Tsja, vrees het ook..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:46 schreef TheZapster het volgende:
Sint Maarten![]()
Dat betekend weer een avondje de kroeg in om die rotkinderen te ontwijken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn
Roel heeft iig geen Gynefobie.
Inderdaad...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lange Frans. Die knurft kun je toch niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn
Roel heeft iig geen Gynefobie.
Dan gooien ze mijn ruiten in denk ik dat tuigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of bordje ophangen onze hond kan niet met kleine kinderen omgaan
Had je die tip niet eerder kunnen doorgeven? (Inmiddels 9x kids aan de deur en een zwaar blaffende hond)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of bordje ophangen onze hond kan niet met kleine kinderen omgaan
Ik vond 'm tof jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef Timo20 het volgende:
@ Piles: serieus? RocknRolla een briljante film?![]()
Gewoon zelf gaan kijken dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij lijkt me echt heel gaaf
Maar is het niks??
3? 15 louder !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:
THREE LOUDER!!!!
FIVE LOUDER!!!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:
THREE LOUDER!!!!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane misschien wel naar die plek bij Edinburgh toe wil...
Vorig jaar nog klein tourtje Schotland gehad
Dan heb ik dus geluk dat ik daar niet aan lijd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
Anglofobie of Anglowaan - afkeer of een gevoel van angst voor alles wat met Engeland of het Engels te maken heeft.
Ejquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:53 schreef LeonH het volgende:
The Killers op de radio en wie meldt zich weer?Waarom nou alleen maar in programma's waar Michiel te horen is?
![]()
ohja dan meld ik me al automatisch he
Both done!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wil daar ook heeneers zien en dan gelove
Waardeloze filmquote:
Hoeveel moet je er hebben en hoe laat gaan ze in de verkoop?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen werken![]()
Heb nog 13 uur om een oplossing te verzinnen
Ik denk 2, nog ff kijken of er iemand mee wilquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er hebben en hoe laat gaan ze in de verkoop?
Ze kunnen Michiel en Gerard lezen jullie mee? Kids van MGMT ook draaien, want nu komen die kinderen ook aan de deur!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is deze plaat in een blikje opgenomen?
Dat is hipquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is deze plaat in een blikje opgenomen?
Vond Killers ook wel toepasselijk. Zowel voor de Nederlandse als Engelse betekenis van het woordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Eerst Ghosts - The World is Outside en Michael Jackson - Thriller en nu Tegan & Sara - Walking With A Ghost... de complete 'horror'-collectie wordt uit de kast getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |