Die smileyquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Je kan de 3FM fans zo onder tafel [ afbeelding ]
* Sirolf huurt een hijskraan in om LeonH weer op z'n stoel te zetten... en plakt 'm dit keer vast met een pallet lijm!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
kud zit ik er net weer op flikker ik weer van de stoel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Je kan de 3FM fans zo onder tafel [ afbeelding ]
Ik ben misschien wel David's enige fanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar waarom WEL
* muisje-eliza is alleen maar schieuwnierig
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel David's enige fan
Alleen DIE LUCHT !!!!!!! van de lijm is niet te hardenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf huurt een hijskraan in om LeonH weer op z'n stoel te zetten... en plakt 'm dit keer vast met een pallet lijm!
Ik durf te wedden dat jij ook fan bent nadat je dit juweeltje van David bekeken en beluisterd hebtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw niks om voor te schamen toch....jij bent fan...hoor je trots op te zijn![]()
was gewoon reuzenieuwschierig
Daarom keek ik niet!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Ah, vanavond is dus Giel te zien in DGB.
Jij zelf nog niet maar 't was me wel al ingefluisterd jah.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
Djurre en Broekie had ik al verteld dat je je brillen via de belasting kan aftrekken dit jaar?
Ik heb de laatste weken ook bitte weinig op YT gezet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
Ik loop nu officieel 1 week achter met de mix
* gaat zo gelijk aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |