quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:26 schreef LeonH het volgende:
Ik trap maar af.
Mensen die vlak voor je neus de laatste broodjes wegkapen welke jij net wilde pakken
ongegronde klacht
Mensen vlak voor je die midden op het pad stil blijven staan, een gang in rennen en de winkelwagen gewoon laten staan zodat je er bijna zelf inflikkert (gegronde klacht)
Mensen die voor het vlees of een vak staan met een winkelwagen en de armen zo gestrekt houden, dat ze bijna de hele breedte nodig hebben zodat jij niet bij het betreffende product kan erg vaag dus ongegrond
En van die zeikerds die komen klagen aan de kassa, net op het moment dat jij aan de beurt ben, dat er iets niet goed op de bon staat, of te veel is afgerekend, of die nog ergens een bonnetje van lege flessen tegenkomen. Kijk dan toch gewoon lekker mee op het scherm van die kassa's!!ongegronde klacht
Zo hey! Dat zal haar leren met jou te sollen!quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:36 schreef Red_Cat het volgende:
Van de week nog meegemaakt..
Wij stonden in de rij aan de kassa die tyfuslang was, maar de rij was door een muur gedeeld door twee wat wij in de eerste instantie niet konden zien. Komt er zo'n wijf achter die muur vandaan die meteen begint te miepen dat wij maar achteraan moesten sluiten met de rij achter ons erbij. En dat terwijl wij er toch ook al zeker een kwartier stonden. Flikker toch op zeikwijf..! Ik heb al een hekel aan wachten en als mensen het mij dan nog even extra moeilijk gaan makenBen dus gewoon blijven staan en heb het mens even voor lul gezet door een mooie gevatte opmerking terug te maken, voor de hele supermarkt.
Oh.. tegenwoordig word er gewogen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:28 schreef Susi het volgende:
Mensen die vergeten dingen te wegen
Niet overal.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:58 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Oh.. tegenwoordig word er gewogen.
Hehe zo fout.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:59 schreef LXIV het volgende:
Wat ook altijd lachen is: een winkelwagentje redelijk vol laten en alvast aan de kassa gaan staan. Op het moment dat de cassiére begint te rekenen roepen: Och, ben ik de melk vergeten en weer de winkel inlopen. Vervolgens onopgemerkt via een andere kassa de winkel verlaten.
En dan van buiten door het raam kijken naar de Giga-rij die zich bij "jouw" kassa opbouwt!
Vooral op zaterdagmiddag, wanneer het lekker druk is,
Nummertjes trekken bij de broodafdeling in een supermarkt?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef LXIV het volgende:
Of bij het brood keihard BINGO roepen wanneer nummertje 42 wordt afgeroepen!
andersom juist!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die het balkje niet achter hun boodschappen op de band plaatsen.
zeg dat, die is echt erg, je zou ze wel willen meppen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die eerst alles laten scannen door die kassabreezer, dan afrekenen ... en dan pas beginnen met het inpakken van hun boodschappendas.
zucht...quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
andersom juist!
jij komt aan, sluit aan, pakt een balkje en legt je spullen neer, zodra er iemand achter jou komt pakt hij een balke
anders moet je een balkje voor niets pakken als er niemand achter je komt te staan
Nee, jij legt je boodschappen op de band en daarna leg je er een balkje achter zodat de persoon achter je weet dat je klaar bent.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
andersom juist!
jij komt aan, sluit aan, pakt een balkje en legt je spullen neer, zodra er iemand achter jou komt pakt hij een balke
anders moet je een balkje voor niets pakken als er niemand achter je komt te staan
Dat dus...quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:29 schreef griekjeee het volgende:
Trage caissières
Jij bent er zo een!!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
andersom juist!
De klachten zijn elk een aparte post waardig.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:55 schreef TeenWolf het volgende:
mensen die voor elke klacht een nieuwe post maken
zie boven
Niet voor niets. Anders blijft de band lopen als er niemand achter je aan komt. Nu stopt het blokje de band...quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
andersom juist!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:57 schreef Samson het volgende:
Mensen die zich druk kunnen maken over de situaties in een supermarkt
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:59 schreef LXIV het volgende:
Wat ook altijd lachen is: een winkelwagentje redelijk vol laten en alvast aan de kassa gaan staan. Op het moment dat de cassiére begint te rekenen roepen: Och, ben ik de melk vergeten en weer de winkel inlopen. Vervolgens onopgemerkt via een andere kassa de winkel verlaten.
En dan van buiten door het raam kijken naar de Giga-rij die zich bij "jouw" kassa opbouwt!
En je vervolgens recht aankijken als je eraankomt en nog niet aan de kant gaan, neeeheee, tuurlijk niet, sterker nog, je krijgt een vuile blik als je beleefd vraagt of je er even bij mag...quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
mensen die bekenden tegenkomen in de supermarkt en dan midden in een gangpad met elkaar gaan staan kletsen en met hun karretjes de hele boel blokkeren
In een supermarkt? nummertje trekken voor brood?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef LXIV het volgende:
Of bij het brood keihard BINGO roepen wanneer nummertje 42 wordt afgeroepen!
Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:31 schreef JJH het volgende:
Zaterdagmiddagen in supermarkten, soms ontkom ik er helaas niet aan.
Mensen die geen enkele logica in hun stijl van boodschappen doen hebben, en dus als ongeleide projectielen van de diepvries naar het brood naar de groente naar het WC papier en weer terug naar de groente knallen, vaak yuppen met haast.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:59 schreef LXIV het volgende:
Baasquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:59 schreef LXIV het volgende:
Ja. Je moet gewoon de door AH opgelegde winkelroute afleggen. Alle winkels zijn op zich gelijk in opzet, dat maakt het zoeken wel makkelijk. Eerst langs de rand, dus de groente, dan brood, vlees, dan langs de zuivel, en dan de paadjes binnen langs in een sinus achtige route, voor de koffie cola koekjes schijtpapier en dan sta je automatisch al bij de kassa. 10 minuten, tops.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:31 schreef JJH het volgende:
Zaterdagmiddagen in supermarkten, soms ontkom ik er helaas niet aan.
Mensen die geen enkele logica in hun stijl van boodschappen doen hebben, en dus als ongeleide projectielen van de diepvries naar het brood naar de groente naar het WC papier en weer terug naar de groente knallen, vaak yuppen met haast.
Vakkenvullers die na zessen de gehele winkel klemzetten, doe dat lekker na sluitingstijd. (Ja ik was er ooit ook één)
Je moet ze ook een fikse oorveeg verkopen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:19 schreef Agiath het volgende:
Autistische kutkinderen die door de winkel rennen en niet opzij gaan als je het 10x vraagt.
STERF!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Niet voor niets. Anders blijft de band lopen als er niemand achter je aan komt. Nu stopt het blokje de band...
Dat dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Je moet gewoon de door AH opgelegde winkelroute afleggen. Alle winkels zijn op zich gelijk in opzet, dat maakt het zoeken wel makkelijk. Eerst langs de rand, dus de groente, dan brood, vlees, dan langs de zuivel, en dan de paadjes binnen langs in een sinus achtige route, voor de koffie cola koekjes schijtpapier en dan sta je automatisch al bij de kassa. 10 minuten, tops.
Maarum ik wil wel eens moeite hebben met het maken van de keuze van de stoommaaltijd als mijn favoriete er niet is, dus ik loop daar geregeld naar terug ja. Nee, ben geen Yup.
stoerquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:42 schreef RickoKun het volgende:
Oud kut volk wat met kleingeld betaald en ze nauwelijk zien wat voor munt ze nou in hun verotte klauwen hebben
Eerder heb ik hem toch ook ik niet nodig?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:48 schreef RoyalFuss het volgende:
Mensen die pas hun portemonnee pakken als ze moeten betalen..
Ja wat erg inderdaad, dat andere mensen meer lopen dan nodig isquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:31 schreef JJH het volgende:
Tuurlijk wel, kun je gelijk pinnen, portemonnee opruimen, inpakken en op ok drukken..quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerder heb ik hem toch ook ik niet nodig?
Ik ruim mijn boodschappen vast in de tas.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:56 schreef RoyalFuss het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kun je gelijk pinnen, portemonnee opruimen, inpakken en op ok drukken..
Je staat toch niets te doen in de rij
Precies ja, van die mensen die precies achter de kassa gaan uitzoeken welk pak in die krat moet en welk zakje in die tas moet. Donder dat spul in die wagen en ga dat ergens anders uitzoeken zeg....quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:09 schreef optimusfunk het volgende:
mensen die tien minuten lang bezig zijn met het sorteren van hun spul nadat ze betaald hebben, mocht ik leuk mijn spulletjes uit de handen graaien van diegene die voor me was die iets van mij in haar tasje wou stoppen. :- (
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Of denken dat je in de minst lange rij gaat staan, en dan achteraf gezien altijd langer hebt gewacht dan wanneer je een andere rij had gekozen.
Ik vind 'm wel leuk en ga 'm onthouden, want idd waarom ga je voor maar 1 artikel boodschappen doen?!?! kleine boodschappen kun je ook bij de sigarenkassa/klantenservice afrekenen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:59 schreef Ingridh007 het volgende:
(& mensen die vragen of ze voor mogen "want ze hebben maar 1 ding" en die dan kwaad zijn als ik zeg "nee, ik wil ook graag snel naar huis").
ZEER GEGRONDE KLACHT!!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Aldi winkels waar er geen band is na de kassa... waardoor je dus binnen 10 sec weg moet zijn want de kassiere gaat op jou wachten totdat je al je spullen van dat kleine stukje pakt...
Net als bij de lidlquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Aldi winkels waar er geen band is na de kassa... waardoor je dus binnen 10 sec weg moet zijn want de kassiere gaat op jou wachten totdat je al je spullen van dat kleine stukje pakt...
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:38 schreef Huilie het volgende:
In de rij staan bij de Jumbo Supermarkt, naar het bord kijken die belooft dat de 4e wachtende in de rij zijn boodschappen gratis krijgt en WETEN dat dat nog NOOIT is gebeurd en NOOIT zal voorkomen..........want als ALLE kassa's open zijn geldt het niet natuurlijk......
![]()
En....in de lokale boerendorpsbuurtsuper aanhoren hoe de cassiere vraagt aan bekende nummer 323423 in de rij hoe het met de heup van diens oma gaat....![]()
Hier staan trouwens alle Jumbo spelregels http://www.jumbosupermarkten.nl/page/page.aspx?ItemId=2205&StijlCode=PAGquote:Vlot winkelen
Staat u als 4e wachtende in de rij, dan krijgt u al uw boodschappen gratis. Hierbij geldt:de klant die aan de kassa staat wordt al geholpen en telt daarom niet mee als wachtende klant; de 4e wachtende is dus feitelijk de 5e klant in de rij; personen die slechts vergezellen bij het boodschappen doen tellen niet mee als wachtende klant; als alle kassa's open zijn, heeft Jumbo alles in het werk gesteld om de wachttijd zo kort mogelijk te laten zijn. De regel geldt daarom alleen als niet alle kassa's open zijn en u niet bij een andere kassa met een kortere rij kunt aansluiten; eventueel defecte kassa's, die ook als zodanig zijn aangegeven, zijn door Jumbo niet inzetbaar en tellen dus niet mee; zodra u meent als 4e wachtende recht te hebben op gratis boodschappen, dient u dat direct bij de caissiere kenbaar te maken. Wacht dus niet tot u zelf wordt geholpen, want achteraf is vaak niet meer vast te stellen of uw melding terecht was; uitsluitend de boodschappen die zich in de winkelwagen of in het winkelmandje bevinden op het moment dat u zich aansluit als 4e wachtende worden gratis verstrekt;
ook een 5e, 6e of 7e enz. wachtende die aan bovenstaande voldoet, krijgt zijn of haar boodschappen gratis.
Die hebben dat ook inderdaad, ik sta regelmatig te wachten op mensen die op hun gemak alles staan in te pakken terwijl de cassiere ondertussen uit haar neus vreet.quote:
Weet je, het is pas treurig gesteld wanneer je als caissière op de vingers wordt getikt dat je te snel gaatquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die voor je staan, waarvan opeens de pinpas geblokkeerd is![]()
Cassières die uren erover doen om boodschappen af te scannen
Dat zeg je nu wel, maar dat gaat er niet van komenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:04 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Wuahah geniaaldeze ga ik ook een x doen.
ACHTER je boodschappen!!!!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
wat is nu het meest gebruikelijke, balkje voor je neerleggen of achter je neer ? ik leg hem vaak voor me neer volgens mij
Echt waar, als ik supermarkteigenaar was, was die gratis koffie het eerste dat er uit ging. Bejaarden die de hele dag koffie lurken, die bekertjes en andere zooi die je overal weer vind....quote:Op zondag 2 november 2008 12:31 schreef znarch het volgende:
Gisteren kom ik in de AH staan daar zeker 5 mensen zon gratis bak koffie uitgebreid op te lurken, zoooo kansloos![]()
Je dag laten verpesten door een chagrijnig kassameisje?quote:Op zondag 2 november 2008 14:11 schreef DragonFire het volgende:
- Chagrijnige kassameiden, verpest anders even mijn dag met je rotkop.
er wordt bedoeld chagrijnige kassameisjes die hun chagrijnigheid zo graag moeten delen met een ander. Een stomp recht op hun kanis moeten zulke cassieres krijgen terwijl ze op hun kassastoeltje zitten.quote:Op zondag 2 november 2008 14:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je dag laten verpesten door een chagrijnig kassameisje?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |