Dat valt wel mee, hij is best klein uitgevallen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Specularium het volgende:
Suarez is een grote teringvoetballer.
Wat voor debiele scouts zitten er wel niet in het stadion inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Grote belangstelling voor Sarpong?
Strik erom.
Zo zou ik het niet omschrijven maar hij gedraagt zich nogal irritant ja.quote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Specularium het volgende:
Suarez is een grote teringvoetballer.
Precies, ik zie die kwaliteiten ook niet echt.. bij Wijnaldum welquote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Grote belangstelling voor Sarpong?
Strik erom.
Suarez is een geniale voetballer met vervelende trekjes die helaas ervoor zorgen dat hij niet supergeniaal isquote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Suarez is een grote geniale teringvoetballer.
Voor zijn ontwikkeling absoluut. Anders vrees ik dat hij helemaal ondergesneeuwd zal worden als hij nu al de overstap zou maken.quote:
Nee ze waren echt ongelofelijk smerigquote:Op zondag 9 november 2008 23:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jan.
Deze tackles worden elke weekend 10x gemaakt..
Kom maar met het youtube filmpje.quote:Op zondag 9 november 2008 23:47 schreef Blawh het volgende:
Hofland een correcte speler, lang niet altijd.
Gezien je avatar doe je dat waarschijnlijk wel vaker.quote:
Kunnen hier nog sancties voor volgen? Hoe zit dat precies? Alleen in de ergste gevallen zeker?quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef sjimz het volgende:
Smerige ellebogen van Berg en Butner.
Ik vond die van Buttner niet zo overtuigend als die van Berg. Jammer dat ze die van Yildiz niet lieten zien, steekt zijn arm uit naar een op volle snelheid zijnde Andersson.quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef sjimz het volgende:
Smerige ellebogen van Berg en Butner.
1-2 volgens Ronaldquote:Op zondag 9 november 2008 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
3-0 voor Ajax.
Het blijven die boeren hè.quote:Op zondag 9 november 2008 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
3-0 voor Ajax.
Omdat Suarez 2x in 1 week de show wist te stelen in negatief opzicht.quote:Op maandag 10 november 2008 00:01 schreef tong80 het volgende:
Waarom die schandalige overtreding van Hofland niet laten zien ?
Studio Feijenoord
Omdat Jan Mulder niet het type is die zoiets vantevoren bij de redactie aangeeft.quote:Op maandag 10 november 2008 00:01 schreef tong80 het volgende:
Waarom die schandalige overtreding van Hofland niet laten zien ?
Studio Feijenoord
Als het eeen Ajacied was geweest had je ze hier kunnen zien scheldenquote:Op maandag 10 november 2008 00:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Omdat Jan Mulder niet het type is die zoiets vantevoren bij de redactie aangeeft.
Ja, en die van Lazovic ook. Had ook wel getoond mogen worden.quote:
Jullie hadden Suarez al deze uitzending.quote:Op maandag 10 november 2008 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het eeen Ajacied was geweest had je ze hier kunnen zien schelden
Jullie ?quote:Op maandag 10 november 2008 00:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jullie hadden Suarez al deze uitzending.
Vind je dat vreemd? Hij ziet eindelijk kansen dat z'n eigen club een keer kampioen kan worden.quote:Op zondag 9 november 2008 23:35 schreef GGMM het volgende:
Jack lijkt het leuk te vinden dat het slecht gaat met PSV.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:40 schreef Stofje het volgende:
Kritisch op Waterreus is niet geheel terecht. Ik vind dat ie wel een leuke, afwijkende mening heeft. Hij zegt alleen veel te weinig.
Wel weer Koemanquote:Op zondag 16 november 2008 11:50 schreef The_Verve het volgende:
Jan Mulder aanwezig. Geen Waterreus. Kan een leuke uitzending worden...
quote:Op zondag 16 november 2008 11:52 schreef The_Verve het volgende:
Geeft niet. Alles beter dan Waterreus...
Is dat niet al heel het seizoen?quote:Op zondag 16 november 2008 17:10 schreef RayMania het volgende:
Op papier kan het een leuke uitzending worden.
Nee. Al die directeurtjes zijn niet boeiend. Er is één keer een voetballer geweest (Sibon) ?quote:Op zondag 16 november 2008 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat niet al heel het seizoen?
Nee hoor, gewoon weer over randzaken pratenquote:Op zondag 16 november 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:
Weer eens ouderwets PSV uitlachen in Studio Voetbal!
Afgelopen tijd genoeg interessante onderwerpen geweest maar zoals Zero2Nine al zegt, men heeft het liever over randzaken.quote:Op zondag 16 november 2008 17:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Al die directeurtjes zijn niet boeiend. Er is één keer een voetballer geweest (Sibon) ?
? Heb ik iets gemist ?quote:Op zondag 16 november 2008 17:47 schreef Prosac het volgende:
Eens kijken wat Sjek te melden heeft over de 100% zeker vast staande schorsing voor Berg van dit weekend.
Ze lieten een zogenaamd bewuste elleboog van Berg zien. Waarop Sjek heel zelfverzekerd iets zei in de trant van: "Ja, duidelijk, deze meneer gaan we volgende week niet op het veld zien dankzij ons"quote:
Nopequote:Op zondag 16 november 2008 18:17 schreef Blawh het volgende:
Is er dit seizoen al 1 elleboog van de week geweest die onderzocht werd door een openbaar aanklager?
Misschien moeten ze dan ook maar een keer gaan kappen met die stemmingmakerij, bij 75% ofzo van de ellebogen die ze uitkiezen is het zeer twijfelachtig of er opzet in het spel is. Ik denk dat kijkers meer zitten te wachten op een objectief praatprogramma dat over voetbal gaat in plaats van de randzaken. Iedere week weer vraag ik me eigenlijk af waarom ik het ga kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |