Gast, hoeveel browsers kun je hebben op één pc? Zeker ook nog Opera ergens staan?quote:Op zondag 2 november 2008 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omfg, rtlgemist deed 't niet in IE, FF en safari. Doet ie 't wel in google chrome.
Je verwacht 't niet.
Als er iets nieuws uit is wil 't toch altijd ff zelf zienquote:Op zondag 2 november 2008 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Gast, hoeveel browsers kun je hebben op één pc? Zeker ook nog Opera ergens staan?
Je kunt ook eens langslopen in het schrijfcentrum. Gevestigd in de UBquote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef Swine het volgende:
Universitair Talencentrum Nijmegen. Semi-universitaire instelling (geloof ik) die allerlei vertaaldiensten en cursussen aanbied. Ken alleen niemand die daar ooit iets mee gedaan heeft. Heb zelf wel keer Bachelor-master Writing cursusje gehad, maar dat was niet zo diepgaand en toen was ik ook nog niet zo ver met mijn verslag. Misschien dat iemand weet wat het kost om teksten te laten controleren? Ik kon niets daarover vinden op de site, maar ik kan ook scheel zijn van al het getyp ondertussen
UTN
Anders kun je altijd D_K bellen, die komt je met liefde redden!quote:Op zondag 2 november 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn bed bezoeken
En proberen vannacht niet meer aan die clown in de hoek te denken.. Ik heb er de hele dag niet meer aangedacht tot net toen ik het woord bed typteIk heb gister toen ik thuiskwam ook serieus onder mijn bed gekeken
![]()
Ja dat gebeurt best vaak. Voordat een publicatie de deur uit gaat richting een wetenschappelijk tijdschrift wordt dat vaker gedaan. Alleen niet door mijn stagebegeleidster of op die afdeling, dus ze wist er niet veel over te vertellenquote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand betalen om je teksten te corrigeren, mag dat überhaupt? Ik dacht dat je zelf een cursus wetenschappelijk Engels wilde volgen
.
Moet inderdaad dan maar eens langslopen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt ook eens langslopen in het schrijfcentrum. Gevestigd in de UB. Die bieden hulp bij het schrijven van scripties e.d., ook in 't Engels.
Whehehe, daarom heb ik mijn glock onder mijn kussen liggen voor het geval dat er clwons onder mijn bed liggenquote:Op zondag 2 november 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn bed bezoeken
En proberen vannacht niet meer aan die clown in de hoek te denken.. Ik heb er de hele dag niet meer aangedacht tot net toen ik het woord bed typteIk heb gister toen ik thuiskwam ook serieus onder mijn bed gekeken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |