quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:37 schreef Rojan_UK het volgende:
Da's ook wel een leuke shirt tekst: "Ik ben er helemaal niet op gekleed"
Nou, dat maakt het alleen maar leukerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Volgens mij vindt ze het niet leuk....
Briljantquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Heeft Gerard de hele week gespaard ofzo?![]()
Hoiquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze is goed met knopjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van MJ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:40 schreef TheZapster het volgende:
Thriller![]()
![]()
Misschien wel het beste nummer ooit
Dan is het dus eigenlijk wel leuk om een wisseling van de wacht te houden tussen Michiel en Suzanne. Kijken hoe goed ze echt is met schuiven en knoppen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bijna willen reageren ook....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Hoe komen ze er nu bij om Thriller ineens weer te draaien?
Ik zou maar van het bier afblijvenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En bijna willen reageren ook....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan is het dus eigenlijk wel leuk om een wisseling van de wacht te houden tussen Michiel en Suzanne. Kijken hoe goed ze echt is met schuiven en knoppen.
Jij hebt 75% van de topics daar geopend dus niet zo verbazendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, wie zou er ruim een jaar geleden al een B&H-topic over deze dame geopend hebben?![]()
Suzanne de Jong
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En bijna willen reageren ook....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt 75% van de topics daar geopend dus niet zo verbazend
Hallo, meisje, waar ga je met die benen heen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt 75% van de topics daar geopend dus niet zo verbazend
Eens, ik zag de clip van de week, die hele lange versie.Wat een clip is dat zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Echt, wat een briljante plaat is dit toch _I_
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eens, ik zag de clip van de week, die hele lange versie.Wat een clip is dat zeg
Briljant inderdaad. Toen MJ nog echt tof was..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eens, ik zag de clip van de week, die hele lange versie.Wat een clip is dat zeg
of bordje ophangen onze hond kan niet met kleine kinderen omgaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:46 schreef TheZapster het volgende:
Sint Maarten![]()
Dat betekend weer een avondje de kroeg in om die rotkinderen te ontwijken.
Hij lijkt me echt heel gaafquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef Timo20 het volgende:
@ Piles: serieus? RocknRolla een briljante film?![]()
Tsja, vrees het ook..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:46 schreef TheZapster het volgende:
Sint Maarten![]()
Dat betekend weer een avondje de kroeg in om die rotkinderen te ontwijken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn
Roel heeft iig geen Gynefobie.
Inderdaad...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lange Frans. Die knurft kun je toch niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn
Roel heeft iig geen Gynefobie.
Dan gooien ze mijn ruiten in denk ik dat tuigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of bordje ophangen onze hond kan niet met kleine kinderen omgaan
Had je die tip niet eerder kunnen doorgeven? (Inmiddels 9x kids aan de deur en een zwaar blaffende hond)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of bordje ophangen onze hond kan niet met kleine kinderen omgaan
Ik vond 'm tof jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef Timo20 het volgende:
@ Piles: serieus? RocknRolla een briljante film?![]()
Gewoon zelf gaan kijken dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij lijkt me echt heel gaaf
Maar is het niks??
3? 15 louder !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:
THREE LOUDER!!!!
FIVE LOUDER!!!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:
THREE LOUDER!!!!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane misschien wel naar die plek bij Edinburgh toe wil...
Vorig jaar nog klein tourtje Schotland gehad
Dan heb ik dus geluk dat ik daar niet aan lijd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
Anglofobie of Anglowaan - afkeer of een gevoel van angst voor alles wat met Engeland of het Engels te maken heeft.
Ejquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:53 schreef LeonH het volgende:
The Killers op de radio en wie meldt zich weer?Waarom nou alleen maar in programma's waar Michiel te horen is?
![]()
ohja dan meld ik me al automatisch he
Both done!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wil daar ook heeneers zien en dan gelove
Waardeloze filmquote:
Hoeveel moet je er hebben en hoe laat gaan ze in de verkoop?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen werken![]()
Heb nog 13 uur om een oplossing te verzinnen
Ik denk 2, nog ff kijken of er iemand mee wilquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er hebben en hoe laat gaan ze in de verkoop?
Ze kunnen Michiel en Gerard lezen jullie mee? Kids van MGMT ook draaien, want nu komen die kinderen ook aan de deur!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is deze plaat in een blikje opgenomen?
Dat is hipquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is deze plaat in een blikje opgenomen?
Vond Killers ook wel toepasselijk. Zowel voor de Nederlandse als Engelse betekenis van het woordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Eerst Ghosts - The World is Outside en Michael Jackson - Thriller en nu Tegan & Sara - Walking With A Ghost... de complete 'horror'-collectie wordt uit de kast getrokken.
quote:
Ik moet er eentje hebben. Er komt toch genoeg FOK! bekende.... En ga vaker alleen. Als je er meer dan twee mag kopen, meer meenemen??quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk 2, nog ff kijken of er iemand mee wil
Start voorverkoop za, 1/11 om 10:00
Als je boven een bepaald bedrag komt ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
Djurre en Broekie had ik al verteld dat je je brillen via de belasting kan aftrekken dit jaar?
Mag je wel hele dure brillen hebben , moet met mijn inkomen minimaal 2500 euro zorgkosten kunnen declareren anders heeft het geen zin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
Djurre en Broekie had ik al verteld dat je je brillen via de belasting kan aftrekken dit jaar?
Die regeling is toch geschrapt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag je wel hele dure brillen hebben , moet met mijn inkomen minimaal 2500 euro zorgkosten kunnen declareren anders heeft het geen zin.
Waarom nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom heb jij eigenlijk David als avater
per 1/1/2009quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die regeling is toch geschrapt?
Ik hoop het niet eigenlijk....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Benieuwd of we deze ook nog krijgen te horen vandaag
Eerste concert voor mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik moet er eentje hebben. Er komt toch genoeg FOK! bekende.... En ga vaker alleen. Als je er meer dan twee mag kopen, meer meenemen??
Bedenk me net dat ik dan "vroeg" genoeg op moet en nu alvast een account moet aanmaken enzo...
Dan houd ik het bij 1!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerste concert voor mijen er wil waarschijnlijk wel iemand mee
Oh, Eliza gaat het proberen voor me, dus kijk maar
je moet maar ff lkijken, de drempel is iig verlaagd dit jaar, dus de meeste mensen die een bril hebben gekocht die meer dan 325 kost mogen hem dit jaar bij de belasting terug gaaf doenquote:
Nee, doe ik zo uit mijn hoofd. Heb er wel wat cursussen voor moeten volgen maar dan heb je ook wat.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, doe ik zo uit mijn hoofd. Heb er wel wat cursussen voor moeten volgen maar dan heb je ook wat.
met dank aan 3fmfan.nl dus
dat melodietjequote:
Muisje-Eliza is lief!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat iets liefs doen voor Piles
Eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen... (met dank aan 3fmfan.nl dus)
*Raapt LeonH op*quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:13 schreef LeonH het volgende:
er is iemand die die os car moet trekken.... raap me op mensen!!
jamaar waarom WELquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom niet
Benieuwd of we deze ook nog krijgen te horen vandaag
kud zit ik er net weer op flikker ik weer van de stoelquote:
ja zo licht ben ik ook weer nietquote:
Die smileyquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Je kan de 3FM fans zo onder tafel [ afbeelding ]
* Sirolf huurt een hijskraan in om LeonH weer op z'n stoel te zetten... en plakt 'm dit keer vast met een pallet lijm!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
kud zit ik er net weer op flikker ik weer van de stoel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Je kan de 3FM fans zo onder tafel [ afbeelding ]
Ik ben misschien wel David's enige fanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar waarom WEL
* muisje-eliza is alleen maar schieuwnierig
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel David's enige fan
Alleen DIE LUCHT !!!!!!! van de lijm is niet te hardenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf huurt een hijskraan in om LeonH weer op z'n stoel te zetten... en plakt 'm dit keer vast met een pallet lijm!
Ik durf te wedden dat jij ook fan bent nadat je dit juweeltje van David bekeken en beluisterd hebtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw niks om voor te schamen toch....jij bent fan...hoor je trots op te zijn![]()
was gewoon reuzenieuwschierig
Daarom keek ik niet!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Ah, vanavond is dus Giel te zien in DGB.
Jij zelf nog niet maar 't was me wel al ingefluisterd jah.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik heb de laatste weken ook bitte weinig op YT gezet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
Ik loop nu officieel 1 week achter met de mix
* gaat zo gelijk aan het werk
Ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen voor The Gossip gold met Standing in the way of control....
Niet meer dan terecht. Ik bedoel, Kane! Brrrr...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
SANDSTORM!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie deej die scheet er door heen![]()
En dat refrein lijkt op de George Michael nummer... (ben titel kwijt) Luister maar eens goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:20 schreef LeonH het volgende:
*fart*
daar ga ik weer!
is dat U2? ohnee... Kane![]()
ik euh ga niet kijken en luisterenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij ook fan bent nadat je dit juweeltje van David bekeken en beluisterd hebt![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste weken ook bitte weinig op YT gezet.
Vanaf deze week maar wel weer, sinds mensen blijven reageren op filmpjes.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooktrouwens laatst draaide Corton die plaat. Geweldige plaat nog steeds.
Idem!quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. Ik bedoel, Kane! Brrrr...
Daarom heb ik de Youtube-instelling ook maar gewijzigd in een Daily Digestt (dus 1 overzichts-mail per dag). Dat is een stuk overzichtelijker.quote:
tiete en bille nie?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Naast benen en ogen mooie delen van het vrouwen lichaam
BBCquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:24 schreef Timo20 het volgende:
Wat een track!! van OASISafgelopen week een show van ze gezien op de BBC tijdens de Electric Proms. Wat een show
Eerst Ogen, Buik en Benen daarna billen en borsten als laatst (niet te groot althans)quote:
Doet me denken aan oud en nieuw 2006-2007 in Berlijn. (De Schaar Zusjes) Ze stonden daar op het podium. Maar ik was te druk met een mooie meid uit Australia!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:27 schreef TheZapster het volgende:
Goh die hebben we lang niet gehoord
Of voor een sneller youtube ;-)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
We moeten ons echt eens laten sponsoren voor wat professionelere apparatuur
quote:
quote:Track OASISvind het erg druk maar O-ZO lekker...
Op zich zou ik een snelle PC (voor het renderen) en een glasvezelverbinding van 50mbit up en down een goed begin vinden...quote:
En jullie zeiden meteen "Ah, Tjibbe Tjibsma dus!"...?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toen we daar waren voor de laatste Muijs in het huis stelde hij zich netjes voor
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Toen we daar waren voor de laatste Muijs in het huis stelde hij zich netjes voor
Tjibbe sliep toen nog half zo moe was hij nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En Righteous Brothers - Unchained Melody, uit de soundtrack van Ghostquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Ik mis nu eigenlijk alleen Band Of Horses - Is There A Ghost nog...
Ik had hem herkend van televisiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En jullie zeiden meteen "Ah, Tjibbe Tjibsma dus!"...?
Wat is dgb?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Ah, vanavond is dus Giel te zien in DGB.
Of Rage Against The Machine - The ghost of Tom Joadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En Righteous Brothers - Unchained Melody, uit de soundtrack van Ghost
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Grote Beurt (Veronica)
[edit]
Hee, ik wilde antwoorden!![]()
quote:
Eén post boven jequote:
Ah en de megahit van afgelopen week zie ik, blij dat ik geen 3fm geluisterd heb afgelopen weekquote:
ach zijn er genoeg die kunnen er zelfs nog om lachen... m'n schoonbroer heeft er een beetje last van, en m'n oud stagebegeleider die deed echt niks anders dan stotterenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
jammer van het belachelijk maken van stotterende mensen
Was dat bij een bepaald hoofdstuk van Biologie?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:43 schreef Sersjee het volgende:
Huiswerk in je blote leuter...
+1 herkenbaar
Terwijl je er met goede middenrif training vanaf kunt komen , maar het nadoen van stotteren vind ik persoonlijk een belediging.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
ach zijn er genoeg die kunnen er zelfs nog om lachen... m'n schoonbroer heeft er een beetje last van, en m'n oud stagebegeleider die deed echt niks anders dan stotteren
Neuh, zolderkamer waar niemand in kon kijken van buitenaf.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was dat bij een bepaald hoofdstuk van Biologie?
Ja het vrouwelijke gehalte is vanavond wel erg laagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza vind het gezellig met al die mannen hier
Whisky moet je puur drinken...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:48 schreef LeonH het volgende:
drink nooit whiskey zonder water, of drink nooit water zonder whiskey
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:47 schreef Timo20 het volgende:![]()
Sambuca.
Een vriend van me heeft dat ooit eens (op aanraden van de vrouw achter de bar) aangestoken en dan met een rietje opgedronken. Van het rietje was weinig meer over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |