Hoeveel autisten zijn er anno 2008 vergeleken bij anno 1990?
Weet iemand dit?
Ik begrijp de reactie van taurus (was dat zijn nick?)
wel...
Is het als ouders zijnde geen enorme opluchting om een etiket te kunnen plakken om zo onder het enorme schuldgevoel uit te komen?
Is het als zielenknijper niet orgasme verwekkend...als jij alweer iemand zg gered hebt van..de duivel...
waar ik mee wil zeggen dat zij net zo erg zijn als die jehova getuigen die voor de deur staan te preken en hiermee denken goed te doen?
Ik denk dat het merendeel adhdér of pddnosterds...whatever het gewoonweg niet zijn...
En het handjevol dat wel echt zoiets heeft ok..
BESEF aub wel dat een psycholoog een proefschrift schreef om gelooft te worden...geprezen zij de here..
*ik hoop dat men door de zinnen heen kan lezen* Ik wil iets aangeven nml...en ik zeg het niet direct om mensen niet te kwetsen...
Men verzint iets...wat niet waar hoeft te zijn..stel je voor jij bent aankomend psych...en je moet iets verzinnen om waardevol te zijn...
wat doe je?
Ik wil zeggen hiermee, gooi dat schuldgevoel eens weg..en kijk echt goed naar je kind!
Het zijn maar woorden die men bedacht heeft om iets aan te geven nml...
Ken bv iemand met borderline...
heeft nu geld genoeg en nergens last meer van!
Ken iemand die bijna in de psychiatry belandde omdat diegene medicatie kreeg maar na stoppen gaat het perfecto...
bedoel maar...
denk aub na...voor je je kind laat volstoppen en oordelen over...
ik denk dat Taurus een goed punt aanhaalde..ook al schopt dit tegen vele schenen..maar zo is het niet bedoeld nml.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!