Eerst Ogen, Buik en Benen daarna billen en borsten als laatst (niet te groot althans)quote:
Doet me denken aan oud en nieuw 2006-2007 in Berlijn. (De Schaar Zusjes) Ze stonden daar op het podium. Maar ik was te druk met een mooie meid uit Australia!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:27 schreef TheZapster het volgende:
Goh die hebben we lang niet gehoord
Of voor een sneller youtube ;-)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
We moeten ons echt eens laten sponsoren voor wat professionelere apparatuur
quote:
quote:Track OASISvind het erg druk maar O-ZO lekker...
Op zich zou ik een snelle PC (voor het renderen) en een glasvezelverbinding van 50mbit up en down een goed begin vinden...quote:
En jullie zeiden meteen "Ah, Tjibbe Tjibsma dus!"...?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toen we daar waren voor de laatste Muijs in het huis stelde hij zich netjes voor
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Toen we daar waren voor de laatste Muijs in het huis stelde hij zich netjes voor
Tjibbe sliep toen nog half zo moe was hij nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En Righteous Brothers - Unchained Melody, uit de soundtrack van Ghostquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Ik mis nu eigenlijk alleen Band Of Horses - Is There A Ghost nog...
Ik had hem herkend van televisiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En jullie zeiden meteen "Ah, Tjibbe Tjibsma dus!"...?
Wat is dgb?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Ah, vanavond is dus Giel te zien in DGB.
Of Rage Against The Machine - The ghost of Tom Joadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En Righteous Brothers - Unchained Melody, uit de soundtrack van Ghost
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Grote Beurt (Veronica)
[edit]
Hee, ik wilde antwoorden!![]()
quote: