Dat idee heb ik ook sterk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:17 schreef Chinless het volgende:
Veel van zulke profielen zijn fake...net als veel andere sites
Ga gewoon stappen, sporten, kroeg in... dan ontmoet je ook mensen.
En vervolgens wel het fotoboek en hyves afstruinen opzoek naar iets neukbaars.quote:Op zaterdag 1 november 2008 07:58 schreef nozem het volgende:
Altijd dat hautaine gekanker op internetdaten van bepaalde mensen.
"Wij zijn beter, want wij hebben onze partner tenminste op een 'normale' manier versierd.."
of "Wij hebben geen partner, maar wij zouden nooit gaan internetdaten, want dat is kansloos"
ketterquote:Op zaterdag 1 november 2008 02:46 schreef Paxlie het volgende:
Daten via internet is als zuipen in een kroeg zonder sterke alcohol.
Je raakt er bevredigd maar nooit op een manier die je langer dan 10 minuten blij maakt
Dat is net zo kansloos als een datingsite.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:52 schreef zquing het volgende:
[..]
ketterBier is alles wat een mens nodig heeft
In een topic van een week terug uitte ik ook wat kritiek op datingsites en toen kreeg ik er nog "flink van langs". Het is toch wel een stuk populairder dan ik had gedacht, al is het dan weer 'toevallig' dat ik niemand ken die het doet, of het is blijkbaar nog steeds taboe. Maar als ik dan dit topic lees dan blijken mijn vermoedens toch wel redelijk overeen te komen. Dat je als man vrij veel tijd kwijt bent met actief afgewezen worden. Het grote pluspunt zou de diversiteit in mensen zijn. Maar toch bekruipt mij altijd het gevoel "dat er iets mis moet zijn voordat je naar datingsites grijpt"quote:Op zaterdag 1 november 2008 07:58 schreef nozem het volgende:
Altijd dat hautaine gekanker op internetdaten van bepaalde mensen.
"Wij zijn beter, want wij hebben onze partner tenminste op een 'normale' manier versierd.."
of "Wij hebben geen partner, maar wij zouden nooit gaan internetdaten, want dat is kansloos"
Dat dus, grove berichtjes sturen zijn bijvoorbeeld helemaal niet leuk, en ik weet wel bijna zeker dat de meeste vrouwen hier niet van houden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:47 schreef Hexagon het volgende:
Misschien heb je gewoon geen aantrekkelijk profiel
Omdat veel mensen zich op het internet nogal anders gedragen dan in real life ? .. het is zo makkelijk voor sociaal introverte mensen zich voor te doen als mensen die de echte bikkels zijn. Zoals gezegd door al die nieuwe communicatie mogelijkheden internet etc. is het echte communiceren alleen maar minder geworden .. en de meeste introverte mensen kun je wel omturnen. Het zit vaak tussen de oren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:09 schreef Swetsenegger het volgende:
datingsites zijn redelijk kansloos, zoals dat 20 jaar geleden ook al was met relatiebemiddeling. Maar wat er mis is met iemand ontmoeten op internet is me een raadsel eigenlijk.
Tja, IK ben nog nooit mensen tegen gekomen die zich IRL anders voordoen. En ik heb er via fok toch aardig wat ontmoet... inclusief mijn vrouw.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat veel mensen zich op het internet nogal anders gedragen dan in real life ? .. het is zo makkelijk voor sociaal introverte mensen zich voor te doen als mensen die de echte bikkels zijn. Zoals gezegd door al die nieuwe communicatie mogelijkheden internet etc. is het echte communiceren alleen maar minder geworden .. en de meeste introverte mensen kun je wel omturnen. Het zit vaak tussen de oren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |