abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62889870
Dit debat gaat helemaal niet over welk merk afwasmiddel te kopen, want bij een inkomen van 1400 per maand als student doet dat er weinig toe.

Met een huur van 285/maand (heel goedkoop dus) kan je als een god leven met 1400 per maand. Is ongeveer wat ik verdiende in mijn eerste job en ik betaalde 380 aan huur. Ik kon toen nog een 250 per maand sparen.

Maar jij zou problemen kunnen hebben met je riante levensstijl. 70 per maand voor telefoon is belachelijk veel. reduceer dat tot de helft of 1 derde. Overigens, ik zie totaal niet in waar een student een pda voor nodig heeft. Zo'n drukke agenda hebben studenten niet. Een gewone zakagenda kost je 2 euro...
300 euro per maand om te stappen is nog meer belachelijk. Dat is dus 75 euro per week. Daarmee kan je verschillende keren per week eten, naar de film, en naar de kroeg. Dus daar kan je makkelijk op besparen.
En 100 euro per maand aan kleding is ook aan de zeer hoge kant, want dat is 1200 per jaar. Enkel een pak (en daar heb je er aar 1 van nodig), en goede regen- en winterjas, en een goed paar schoenen kosten geld, en dit zijn allemaal zaken die meer dan 1 jaar meegaan. de rest kan je zo duur of goedkoop maken als je zelf wil.
En om te eten kom je met 150-200 per maand rustig toe, ook met kwaliteitsproducten. Overigens, gezien je stapbudget ga je al verschillende keer per maand buitenshuis eten, dus dat kan alweer van dit budgt af

En die auto, dat vind ik al helemaal onzin voor een student. Maar ja, iedereen zijn hobbies. Maar ik krijg de indruk dat je niet wil kiezen: Je wil én modieuze kleding, en een blitse wagen, en duur gaan stappen.
pi_62890295
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:23 schreef benzje het volgende:
Rondkomen met 1400 euro?
Of ze houdt ons voor de gek met zon vraag ,of ze is echt dom.
volgens mij heel dom.

wij hebben nog minder en wij zijn met zijn vieren waarvan een baby en een peuter.
ik snap echt niet hoe je die 1400 op krijgt alleen hoor.
mama van 3 kids!
pi_62890722
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Popples het volgende:

[..]

volgens mij heel dom.

wij hebben nog minder en wij zijn met zijn vieren waarvan een baby en een peuter.
ik snap echt niet hoe je die 1400 op krijgt alleen hoor.
Erg off topic maar petje af!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_62893001
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

¤1,23 *1.5=1.845 of zelfs 2,46 voor 2 liter. Ja er is goedkopere 'cola' te vinden. Gelet op de rest van het topic lijkt het me niet dat TS op river zit te wachten. En in dit geval heeft hij nog gelijk ook.
Lidl cola is 26 cent per liter en is onlangs tot beste huismerkcola verkozen, ook beter dan de AH.

En gelijk? Dat is een kwestie van smaak.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 november 2008 @ 21:27:48 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62893167
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lidl cola is 26 cent per liter en is onlangs tot beste huismerkcola verkozen, ook beter dan de AH.

tot beste 'huismerkcola' ja... niet tot de beste cola. Maar ik dacht dat we deze discussie al uren geleden gevoerd hadden? In het geval van TS is mijn prijs per liter relevanter dan jouw prijs.
pi_62893207
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik drink zelf AH cola voor 71 cent per fles en vind het meer dan prima te drinken, een vriend van mij schenkt lidl cola en ik probeer daar zo min mogelijk cola te drinken want ik vind het niet te zuipen. Dus inderdaad, kwestie van smaak.
pi_62893304
Ik kom ook van mijn volledige IBG-lening + OV-vergoeding rond, dat betreft zo'n 890 in de maand, mijn huur is 530.

Dus ja, het is mogelijk.

Nee, als je de ex-vrouw van Paul McCartney bent niet, dan heb je 4000 euro per maand nodig voor "eten".
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_62893372
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:31 schreef JohnDDD het volgende:
Ik kom ook van mijn volledige IBG-lening + OV-vergoeding rond, dat betreft zo'n 890 in de maand, mijn huur is 530.

Dus ja, het is mogelijk.

Nee, als je de ex-vrouw van Paul McCartney bent niet, dan heb je 4000 euro per maand nodig voor "eten".
Dan neem ik aan dat je daarnaast er ook nog bij werkt? Heb je dan 4 jaar lang de maximale lening?
pi_62893590
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:33 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat je daarnaast er ook nog bij werkt? Heb je dan 4 jaar lang de maximale lening?
Ik heb vorig jaar wat part-time bijgeklust zegmaar, als docent, maar verder werk ik nu niet en ik heb nu bijna vier jaar de max. lening gehad.

Ik kom er verder goed van rond.
pi_62893691
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:40 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar wat part-time bijgeklust zegmaar, als docent, maar verder werk ik niet en ik heb nu bijna vier jaar de max. lening gehad.
Wow, dat is dan een fikse lening. Slaap je daar niet slecht van? Bedoel dan hebben we het toch over 40,000 euro. Je zal de lening vast nodig hebben, anders leen je niet (neem ik aan) maar dat lijkt mij toch niet echt prettig.
pi_62893756
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:44 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Wow, dat is dan een fikse lening. Slaap je daar niet slecht van? Bedoel dan hebben we het toch over 40,000 euro. Je zal de lening vast nodig hebben, anders leen je niet (neem ik aan) maar dat lijkt mij toch niet echt prettig.
Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht.
De lening is inderdaad wel hoog, 45.000 euro nu al.
MIsschien had ik er beter over na moeten denken. Aan de andere kant tsja het terugbetaalregime is bepaald niet streng te noemen en het is heus niet zo dat ik straks als ik werk heb gevonden onbetaalbare porties van mijn salaris moet gaan terugbetalen.
  zondag 2 november 2008 @ 21:47:34 #112
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_62893777
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_62893884
verkapt kijk me rijk studentje zijn topic

wat een kneus ben je als je studeert (of ben je eigenlijk gewoon MBO'ertje?) en je totaal verkeerde prioriteiten hebt, zoals duur telefoon abbo, voor 300 (!) euro stappen in de maand, dikke BMW die zuipt als een idioot.

Ik hoop dat je het niet red en lekker in de schuldsanering komt ofzo
pi_62893901
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

MIsschien had ik er beter over na moeten denken. Aan de andere kant tsja het terugbetaalregime is bepaald niet streng te noemen en het is heus niet zo dat ik straks als ik werk heb gevonden onbetaalbare porties van mijn salaris moet gaan terugbetalen.
Dat is waar, maar je bent toch (maximaal) 15 jaar lang je studiekosten nog aan het aflossen van (een paar) honderd euro per maand. Hopelijk vind je dan wel een goede baan.
  zondag 2 november 2008 @ 21:51:36 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_62893915
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nou. Minstens ¤ 250,- per maand? Toch best veel.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 2 november 2008 @ 22:16:59 #116
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_62894731
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:23 schreef benzje het volgende:
Rondkomen met 1400 euro?
Of ze houdt ons voor de gek met zon vraag ,of ze is echt dom.
Pssst verkapt ik heb ongeveer EUR 410 000 op een spaarrekening gekregen !
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_62894820
TS: Pap, ik ga uit huis.
Pap: Is goed mijn jongen. Hier heb je 1400 euro per maand.
TS: Maar daar kan ik toch niet van rond komen
Pap:
TS: Ik vraag het wel op FOK
FOK:
pi_62896114
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:48 schreef stapas het volgende:
Dit debat gaat helemaal niet over welk merk afwasmiddel te kopen, want bij een inkomen van 1400 per maand als student doet dat er weinig toe.

Met een huur van 285/maand (heel goedkoop dus) kan je als een god leven met 1400 per maand. Is ongeveer wat ik verdiende in mijn eerste job en ik betaalde 380 aan huur. Ik kon toen nog een 250 per maand sparen.

Maar jij zou problemen kunnen hebben met je riante levensstijl. 70 per maand voor telefoon is belachelijk veel. reduceer dat tot de helft of 1 derde. Overigens, ik zie totaal niet in waar een student een pda voor nodig heeft. Zo'n drukke agenda hebben studenten niet. Een gewone zakagenda kost je 2 euro...
300 euro per maand om te stappen is nog meer belachelijk. Dat is dus 75 euro per week. Daarmee kan je verschillende keren per week eten, naar de film, en naar de kroeg. Dus daar kan je makkelijk op besparen.
En 100 euro per maand aan kleding is ook aan de zeer hoge kant, want dat is 1200 per jaar. Enkel een pak (en daar heb je er aar 1 van nodig), en goede regen- en winterjas, en een goed paar schoenen kosten geld, en dit zijn allemaal zaken die meer dan 1 jaar meegaan. de rest kan je zo duur of goedkoop maken als je zelf wil.
En om te eten kom je met 150-200 per maand rustig toe, ook met kwaliteitsproducten. Overigens, gezien je stapbudget ga je al verschillende keer per maand buitenshuis eten, dus dat kan alweer van dit budgt af

En die auto, dat vind ik al helemaal onzin voor een student. Maar ja, iedereen zijn hobbies. Maar ik krijg de indruk dat je niet wil kiezen: Je wil én modieuze kleding, en een blitse wagen, en duur gaan stappen.
Bedankt voor je reply, waarvan je toon respectvol lijkt te zijn. Als ik naar andere studenten en sommige van m'n kameraden kijk, dan heb ik het niet zo beroerd.

Dat gedoe over m'n auto. Het is geen daily driver, ik gebruik 'm alleen voor pret. Ik zie het als hobby. Als ik later werkzaam zou zijn, dan had ik wel beetje normale auto ernaast aangeschaft.

Hoeveel betalen jullie eigenlijk voor je telefoonabbo/kosten en hoe vaak bel/sms je ermee? En gas/water/elektra zal voor m'n oppervlakte dus zo'n 125 euro permaand bedragen?
pi_62897197
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:59 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Bedankt voor je reply, waarvan je toon respectvol lijkt te zijn. Als ik naar andere studenten en sommige van m'n kameraden kijk, dan heb ik het niet zo beroerd.

Dat gedoe over m'n auto. Het is geen daily driver, ik gebruik 'm alleen voor pret. Ik zie het als hobby. Als ik later werkzaam zou zijn, dan had ik wel beetje normale auto ernaast aangeschaft.

Hoeveel betalen jullie eigenlijk voor je telefoonabbo/kosten en hoe vaak bel/sms je ermee? En gas/water/elektra zal voor m'n oppervlakte dus zo'n 125 euro permaand bedragen?
Ik red het makkelijk met 20 euro per maand, maar het zou misschien zelfs wel voor de helft kunnen (als ik een leuke abbo kan vinden). Ben dan zo'n 200 minuten per maand kwijt.
pi_62897245
BMW cabrio, veel te duur telefoon abo, veel geld uitgeven aan red bull en bacardi cola tijdens stappen, alleen maar g-star gucci en prada (nep vanuit de handel) dragen en niet werken. Dat is de eerste indruk die ik krijg.

Je haalt dat geld toch niet binnen door scooters te stelen en wiet te verkopen? Want doet me beetje denken aan een bepaalde mentaliteit die petjes dragers met bontkraagjes vaak hebben met precies dezelfde omschrijving. En maak gewoon eens een lijstje in exel met je vaste lasten dat is echt nog basisschool werk zo'n optel som maken :S En als je het niet red kan je inkorten op luxe zodat je iets minder uitgaat of de auto wat vaker laat staan zodat je op de juiste manier prioriteiten maakt.

xxx
xxx
xxx
____+
xxx
pi_62897335
Hoe kom ik van die dure telefoonabbo af? Het is een 2 jarig contract bij T-mobile.
pi_62897387
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:40 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Hoe kom ik van die dure telefoonabbo af? Het is een 2 jarig contract bij T-mobile.
Wachten tot ie is afgelopen?
Of klantenservice vragen of je mag verlagen naar minder belminuten.
pi_62897444
Hmm ja volgens mij kan je een abo omzetten naar meer of minder belminuten of afkopen maar dan betaal je een hoop geld en heb je uiteindelijk helemaal geen belminuten meer dus dat zou ik niet doen. Gewoon ff naar zo'n telefoon winkel gaan van je provider daar weten ze er alles van.
pi_62899500
He makker vertel eens hoe je aan je geld komt. Als het geen erfenis is en als je er niet voor werkt/voor hebt gewerkt klopt er iets niet.
pi_62899744
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Straks ga je me vertellen dat ze er ook nog eens een goede schaatser hebben
Klopt
pi_62899816
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:59 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Ik deed het als student met een normaal bel/sms bundeltje van max 30 euro p maand (meestal rond de 20 zelfs).
Beetje creatief zijn=> www.hi.nl om te smsen
pi_62899825
Oh en ben voor een heel huis 150 euro per maand kwijt en dan zat ik hele dagen thuis te studeren want een college boekvoorlezen kon ik thuis ook volgen.
  maandag 3 november 2008 @ 08:01:44 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62899976
Ik snap niet dat TS' vader nog zo gek is om het collegegeld te betalen als TS toch 1400 euro p/m te besteden heeft .
Niet meer actief op Fok!
pi_62900022
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:24 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

Stappen kost mij rond 300 eur per maand
Wtf! Begin daar maar eens.
  maandag 3 november 2008 @ 09:14:57 #130
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_62900778
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:24 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Ik, een 20 jarige student, woon sinds kort met een maat in een vrij royaal appartement in het centrum van tilburg. De maandhuur door helft bedraagt 285 euro.
Dus de huur is 570 euro in de maand? Waarom niet gewoon duidelijk aangeven? Als je namelijk zo goed bent met rekensommetjes, had je hier niet zo'n topic hoeven te openen.
quote:
Daarnaast heb ik een ouder model van BMW cabrio die door motorische modificaties vrij rap is maar wel veel verbruikt (1 op 7). Ik gebruik m alleen voor plezierritjes. Ong 150 km per week.
En las ik niet in je top-topic dat je die auto hebt omdat je een man bent Eén woord: prioriteiten.
quote:
Telefoonabbo kost 70 eur per maand.
Tsja, geeft dus toch maar aan dat rekenen niet je sterkste kan is
quote:
Ik weet niet hoeveel het eten/gas/water/stroom moet gaan kosten. Voor verwarming, de appartement is 105m2 excl kelder.
Wat ik op basis van 1 week qua stroomverbruik heb gezien, is dat we per dag 10 a 15 kwh verbruiken. Op jaarbasis zaol dit vermoedelijk 3500kwh zijn.
http://www.nuon.nl ofzo
quote:
Stappen kost mij rond 300 eur per maand, kleding geschat op 100 eur. Ik heb geen flauw idee hoeveel de boodschappen kosten (AH)

Mn vraag is hoeveel ik van 1400 euro overhou, want ik heb nooit samen gewoond en weet dus ook niet wat ik ervan moet verwachten

Hoeveel zullen de kosten in mijn situatie gaan bedragen?
c:\windows\system32\calc.exe

Hoe dan ook, het is een ONZ topic. Je vraagt iets, maar houdt dan de helft achter (om tegen ons te gaan vertellen dat we kosten van je niet moeten vergeten, die je zelf niet eens hebt opgeschreven hier). Je hebt het dan ook nog eens over samenwonen, zijn die 1400 netto dan alleen jouw inkomsten of ook die van je vriendin? En zoveel dingen kan je zo al zelf uitrekenen, maar op de universiteit hebben ze het rekenvermogen van een basisschoolleerling?

Maar goed, het serieuze antwoord?

Nee, met 1400 euro netto kan jij niet rondkomen. Je hebt een levensstijl die daar niet bij past. Je hebt geen overzicht, je bent te lui om maar even de inkomsten en uitgaven bij elkaar te zetten. Je weet niet hoe je prioriteiten moet stellen en als mensen je wijzen op wat je dan zou moeten doen, ga je onzin praten. Waarom dan hier iets komen vragen?

Begin eens met die auto de deur uit te doen (o nee, dat kan natuurlijk niet, want je bent een man en eentje die die auto bljikbaar nodig heeft om iets te compenseren ). Ga eens minder stappen (zeg, 100 euro in de maand maximaal uitgeven). Als je met deze twee dingen begint, kan je heel misschien voldoende overhouden om te leven. Je hebt daarnaast gewoon teveel uitgaven, waarbij je jezelf klem hebt gezet (denk aan dat mobielabonnement).
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  maandag 3 november 2008 @ 09:20:06 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62900844
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:14 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Dus de huur is 570 euro in de maand? Waarom niet gewoon duidelijk aangeven? Als je namelijk zo goed bent met rekensommetjes, had je hier niet zo'n topic hoeven te openen.
Le-zen.
Hij woont samen met een vriend van hem die de helft van de huur betaalt .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 november 2008 @ 09:21:38 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62900862
Stappen 300

TS drinkt of veels te veel bier of alleen maar dure cocktails. . Dat kan best wat minder.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 3 november 2008 @ 09:22:07 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62900867
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:21 schreef borisz het volgende:
Stappen 300

TS drinkt of veels te veel bier of alleen maar dure cocktales. . Dat kan best wat minder.
cocktales
Niet meer actief op Fok!
  maandag 3 november 2008 @ 09:23:40 #134
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62900892
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:21 schreef borisz het volgende:
Stappen 300

TS drinkt of veels te veel bier of alleen maar dure cocktales. . Dat kan best wat minder.
ducktales cocktales, whatever
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62900898
Ben ik trouwens die 150km per week nog aardig wat vind voor een auto die zogezegd alleen af-en-toe word gebruikt?
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 november 2008 @ 09:24:49 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62900915
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:23 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Laten we het houden op de maandagmorgen waarbij er nog geen koffie gezet is .
  maandag 3 november 2008 @ 09:25:54 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62900928
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef borisz het volgende:

[..]

Laten we het houden op de maandagmorgen waarbij er nog geen koffie gezet is .
Je hebt iig een plekje verworven in het taalfoutentopic in TTK! .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 november 2008 @ 09:27:30 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62900955
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt iig een plekje verworven in het taalfoutentopic in TTK! .
Daar ben ik stamgast.

Nu weer ontopic
  maandag 3 november 2008 @ 09:35:50 #139
62913 Blik
The one and Only!
pi_62901079
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

cocktales

Maar TS is idd een beetje vreemd. 285 voor een appartement is niet duur, daar heb je in Utrecht amper een kamer van 10m2 voor. 70 euro per maand voor je mobieltje is idd veel, al kan ik me herinneren dat ik wel eens rekeningen van 80 a 90 euro per maand had omdat ik grof over mijn limiet heen ging. Verder snap ik niet helemaal waarom TS 30 euro per maand aan internet kwijt is. Die kosten worden neem ik aan ook gedeeld met zijn huisgenoot dus hooguit 15 euro per maand.

Wat iedereen verder al zegt, het stappen, de telefoon en de auto zijn de grootste kosten uit je budget. Als je van 1400 euro niet rond kan komen doe je gewoon iets verkeerd. De auto lijkt mij daarvan het meest onnuttig, plus dat je een flinke som geld krijgt als je de BMW verkoopt.
  maandag 3 november 2008 @ 09:54:24 #140
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_62901417
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Le-zen.
Hij woont samen met een vriend van hem die de helft van de huur betaalt .
Maakt dat de rest van mijn verhaal daardoor overbodig? Zelfs dan nog heeft hij te weinig om van rond te komen moet hij eens leren prioriteiten te stellen. Daarbij zou het me niets verbazen als hij ineens aankomt met de melding dat wij iets zijn vergeten wat hij nog niet eerder heeft opgeschreven. Misschien de ziektekostenverzekering voor z'n dierentuin, of z'n abonnement op het een of andere weekblad van een tientje per nummer. Of dat hij van Jomanda te horen heeft gekregen dat hij een middeltje moet slikken a 7,50 per dag om geen last te hebben van witte wieven (or whatever).

Zijn er geen cursussen die hij kan volgen om met geld om te gaan?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  maandag 3 november 2008 @ 09:55:24 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62901433
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:54 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Maakt dat de rest van mijn verhaal daardoor overbodig? Zelfs dan nog heeft hij te weinig om van rond te komen moet hij eens leren prioriteiten te stellen. Daarbij zou het me niets verbazen als hij ineens aankomt met de melding dat wij iets zijn vergeten wat hij nog niet eerder heeft opgeschreven. Misschien de ziektekostenverzekering voor z'n dierentuin, of z'n abonnement op het een of andere weekblad van een tientje per nummer. Of dat hij van Jomanda te horen heeft gekregen dat hij een middeltje moet slikken a 7,50 per dag om geen last te hebben van witte wieven (or whatever).

Zijn er geen cursussen die hij kan volgen om met geld om te gaan?
Nee, dat maakt de rest van je verhaal niet overbodig (sterker nog: ik ben het met je eens), maar je zegt verderop wel dat TS informatie achterhoudt / onjuiste informatie geeft en dat is dus niet zo .
Niet meer actief op Fok!
pi_62901513
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:40 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Hier stop ik met lezen. Of dit is een grap waar alleen jij om kan lachen, óf jij bent de meest naïeve HBO student die ik ooit ben tegen gekomen.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  maandag 3 november 2008 @ 09:59:26 #143
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_62901520
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ben ik trouwens die 150km per week nog aardig wat vind voor een auto die zogezegd alleen af-en-toe word gebruikt?
Ik rij 300+ km per week, heb 'm ook niet nodig
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_62902534
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:23 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 3 november 2008 @ 11:13:30 #145
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_62903027
Denk dat TS beter bij pappa en mamma kan blijven wonen. Er zijn gezinnen die het met minder moeten doen.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_62903199
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dat maakt de rest van je verhaal niet overbodig (sterker nog: ik ben het met je eens), maar je zegt verderop wel dat TS informatie achterhoudt / onjuiste informatie geeft en dat is dus niet zo .
Ik heb in dit topic erover gehad of ik met een bepaald bedrag mijn woonsituatie kon doorzetten, en daarbij heb ik de regelmatige uitgaven opgenoemd omdat ik geen idee had wat voor gemiddelde uitgaven ik kon verwachten.

Daar heb ik nu zo'n beetje beeld van gekregen, en ik denk dat ik het wel red. Alleen ik ben bang dat ik aan mn telefoonabbo vastzit, helaas.

Nog bedankt voor de serieuze reacties.
  maandag 3 november 2008 @ 11:24:57 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62903352
Met 1400 euro per maand (ik had zelf nog niet eens de helft) leef je als student echt als God in Frankrijk. Dus dat móet gewoon lukken, anders zie ik het somber voor je in.
Niet meer actief op Fok!
pi_62903467
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Studenten hebben helemaal geen auto nodig. Je hebt een gratis OV-jaarkaart, gebruik die of stap op de fiets.
Luxe-uitgaven zijn voor als je groot en afgestudeerd bent .
Ik denk dat TS met BMW poogde eindelijk van zijn username af te komen
Verder moet TS zich schamen.
pi_62903570
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Met 1400 euro per maand (ik had zelf nog niet eens de helft) leef je als student echt als God in Frankrijk. Dus dat móet gewoon lukken, anders zie ik het somber voor je in.
Je kunt het ook anders redeneren: als ik er niet mee rondkom, dan moet er simpelweg meer geld binnen komen. En ja, als je echt gedreven bent, dan lukt je dat wel.
pi_62903726
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:33 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Je kunt het ook anders redeneren: als ik er niet mee rondkom, dan moet er simpelweg meer geld binnen komen. En ja, als je echt gedreven bent, dan lukt je dat wel.
Zo gedreven lijk je me niet aangezien je nieteens een eigen begroting wilde opstellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')