Ik wílde helemaal geen etiket en waarom zou ik een schuldgevoel moeten hebbenquote:Is het als ouders zijnde geen enorme opluchting om een etiket te kunnen plakken om zo onder het enorme schuldgevoel uit te komen?
Idd, mijn schoonmoeder is van ellende zich maar in de schoolgang gaan mengen om haar kind te beschermen tegen pesterijen maar ook om mijn huidige man te helpen om verder te komen (siert haar ergens wel, maar beter had ze hem laten onderzoeken wat ze niet wilde). Het is zo moeilijk en juist NU snap ik haar, nu ik met hem te maken heb. Hij is lastig, luistert van geen kanten, verandert niet en hij is 42quote:Op zondag 2 november 2008 01:11 schreef yvonne het volgende:
Ik begrijp wel wat je wil zeggen hoor zd, alleen zou je eens één dagje mee moeten maken in wat voor waanzin je als ouder met een kind met autisme beland, en laat ik het zo zeggen, die waanzin komt niet van je kind..
ik weetzquote:Op zondag 2 november 2008 01:11 schreef yvonne het volgende:
Ik begrijp wel wat je wil zeggen hoor zd, alleen zou je eens één dagje mee moeten maken in wat voor waanzin je als ouder met een kind met autisme beland, en laat ik het zo zeggen, die waanzin komt niet van je kind..
Waarom? Omdat Pietje toevallig achterlijk is, is het okay om elke dag een computer te slopen?quote:
Nee, omdat je met andere mensen hun werk bemoeid wat je vakgebied helemaal niet is. Je zal jou maar aan het werk hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 08:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom? Omdat Pietje toevallig achterlijk is, is het okay om elke dag een computer te slopen?
Maargoed, jij vind dus dat dergelijke kinderen zich niet hoeven te gedragen of wat?quote:Op zondag 2 november 2008 11:18 schreef Dodecahedron het volgende:
En nu? Ben je er ontslagen?
Mja, je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 2 november 2008 11:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Maargoed, jij vind dus dat dergelijke kinderen zich niet hoeven te gedragen of wat?
Wat ze ook voor een aandoening hebben, vroeg of laat zullen ze toch moeten snappen dat sommige dingen niet door de beugel kunnen dacht ik zo.
Maar van jou hoeft dat dus niet of wat?
Ik denk het wel.quote:Op zondag 2 november 2008 03:22 schreef moussie het volgende:
En ja, je zou kunnen denken dat het tegenwoordig vaker voorkomt dan vroeger .. maar is dat echt zo ?
Jawel, hij heeft wel gelijk, maar hij had dit niet op die manier mogen doen. Hij zou weleens even dat knulletje een lesje leren. Sorry, maar daar is hij niet voor opgeleid.quote:
Kun je niks met ons delen?quote:Op zondag 2 november 2008 11:55 schreef kievit19 het volgende:
heel vreemd dit, het gaat hier dus over mijn zusje (heb nu pas de kans om te reageren)
maar mijn ouders en ik mogen dus van de school niks melden naar kranten ed.
voor ons is het dus onbekend wie dit naar buiten heeft gebracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |