Vooral die unibrownquote:Op zondag 9 november 2008 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Willem van Hanegem is echt metroseksueel.²
Ik had dit al voorspeld, ze hadden Aissati nl. nooit moeten verkopen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
PSV mag blij zijn met de positie waar ze nu staan. Ze horen echt in de middenmoot te staan of lager. Erg geflatteerde stand.
Je hebt vandaag echt je lolbroek aan hequote:Op zondag 9 november 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Tutti Frutti in de verdediging van PSV.
Zijn psv mening ja.quote:Op zondag 9 november 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft iig een eigen mening
En een eigen kuiltje in zijn wang, ik hoor hem gewoon niet graag.quote:
Oh, dat is het lek. Aissatie was de dragende spelbepalende speler bij PSV.quote:Op zondag 9 november 2008 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had dit al voorspeld, ze hadden Aissati nl. nooit moeten verkopen.
Suarez is een grote geniale teringvoetballer.quote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Specularium het volgende:
Suarez is een grote teringvoetballer.
Dat valt wel mee, hij is best klein uitgevallen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Specularium het volgende:
Wat voor debiele scouts zitten er wel niet in het stadion inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Grote belangstelling voor Sarpong?
Strik erom.
Zo zou ik het niet omschrijven maar hij gedraagt zich nogal irritant ja.quote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Specularium het volgende:
Precies, ik zie die kwaliteiten ook niet echt.. bij Wijnaldum welquote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Grote belangstelling voor Sarpong?
Strik erom.
Suarez is een geniale voetballer met vervelende trekjes die helaas ervoor zorgen dat hij niet supergeniaal isquote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Suarez is een grote geniale teringvoetballer.
Voor zijn ontwikkeling absoluut. Anders vrees ik dat hij helemaal ondergesneeuwd zal worden als hij nu al de overstap zou maken.quote:
Nee ze waren echt ongelofelijk smerigquote:Op zondag 9 november 2008 23:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jan.
Deze tackles worden elke weekend 10x gemaakt..
Kom maar met het youtube filmpje.quote:Op zondag 9 november 2008 23:47 schreef Blawh het volgende:
Hofland een correcte speler, lang niet altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |