abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2008 @ 00:33:56 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62898510
quote:
Op maandag 3 november 2008 00:30 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Ja joh, gewoon een 1 of andere lounge binnen lopen
Dat is het mooiste aan uitwedstrijden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62898586
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:38 schreef TC03 het volgende:
El Ahmadi is inderdaad echt een aanwinst. Ik ben blij met hem en Biseswar. Ze zijn vaak aanspeelbaar, balvast en kunnen een actie maken. Dat soort spelers zijn echt een verademing. En idd wat DMJN zegt.
Ik vind Biseswar toch een beetje een net-niet speler. Best aardig tegen zwaar slechte teams, maar zodra er een verdediging van niveau staat speelt ie weinig klaar.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62898609
quote:
Op maandag 3 november 2008 00:40 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik vind Biseswar toch een beetje een net-niet speler. Best aardig tegen zwaar slechte teams, maar zodra er een verdediging van niveau staat speelt ie weinig klaar.
Daar hebben ze er genoeg van bij Feijenoord.
  maandag 3 november 2008 @ 01:20:08 #259
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62899025
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet blij ben met de 0-4 winst?
Maar waarom zou mijn mening opeens 180 graden gegraaid zijn na vandaag? Het beleid onder gladjanus Bosz is gewoon dramatisch. Net of dat na een 0-4 winst opeens is veranderd.

Welke spelers had Bosz dan moeten halen om jou WEL tevreden te houden?

Maar nee jij bent geen supporter maar een liefhebber.

Als je meteen met zulke domme shit aankomt kakken als "Het bestuur moet weg" Bosz is schuldig dan heb je er echt geen reet van begrepen hoe penibel de situatie op dit moment daadwerkelijk is.

Als "liefhebber" kun je beter bij die club uit Amsterdam op de tribune gaan zitten en als het dan ff tegenzit mag je meteen met witte zakdoekjes gaan zwaaien en het stadion verlaten
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62899604
Hebben we kans tegen CSKA?
Ik support gevallen topclubs!
  maandag 3 november 2008 @ 06:46:44 #261
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62899704
quote:
Op maandag 3 november 2008 05:12 schreef Fetai het volgende:
Hebben we kans tegen CSKA?
Word lastig denk ik.. Weet eigenlijk niet of die Russische competitie nog loopt/ al lang stil ligt?
  † In Memoriam † maandag 3 november 2008 @ 06:49:26 #262
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62899708
Volgens mij loopt hij nog
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_62899709
Loopt inderdaad nog.
Zijn nog 3 wedstrijden ofzo te gaan.
pi_62899739
quote:
Groningen en Cahais gaan uit elkaar

Het avontuur van de Argentijnse verdediger Matías Cahais bij FC Groningen zit er zo goed als op. De zaakwaarnemer van de Zuid-Amerikaan is al op zoek naar een nieuwe werkgever voor zijn cliënt, die sinds januari in dienst was van de noorderlingen. Zowel Groningen als de speler zelf menen dat het beter is om de wegen te scheiden.

Volgens het Dagblad van het Noorden zal de verdediger vertrekken zodra er een club bereid is gevonden hem van een nieuw onderdak te voorzien. “Als het kan nog eerder dan in de winterstop”, voegt trainer Ron Jans daar nog aan toe. “Hij zei niet naar FC Groningen te zijn gekomen om wekelijks in het tweede elftal te spelen. Maar wij zijn niet tevreden over de ontwikkeling die hij heeft doorgemaakt.”

De 20-jarige Cahais kwam op 21 januari van dit jaar over van Boca Juniors, en behoorde op dat moment tot de kern van het de selectie van Jong Argentinië. In zijn negen maanden in Groningen wist hij zich echter niet op te werken tot basiskracht.
Waarom niet?
pi_62899860
quote:
Op maandag 3 november 2008 01:20 schreef Superfast het volgende:

[..]

Welke spelers had Bosz dan moeten halen om jou WEL tevreden te houden?
Na 3 jaar had ie spelers kunnen halen die ervoor hadden gezorgd dat we op dit moment bij de eerste 5 stonden. Al had ie Kees Kwakman gehaald; het gaat erom hoe je team als geheel functioneert, niet om wat namen.
pi_62899866
quote:
Op maandag 3 november 2008 07:05 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Waarom niet?
Kom op zeg. Gaan we nu spelers halen die niet goed genoeg voor Groningen zijn? En ja, daarmee spreek ik mezelf een beetje tegen wat betreft m'n post hierboven. Maar ik zie geen enkele reden om die speler te halen, tenzij visionair Bosz iets ziet wat een gemiddelde supporter niet ziet, maar dat gebeurt zelden.
  maandag 3 november 2008 @ 07:43:42 #267
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62899899
quote:
Op maandag 3 november 2008 07:38 schreef Crane het volgende:

[..]

Kom op zeg. Gaan we nu spelers halen die niet goed genoeg voor Groningen zijn? En ja, daarmee spreek ik mezelf een beetje tegen wat betreft m'n post hierboven. Maar ik zie geen enkele reden om die speler te halen, tenzij visionair Bosz iets ziet wat een gemiddelde supporter niet ziet, maar dat gebeurt zelden.
Ah, die edit je snel of niet?
Wilde net reageren in de trant van "zie je eigen post hierboven"
  maandag 3 november 2008 @ 09:22:04 #268
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62900866
Feyenoord
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_62900873
Denk trouwens dat roda uit volgend jaar ook een combi wordt. Zullen het kleine beetje gezeik aan het einde wel aangrijpen hiervoor.
pi_62903180
ik zit in het buitenland, Feyenoord wint en Greene is geblesseerd

ik blijf hier maar
pi_62903321
Lekkere overwinning gisteren. Het was Feyenoord ook wel gegund. Nu hopen dat de weg naar boven is ingezet. Als dat middenveld van Feyenoord gaat draaien dan zie ik jullie ook wel weer bij de eerste 5 eindigen, de enige vraag is welke middenvelders er opgesteld moeten worden als iedereen fit is.
quote:
Op maandag 3 november 2008 07:05 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Waarom niet?
Schijnt wel rond de 2,5 miljoen te moeten kosten volgens mij.

Puur een speculatie, maar ik zie Klavan deze winterstop wel een keer de overstap naar Rotterdam maken. Hij is redelijk jong, multifunctioneel en speelt een sterk seizoen tot nu toe. Daarbij komt dat hij komende zomer transfervrij is, de hoofdprijs zal Heracles niet kunnen vragen. Bosz had altijd wel een hoge pet van hem op.
pi_62903463
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef Blawh het volgende:
Lekkere overwinning gisteren. Het was Feyenoord ook wel gegund. Nu hopen dat de weg naar boven is ingezet. Als dat middenveld van Feyenoord gaat draaien dan zie ik jullie ook wel weer bij de eerste 5 eindigen, de enige vraag is welke middenvelders er opgesteld moeten worden als iedereen fit is.
[..]

Puur een speculatie, maar ik zie Klavan deze winterstop wel een keer de overstap naar Rotterdam maken. Hij is redelijk jong, multifunctioneel en speelt een sterk seizoen tot nu toe. Daarbij komt dat hij komende zomer transfervrij is, de hoofdprijs zal Heracles niet kunnen vragen. Bosz had altijd wel een hoge pet van hem op.
Nog zo'n net-niet speler. Feyenoord moet goed scouten en voor weinig geld spelers binnenhalen die ze over een aantal jaar voor veel winst kunnen verkopen.
pi_62903697
Ik vind Klavan geen net-niet speler. Ieder seizoen is hij tot nu toe sterk begonnen, alleen raakte hij een paar keer geblesseerd en had hij wat moeite om terug te komen op zijn niveau. Als hij fit is dan is het i.m.o. gewoon een bruikbare speler (voor de breedte), met doorgroeimogelijkheden, voor Feyenoord. Ook dit seizoen is hij tot nu toe erg goed begonnen. Hij is snel, fysiek sterk en heeft een aardige techniek.

Denk ook dat er weinig goedkopere opties zijn die zowel linksback, linkscentraal achterin, verdedigende middenvelder, linkshalf en linksbuiten kunnen spelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blawh op 03-11-2008 11:45:38 ]
pi_62903788
El-Akchaoui lijkt me ook een prima speler voor Feyenoord, maar die zal niet goedkoop zijn.
pi_62904228

Jorien?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62904496
quote:
Feyenoord legt beloftevolle verdediger vast

Feyenoord is met verdediger Tim Eekman een contract voor drie jaar, met de optie op nog een seizoen, overeen gekomen. Het 17-jarige exponent uit de eigen jeugdopleiding, momenteel nog actief in de A1, zette maandag zijn handtekening onder de verbintenis.

Technisch directeur Peter Bosz toonde zich tevreden met het vastleggen van de talentvolle verdediger, maar wees erop dat hij nog altijd niets heeft bereikt. “Dit betekent veel voor me, maar eigenlijk is het nog helemaal niets. Dit is pas het begin. Ik moet nog veel beter worden en proberen alles eruit te halen”, reageerde de jongeling op de clubsite van de Rotterdammers.

Eekman, die op meerdere plekken in de defensie uit de voeten kan, liet weten dat hij hoopt zich zo spoedig mogelijk bij het hoogste keurkorps van trainer Gertjan Verbeek te kunnen melden.
  maandag 3 november 2008 @ 12:19:20 #277
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62904593
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:43 schreef BertMaalderink het volgende:
El-Akchaoui lijkt me ook een prima speler voor Feyenoord, maar die zal niet goedkoop zijn.
Afblijven! die blijft nog mooi even in Nijmegen... hoop ik.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_62904616
Ik heb Eekman 1x in oranje zien voetballen. Toen viel hij me wel positief op!
  maandag 3 november 2008 @ 12:31:11 #279
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62904848
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:43 schreef BertMaalderink het volgende:
als'ie zelf zou willen. dat betwijfel ik aangezien'ie bij ons is weggestuurd zonder een kans te krijgen en daar was hij "not amused" over..

Herinner ik mij vanuit een artikel vorig seizoen..
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 13:42:11 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62906620
quote:
Op maandag 3 november 2008 06:50 schreef sjimz het volgende:
Loopt inderdaad nog.
Zijn nog 3 wedstrijden ofzo te gaan.
Yep. En CSKA staat tweede en gaat daar ook eindigen.
Hele sterke ploeg dus. Maar da's op dit moment wel goed denk ik. Het is geen schande als je verliest, en een goede prestatie als je één of meer punten pakt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_62906664
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Yep. En CSKA staat tweede en gaat daar ook eindigen.
Hele sterke ploeg dus. Maar da's op dit moment wel goed denk ik. Het is geen schande als je verliest, en een goede prestatie als je één of meer punten pakt.
Lieten ze tegen Deportivo inderdaad ook al zien.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_62906763
quote:
Makaay lovend over Wijnaldum

Roy Makaay was na afloop lovend over de prestatie van Wijnaldum. "Op dit moment heeft hij een heel constant niveau. Dat is heel knap. Er zullen ook mindere periodes komen, maar die hebben we allemaal gehad als voetballer. Gini heeft zelf in de hand hoe goed hij gaat worden. Wij kunnen hem daar bij helpen."

Met ervaren spelers als Makaay kan de leergierige Wijnaldum het prima vinden. "Alleen bij de 2-0 luisterde hij niet," lachte Makaay. "Ik riep dat hij moest stappen, omdat ik achter hem stond."
pi_62906776
quote:
Verbeek: voorzichtig zijn met Greene

Gertjan Verbeek liet weten dat Feyenoord voorzichtig moet zijn met Greene, omdat hij een kruisbandblessure heeft gehad. Volgens Verbeek had Greene last van een knik in zijn knie en heeft hij de verdediger er daarom voor de zekerheid maar uitgehaald.

Indien hij niet kan spelen donderdag zal hij vervangen worden door of de inmiddels herstelde Lucius of Tiendalli.
pi_62906786
quote:
Herste Lucius, Slory en Landzaat de goede kant op

Theo Lucius is dicht bij zijn rentree. De verdediger zal maandagavond zijn rentree maken bij Jong Feyenoord tijdens het uitduel met de beloften van RKC Waalwijk. Indien Lucius deze wedstrijd goed doorstaat, dan kan hij aanstaande donderdag eventueel aansluiten bij de wedstrijdselectie voor het duel met CSKA Moskou.

Ook het herstel van Andwélé Slory en Denny Landzaat verloopt voorspoedig. Beide spelers maken goede vorderingen in het herstel van hun hamstringblessures, aldus Verbeek. De coach hoopt dat Slory en Landzaat over twee weken weer bij de groep aan kunnen sluiten.
pi_62906803
quote:
Tiendalli mentaal ijzersterk geworden

Dwight Tiendalli liet na afloop tegen FCupdate.nl weten best trots te zijn op zichzelf. "Ik heb twee zware jaren achter de rug. Mentaal ben ik daardoor ijzersterk geworden. Ik ben best trots op mezelf dat ik goed door die moeilijke fase heen ben gekomen, maar ik plan verder niets. Ik zie wel wat er op mij afkomt. Of ik nu een minuut moet spelen of een hele wedstrijd, ik zal er 100 procent staan. Belangrijkste is echter dat we hier met grote cijfers hebben gewonnen."
pi_62906854
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef Blawh het volgende:
Dan is het een ander verhaal. Het blijft een groot talent, dus als hij weinig kost kun je hem naderhand ook weer dumpen.
pi_62906878
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Geef hem maar gewoon de voorkeur boven Greene in de basis. We weten nog altijd dat hij iets kan, wellicht laat hij het nu zien.
  maandag 3 november 2008 @ 14:05:56 #288
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62907229
quote:
Op maandag 3 november 2008 00:40 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat is waar, maar hij is altijd een aanspeelpunt en dat is wel wat waard.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 3 november 2008 @ 15:19:36 #289
146730 R81
Ech wel...
pi_62909012
Feyenoord
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  maandag 3 november 2008 @ 16:36:43 #290
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62911187
quote:
Op maandag 3 november 2008 07:37 schreef Crane het volgende:

[..]

Na 3 jaar had ie spelers kunnen halen die ervoor hadden gezorgd dat we op dit moment bij de eerste 5 stonden. Al had ie Kees Kwakman gehaald; het gaat erom hoe je team als geheel functioneert, niet om wat namen.

Het is de zomer van 2007 je kunt kiezen uit v bronckhorts , de Cler , mackaay OF een paar lamzakken uit de subtop wie zou jij dan kiezen?

Vervolgens zijn er wat blessure's en moet het hele bestuur maar weer oprotten

Als Feyenoord die namen niet gehaald had en er zou later blijken dat ze ze wel hadden kunnen halen was het gejank ook niet van de lucht geweest.

Tis gewoon ook niet snel goed he?
  maandag 3 november 2008 @ 16:38:35 #291
185115 Juk
Misschien
pi_62911236
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:36 schreef Superfast het volgende:

[..]

Het is de zomer van 2007 je kunt kiezen uit v bronckhorts , de Cler , mackaay OF een paar lamzakken uit de subtop wie zou jij dan kiezen?

Vervolgens zijn er wat blessure's en moet het hele bestuur maar weer oprotten

Als Feyenoord die namen niet gehaald had en er zou later blijken dat ze ze wel hadden kunnen halen was het gejank ook niet van de lucht geweest.

Tis gewoon ook niet snel goed he?
Er blijven altijd mensen die willen zeuren om het zeuren.
The only thing I fear is my MoM
pi_62911531
Wat zou het mooi zijn om donderdag een punt of meer te pakken tegen een topclub uit Rusland. Als het daarna meezit tegen Utrecht kunnen ze hopelijk een serie neerzetten.
Winnen geeft namelijk rust en 'licht geblesseerde' spelers zijn dan fitter, heel gek altijd.
  maandag 3 november 2008 @ 17:08:41 #293
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_62912040
quote:
Chelsea blijft snijden in zijn scoutingsapparaat. Nadat eerder 25 talentenspeurders de laan uit werden gestuurd zal ook Frank Arnesen uit Londen vertrekken. Zijn aflopende contract wordt naar alle waarschijnljkheid niet verlengd.

Het bestuur van Chelsea ziet Arnesen als dure kracht en is niet tevreden over het werk dat hij geleverd heeft. De Deen is in Londen de baas van de scouting en hoofd jeugdopleidingen en verdient daarmee ruim twee miljoen euro per jaar.

Volgens The Times houdt Chelsea Arnesen verantwoordelijk voor de slechte doorstroming van jeugdspelers. Al jaren brak er geen speler uit de eigen opleiding door.

Chelsea nam Arnesen twee jaar geleden over van Tottenham Hotspur. Daarvoor was hij werkzaam voor PSV.
Zit daar niets bruikbaars tussen voor Feyenoord?
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 3 november 2008 @ 17:28:29 #294
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62912557
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:08 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zit daar niets bruikbaars tussen voor Feyenoord?
Allemaal over rated mensen die waarschijnlijk niets bijzonders kunnen maar wel 2 miljoen per jaar verdienen

Overigens hoorde ik Borst gisteren bij studiovoetbal zeggen over de begroting van spelers en dat de loonuitgaven structureel hoger zijn dat bepaalde inkomsten bij Feyenoord dus dat het niet goed zin?

Misschien weet iemand wat er precies gezegd is normaal kijk ik wel even via uitzendinggemist.nl maar das helaas over
pi_62912739
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:28 schreef Superfast het volgende:

[..]

Allemaal over rated mensen die waarschijnlijk niets bijzonders kunnen maar wel 2 miljoen per jaar verdienen

Overigens hoorde ik Borst gisteren bij studiovoetbal zeggen over de begroting van spelers en dat de loonuitgaven structureel hoger zijn dat bepaalde inkomsten bij Feyenoord dus dat het niet goed zin?

Misschien weet iemand wat er precies gezegd is normaal kijk ik wel even via uitzendinggemist.nl maar das helaas over
Er werd gezegd (overigens niet door Borst maar door van Gelder) dat de inkomsten van Feyenoord lager zijn dan de uitgaven. Er is dus een negatief saldo.

De enige manier om dit te ondervangen is door het verkopen van spelers. Wanneer wij dit dus niet doen komen we niet uit de gemaakte kosten. Clubs als Twente komen dit (o.a. doordat zij uitbater zijn van het stadion) wel en hebben dus niet de noodzaak spelers te verkopen.
  maandag 3 november 2008 @ 18:22:11 #296
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62913991
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:33 schreef dill het volgende:

[..]

Er werd gezegd (overigens niet door Borst maar door van Gelder) dat de inkomsten van Feyenoord lager zijn dan de uitgaven. Er is dus een negatief saldo.

De enige manier om dit te ondervangen is door het verkopen van spelers. Wanneer wij dit dus niet doen komen we niet uit de gemaakte kosten. Clubs als Twente komen dit (o.a. doordat zij uitbater zijn van het stadion) wel en hebben dus niet de noodzaak spelers te verkopen.
misschien een ideetje voor het nieuwe stadion
  maandag 3 november 2008 @ 19:26:39 #297
185115 Juk
Misschien
pi_62915543
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:22 schreef Superfast het volgende:

[..]

misschien een ideetje voor het nieuwe stadion
Daarom moet dat er volgens Gudde ook zo gauw komen.

Maar ik snap het niet helemaal, als je 20 miljoen aan schulden weg poetst haal je toch ergens winst vandaan. Of zou dat allemaal uit die talentpools en de verkoop van Drenthe gedaan zijn?
The only thing I fear is my MoM
  maandag 3 november 2008 @ 19:33:59 #298
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62915751
Er zijn heel veel clubs die het stadion niet in eigen beheer hebben en toch winst maken, beste voorbeeld is waarschijnlijk Ajax. Dus daar hoeft het niet aan te liggen. Daarnaast denk ik ook dat de winst uit de verkoop van drank en snacks op de totale begroting verwaarloosbaar is. Dat werd gister ook door Munsterman aangedragen als voordeel. Is het natuurlijk wel maar het stelt denk ik niet veel voor.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_62915839
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:33 schreef Zero2Nine het volgende:
Er zijn heel veel clubs die het stadion niet in eigen beheer hebben en toch winst maken, beste voorbeeld is waarschijnlijk Ajax. Dus daar hoeft het niet aan te liggen. Daarnaast denk ik ook dat de winst uit de verkoop van drank en snacks op de totale begroting verwaarloosbaar is. Dat werd gister ook door Munsterman aangedragen als voordeel. Is het natuurlijk wel maar het stelt denk ik niet veel voor.
Bij Ajax verdienen ze ook 0,0 aan de catering
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62916677
Jong Feyenoord 3-1 voor
pi_62916802
Janota
Derijck
Pedro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties