Dat datingsites of het hele léven - om het maar te benoemen - niet eerlijk zijn ben ik met je eens, maar het is dan juist de kunst om de variabelen jouw richting op te buigen, zodat ze voor je werken. Maar tegelijkertijd denk ik dat je eerst maar 'ns een keer een relatie voor langere tijd moet hebben, alvorens je echt kunt beweren dat jij beter bent dan veel andere kerels. Ik neem het direct van je aan overigens en ik denk dan ook dat het allemaal wel goed zal komen, zolang je maar niet zo iemand wordt die blijft steken in zelfbeklag, want daar ken ik er namelijk ook wel een aantal van.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:22 schreef Schrander het volgende:
[..]
ik bedoel niet dat ik recht heb. Ik denk alleen dat ik een aardigere vriend ben dan menigeen als je zo vaak (vaak?) leest dat er weer een ruzie lelijk uit de hand loopt. Of dat je gesprekken opvangt in de trant van ZO vriendin maar weer mooi afgewimpeld. Het is dus een beetje unfair in deze wereld. I don't know. Ik wil mijn romantisch, genegeheid kant ook eens aanspreken ...
Gast, wat begrijp je wel? Moet ik het voor je uittekenen?quote:Op zondag 9 november 2008 16:53 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Als een vrouw niet van voetbal houdt (zijn er velen) en leest dat jij uit het lint gaat wanneer een voetbalclubje verliest zullen ze mijlenver uit je buurt blijven.
Maar zet het gerust in je profiel wanneer je alleen voetballende horkvrouwen wil :
Denk dat het wel werkt. Als je iemand vaker ziet begin je vanzelf de persoon aantrekkelijker vinden.quote:Op zondag 9 november 2008 13:38 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik ook. Die hebben elkaar dan wel gewoon in het normale leven ontmoet en zijn naar elkaar toe gegroeid. Ik kan me voorstellen dat het op internet en bij versieren in de kroeg, het 'snelle scoren' zeg maar, anders werkt. Dan is slagvaardigheid belangrijk, terwijl als je gewoon op het werk of bij de sportclub langere tijd met elkaar omgaat, je een vrouw langzaam voor je kunt winnen door gewoon 'sympathjek en normaal' te zijn.
Maar aan de andere kant je kunt wel al op voorhand wat meer filteren. Zodat je een niet-rokend blonde HBO-er met een kinderwens kan sorteren. En dan heb je een overzichtelijk pool waar je uit kunt zoeken.quote:Op maandag 10 november 2008 00:58 schreef _Floddertje_ het volgende:
Hoeveel mensen staan er wel niet op Relatieplanet? De vrouwen die daarop staan worden volgens mij overspoeld met reacties. Volgens mij kun je je veel beter aanmelden op een datingsite waar veel minder mensen op staan. De vijver is dan kleiner maar de kans op echt contact veel groter.
Krijg nu net een reactie van haar dat er iemand actief is die mijn profiel gecopieerd heeft en hier en daar wat heeft aangepast.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:28 schreef Schrander het volgende:
[..]
Pff. het werkt dus z'n over de top verhaal. Overigens is dit een persoon die ik zelf niet heb aangeschreven (voor de duidelijkheid).
Nu dan maar afwachten op een wel-match reactie of reactie op mijn berichtjes
Het is iig positieve restart, waarvoor dank.
quote:Op maandag 10 november 2008 10:12 schreef Schrander het volgende:
[..]
Krijg nu net een reactie van haar dat er iemand actief is die mijn profiel gecopieerd heeft en hier en daar wat heeft aangepast.
Kennelijk zijn er een paar medefokkers die ook een RP-responseboost willen hebben.
leuk om andere mensen mee te sleuren in je eigen ellende. Het is niet omdat jij single zijn als een mislukking beschouwt dat anderen dat ook zo moeten zienquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Plato my man, als je dit leest, neem even contact met me op.
Benzodiazepinen@hotmail.com
Kwil graag even onze loser-levens uitwisselen![]()
definieer 'werken' eens voor me....wat versta jij eronder?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Internetdating werkt inderdaad niet. Sommige kerels zweren echt veel succes na gebruik van dit programma:
www.insiderinternetdating.com
De ouders van mijn eerste vriendinnetje hadden elkaar via een contactadvertentie ontmoet. In een krant in de jaren 70. Superlieve ouders en een geweldig stel samen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Ja zo gek is dat ook niet .. hoe denk je dat je ouders elkaar ontmoet hebben? Via internet dating?
Die redenatie over het voetbalquote:Op zondag 9 november 2008 20:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, wat begrijp je wel? Moet ik het voor je uittekenen?
Even in Jip en Janneketaal:
Ik (Man), zeg dat ik altijd goedgehumeurd ben. Behalve als het regent (doet het vaak in Nederland) en FC Volendam verliest (Wie is er nu fan van FC Volendam! Bovendien verliest FC Volendam bijna elke wedstrijd. Ik had ook FC Omniworld of FC Knudde kunnen zeggen.)
Leuke vrouw (die Man zoekt) denkt: Hehe, dat bedoelt ie vast niet serieus. Dan zou die malloot vast iedere week slechtgehumeurd zijn! Bovendien staat zijn verdere profiel vol van sarcasme. Hmm, hij is vast niet écht fan van Volendam.
Stomme vrouw (dik wijf met rood stekeltjeshaar in bezit van Penny-agenda) en Synthesist denkt: Nouja, wat een boef! Hij gaat helemaal UIT het lint! Ik zie dan wel nergens staan dat dat zo is, en ik weet ook niet dat het gezegde 'DOOR het lint gaan' moet zijn, maar ik blijf mijlenver uit de buurt van deze FC Volendam hooligan!
Bewijst mijn punt: Het is niet de bedoeling dat er suffe wijfen of idioten op reageren die niet tussen de regels door kunnen lezen. Met dergelijke figuren kun je immers nooit een fatsoenlijke relatie opbouwen. Handig, filterrrrr.
Geloof er niets van. Onlangs wat dating ebooks gedownload en staat ook vol met zulke tipsquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Internetdating werkt inderdaad niet. Sommige kerels zweren echt veel succes na gebruik van dit programma:
Alsjeblieft koei, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Ik heb het nota bene in kleuterschooltaal uitgelegd en dan kom je nog met zo'n opmerking. Ik probeer het, zodat jij het ook eindelijk leert begrijpen, nóg duidelijker uit te leggen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:41 schreef koei het volgende:
[..]
Die redenatie over het voetbalHoeveel vrouwen weten uberhaupt waar FC Volendam ongeveer staat? Als ik jouw stukje lees denk ik 'bah, voetbalfanaat'. Dat terwijl ik geen hekel aan voetbal heb, maar wel een hekel aan mannen die voetbal heel belangrijk vinden en hun stemming erdoor laten beinvloeden. Maar goed, als je op zoek bent naar een Volendamse die van voetbal houdt is het best een goede opmerking inderdaad.
Wat daarmee m'n gelijk bevestigt dat het helemaal níet de bedoeling is dat er suffe mutsen die zoiets overduidelijks al niet snappen gaan reageren op mijn profiel. Een leuke normale kerel kan namelijk nooit matchen met deze figuren.quote:Die redenatie over het voetbal Hoeveel vrouwen weten uberhaupt waar FC Volendam ongeveer staat? Als ik jouw stukje lees denk ik 'bah, voetbalfanaat'. Dat terwijl ik geen hekel aan voetbal heb, maar wel een hekel aan mannen die voetbal heel belangrijk vinden en hun stemming erdoor laten beinvloeden. Maar goed, als je op zoek bent naar een Volendamse die van voetbal houdt is het best een goede opmerking inderdaad.
En, hoeveel leuke vrouwen hebben er al op jouw profieltekst gereageerd?quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:17 schreef Silenus het volgende:
Wat daarmee m'n gelijk bevestigt dat het helemaal níet de bedoeling is dat er suffe mutsen die zoiets overduidelijks al niet snappen gaan reageren op mijn profiel. Een leuke normale kerel kan namelijk nooit matchen met deze figuren.
Moet je niet aan mij vragen, ik heb niet eens een profiel op RP.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
En, hoeveel leuke vrouwen hebben er al op jouw profieltekst gereageerd?
Omdat ik toch 3 gratis dagen had heb ik zijn profiel overgenomen, voor de grap, iets aangepast en 6 mailtjes gestuurd. 2 positieve reakties gekregen, met 1 wat gechat, maar tijdens de chat bleek al dat we niet helemaal elkaar's type waren (wel leuke chat overigens). Dit betekent toch wel een record. Al kan ik het eigenlijk nergens mee vergelijken want ik heb al zoveel profielteksten geprobeerd.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
En, hoeveel leuke vrouwen hebben er al op jouw profieltekst gereageerd?
boek: Jouw profielquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:34 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou Schrander, ik heb het met eigen ogen gezien. Bekijk het profiel van eenromantischeheld op Relatieplanet maar eens. Die gast krijgt tientallen reacties op zijn mailtjes, hij heeft het me zelf jaren geleden laten zien. Eerst wilde ik het niet geloven, ik dacht dat het nep was, dat hij zelf een Relatieplanetpagina had nagemaakt. Maar het was echt echt, heel onwerkelijk. Stond ik daar, met m'n 1 reactie uit honderden mailtjes die ik verstuurd had. Zijn geheim? Ik heb geen idee.
Ik begrijp sarcasme ook wel en kan het meestal ook wel waarderen, maar het sarcasme uit die opmerking is niet duidelijk voor mensen die niet into voetbal zijn. Net als dat jij waarschijnlijk niet begrijpt wat ik bedoel met een opmerking als 'alleen als ik Torrente 3 speel ben ik compleet gelukkig'. Als vrouw zijnde heb je genoeg te kiezen op relatieplanet en worden mannen met potentie om zulke kleine dingetjes al van het lijstje geschrapt. Ik zou sarcastische opmerkingen dan ook begrijpelijk maken voor de mensen die jij aan wil trekken. Mochten dat alleen vrouwen zijn die van voetbal houden of er iig iets vanaf weten dan zit je goed. Je opmerking over regen is bijvoorbeeld wel gewoon duidelijk voor iedereen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsjeblieft koei, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Ik heb het nota bene in kleuterschooltaal uitgelegd en dan kom je nog met zo'n opmerking. Ik probeer het, zodat jij het ook eindelijk leert begrijpen, nóg duidelijker uit te leggen.
Ik --> Maak profiel ---> Doordrenkt met sarcasme.
Één van die sarcastische opmerkingen is dat ik een slecht humeur heb bij regen (in Nederland regent het vaak) en bij een verlies van FC Volendam. (FC Volendam verliest elke week, behalve, hoe ironisch, afgelopen woensdag tegen m'n échte club) Een normale vrouw denkt: Dit meent hij natuurlijk niet, dan zou 'ie elke week chagrijnig zijn en zo komt z'n profiel anders niet over.
Een suffe muts denkt:
[..]
Wat daarmee m'n gelijk bevestigt dat het helemaal níet de bedoeling is dat er suffe mutsen die zoiets overduidelijks al niet snappen gaan reageren op mijn profiel. Een leuke normale kerel kan namelijk nooit matchen met deze figuren.
Daar sluit ik me ook bij aan. Waarom zou iemand niet fan kunnen zijn van FC Volendamquote:Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begrijp sarcasme ook wel en kan het meestal ook wel waarderen, maar het sarcasme uit die opmerking is niet duidelijk voor mensen die niet into voetbal zijn. Net als dat jij waarschijnlijk niet begrijpt wat ik bedoel met een opmerking als 'alleen als ik Torrente 3 speel ben ik compleet gelukkig'. Als vrouw zijnde heb je genoeg te kiezen op relatieplanet en worden mannen met potentie om zulke kleine dingetjes al van het lijstje geschrapt. Ik zou sarcastische opmerkingen dan ook begrijpelijk maken voor de mensen die jij aan wil trekken. Mochten dat alleen vrouwen zijn die van voetbal houden of er iig iets vanaf weten dan zit je goed. Je opmerking over regen is bijvoorbeeld wel gewoon duidelijk voor iedereen.
wat voor aparte karaktertrekjes dan?quote:Op maandag 17 november 2008 00:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar sluit ik me ook bij aan. Waarom zou iemand niet fan kunnen zijn van FC VolendamDie zijn er vast, net zoals er hier fans zijn van de lokale voetbalclub waar verder nog nooit iemand van gehoord heeft. Als je mij wijsmaakt dat FC Volendam elke week wint, zou ik je ook geloven.
Verder blijf ik erbij dat er met vrouwen op die datingsites vrijwel altijd iets mis is. Ken er zo 3 die bijv. op Lexa ingeschreven staan/stonden, maar ze hebben allemaal vrij "aparte" karaktertrekjes, om het even zacht uit te drukken. Op de foto zien ze er leuk uit (in het echt ook overigens), profiel ziet er verder ook ok uit, maar ik weet bij die bijvoorbeeld ook hoe ze in het echt zijn.
Seriemoordenaar en heidene!quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
wat voor aparte karaktertrekjes dan?
En als je beide dat "aparte" karaktertrekje hebt, is het ineens iets waardoor je je tot elkaar aangetrokken voelt? (onderscheid, "apart" als in niet iets illegaals maar een kwestie van smaak voor het één of ander qua muziek/eten/kleren/hobby)quote:Op maandag 17 november 2008 10:56 schreef petitlapin2 het volgende:
hebben niet alle mensen wat "aparte karaktertrekjes" ? Ik denk dat je op café ook wel "rare" mensen vindt.
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 17 november 2008 10:56 schreef petitlapin2 het volgende:
hebben niet alle mensen wat "aparte karaktertrekjes" ? Ik denk dat je op café ook wel "rare" mensen vindt.
Behalve dan voor vrouwenquote:Op maandag 17 november 2008 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Het beeld dat "er iets mis met je moet zijn, wil je via internet daten" vind ik een heel achterhaald beeld.
hmm, sommigen doen allebei hoor..quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Behalve dan voor vrouwen
Daar snap ik het gewoon niet zo bij. Die hoeven alleen maar uit te stralen dat ze single zijn op het werk, in de kroeg, in de sportvereniging, tijdens het uitgaan en er stappen vanzelf wel mannen op af. Als je dan op een datingsite moet gaan zoeken, dan vraag ik me af wat er mis met je is. Dan is er meestal iets 'te' met je. te kritisch, te dik, te groot 'rugzakje' , te...
Klinkt mischien niet zo aardig, maar zo zie ik het gewoon een beetje
Dan vraag ik me af wat er ook mis is met mezelf en wat ik in godsnaam uitstraal, want ik krijg niks nada noppes aan 'mannelijke aandacht' in het wild.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Behalve dan voor vrouwen
Daar snap ik het gewoon niet zo bij. Die hoeven alleen maar uit te stralen dat ze single zijn op het werk, in de kroeg, in de sportvereniging, tijdens het uitgaan en er stappen vanzelf wel mannen op af. Als je dan op een datingsite moet gaan zoeken, dan vraag ik me af wat er mis met je is. Dan is er meestal iets 'te' met je. te kritisch, te dik, te groot 'rugzakje' , te...
Klinkt mischien niet zo aardig, maar zo zie ik het gewoon een beetje
De vraag is ook, wil je wel [i]dat[/] manvolk dat je zou aantrekken met je gestraal (lelijk, dom, griezels, gekken, ongewassen, raar, etc.)? Genoeg vrouwen die het niet op prijs stellen om elke keer weer versierd te worden terwijl ze voorzien EN gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat er ook mis is met mezelf en wat ik in godsnaam uitstraal, want ik krijg niks nada noppes aan 'mannelijke aandacht' in het wild.
*checkt fobo*quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat er ook mis is met mezelf en wat ik in godsnaam uitstraal, want ik krijg niks nada noppes aan 'mannelijke aandacht' in het wild.
- Lesbisch meisje die zwaar aan de anti-depressiva zit en omdat ze dus depressief is geen werk meer kan doen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
wat voor aparte karaktertrekjes dan?
ik geloof dat niet echt. Als ik zo je foto's zie val je waarschijnlijk onder kopje 'te kritisch'quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kan best dat die meiden op de datingsite zitten..quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
- Lesbisch meisje die zwaar aan de anti-depressiva zit en omdat ze dus depressief is geen werk meer kan doen.
- Meisje dat niet weet wat ze wil met haar leven en zich enkele weken geleden vrijwillig tot de islam bekeerd heeft. Voorheen was ze de grootste party-animal die ik ken en neukte ze alles wat los en vast zat.
- Iemand die te dom is om te schijten en zich als een soort typetje opstelt waarbij ze zichzelf voor de gek aan het houden is.
Dat vind ik toch allemaal minder aantrekkelijke trekjes... Maar op het eerste gezicht zie je dit niet... En dat zijn (bij mijn weten) ook de enige mensen die ik ken die zich op een datingsite hebben ingeschreven.
Ja maar jij bent duur in het onderhoud, dat moet het zijn denk ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een functie dat je niet wordt gematched aan mensen die al 3 maanden niet online zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 18:33 schreef -Jelmer- het volgende:
Ha, wat een interessante thread; met hier en daar IMHO hele zinnige maar ook hilarische reacties!![]()
@Schrander: ik begreep dat je op Paiq (ik ben één van de oprichters) een beetje verbouwereerd was over hoe sommige dames daar een gesprek weten af te kappen, right? Natuurlijk komen zulke acties nogal ongevoelig over, maar om het een beetje in perspectief te plaatsen: ik denk dat het deels júist de reden is dat vrouwen toch vrij makkelijk een gesprek aangaan (ze kunnen er immers weer vrij snel onderuit!). Vat dat dan ook niet meteen te persoonlijk op en speeddate vrolijk verder, zou ik zeggen.
Het is overigens wel echt opvallend hoeveel personen in deze discussie vinden dat internetdaten in het algemeen eigenlijk een compleet kansloze (en frustrerende) bedoeling is! Precies de reden waarom we de laatste jaren proberen hier een beetje verandering in te brengen door één en ander op Paiq op een andere manier aan te pakken. In dit licht ben ik ben dan toch even benieuwd: lukt dat wat jullie betreft een beetje? Zo nee, wat moet er anders?
Werkt is misschien niet het goede woord maar mijn huidige vriendin die ik via RP heb ontmoet liet haar inbox eens zien. Echt mijn mond viel open van verbazing. Zonder maar iets te hoeven doen meer dan 30 berichten per dag inclusief huwelijksaanzoeken, verzoeken tot sex, getrouwde mannen etc. Zijn mannen nu echt zo ontzettend simpel en plat op dit soort sites?quote:Op maandag 24 november 2008 09:19 schreef sitting_elfling het volgende:
zo gek is dat ook niet dat het voor 'vrouwen' beter werkt dan bij mannen.. hehe
Er zijn gewoon veel simpele platte wanhopige kerels die door hun gebrek aan manieren en sociale vaardigheden geen vrouw kan vinden. Deze zullen inderdaad sneller hun toevlucht zoeken op datingsites en dan wanhopige kansloze berichten gaan rondsturen in de hoop dat er iemand reageert. Mannen die wel gewoon een dame kunnen versieren zullen rustiger en beschaafder reageren omdat die wel weten hoe het moet.quote:Op maandag 24 november 2008 11:01 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Werkt is misschien niet het goede woord maar mijn huidige vriendin die ik via RP heb ontmoet liet haar inbox eens zien. Echt mijn mond viel open van verbazing. Zonder maar iets te hoeven doen meer dan 30 berichten per dag inclusief huwelijksaanzoeken, verzoeken tot sex, getrouwde mannen etc. Zijn mannen nu echt zo ontzettend simpel en plat op dit soort sites?
Je hebt aardig en aardig natuurlijk. Je hebt aardige mensen die over zich heen laten lopen, alles maar goed vinden en totaal geen eigen mening hebben en je hebt aardige mensen die ook van zich af kunnen bijten als dat nodig is en een eigen mening hebben etc. Mij is wel opgevallen toen ik nog veel aan het daten was dat vrouwen hier best wel naar kijken, of je van je af kunt bijten en een beetje sterk in je schoenen staat.quote:Op zondag 9 november 2008 13:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Of je aardig bent is geen unieke eigenschap... Er zijn zat aardige mensen. Vrouwen willen helemaal geen 'aardige' vent. Ze willen een interessante vent die hun kan verrassen. Ze willen iemand waar ze niet helemaal aales van weten, ze willen er achteraan hollen.
Voor een vrouw is 'aardig' hetzelfde als saai.
Dit is de reden dat een botte opmerking best vaak succes heeft, omdat a) de vrouw het niet verwacht, en b) je aantoont dat je niet als een hondje achter háár aan zult lopen.
Ondanks de vele feminisatiebewegingen willen veel vrouwen toch een man die een man is en geen metroseksueel.
Mwa werken doet het zeker. Heb genoeg dates gehad via dating sites en een aantal one night stands en relaties en heb er ook mijn huidige vriendin leren kennen (en dit is wel een blijvertje, we hebben al serieuze samenwoonplannenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |