Als je boven een bepaald bedrag komt ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
Djurre en Broekie had ik al verteld dat je je brillen via de belasting kan aftrekken dit jaar?
Mag je wel hele dure brillen hebben , moet met mijn inkomen minimaal 2500 euro zorgkosten kunnen declareren anders heeft het geen zin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
Djurre en Broekie had ik al verteld dat je je brillen via de belasting kan aftrekken dit jaar?
Die regeling is toch geschrapt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag je wel hele dure brillen hebben , moet met mijn inkomen minimaal 2500 euro zorgkosten kunnen declareren anders heeft het geen zin.
Waarom nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom heb jij eigenlijk David als avater
per 1/1/2009quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die regeling is toch geschrapt?
Ik hoop het niet eigenlijk....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Benieuwd of we deze ook nog krijgen te horen vandaag
Eerste concert voor mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik moet er eentje hebben. Er komt toch genoeg FOK! bekende.... En ga vaker alleen. Als je er meer dan twee mag kopen, meer meenemen??
Bedenk me net dat ik dan "vroeg" genoeg op moet en nu alvast een account moet aanmaken enzo...
Dan houd ik het bij 1!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerste concert voor mijen er wil waarschijnlijk wel iemand mee
Oh, Eliza gaat het proberen voor me, dus kijk maar
je moet maar ff lkijken, de drempel is iig verlaagd dit jaar, dus de meeste mensen die een bril hebben gekocht die meer dan 325 kost mogen hem dit jaar bij de belasting terug gaaf doenquote:
Nee, doe ik zo uit mijn hoofd. Heb er wel wat cursussen voor moeten volgen maar dan heb je ook wat.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, doe ik zo uit mijn hoofd. Heb er wel wat cursussen voor moeten volgen maar dan heb je ook wat.
met dank aan 3fmfan.nl dus
dat melodietjequote:
Muisje-Eliza is lief!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat iets liefs doen voor Piles
Eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen... (met dank aan 3fmfan.nl dus)
*Raapt LeonH op*quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:13 schreef LeonH het volgende:
er is iemand die die os car moet trekken.... raap me op mensen!!
jamaar waarom WELquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom niet
Benieuwd of we deze ook nog krijgen te horen vandaag
kud zit ik er net weer op flikker ik weer van de stoelquote:
ja zo licht ben ik ook weer nietquote:
Die smileyquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Je kan de 3FM fans zo onder tafel [ afbeelding ]
* Sirolf huurt een hijskraan in om LeonH weer op z'n stoel te zetten... en plakt 'm dit keer vast met een pallet lijm!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
kud zit ik er net weer op flikker ik weer van de stoel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Je kan de 3FM fans zo onder tafel [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |