Bel Lurling voor al je problemen.quote:
JIj moet mijn vraag nog beantwoordenquote:Op zondag 2 november 2008 23:48 schreef Dos37 het volgende:
Opflikkeren met die Rajkovic dus
Nee heb geen Ajax pyjamaquote:Op zondag 2 november 2008 23:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
JIj moet mijn vraag nog beantwoorden.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
''...schijnt ie voor getekend te hebben.''
Vond die van Reuser toch mooier. Miste alleen die van Swerts.quote:Op zondag 2 november 2008 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Op die stift van Landzaat zat ik al de hele uitzending te wachten.
quote:
http://video.google.com/videoplay?docid=-391141654430276718quote:Op zondag 2 november 2008 23:59 schreef J.Herrer het volgende:
Ik miste ook die van Nistelrooy vanaf de middenlijn, tegen Roda dacht ik
Dat is gewoon een schot. Het ging over stiftjes.quote:Op maandag 3 november 2008 00:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-391141654430276718
En waarom zou dat niet kunnen als de keeper ver uit zijn doel is?quote:Op maandag 3 november 2008 00:20 schreef Pritt het volgende:
Haha ja natuurlijk, vanaf 40 meter stiften.
Ik weet niet of jij wel eens voetbalt. Maar het is onmogelijk om vanaf 50 meter zoveel kracht achter een bal te zetten met een stift dat ie over de keeper de goal in gaat. Dan moet je gewoon schieten.quote:Op maandag 3 november 2008 00:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen als de keeper ver uit zijn doel is?
Het hoeft toch niet altijd een subtiele stift vanaf randje 16 te zijn?
quote:Op maandag 3 november 2008 01:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
Kun je die samenvattingen nog ergens bekijken? Was hele weekend weg.
eredivisielive.nlquote:Op maandag 3 november 2008 01:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
Kun je die samenvattingen nog ergens bekijken? Was hele weekend weg.
quote:Op maandag 3 november 2008 09:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De eerste keer dit seizoen dat ik niet in slaap ben gevallen tijdens SV.
Overduidelijkquote:Op maandag 3 november 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
Ik vond het niet echt een goede uitzending; kwam ook vooral duur Munsterman die eigenlijk helemaal niks te vertellen had en alleen maar zat te euhmen.
quote:Op zondag 9 november 2008 11:00 schreef maril het volgende:
NOS Studio Voetbal
22.56-23.51 uur (Ned1):
Wekelijks opiniërend
voetbalprogramma met
vanaf dit seizoen weer
volop beelden van de
Nederlandse Eredivisie.
Presentatie: Jack van Gelder.
Analytici: Hugo Borst,
Jan Mulder en Ronald Waterreus.
Deze week is te gast
Dirk Scheringa, eigenaar van
het DSB Stadion en voorzitter
van AZ.
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef golfer het volgende:
Weer met die niet te verstane Waterreus.
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 9 november 2008 23:04 schreef Houniet het volgende:
Ik irriteer me nu al aan die Dirk.
Je kan veel zeggen over Dirk, maar onnozel is ie zeker niet.quote:Op zondag 9 november 2008 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap niet dat zo'n onnozele man zo'n bedrijf heeft en dus zoveel geld.
Dat domme gelul van hem, rustig blijven etcquote:
Wat is er onnozel aan die manquote:Op zondag 9 november 2008 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap niet dat zo'n onnozele man zo'n bedrijf heeft en dus zoveel geld.²
Nou oké, hij komt wel zo over.quote:Op zondag 9 november 2008 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Dirk, maar onnozel is ie zeker niet.
Je kunt ook Ajax-TV gaan kijken als je alleen gelul over je eigen club wilt horen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:11 schreef Silenus het volgende:
Pff, geen hond interesseert zich toch voor AZ, next subject please.
Niet dan?quote:Op zondag 9 november 2008 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Van der Velden is een goede aankoop ja.
Dat staat er niet, lezen C., lezen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Je kunt ook Ajax-TV gaan kijken als je alleen gelul over je eigen club wilt horen.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Van der Velden is een goede aankoop ja.
Zat je weer aan de tonijn?quote:Op zondag 9 november 2008 23:12 schreef GGMM het volgende:
Zo. Ik ben er weer.
Hey jij ook hier huiliequote:Op zondag 9 november 2008 23:11 schreef Crane het volgende:
Pff die frusti Ajacieden hier over Scheringa.Wat doet die man fout?
Nee hoor, wil die blunder van Timmer nog wel es zien. En NEC-PSV mag ook wel eens besproken worden!quote:Op zondag 9 november 2008 23:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Je kunt ook Ajax-TV gaan kijken als je alleen gelul over je eigen club wilt horen.
Inderdaadquote:Op zondag 9 november 2008 23:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, wil die blunder van Timmer nog wel es zien. En NEC-PSV mag ook wel eens besproken worden!
Staat niet voor niets in de basis he. Ik deed ook lachwekkend over de transfer hoor, maar hij doet het nu gewoon leuk. Kwalitatief voegt hij niet veel toe, maar mentaal is hij een absolute toevoeging. Allemaal mooiweervoetballers werkt niet.quote:Op zondag 9 november 2008 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heeft niets te zoeken bij dit AZ.
En dan ook de blessure van Huntelaar.quote:Op zondag 9 november 2008 23:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, wil die blunder van Timmer nog wel es zien. En NEC-PSV mag ook wel eens besproken worden!
Ik word heel moe van dat stemgeluid... alsof er 3 kikkers in zijn strot vast blijven zittenquote:
Ernstig he.quote:Op zondag 9 november 2008 23:20 schreef Silenus het volgende:
Lekker klappen met de klappertjes..
Misschien omdat ze de lijst aanvoeren?quote:Op zondag 9 november 2008 23:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die sokken.
Waar komt trouwens die AZ-liefde bij SV vandaan? Bedrag toegespeeld door Scheringa? (zoals bij de VI)
Klopt, ze kennen hem gewoon en baseren zich op de lange lijn.quote:Op zondag 9 november 2008 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Alsof Barca een spits wil die er ineens wat ballen inknalt... die kijken verder dan een hype
BOEEEEEEEE, maakt inderdaad niet veel indrukquote:Op zondag 9 november 2008 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
lol... Scheringa die spreekkoren inzet is idd niet zo'n goede reclame.
Het is niet van deze week? In bijna elke aflevering dit seizoen gaat het grootste club-gedeelte over AZ.quote:Op zondag 9 november 2008 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de lijst aanvoeren?
Hij doet het aardig maar ook niet meer dan dat. Het feit dat hij wekelijks speelt geeft meer aan over hoe hun rechterflank bezet is.quote:Op zondag 9 november 2008 23:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Staat niet voor niets in de basis he. Ik deed ook lachwekkend over de transfer hoor, maar hij doet het nu gewoon leuk. Kwalitatief voegt hij niet veel toe, maar mentaal is hij een absolute toevoeging. Allemaal mooiweervoetballers werkt niet.
Van Hanegem is een anti-man die niks kan zonder zijn vrouw te raadplegen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft Marianne er toch altijd mee te maken?????²
Als je goed naar zijn huid kijkt kun je inderdaad vaststellen dat hij erg metrosexueel is.quote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van Hanegem is een anti-man die niks kan zonder zijn vrouw te raadplegen.
De NOS ook. met die engerd van rrm Joep Schreuderquote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Deze beelden hadden ze dezelfde dag ook bij Voetbal International.
10,10,10,10quote:Op zondag 9 november 2008 23:30 schreef Silenus het volgende:
Even over AZ TV, weer wat reclame voor Dirk. Ben benieuwd hoeveel hij heeft betaald.
teletekstpagina 888quote:Op zondag 9 november 2008 23:35 schreef Houniet het volgende:
WATERRREUS PRRAAT
Mwa, het gaat gewoon harstikke slecht.quote:Op zondag 9 november 2008 23:36 schreef TC03 het volgende:
Sowieso, wat is 'hartstikke slecht'? Vier punten achter op de koplopers, poepoe wat een crisis.
4 nederlagenquote:Op zondag 9 november 2008 23:36 schreef TC03 het volgende:
Sowieso, wat is 'hartstikke slecht'? Vier punten achter op de koplopers, poepoe wat een crisis.
Daar heb je dus ook gewoon echt volledig gelijk in. Hoewel PSV in Marseille en in Nijmegen echt ernstig slecht was. Als ze gewoon neutrale shirtjes aan hadden gedaan, had ik gedacht dat ik naar de nummer 15 van de ere aan het kijken was.quote:Op zondag 9 november 2008 23:36 schreef TC03 het volgende:
LOL, echt een cultheld, alleen al vanwege die naam.quote:Op zondag 9 november 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV moet gewoon Melvin Platje halen. Die legt de ballen, naar zijn zeggen, keurig in het net.
En laten we wel wezen, ze spelen al jaren kutvoetbal maar kwamen er door individuele kwaliteiten altijd mee weg... nu zijn die kwaliteiten er niet, met name voorin zijn ze machteloos en het dondert als een kaartenhuis in elkaarquote:Op zondag 9 november 2008 23:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
PSV mag blij zijn met de positie waar ze nu staan. Ze horen echt in de middenmoot te staan of lager. Erg geflatteerde stand.
Vooral die unibrownquote:Op zondag 9 november 2008 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Willem van Hanegem is echt metroseksueel.²
Ik had dit al voorspeld, ze hadden Aissati nl. nooit moeten verkopen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
PSV mag blij zijn met de positie waar ze nu staan. Ze horen echt in de middenmoot te staan of lager. Erg geflatteerde stand.
Je hebt vandaag echt je lolbroek aan hequote:Op zondag 9 november 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Tutti Frutti in de verdediging van PSV.
Zijn psv mening ja.quote:Op zondag 9 november 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft iig een eigen mening
En een eigen kuiltje in zijn wang, ik hoor hem gewoon niet graag.quote:
Oh, dat is het lek. Aissatie was de dragende spelbepalende speler bij PSV.quote:Op zondag 9 november 2008 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had dit al voorspeld, ze hadden Aissati nl. nooit moeten verkopen.
Suarez is een grote geniale teringvoetballer.quote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Specularium het volgende:
Suarez is een grote teringvoetballer.
Dat valt wel mee, hij is best klein uitgevallen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Specularium het volgende:
Wat voor debiele scouts zitten er wel niet in het stadion inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Grote belangstelling voor Sarpong?
Strik erom.
Zo zou ik het niet omschrijven maar hij gedraagt zich nogal irritant ja.quote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Specularium het volgende:
Precies, ik zie die kwaliteiten ook niet echt.. bij Wijnaldum welquote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Grote belangstelling voor Sarpong?
Strik erom.
Suarez is een geniale voetballer met vervelende trekjes die helaas ervoor zorgen dat hij niet supergeniaal isquote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Suarez is een grote geniale teringvoetballer.
Voor zijn ontwikkeling absoluut. Anders vrees ik dat hij helemaal ondergesneeuwd zal worden als hij nu al de overstap zou maken.quote:
Nee ze waren echt ongelofelijk smerigquote:Op zondag 9 november 2008 23:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jan.
Deze tackles worden elke weekend 10x gemaakt..
Kom maar met het youtube filmpje.quote:Op zondag 9 november 2008 23:47 schreef Blawh het volgende:
Hofland een correcte speler, lang niet altijd.
Gezien je avatar doe je dat waarschijnlijk wel vaker.quote:
Kunnen hier nog sancties voor volgen? Hoe zit dat precies? Alleen in de ergste gevallen zeker?quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef sjimz het volgende:
Smerige ellebogen van Berg en Butner.
Ik vond die van Buttner niet zo overtuigend als die van Berg. Jammer dat ze die van Yildiz niet lieten zien, steekt zijn arm uit naar een op volle snelheid zijnde Andersson.quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef sjimz het volgende:
Smerige ellebogen van Berg en Butner.
1-2 volgens Ronaldquote:Op zondag 9 november 2008 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
3-0 voor Ajax.
Het blijven die boeren hè.quote:Op zondag 9 november 2008 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
3-0 voor Ajax.
Omdat Suarez 2x in 1 week de show wist te stelen in negatief opzicht.quote:Op maandag 10 november 2008 00:01 schreef tong80 het volgende:
Waarom die schandalige overtreding van Hofland niet laten zien ?
Studio Feijenoord
Omdat Jan Mulder niet het type is die zoiets vantevoren bij de redactie aangeeft.quote:Op maandag 10 november 2008 00:01 schreef tong80 het volgende:
Waarom die schandalige overtreding van Hofland niet laten zien ?
Studio Feijenoord
Als het eeen Ajacied was geweest had je ze hier kunnen zien scheldenquote:Op maandag 10 november 2008 00:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Omdat Jan Mulder niet het type is die zoiets vantevoren bij de redactie aangeeft.
Ja, en die van Lazovic ook. Had ook wel getoond mogen worden.quote:
Jullie hadden Suarez al deze uitzending.quote:Op maandag 10 november 2008 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het eeen Ajacied was geweest had je ze hier kunnen zien schelden
Jullie ?quote:Op maandag 10 november 2008 00:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jullie hadden Suarez al deze uitzending.
Vind je dat vreemd? Hij ziet eindelijk kansen dat z'n eigen club een keer kampioen kan worden.quote:Op zondag 9 november 2008 23:35 schreef GGMM het volgende:
Jack lijkt het leuk te vinden dat het slecht gaat met PSV.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:40 schreef Stofje het volgende:
Kritisch op Waterreus is niet geheel terecht. Ik vind dat ie wel een leuke, afwijkende mening heeft. Hij zegt alleen veel te weinig.
Wel weer Koemanquote:Op zondag 16 november 2008 11:50 schreef The_Verve het volgende:
Jan Mulder aanwezig. Geen Waterreus. Kan een leuke uitzending worden...
quote:Op zondag 16 november 2008 11:52 schreef The_Verve het volgende:
Geeft niet. Alles beter dan Waterreus...
Is dat niet al heel het seizoen?quote:Op zondag 16 november 2008 17:10 schreef RayMania het volgende:
Op papier kan het een leuke uitzending worden.
Nee. Al die directeurtjes zijn niet boeiend. Er is één keer een voetballer geweest (Sibon) ?quote:Op zondag 16 november 2008 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat niet al heel het seizoen?
Nee hoor, gewoon weer over randzaken pratenquote:Op zondag 16 november 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:
Weer eens ouderwets PSV uitlachen in Studio Voetbal!
Afgelopen tijd genoeg interessante onderwerpen geweest maar zoals Zero2Nine al zegt, men heeft het liever over randzaken.quote:Op zondag 16 november 2008 17:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Al die directeurtjes zijn niet boeiend. Er is één keer een voetballer geweest (Sibon) ?
? Heb ik iets gemist ?quote:Op zondag 16 november 2008 17:47 schreef Prosac het volgende:
Eens kijken wat Sjek te melden heeft over de 100% zeker vast staande schorsing voor Berg van dit weekend.
Ze lieten een zogenaamd bewuste elleboog van Berg zien. Waarop Sjek heel zelfverzekerd iets zei in de trant van: "Ja, duidelijk, deze meneer gaan we volgende week niet op het veld zien dankzij ons"quote:
Nopequote:Op zondag 16 november 2008 18:17 schreef Blawh het volgende:
Is er dit seizoen al 1 elleboog van de week geweest die onderzocht werd door een openbaar aanklager?
Misschien moeten ze dan ook maar een keer gaan kappen met die stemmingmakerij, bij 75% ofzo van de ellebogen die ze uitkiezen is het zeer twijfelachtig of er opzet in het spel is. Ik denk dat kijkers meer zitten te wachten op een objectief praatprogramma dat over voetbal gaat in plaats van de randzaken. Iedere week weer vraag ik me eigenlijk af waarom ik het ga kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |