quote:Three Irishmen, Paddy, Sean and Seamus, were stumbling home from the pub late one night and found themselves on the road which led past the old graveyard. "Come have a look over here," says Paddy, "It's Michael O'Grady's grave, God bless his soul. He lived to the ripe old age of 87." "That's nothing," says Sean. "Here's one named Patrick O'Toole, it says here that he was 95 when he died." Then Seamus yells out, "Good God, here's a fella that got to be 145!" "What was his name?" asks Paddy. Seamus stumbles around a bit, awkwardly lights a match to see what else is written on the stone marker, and exclaims, "Miles, from Dublin."
heb je mijne dan niet gevondenquote:Op maandag 3 november 2008 12:26 schreef wyccie het volgende:
Ik heb haar Hyves wel gevonden (en die van Soemp, B. en IARL), maar ja, ik kan weinig aanklikken.
Ik wacht wel gewoon tot MaJo dit leest en besluit om haar website hier neer te zitten of juist niet. Ben wel benieuwd, vooral morgennacht. En anders heb ik gewoon pech gehad.quote:Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, je hebt geen PM's aan staan.
Ik weet ook niet of het de bedoeling is dat het hier neergezet wordt.
yep volgende keer beterquote:Op maandag 3 november 2008 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ben ik te laat voor het feestje!? Want de bitterballen zijn koud en het bier lauw...
Ik denk toch echt dat ze dezelfde temperatuur hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ben ik te laat voor het feestje!? Want de bitterballen zijn koud en het bier lauw...
Ach ja, ik heb zo direct een "Commanders Call", dus dat komt wel goed.quote:
Succes B! Je bent hardstikke slim dus het moet wel goed komenquote:Op maandag 3 november 2008 16:08 schreef B.ertha het volgende:
ik had 89% overeenkomst met Obama.
Ik ga nu nog even mijn samenvatting lezen, dan eten en tentamen maken
* B.ertha kijkt er als een berg tegenop
dankjewelquote:Op maandag 3 november 2008 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Succes B! Je bent hardstikke slim dus het moet wel goed komen
2004 sowieso...quote:Op maandag 3 november 2008 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dragostea_din_tei
Spring 2004 staat hier.
quote:Op maandag 3 november 2008 15:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb zo direct een "Commanders Call", dus dat komt wel goed.
Dacht een of ander belangrijk telefoontje, gaat meneer gewoon borrelenquote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
Zo direct!? Ik bedoel 4 minuten geleden! Doei, ik ben naar de borrel....
Trotse papaquote:Op maandag 3 november 2008 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat heb je trouwens een mooie baby PR
Ik nog minder, dacht 73% of zoietsquote:Op maandag 3 november 2008 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
82% Obama...
Ik zat op 56% oh bama volgens mij.quote:Op maandag 3 november 2008 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik nog minder, dacht 73% of zoiets
alleen de allerlaatste. ben tegen landbouwsubsidies.quote:Op maandag 3 november 2008 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
woeps, kijk, daar hebben we een echte rechste bal![]()
Ik vraag me dan toch af op welke punten jullie anders dachten
Zoals bij elke stemwijzer denk ik waarschijnlijk te veel door vanwege de bedroevend slechte vraagstellingen.quote:Op maandag 3 november 2008 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhm, ik was tegen benzineprijsverlaging in de zomer, tegen landbouwsubsidies ook, voor homhuwelijk en abortus, voor strengere controles bij de grenze (omdat het andere antwoord helemaal quatsch was)... verder weet ik het niet meer precies
Je boft nog...je had een asbakflesje kunnen treffen.quote:Op maandag 3 november 2008 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps, weer een defensie geheim openbaar.quote:Op maandag 3 november 2008 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Dacht een of ander belangrijk telefoontje, gaat meneer gewoon borrelen
quote:Op maandag 3 november 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je boft nog...je had een asbakflesje kunnen treffen.
De tip van de week: houden zo!!quote:
Nee, het is gewoon een uitgebreide (en niet helemaal kloppende) manier om te zeggen: nu breekt mijn klompquote:Op maandag 3 november 2008 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb jij houten schoenen?Klompen?
Nee, er tegen aan schoppen heeft blijkbaar geholpen. Of de spanning is nu van het onderdeel af, waardoor mijn wiel weer recht staatquote:Op maandag 3 november 2008 18:30 schreef wyccie het volgende:
Je fiets is gestolen?
Eeerrrrrquote:Op maandag 3 november 2008 18:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een beetje een sneue studiedag. Ik studeer tussen mijn pauzes door.
dat doe je toch ook bij collegesquote:Op maandag 3 november 2008 18:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een beetje een sneue studiedag. Ik studeer tussen mijn pauzes door.
Dank jequote:Op maandag 3 november 2008 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu breekt mķjn klompJe bent raar
Ik vrees van wel.quote:Op maandag 3 november 2008 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is dat echt Nem?
Dan vind ik het niet leuk dat je dat gepost hebt zonder waarschuwing....
Wat voor studie hebben ze op de SLC dan die je zou willen doen?quote:Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eigenlijk wil ik hier heen, maar dat is erg duur. Dan moet ik vechten voor een scolarship enzo. marr ik geloof dat ik dat toch maar echt wil.
En zeg niet dat ik vorge week nog echt naar Londen wilde. Dat weet ik...
Alternativesquote:Op maandag 3 november 2008 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even op-en-neer?
For all programs except Writing and Women's History, an interview is an important part of the application process and will be arranged by invitation after all materials have been reviewed. If travel to Sarah Lawrence would be a burden, alternatives may be arranged. However, all applicants are encouraged to visit the campus and learn about the Sarah Lawrence program.
Een soort university college concept, waarin je een paar dingen combineertquote:Op maandag 3 november 2008 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor studie hebben ze op de SLC dan die je zou willen doen?
En een sabbatical? Daar al over nagedacht?
Ze willen wel betalen, maar kunnen niet het hele schoolgeld dekken. Laat staan 4 jaar lang. Mijn ouders zijn zeker niet onvermogend, maar dit kan nietquote:Op maandag 3 november 2008 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ze het voor je willen betalen (en je weet het zeker), waarom niet
Er zijn beroerdere steden om te wonen.
Dat kunnen we dan wel weer betalenquote:Op maandag 3 november 2008 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alternatives
Vaak is de filosofie ook: als je niet een tripje naar de school waar je een paar jaar gaat zitten kunt betalen dan kun je de school ook niet betalen/ben je niet geschikt voor die school. Je weet hoe er gedacht wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |