En wat is een 0-4 dan wel nietquote:
Eensch.quote:Op zondag 2 november 2008 14:29 schreef _Mike_ het volgende:
Feyenoord moet Wijnalbum echt een verbeterd contract geven, het zou zonde zijn als die jongen binnenkort al weer vertrekt. En ook niet goed voor zijn ontwikkeling.
Ja hij kust het Feyenoord logoquote:Op zondag 2 november 2008 14:29 schreef _Mike_ het volgende:
Feyenoord moet Wijnalbum echt een verbeterd contract geven, het zou zonde zijn als die jongen binnenkort al weer vertrekt. En ook niet goed voor zijn ontwikkeling.
Drie jaar lijkt me nog wel kort. Vijf jaar lijkt mij.quote:Op zondag 2 november 2008 14:28 schreef Crane het volgende:
Goede wedstrijd, eindelijk eens een keer alles mee. Al was Roda JC wel extreem zwak zeg... Nu zien of dit voor een beetje vertrouwen zorgt.
Wijnaldumhet hele seizoen al verreweg de beste speler. Bied dat joch een contract voor 3 jaar extra aan en snel!
Schandalig weinig eigenlijk voor een basisspeler die ook nog eens zo beslissend is.quote:Op zondag 2 november 2008 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja hij kust het Feyenoord logo
ben benieuwd wat die verdiend, 50.000 euro verdiende iemand van zijn leeftijd vorig jaar in het 1e
Dat is dan weer jammerquote:Op zondag 2 november 2008 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja hij kust het Feyenoord logo
ben benieuwd wat die verdiend, 50.000 euro verdiende iemand van zijn leeftijd vorig jaar in het 1e
Die 50.000 was niet voor hem hoorquote:Op zondag 2 november 2008 14:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Schandalig weinig eigenlijk voor een basisspeler die ook nog eens zo beslissend is.
Gezien de laatste weken niet.quote:Op zondag 2 november 2008 14:21 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik vind roda - Feyenoord under 2.5 wel een beetje domme bet happel
quote:Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij staat al tot 2012 onder contract. Wijnaldum is ook niet het type dat snel vertrekt. Salarisverhoging komt vanzelf wel, laat hem nou maar eerst gewoon lekker bezig houden met voetbal.
wat hij zegt en 0-4 geinig heur!quote:Op zondag 2 november 2008 14:44 schreef Crane het volgende:
[..]Niet "het komt vanzelf wel". Dit zijn de goudmijntjes waar Feyenoord mee moet overleven de komende jaren. De Guzman is al een waardeloze speler geworden (zowel op het veld als qua verkoopwaarde) dus je moet het nu hebben van Wijnaldum en Biseswar (in mindere mate).
Waarvan drie maanden zomerstop.quote:
juist wel, ik had een over gezien de verdediging van ons, en dat we toch redelijke kansen creerden dat er ook aan de kant van roda een in zou kunnen vallen.quote:Op zondag 2 november 2008 14:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Gezien de laatste weken niet.
Maar ja, geld boeit niet de winst wel.
Inderdaad, zulke spelers zijn van zeldzame kwaliteit die een kapitaal vertegenwoordigen, die moet Feyenoord koesteren. Contract openbreken, miljoen salaris en een minimale afkoopsom van ¤20 miljoen.quote:Op zondag 2 november 2008 14:44 schreef Crane het volgende:
[..]Niet "het komt vanzelf wel". Dit zijn de goudmijntjes waar Feyenoord mee moet overleven de komende jaren. De Guzman is al een waardeloze speler geworden (zowel op het veld als qua verkoopwaarde) dus je moet het nu hebben van Wijnaldum, Fer en Biseswar (die laatste in mindere mate).
Fer is een prima speler die de komende jaren nog beter kan worden. Betere spelers (zeker van die leeftijd) zijn niet haalbaar (en als ze het al zijn, zijn ze onbetaalbaar) dus met dergelijke spelers mogen we erg blij zijn. In elk geval beter dan elk jaar weer een blik kneuzen opentrekken die je voor miljoenen euro's van buitenaf haalt zoals voorheen vaak het geval was.quote:Op zondag 2 november 2008 14:45 schreef _Mike_ het volgende:
Wat vinden jullie van Fer eigenlijk? Ik het veel meer op Wijnalbum zitten letten dan op hem.
Ow ja, nu je het zegt. Bij de 3-0 werd ie gek, en bij de 4-0 keek ie echt verdwaasd om zich heen.quote:Op zondag 2 november 2008 14:52 schreef Merkie het volgende:
Bij de 4-0 zat Verbeek toch juist zo van "", omdat hij niet snapte waarom het nu ineens wel lukt.
Zul je net zien dat ze volgende week gewoon weer verliezen en weer terug bij af zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef dill het volgende:
Eindelijk.
Hopelijk kan dit een beetje voor een ommekeer zorgen. Als we volgende week thuis van Utrecht winnen kun je ook weer een flinke sprong maken
Zal wel mee vallen. Hij zat de 2de helft gewoon lachend op de bank.quote:Op zondag 2 november 2008 15:48 schreef Juk het volgende:
WijnaldumVooral bij de 3de goal vond ik hem echt een heerlijke actie maken.
Wat me overigens opviel nadat Greene eruit ging (en dit kan toeval zijn natuurlijk) was dat er rust leek te komen in de ploeg. Alsof ze achterin zoiets hadden van, nou die prutser is er in ieder geval uit dus zijn fouten hoeven we niet meer te herstellen.
Weet iemand hoelang Greene eruit ligt? Als hij er al uit ligt
maar verbeek kan dit toch niet zijn ontgaan, dat die gozer alweer liep te prutsen? Kan toch gewoon niet.quote:Op zondag 2 november 2008 15:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen. Hij zat de 2de helft gewoon lachend op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |