Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:31 schreef JJH het volgende:
Zaterdagmiddagen in supermarkten, soms ontkom ik er helaas niet aan.
Mensen die geen enkele logica in hun stijl van boodschappen doen hebben, en dus als ongeleide projectielen van de diepvries naar het brood naar de groente naar het WC papier en weer terug naar de groente knallen, vaak yuppen met haast.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:59 schreef LXIV het volgende:
Wat ook altijd lachen is: een winkelwagentje redelijk vol laten en alvast aan de kassa gaan staan. Op het moment dat de cassiére begint te rekenen roepen: Och, ben ik de melk vergeten en weer de winkel inlopen. Vervolgens onopgemerkt via een andere kassa de winkel verlaten.
En dan van buiten door het raam kijken naar de Giga-rij die zich bij "jouw" kassa opbouwt!
Vooral op zaterdagmiddag, wanneer het lekker druk is,
Baasquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:59 schreef LXIV het volgende:
Wat ook altijd lachen is: een winkelwagentje redelijk vol laten en alvast aan de kassa gaan staan. Op het moment dat de cassiére begint te rekenen roepen: Och, ben ik de melk vergeten en weer de winkel inlopen. Vervolgens onopgemerkt via een andere kassa de winkel verlaten.
En dan van buiten door het raam kijken naar de Giga-rij die zich bij "jouw" kassa opbouwt!
Vooral op zaterdagmiddag, wanneer het lekker druk is,
Ja. Je moet gewoon de door AH opgelegde winkelroute afleggen. Alle winkels zijn op zich gelijk in opzet, dat maakt het zoeken wel makkelijk. Eerst langs de rand, dus de groente, dan brood, vlees, dan langs de zuivel, en dan de paadjes binnen langs in een sinus achtige route, voor de koffie cola koekjes schijtpapier en dan sta je automatisch al bij de kassa. 10 minuten, tops.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:31 schreef JJH het volgende:
Zaterdagmiddagen in supermarkten, soms ontkom ik er helaas niet aan.
Mensen die geen enkele logica in hun stijl van boodschappen doen hebben, en dus als ongeleide projectielen van de diepvries naar het brood naar de groente naar het WC papier en weer terug naar de groente knallen, vaak yuppen met haast.
Vakkenvullers die na zessen de gehele winkel klemzetten, doe dat lekker na sluitingstijd. (Ja ik was er ooit ook één)
Je moet ze ook een fikse oorveeg verkopen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:19 schreef Agiath het volgende:
Autistische kutkinderen die door de winkel rennen en niet opzij gaan als je het 10x vraagt.
STERF!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Niet voor niets. Anders blijft de band lopen als er niemand achter je aan komt. Nu stopt het blokje de band...
Dat dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Je moet gewoon de door AH opgelegde winkelroute afleggen. Alle winkels zijn op zich gelijk in opzet, dat maakt het zoeken wel makkelijk. Eerst langs de rand, dus de groente, dan brood, vlees, dan langs de zuivel, en dan de paadjes binnen langs in een sinus achtige route, voor de koffie cola koekjes schijtpapier en dan sta je automatisch al bij de kassa. 10 minuten, tops.
Maarum ik wil wel eens moeite hebben met het maken van de keuze van de stoommaaltijd als mijn favoriete er niet is, dus ik loop daar geregeld naar terug ja. Nee, ben geen Yup.
stoerquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:42 schreef RickoKun het volgende:
Oud kut volk wat met kleingeld betaald en ze nauwelijk zien wat voor munt ze nou in hun verotte klauwen hebben
Eerder heb ik hem toch ook ik niet nodig?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:48 schreef RoyalFuss het volgende:
Mensen die pas hun portemonnee pakken als ze moeten betalen..
Ja wat erg inderdaad, dat andere mensen meer lopen dan nodig isquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:31 schreef JJH het volgende:
Tuurlijk wel, kun je gelijk pinnen, portemonnee opruimen, inpakken en op ok drukken..quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerder heb ik hem toch ook ik niet nodig?
Ik ruim mijn boodschappen vast in de tas.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:56 schreef RoyalFuss het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kun je gelijk pinnen, portemonnee opruimen, inpakken en op ok drukken..
Je staat toch niets te doen in de rij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |