abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63082701
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:22 schreef Schrander het volgende:

[..]

ik bedoel niet dat ik recht heb. Ik denk alleen dat ik een aardigere vriend ben dan menigeen als je zo vaak (vaak?) leest dat er weer een ruzie lelijk uit de hand loopt. Of dat je gesprekken opvangt in de trant van ZO vriendin maar weer mooi afgewimpeld. Het is dus een beetje unfair in deze wereld. I don't know. Ik wil mijn romantisch, genegeheid kant ook eens aanspreken ...
Dat datingsites of het hele léven - om het maar te benoemen - niet eerlijk zijn ben ik met je eens, maar het is dan juist de kunst om de variabelen jouw richting op te buigen, zodat ze voor je werken. Maar tegelijkertijd denk ik dat je eerst maar 'ns een keer een relatie voor langere tijd moet hebben, alvorens je echt kunt beweren dat jij beter bent dan veel andere kerels. Ik neem het direct van je aan overigens en ik denk dan ook dat het allemaal wel goed zal komen, zolang je maar niet zo iemand wordt die blijft steken in zelfbeklag, want daar ken ik er namelijk ook wel een aantal van.
  zondag 9 november 2008 @ 20:57:27 #206
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63084485
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:53 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Als een vrouw niet van voetbal houdt (zijn er velen) en leest dat jij uit het lint gaat wanneer een voetbalclubje verliest zullen ze mijlenver uit je buurt blijven.

Maar zet het gerust in je profiel wanneer je alleen voetballende horkvrouwen wil :
Gast, wat begrijp je wel? Moet ik het voor je uittekenen?
Even in Jip en Janneketaal:

Ik (Man), zeg dat ik altijd goedgehumeurd ben. Behalve als het regent (doet het vaak in Nederland) en FC Volendam verliest (Wie is er nu fan van FC Volendam! Bovendien verliest FC Volendam bijna elke wedstrijd. Ik had ook FC Omniworld of FC Knudde kunnen zeggen.)

Leuke vrouw (die Man zoekt) denkt: Hehe, dat bedoelt ie vast niet serieus. Dan zou die malloot vast iedere week slechtgehumeurd zijn! Bovendien staat zijn verdere profiel vol van sarcasme. Hmm, hij is vast niet écht fan van Volendam.

Stomme vrouw (dik wijf met rood stekeltjeshaar in bezit van Penny-agenda) en Synthesist denkt: Nouja, wat een boef! Hij gaat helemaal UIT het lint! Ik zie dan wel nergens staan dat dat zo is, en ik weet ook niet dat het gezegde 'DOOR het lint gaan' moet zijn, maar ik blijf mijlenver uit de buurt van deze FC Volendam hooligan!

Bewijst mijn punt: Het is niet de bedoeling dat er suffe wijfen of idioten op reageren die niet tussen de regels door kunnen lezen. Met dergelijke figuren kun je immers nooit een fatsoenlijke relatie opbouwen. Handig, filterrrrr.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63091651
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:38 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Ik ook. Die hebben elkaar dan wel gewoon in het normale leven ontmoet en zijn naar elkaar toe gegroeid. Ik kan me voorstellen dat het op internet en bij versieren in de kroeg, het 'snelle scoren' zeg maar, anders werkt. Dan is slagvaardigheid belangrijk, terwijl als je gewoon op het werk of bij de sportclub langere tijd met elkaar omgaat, je een vrouw langzaam voor je kunt winnen door gewoon 'sympathjek en normaal' te zijn.
Denk dat het wel werkt. Als je iemand vaker ziet begin je vanzelf de persoon aantrekkelijker vinden.
pi_63092989
Hoeveel mensen staan er wel niet op Relatieplanet? De vrouwen die daarop staan worden volgens mij overspoeld met reacties. Volgens mij kun je je veel beter aanmelden op een datingsite waar veel minder mensen op staan. De vijver is dan kleiner maar de kans op echt contact veel groter.
pi_63095073
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:58 schreef _Floddertje_ het volgende:
Hoeveel mensen staan er wel niet op Relatieplanet? De vrouwen die daarop staan worden volgens mij overspoeld met reacties. Volgens mij kun je je veel beter aanmelden op een datingsite waar veel minder mensen op staan. De vijver is dan kleiner maar de kans op echt contact veel groter.
Maar aan de andere kant je kunt wel al op voorhand wat meer filteren. Zodat je een niet-rokend blonde HBO-er met een kinderwens kan sorteren. En dan heb je een overzichtelijk pool waar je uit kunt zoeken.

Dus een grote groep is ook wat voor te zeggen.
pi_63096262
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:28 schreef Schrander het volgende:

[..]

Pff. het werkt dus z'n over de top verhaal. Overigens is dit een persoon die ik zelf niet heb aangeschreven (voor de duidelijkheid).

Nu dan maar afwachten op een wel-match reactie of reactie op mijn berichtjes

Het is iig positieve restart, waarvoor dank.
Krijg nu net een reactie van haar dat er iemand actief is die mijn profiel gecopieerd heeft en hier en daar wat heeft aangepast.

Kennelijk zijn er een paar medefokkers die ook een RP-responseboost willen hebben.
pi_63108489
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:12 schreef Schrander het volgende:

[..]

Krijg nu net een reactie van haar dat er iemand actief is die mijn profiel gecopieerd heeft en hier en daar wat heeft aangepast.

Kennelijk zijn er een paar medefokkers die ook een RP-responseboost willen hebben.

even proberen, tot nu toe al 2 positieve reakties gehad op een mailtje of 6-7 verstuurd
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_63212282
Gister wezen speeddaten in Amsterdam. Wat me opviel is dat wij mannen in ons eentje zijn en dat vrouwen in clubje van 2 a 3 vriendinnen. Eigenlijk is 3 a 4 minuten wel erg kort om iemand te kennen.

Ik heb wel een paar leuke gesprekjes gehad maar in hoevere de andere dan ook een ja heeft gezegd, valt nog te bezien.

En wat me ook op viel is dat de opstelling zo was dat psychiaters, basischooldocenten en dergelijke gesorteerd zijn.

Waar ik me over verbaas is dat wij mannen van tafel tot tafel begeven. Eigenlijk is het toch leuker om al die vrouwen met hun kleding en lichaam te zien. Nu waren ze verstopt achter het tafeltje.

Eén ding weet ik wel, het is vermoeiend.
pi_63213177
Hier een positieve ervaring met relatieplanet, maar ik ben het in zoverre wel met je eens dat er een groot stel lijpo's, oversexte pubers, en aandachtsgeile blonde dellen rondlopen daaro. Zowel mannen als vrouwen trouwens, en door die bagger heen komen kan nog een aardige opgave zijn. Ik heb er in de paar jaar die ik er af en toe kwam misschien 7 a 8 dames benaderd, waarvan er 2 uiteindelijk fysieke afspraakjes geworden zijn, en met de 2e woon ik nu alweer een jaar samen.. (we kennen elkaar een kleine 1,5 jaar) Daarnaast ook wel dames ontmoet op vakantie etc, ik zie het meer als een moderne extra manier naast de meer bekendere zoals de kroeg/sportkantine/werk etc, maar net als in de kroeg kan je ook op relatieplanet een idioot tegenkomen, of gewoon een blauwtje lopen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63230543
Plato my man, als je dit leest, neem even contact met me op.

Benzodiazepinen@hotmail.com

Kwil graag even onze loser-levens uitwisselen

Gaap Goals rulezzz!
pi_63230860
Internetdating werkt inderdaad niet. Sommige kerels zweren echt veel succes na gebruik van dit programma:

www.insiderinternetdating.com
Gaap Goals rulezzz!
pi_63231841
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Plato my man, als je dit leest, neem even contact met me op.

Benzodiazepinen@hotmail.com

Kwil graag even onze loser-levens uitwisselen

leuk om andere mensen mee te sleuren in je eigen ellende. Het is niet omdat jij single zijn als een mislukking beschouwt dat anderen dat ook zo moeten zien

sorry plato dat ik me hiermee moei
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_63232060
Geloof me kerel, Plato en begijpen elkaar.

Gedeelde smart is halve smart. Heb de beste man al een paar jaar niet meer gesproken, wil gewoon eens horen hoe het nu gaat.
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:44:48 #218
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63235484
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Internetdating werkt inderdaad niet. Sommige kerels zweren echt veel succes na gebruik van dit programma:

definieer 'werken' eens voor me....wat versta jij eronder?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_63235600
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Ja zo gek is dat ook niet .. hoe denk je dat je ouders elkaar ontmoet hebben? Via internet dating?
De ouders van mijn eerste vriendinnetje hadden elkaar via een contactadvertentie ontmoet. In een krant in de jaren 70. Superlieve ouders en een geweldig stel samen.

Het maakt helemaal niet uit hoe je je partner ontmoet, mensen die daar moeilijk over doen zijn blijkbaar zelf jaloers.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_63237410
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gast, wat begrijp je wel? Moet ik het voor je uittekenen?
Even in Jip en Janneketaal:

Ik (Man), zeg dat ik altijd goedgehumeurd ben. Behalve als het regent (doet het vaak in Nederland) en FC Volendam verliest (Wie is er nu fan van FC Volendam! Bovendien verliest FC Volendam bijna elke wedstrijd. Ik had ook FC Omniworld of FC Knudde kunnen zeggen.)

Leuke vrouw (die Man zoekt) denkt: Hehe, dat bedoelt ie vast niet serieus. Dan zou die malloot vast iedere week slechtgehumeurd zijn! Bovendien staat zijn verdere profiel vol van sarcasme. Hmm, hij is vast niet écht fan van Volendam.

Stomme vrouw (dik wijf met rood stekeltjeshaar in bezit van Penny-agenda) en Synthesist denkt: Nouja, wat een boef! Hij gaat helemaal UIT het lint! Ik zie dan wel nergens staan dat dat zo is, en ik weet ook niet dat het gezegde 'DOOR het lint gaan' moet zijn, maar ik blijf mijlenver uit de buurt van deze FC Volendam hooligan!

Bewijst mijn punt: Het is niet de bedoeling dat er suffe wijfen of idioten op reageren die niet tussen de regels door kunnen lezen. Met dergelijke figuren kun je immers nooit een fatsoenlijke relatie opbouwen. Handig, filterrrrr.
Die redenatie over het voetbal Hoeveel vrouwen weten uberhaupt waar FC Volendam ongeveer staat? Als ik jouw stukje lees denk ik 'bah, voetbalfanaat'. Dat terwijl ik geen hekel aan voetbal heb, maar wel een hekel aan mannen die voetbal heel belangrijk vinden en hun stemming erdoor laten beinvloeden. Maar goed, als je op zoek bent naar een Volendamse die van voetbal houdt is het best een goede opmerking inderdaad.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_63244040
quote:

Geloof er niets van. Onlangs wat dating ebooks gedownload en staat ook vol met zulke tips
pi_63244950
Nou Schrander, ik heb het met eigen ogen gezien. Bekijk het profiel van eenromantischeheld op Relatieplanet maar eens. Die gast krijgt tientallen reacties op zijn mailtjes, hij heeft het me zelf jaren geleden laten zien. Eerst wilde ik het niet geloven, ik dacht dat het nep was, dat hij zelf een Relatieplanetpagina had nagemaakt. Maar het was echt echt, heel onwerkelijk. Stond ik daar, met m'n 1 reactie uit honderden mailtjes die ik verstuurd had. Zijn geheim? Ik heb geen idee.
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:17:32 #223
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63245641
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:41 schreef koei het volgende:

[..]

Die redenatie over het voetbal Hoeveel vrouwen weten uberhaupt waar FC Volendam ongeveer staat? Als ik jouw stukje lees denk ik 'bah, voetbalfanaat'. Dat terwijl ik geen hekel aan voetbal heb, maar wel een hekel aan mannen die voetbal heel belangrijk vinden en hun stemming erdoor laten beinvloeden. Maar goed, als je op zoek bent naar een Volendamse die van voetbal houdt is het best een goede opmerking inderdaad.
Alsjeblieft koei, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Ik heb het nota bene in kleuterschooltaal uitgelegd en dan kom je nog met zo'n opmerking. Ik probeer het, zodat jij het ook eindelijk leert begrijpen, nóg duidelijker uit te leggen.

Ik --> Maak profiel ---> Doordrenkt met sarcasme.

Één van die sarcastische opmerkingen is dat ik een slecht humeur heb bij regen (in Nederland regent het vaak) en bij een verlies van FC Volendam. (FC Volendam verliest elke week, behalve, hoe ironisch, afgelopen woensdag tegen m'n échte club) Een normale vrouw denkt: Dit meent hij natuurlijk niet, dan zou 'ie elke week chagrijnig zijn en zo komt z'n profiel anders niet over.
Een suffe muts denkt:
quote:
Wat daarmee m'n gelijk bevestigt dat het helemaal níet de bedoeling is dat er suffe mutsen die zoiets overduidelijks al niet snappen gaan reageren op mijn profiel. Een leuke normale kerel kan namelijk nooit matchen met deze figuren.
pi_63250240
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:17 schreef Silenus het volgende:

Wat daarmee m'n gelijk bevestigt dat het helemaal níet de bedoeling is dat er suffe mutsen die zoiets overduidelijks al niet snappen gaan reageren op mijn profiel. Een leuke normale kerel kan namelijk nooit matchen met deze figuren.
En, hoeveel leuke vrouwen hebben er al op jouw profieltekst gereageerd?
  zaterdag 15 november 2008 @ 20:01:37 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63250394
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Moet je niet aan mij vragen, ik heb niet eens een profiel op RP.
Die tekst schreef ik voor Schrander.
pi_63250782
Ik zou dat van Volendam wel grappig hebben gevonden hoor En ik denk veel van m'n vriendinnen ook. Wij geven geen van allen veel om voetbal, maar affiniteit met het onderwerp is hier minder belangrijk dan het ontdekken van humor en zelfspot in een profiel.
pi_63257014
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Omdat ik toch 3 gratis dagen had heb ik zijn profiel overgenomen, voor de grap, iets aangepast en 6 mailtjes gestuurd. 2 positieve reakties gekregen, met 1 wat gechat, maar tijdens de chat bleek al dat we niet helemaal elkaar's type waren (wel leuke chat overigens). Dit betekent toch wel een record. Al kan ik het eigenlijk nergens mee vergelijken want ik heb al zoveel profielteksten geprobeerd.

Bij die gast waar schtoppel het over heeft: "eenromantischeheld" is het overigens wel duidelijk waarom hij zoveel reakties krijgt... de combi van leeftijd + foto (uitstraling) + baan. Ik denk dat vrouwen van 35+ op RP veel actiever zoeken dan de vrouwen van 20-30. Collega van mij op werk is ook 40+ en krijgt ondanks een matige foto + matige tekst toch regelmatig reakties.

Maar voor mij geen datingsites meer voorlopig
Probeer het nu op de manier van gewoon nieuwe mensen leren kennen en uitgenodigd worden op verjaardagen waar ik niemand ken en ook vrouwen komen , die ook weer vriendinnen hebben etc etc. Nieuwe sportclub, nieuwe woonomgeving.
pi_63258468
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:34 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou Schrander, ik heb het met eigen ogen gezien. Bekijk het profiel van eenromantischeheld op Relatieplanet maar eens. Die gast krijgt tientallen reacties op zijn mailtjes, hij heeft het me zelf jaren geleden laten zien. Eerst wilde ik het niet geloven, ik dacht dat het nep was, dat hij zelf een Relatieplanetpagina had nagemaakt. Maar het was echt echt, heel onwerkelijk. Stond ik daar, met m'n 1 reactie uit honderden mailtjes die ik verstuurd had. Zijn geheim? Ik heb geen idee.
boek: Jouw profiel
pi_63258842
Nee man, dat is niet mijn profiel. Ik ben ooit bij die vent thuis geweest en hij heeft mij toen al die reacties laten lezen. Ik zit zelf niet op internetdating.
Gaap Goals rulezzz!
pi_63263611
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Alsjeblieft koei, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Ik heb het nota bene in kleuterschooltaal uitgelegd en dan kom je nog met zo'n opmerking. Ik probeer het, zodat jij het ook eindelijk leert begrijpen, nóg duidelijker uit te leggen.

Ik --> Maak profiel ---> Doordrenkt met sarcasme.

Één van die sarcastische opmerkingen is dat ik een slecht humeur heb bij regen (in Nederland regent het vaak) en bij een verlies van FC Volendam. (FC Volendam verliest elke week, behalve, hoe ironisch, afgelopen woensdag tegen m'n échte club) Een normale vrouw denkt: Dit meent hij natuurlijk niet, dan zou 'ie elke week chagrijnig zijn en zo komt z'n profiel anders niet over.
Een suffe muts denkt:
[..]

Ik begrijp sarcasme ook wel en kan het meestal ook wel waarderen, maar het sarcasme uit die opmerking is niet duidelijk voor mensen die niet into voetbal zijn. Net als dat jij waarschijnlijk niet begrijpt wat ik bedoel met een opmerking als 'alleen als ik Torrente 3 speel ben ik compleet gelukkig'. Als vrouw zijnde heb je genoeg te kiezen op relatieplanet en worden mannen met potentie om zulke kleine dingetjes al van het lijstje geschrapt. Ik zou sarcastische opmerkingen dan ook begrijpelijk maken voor de mensen die jij aan wil trekken. Mochten dat alleen vrouwen zijn die van voetbal houden of er iig iets vanaf weten dan zit je goed. Je opmerking over regen is bijvoorbeeld wel gewoon duidelijk voor iedereen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 17 november 2008 @ 00:11:17 #231
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63278138
quote:
Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef koei het volgende:

[..]

Ik begrijp sarcasme ook wel en kan het meestal ook wel waarderen, maar het sarcasme uit die opmerking is niet duidelijk voor mensen die niet into voetbal zijn. Net als dat jij waarschijnlijk niet begrijpt wat ik bedoel met een opmerking als 'alleen als ik Torrente 3 speel ben ik compleet gelukkig'. Als vrouw zijnde heb je genoeg te kiezen op relatieplanet en worden mannen met potentie om zulke kleine dingetjes al van het lijstje geschrapt. Ik zou sarcastische opmerkingen dan ook begrijpelijk maken voor de mensen die jij aan wil trekken. Mochten dat alleen vrouwen zijn die van voetbal houden of er iig iets vanaf weten dan zit je goed. Je opmerking over regen is bijvoorbeeld wel gewoon duidelijk voor iedereen.
Daar sluit ik me ook bij aan. Waarom zou iemand niet fan kunnen zijn van FC Volendam Die zijn er vast, net zoals er hier fans zijn van de lokale voetbalclub waar verder nog nooit iemand van gehoord heeft. Als je mij wijsmaakt dat FC Volendam elke week wint, zou ik je ook geloven.

Verder blijf ik erbij dat er met vrouwen op die datingsites vrijwel altijd iets mis is. Ken er zo 3 die bijv. op Lexa ingeschreven staan/stonden, maar ze hebben allemaal vrij "aparte" karaktertrekjes, om het even zacht uit te drukken. Op de foto zien ze er leuk uit (in het echt ook overigens), profiel ziet er verder ook ok uit, maar ik weet bij die bijvoorbeeld ook hoe ze in het echt zijn.
Don't let my username fool you...
pi_63282600
quote:
Op maandag 17 november 2008 00:11 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Daar sluit ik me ook bij aan. Waarom zou iemand niet fan kunnen zijn van FC Volendam Die zijn er vast, net zoals er hier fans zijn van de lokale voetbalclub waar verder nog nooit iemand van gehoord heeft. Als je mij wijsmaakt dat FC Volendam elke week wint, zou ik je ook geloven.

Verder blijf ik erbij dat er met vrouwen op die datingsites vrijwel altijd iets mis is. Ken er zo 3 die bijv. op Lexa ingeschreven staan/stonden, maar ze hebben allemaal vrij "aparte" karaktertrekjes, om het even zacht uit te drukken. Op de foto zien ze er leuk uit (in het echt ook overigens), profiel ziet er verder ook ok uit, maar ik weet bij die bijvoorbeeld ook hoe ze in het echt zijn.
wat voor aparte karaktertrekjes dan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 17 november 2008 @ 10:22:39 #233
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63282733
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Seriemoordenaar en heidene!
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63283374
hebben niet alle mensen wat "aparte karaktertrekjes" ? Ik denk dat je op café ook wel "rare" mensen vindt.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_63283634
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:56 schreef petitlapin2 het volgende:
hebben niet alle mensen wat "aparte karaktertrekjes" ? Ik denk dat je op café ook wel "rare" mensen vindt.
En als je beide dat "aparte" karaktertrekje hebt, is het ineens iets waardoor je je tot elkaar aangetrokken voelt? (onderscheid, "apart" als in niet iets illegaals maar een kwestie van smaak voor het één of ander qua muziek/eten/kleren/hobby)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63295183
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:56 schreef petitlapin2 het volgende:
Dat denk ik dus ook.

Het beeld dat "er iets mis met je moet zijn, wil je via internet daten" vind ik een heel achterhaald beeld.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_63305606
quote:
Op maandag 17 november 2008 18:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook.

Het beeld dat "er iets mis met je moet zijn, wil je via internet daten" vind ik een heel achterhaald beeld.
Behalve dan voor vrouwen
Daar snap ik het gewoon niet zo bij. Die hoeven alleen maar uit te stralen dat ze single zijn op het werk, in de kroeg, in de sportvereniging, tijdens het uitgaan en er stappen vanzelf wel mannen op af. Als je dan op een datingsite moet gaan zoeken, dan vraag ik me af wat er mis met je is. Dan is er meestal iets 'te' met je. te kritisch, te dik, te groot 'rugzakje' , te...

Klinkt mischien niet zo aardig, maar zo zie ik het gewoon een beetje
pi_63309785
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Behalve dan voor vrouwen
Daar snap ik het gewoon niet zo bij. Die hoeven alleen maar uit te stralen dat ze single zijn op het werk, in de kroeg, in de sportvereniging, tijdens het uitgaan en er stappen vanzelf wel mannen op af. Als je dan op een datingsite moet gaan zoeken, dan vraag ik me af wat er mis met je is. Dan is er meestal iets 'te' met je. te kritisch, te dik, te groot 'rugzakje' , te...

hmm, sommigen doen allebei hoor..

wel meegemaakt dat een vrouw zich uitschreef van de datingsite omdat ze iemand op het werk had ontmoet...
pi_63311141
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Behalve dan voor vrouwen

Dan vraag ik me af wat er ook mis is met mezelf en wat ik in godsnaam uitstraal, want ik krijg niks nada noppes aan 'mannelijke aandacht' in het wild.
Tap tap tap
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:23:01 #240
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_63311517
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af wat er ook mis is met mezelf en wat ik in godsnaam uitstraal, want ik krijg niks nada noppes aan 'mannelijke aandacht' in het wild.
De vraag is ook, wil je wel [i]dat[/] manvolk dat je zou aantrekken met je gestraal (lelijk, dom, griezels, gekken, ongewassen, raar, etc.)? Genoeg vrouwen die het niet op prijs stellen om elke keer weer versierd te worden terwijl ze voorzien EN gelukkig zijn.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_63313279
quote:

[..]

*checkt fobo*

misschien schrikken de roze haren het andere geslacht af?

ik weet ook niet waar in het wild je je bevind in het ene mileu zijn de mannen wat happiger dan in het andere...
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:01:44 #242
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63325775
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

- Lesbisch meisje die zwaar aan de anti-depressiva zit en omdat ze dus depressief is geen werk meer kan doen.
- Meisje dat niet weet wat ze wil met haar leven en zich enkele weken geleden vrijwillig tot de islam bekeerd heeft. Voorheen was ze de grootste party-animal die ik ken en neukte ze alles wat los en vast zat.
- Iemand die te dom is om te schijten en zich als een soort typetje opstelt waarbij ze zichzelf voor de gek aan het houden is.

Dat vind ik toch allemaal minder aantrekkelijke trekjes... Maar op het eerste gezicht zie je dit niet... En dat zijn (bij mijn weten) ook de enige mensen die ik ken die zich op een datingsite hebben ingeschreven.
Don't let my username fool you...
pi_63325833
Klopt, een autochtoon meisje dat zich vrijwillig tot de islam bekeert vind ik inderdaad ZEER ernstig.

Gaap Goals rulezzz!
pi_63334285
quote:

[..]

ik geloof dat niet echt. Als ik zo je foto's zie val je waarschijnlijk onder kopje 'te kritisch'
En zoniet, dan nodig ik je bij deze uit voor een date om later verslag te doen op Fok over hoe het liep en wat er dan blijkbaar precies mis met ons is
En aan je profieltekst op je FB te zien ben je het tegenovergestelde van wat ik zoek, dus dat moet goed gaan
pi_63360812
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:01 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

- Lesbisch meisje die zwaar aan de anti-depressiva zit en omdat ze dus depressief is geen werk meer kan doen.
- Meisje dat niet weet wat ze wil met haar leven en zich enkele weken geleden vrijwillig tot de islam bekeerd heeft. Voorheen was ze de grootste party-animal die ik ken en neukte ze alles wat los en vast zat.
- Iemand die te dom is om te schijten en zich als een soort typetje opstelt waarbij ze zichzelf voor de gek aan het houden is.

Dat vind ik toch allemaal minder aantrekkelijke trekjes... Maar op het eerste gezicht zie je dit niet... En dat zijn (bij mijn weten) ook de enige mensen die ik ken die zich op een datingsite hebben ingeschreven.
kan best dat die meiden op de datingsite zitten..

echter je bent niet verplicht ze te daten...

er zit een hoop die wel beetje snugger is op.. en daarbij ook niet onaantrekkelijk...
  woensdag 19 november 2008 @ 23:07:18 #246
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63361008
quote:

[..]

Ja maar jij bent duur in het onderhoud, dat moet het zijn denk ik En een product van de jaren 80! Wat je dan ego technisch weer interesant maakt, alleen dat is meer persoonlijk vanuit mijn kant omdat ik zelden wat heb met 30+ generatie waar ik zelf in thuis hoor.

Maar allez, fok is geen dating club dus dit is eigenlijk zinloze topic vulling en werk ontduikend gedrag van mijn kant
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 23 november 2008 @ 16:59:53 #247
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_63453618
Heb van dit hele topic maar een paar berichtjes gelezen en mijn god wat komen daar een hoop clichés over internetdates in voor zeg! Eerlijk gezegd zouden sommige van de vreemde veronderstellingen me niet verbazen als ze kwamen van mensen van de leeftijd van mijn ouders, of van die mensen die altijd roepen dat het internet gevaarlijk en anti-sociaal is. Het verbaasd me wel dat zoveel mensen op een internet forum er zo over denken...

Ik ben sinds 1999 actief op Fok en ongeveer sinds die tijd ook wel eens op andere fora. Ik ben niet iemand die dagen zit te chatten, maar ben wel een enthousiast gebruiker van social networking sites, omdat het wat mij betreft een goede manier is om in contact te blijven met mensen die ik ken, vroeger kende of wat beter wil leren kennen. De fora zijn een uitstekend referentiepunt voor (persoonlijke) vragen, ideeën, grappen en meeleven en daarnaast heb ik ook veel familie en een geweldige vriendenkring.

Waarom ik dit vertel? Omdat voor mij het internet gewoon (een van de) logische mogelijke manieren is om leuke mensen (en inderdaad, ook een date) tegen te komen. Ik heb een baan, kom in de supermarkt, dans, ga uit, zie mensen op feestjes en er is het internet. Het is niet ter vervanging van andere manieren, of bij gebrek aan andere manieren, ik zie het niet als desperaat of het ei van columbus als niets anders werkt. Het is er gewoon.

Natuurlijk is de drempel op het internet lager, waardoor sommige mensen zich idioter gedragen, mensen die anders geen kans hebben hun kans grijpen en je je soms kunt laten misleiden door mensen die makkelijk schrijven, maar die tegenover je in de kroeg nogal tegenvallen. Maar ach... ik ben ook wel eens met iemand mee naar huis gegaan waar ik op de dansvloer al weken naar lustte en die thuis geen enkel boek, maar wel een gigantisch lelijke inrichting bleek te hebben. Shit happens.

Dik drie jaar gelede had ik een date met een jongen waarmee ik twee weken mails had uitgewisseld, in eerste instantie via OneHello. We hadden allebei geen spectaculair hoge verwachtingen, maar de mails waren leuk, dus de date kon nooit heel ellendig zijn.
Inmiddels wonen we een jaar samen en praten we nog nauwelijks over dat internet begin. Dat is ook niet relevant, want onze relatie is niet anders dan die van mensen die elkaar in de kroeg zijn tegen gekomen.

Als je niet "slaagt" op het internet kun je natuurlijk het medium de schuld geven, net als dat je de kroeg de schuld kunt geven als je niemand ontmoet. Tja, ik zie dat niet zo.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 23 november 2008 @ 18:33:23 #248
131880 -Jelmer-
http://www.paiq.nl
pi_63456018
Ha, wat een interessante thread; met hier en daar IMHO hele zinnige maar ook hilarische reacties!

@Schrander: ik begreep dat je op Paiq (ik ben één van de oprichters) een beetje verbouwereerd was over hoe sommige dames daar een gesprek weten af te kappen, right? Natuurlijk komen zulke acties nogal ongevoelig over, maar om het een beetje in perspectief te plaatsen: ik denk dat het deels júist de reden is dat vrouwen toch vrij makkelijk een gesprek aangaan (ze kunnen er immers weer vrij snel onderuit!). Vat dat dan ook niet meteen te persoonlijk op en speeddate vrolijk verder, zou ik zeggen.

Het is overigens wel echt opvallend hoeveel personen in deze discussie vinden dat internetdaten in het algemeen eigenlijk een compleet kansloze (en frustrerende) bedoeling is! Precies de reden waarom we de laatste jaren proberen hier een beetje verandering in te brengen door één en ander op Paiq op een andere manier aan te pakken. In dit licht ben ik ben dan toch even benieuwd: lukt dat wat jullie betreft een beetje? Zo nee, wat moet er anders?
  zondag 23 november 2008 @ 20:03:23 #249
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_63458143
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:33 schreef -Jelmer- het volgende:
Ha, wat een interessante thread; met hier en daar IMHO hele zinnige maar ook hilarische reacties!

@Schrander: ik begreep dat je op Paiq (ik ben één van de oprichters) een beetje verbouwereerd was over hoe sommige dames daar een gesprek weten af te kappen, right? Natuurlijk komen zulke acties nogal ongevoelig over, maar om het een beetje in perspectief te plaatsen: ik denk dat het deels júist de reden is dat vrouwen toch vrij makkelijk een gesprek aangaan (ze kunnen er immers weer vrij snel onderuit!). Vat dat dan ook niet meteen te persoonlijk op en speeddate vrolijk verder, zou ik zeggen.

Het is overigens wel echt opvallend hoeveel personen in deze discussie vinden dat internetdaten in het algemeen eigenlijk een compleet kansloze (en frustrerende) bedoeling is! Precies de reden waarom we de laatste jaren proberen hier een beetje verandering in te brengen door één en ander op Paiq op een andere manier aan te pakken. In dit licht ben ik ben dan toch even benieuwd: lukt dat wat jullie betreft een beetje? Zo nee, wat moet er anders?
Een functie dat je niet wordt gematched aan mensen die al 3 maanden niet online zijn. Dat schiet niet echt op namelijk.
pi_63470201
Voor vrouwen werkt zo'n relatie planet prima... 2 foto'tjes maken, verhaaltje erbij.. en de reacties maar binnen zien stromen.. daar een leuke keuze uitmaken.. en hoppa.

Ga echt geen 250 berichten uitsturen, doe zo'n 2 per maand, waar ik voor 50% wel een redelijk positieve reactie uitkrijg.. en als ze zelf niet de moeite willen doen om naar een leuk profiel te zoeken.. dan is het dan jammer voor hun (maar vooral voor mij natuurlijk)
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_63470343
zo gek is dat ook niet dat het voor 'vrouwen' beter werkt dan bij mannen.. hehe
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 24 november 2008 @ 11:01:01 #252
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_63472651
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:19 schreef sitting_elfling het volgende:
zo gek is dat ook niet dat het voor 'vrouwen' beter werkt dan bij mannen.. hehe
Werkt is misschien niet het goede woord maar mijn huidige vriendin die ik via RP heb ontmoet liet haar inbox eens zien. Echt mijn mond viel open van verbazing. Zonder maar iets te hoeven doen meer dan 30 berichten per dag inclusief huwelijksaanzoeken, verzoeken tot sex, getrouwde mannen etc. Zijn mannen nu echt zo ontzettend simpel en plat op dit soort sites?
pi_63475058
eh... ik had ooit een profiel aangemaakt en ontving iig de eerste dag inderdaad zo'n 60 berichtjes...
Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik ermee aanmoest! Ook mensen die alleen interesse toonden of idd mannen met een tegenovergesteld profiel (heel sportief (sorry ik niet), rustig, houdt van tuinieren en lievelingseten is pizza) met ook nog een uberlelijke foto (serieus! ik weet gewoon zeker dat er mooiere/leukere foto's gemaakt moeten kunnen worden van die mensen, hoe lelijk ze ook zijn!!)...

Zoals ik al zei: ik wist niet zo goed wat ik ermee aan moest! Zelfs de leuke reacties (En die waren er wel!!!) overdonderden mij een beetje! daarnaast ben ik eigenlijk in het echte leven al niet zo heel erg flirterig... Ik ben spontaan en vrolijk, maar op iemand afstappen die mij leuk lijkt, ho maar...
volgens mij lukt me dat ook niet op RP...

(Ik heb mijn profiel trouwens na 1 maand verwijderd... ZONDER iedereen af te wijzen oid! SORRY!)
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  maandag 24 november 2008 @ 13:30:47 #254
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_63476416
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:01 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Werkt is misschien niet het goede woord maar mijn huidige vriendin die ik via RP heb ontmoet liet haar inbox eens zien. Echt mijn mond viel open van verbazing. Zonder maar iets te hoeven doen meer dan 30 berichten per dag inclusief huwelijksaanzoeken, verzoeken tot sex, getrouwde mannen etc. Zijn mannen nu echt zo ontzettend simpel en plat op dit soort sites?
Er zijn gewoon veel simpele platte wanhopige kerels die door hun gebrek aan manieren en sociale vaardigheden geen vrouw kan vinden. Deze zullen inderdaad sneller hun toevlucht zoeken op datingsites en dan wanhopige kansloze berichten gaan rondsturen in de hoop dat er iemand reageert. Mannen die wel gewoon een dame kunnen versieren zullen rustiger en beschaafder reageren omdat die wel weten hoe het moet.

Het is een doelgroep voor wie ook datingsites geen optie zijn. Als je IRL te dom en lomp bent dan is het op het net niet veel beter.
  maandag 24 november 2008 @ 16:49:10 #255
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_63481976
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:25 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Of je aardig bent is geen unieke eigenschap... Er zijn zat aardige mensen. Vrouwen willen helemaal geen 'aardige' vent. Ze willen een interessante vent die hun kan verrassen. Ze willen iemand waar ze niet helemaal aales van weten, ze willen er achteraan hollen.

Voor een vrouw is 'aardig' hetzelfde als saai.

Dit is de reden dat een botte opmerking best vaak succes heeft, omdat a) de vrouw het niet verwacht, en b) je aantoont dat je niet als een hondje achter háár aan zult lopen.

Ondanks de vele feminisatiebewegingen willen veel vrouwen toch een man die een man is en geen metroseksueel.
Je hebt aardig en aardig natuurlijk. Je hebt aardige mensen die over zich heen laten lopen, alles maar goed vinden en totaal geen eigen mening hebben en je hebt aardige mensen die ook van zich af kunnen bijten als dat nodig is en een eigen mening hebben etc. Mij is wel opgevallen toen ik nog veel aan het daten was dat vrouwen hier best wel naar kijken, of je van je af kunt bijten en een beetje sterk in je schoenen staat.

Ook vinden de meeste het al heel bijzonder als je hun profiel écht gelezen hebt en een bijpassend bericht stuurt
quote:

Mwa werken doet het zeker. Heb genoeg dates gehad via dating sites en een aantal one night stands en relaties en heb er ook mijn huidige vriendin leren kennen (en dit is wel een blijvertje, we hebben al serieuze samenwoonplannen )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')