Ain geven sikke mag je nait in de bek kieken.quote:Op zondag 2 november 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat dit mensen nieuwsgierig maakt, want hoe kom je als student zonder werk en zonder erfenis aan 1400 netto per maand? Maar je hoeft het niet te zeggen heur.
quote:Op zondag 2 november 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx.
Woon jij in Friesland? (aangezien je je boodschappen bij de Poiesz haalt)
Ik nu ookquote:Op zondag 2 november 2008 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En ik weet waar de Ikea is, in Groningen.
Sorryquote:
Wat studeer je?quote:Op zondag 2 november 2008 15:37 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Erfenis is het zeker niet, heb ook geen werk. Maar ik zie niet in wat dit met mn vraag te maken had, namelijk hoe hoog de vaste lasten voor mn appartement, eten en drank kunnen uitpakken. Daar heb ik nu enigszins indicatie van.
Moet?quote:Op zondag 2 november 2008 15:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat TS moet gaan kiezen:
Auto of stappen.
Een van beide zal minder moeten worden.
En je vergeet nog dat je ongeveer 10% per maand moet sparen van je inkomen...
Hier in het dorp hebben we alles: Aldi, Lidl, 2x Poiesz, Action, Scapino, Hans Textiel en Henk ten Hoor.quote:Op zondag 2 november 2008 15:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
SorryIk plaag graag...
Maar je hebt hier veel goedkope winkels bijelkaar:
Lidl en Aldi in Buitenpost.
Action en Aldi in Kollum.
Wat dat betreft leef je hier erg goedkoop.
En dan betaal ik aan huur 214 euro
En nog niets overhouden
1,89quote:Op zondag 2 november 2008 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat haal je niet. Een heel brood kost al twee en een halve euro. Pak wasmiddel een euro of 8, fles cola 1,89
Straks ga je me vertellen dat ze er ook nog eens een goede schaatser hebbenquote:Op zondag 2 november 2008 16:48 schreef RJD het volgende:
[..]
Hier in het dorp hebben we alles: Aldi, Lidl, 2x Poiesz, Action, Scapino, Hans Textiel en Henk ten Hoor.
Voorheen haalden wij alle booschappen bij Poiesz. Sinds enkele maanden ongeveer de helft bij Lidl en de andere helft bij Poiesz. Sindsdien houden we echt duidelijk elke week geld over.
Lidl
Inderdaad, die goedkope zooi is niet te nassen (begin vd week brood van de AH bijvoorbeeld). Goed, vers brood is zoveel fijnerquote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja er is ook brood voor onder de euro. Heb je wel een verstopping tot de kerst.
Poiesz, wtf is dat dan? Het klinkt als een enge ziektequote:Op zondag 2 november 2008 16:48 schreef RJD het volgende:
[..]
Hier in het dorp hebben we alles: Aldi, Lidl, 2x Poiesz, Action, Scapino, Hans Textiel en Henk ten Hoor.
Voorheen haalden wij alle booschappen bij Poiesz. Sinds enkele maanden ongeveer de helft bij Lidl en de andere helft bij Poiesz. Sindsdien houden we echt duidelijk elke week geld over.
Lidl
http://www.poiesz-supermarkten.nl/quote:Op zondag 2 november 2008 17:50 schreef Samson het volgende:
[..]
Poiesz, wtf is dat dan? Het klinkt als een enge ziekteZo van, oh god, vandaag is mn Poiesz toch weer zo gaan opspelen.....
Ah ok, ik dacht al, waarom ken ik het niet, maar is een beetje uit de richtingquote:
Ja, want TS moet drank voor meisjes kopen, anders willen ze niet seksenquote:Op zondag 2 november 2008 18:25 schreef Loelette het volgende:
nibud.nl staat een budgetadvies op, kun je al je kosten enzo invullen. Lijkt me trouwens dat je er wel van rond kan komen, en is het anders zon ramp dat je een 100tje minder in het stappen stopt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |