van Nederland, maar je ziet toch dat de meeste spelers daar boven amateurniveau zitten. Dat hoofdklassers stunten in de beker heeft meestal weinig met goed voetbal te maken, meer met doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Camping-elftal vind ik onterecht hoor. RBB is minstens gelijkwaardig aan de clubs in het rechterrijtje JL. Als NEC dan een mindere dag heeft, dan kan zoiets als gisteravond gebeuren.
Omniworld heeft juist een elftal met spelers die in de hoofdklasse hebben gespeeld of ongeveer dat niveau hebben. Rijnsburgse Boys heeft een team vol ex-profs of topamateurs, die doen echt niet voor Omniworld onder. Ze wonnen ook niet voor niets van RBC Roosendaal, dat gewoon voetballend de mindere was.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Denk t niet... Heb je gister Omniworld gezien? Op papier de slechtste profclub van Nederland, maar je ziet toch dat de meeste spelers daar boven amateurniveau zitten. Dat hoofdklassers stunten in de beker heeft meestal weinig met goed voetbal te maken, meer met doorzettingsvermogen.
Yup onze vrienden uit Arnhem met de overtreffende trap van failquote:
Is relatief, in 1992 werd een camping-elftal Europees Kampioenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Camping-elftal vind ik onterecht hoor.
We geven jullie ook teveel voer.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:07 schreef BasNijmegen het volgende:
hahaha schitterend die arrogantie op de site van Vitesse
Goed die afbeelding bewaren -J-D-
Ze zeggen dat ze gehacked warenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:07 schreef BasNijmegen het volgende:
hahaha schitterend die arrogantie op de site van Vitesse
Goed die afbeelding bewaren -J-D-
Wat een slechte smoesquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze gehacked waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |