Wie zegt dat ik niet blij ben met de 0-4 winst?quote:Op zondag 2 november 2008 19:16 schreef Superfast het volgende:
Het Dirk kuyt wat heb je nu weer te zeiken?
Ga toch gewoon eens achter je club staan ipv te janken dat het bestuur weg moet.
0-4 vandaag hé droeftoeter!
Boeie! Net of jullie na de dramatische start van Huntelaar dit seizoen nog 40 mil voor hem gaan vangenquote:
Gratis zuipen?quote:Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef De_Slagert het volgende:
Wat een dag zeg vandaag, volop gratis zuipen bij Roda![]()
Ja joh, gewoon een 1 of andere lounge binnen lopenquote:
Dat is het mooiste aan uitwedstrijden.quote:Op maandag 3 november 2008 00:30 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon een 1 of andere lounge binnen lopen
Ik vind Biseswar toch een beetje een net-niet speler. Best aardig tegen zwaar slechte teams, maar zodra er een verdediging van niveau staat speelt ie weinig klaar.quote:Op zondag 2 november 2008 23:38 schreef TC03 het volgende:
El Ahmadi is inderdaad echt een aanwinst. Ik ben blij met hem en Biseswar. Ze zijn vaak aanspeelbaar, balvast en kunnen een actie maken. Dat soort spelers zijn echt een verademing.En idd wat DMJN zegt.
Daar hebben ze er genoeg van bij Feijenoord.quote:Op maandag 3 november 2008 00:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind Biseswar toch een beetje een net-niet speler. Best aardig tegen zwaar slechte teams, maar zodra er een verdediging van niveau staat speelt ie weinig klaar.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet blij ben met de 0-4 winst?
Maar waarom zou mijn mening opeens 180 graden gegraaid zijn na vandaag? Het beleid onder gladjanus Bosz is gewoon dramatisch. Net of dat na een 0-4 winst opeens is veranderd.
Word lastig denk ik.. Weet eigenlijk niet of die Russische competitie nog loopt/ al lang stil ligt?quote:
Waarom niet?quote:Groningen en Cahais gaan uit elkaar
Het avontuur van de Argentijnse verdediger Matías Cahais bij FC Groningen zit er zo goed als op. De zaakwaarnemer van de Zuid-Amerikaan is al op zoek naar een nieuwe werkgever voor zijn cliënt, die sinds januari in dienst was van de noorderlingen. Zowel Groningen als de speler zelf menen dat het beter is om de wegen te scheiden.
Volgens het Dagblad van het Noorden zal de verdediger vertrekken zodra er een club bereid is gevonden hem van een nieuw onderdak te voorzien. “Als het kan nog eerder dan in de winterstop”, voegt trainer Ron Jans daar nog aan toe. “Hij zei niet naar FC Groningen te zijn gekomen om wekelijks in het tweede elftal te spelen. Maar wij zijn niet tevreden over de ontwikkeling die hij heeft doorgemaakt.”
De 20-jarige Cahais kwam op 21 januari van dit jaar over van Boca Juniors, en behoorde op dat moment tot de kern van het de selectie van Jong Argentinië. In zijn negen maanden in Groningen wist hij zich echter niet op te werken tot basiskracht.
Na 3 jaar had ie spelers kunnen halen die ervoor hadden gezorgd dat we op dit moment bij de eerste 5 stonden. Al had ie Kees Kwakman gehaald; het gaat erom hoe je team als geheel functioneert, niet om wat namen.quote:Op maandag 3 november 2008 01:20 schreef Superfast het volgende:
[..]
Welke spelers had Bosz dan moeten halen om jou WEL tevreden te houden?
Kom op zeg. Gaan we nu spelers halen die niet goed genoeg voor Groningen zijn? En ja, daarmee spreek ik mezelf een beetje tegen wat betreft m'n post hierboven. Maar ik zie geen enkele reden om die speler te halen, tenzij visionair Bosz iets ziet wat een gemiddelde supporter niet ziet, maar dat gebeurt zelden.quote:
Ah, die edit je snel of niet?quote:Op maandag 3 november 2008 07:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Kom op zeg. Gaan we nu spelers halen die niet goed genoeg voor Groningen zijn? En ja, daarmee spreek ik mezelf een beetje tegen wat betreft m'n post hierboven. Maar ik zie geen enkele reden om die speler te halen, tenzij visionair Bosz iets ziet wat een gemiddelde supporter niet ziet, maar dat gebeurt zelden.
Schijnt wel rond de 2,5 miljoen te moeten kosten volgens mij.quote:
Nog zo'n net-niet speler. Feyenoord moet goed scouten en voor weinig geld spelers binnenhalen die ze over een aantal jaar voor veel winst kunnen verkopen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef Blawh het volgende:
Lekkere overwinning gisteren.Het was Feyenoord ook wel gegund. Nu hopen dat de weg naar boven is ingezet. Als dat middenveld van Feyenoord gaat draaien dan zie ik jullie ook wel weer bij de eerste 5 eindigen, de enige vraag is welke middenvelders er opgesteld moeten worden als iedereen fit is.
[..]
Schijnt wel rond de 2,5 miljoen te moeten kosten volgens mij.
Puur een speculatie, maar ik zie Klavan deze winterstop wel een keer de overstap naar Rotterdam maken. Hij is redelijk jong, multifunctioneel en speelt een sterk seizoen tot nu toe. Daarbij komt dat hij komende zomer transfervrij is, de hoofdprijs zal Heracles niet kunnen vragen. Bosz had altijd wel een hoge pet van hem op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |