quote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehehe, en Bosz krijgt een nieuw contract "Zoals u vandaag heeft gezien, er is helemaal niets mis met ons beleid"
Zo speelt hij altijd, zie het probleem niet.quote:Op zondag 2 november 2008 14:07 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind Makaay trouwens nog steeds als een lamhaas voetballen.
ik vind roda - Feyenoord under 2.5 wel een beetje domme bet happelquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo speelt hij altijd, zie het probleem niet.
Jawel, maar af en toe is hij gewoon niet scherp. Bruins had er ook niet veel zin in vandaag geloof ikquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo speelt hij altijd, zie het probleem niet.
En wat is een 0-4 dan wel nietquote:
Eensch.quote:Op zondag 2 november 2008 14:29 schreef _Mike_ het volgende:
Feyenoord moet Wijnalbum echt een verbeterd contract geven, het zou zonde zijn als die jongen binnenkort al weer vertrekt. En ook niet goed voor zijn ontwikkeling.
Ja hij kust het Feyenoord logoquote:Op zondag 2 november 2008 14:29 schreef _Mike_ het volgende:
Feyenoord moet Wijnalbum echt een verbeterd contract geven, het zou zonde zijn als die jongen binnenkort al weer vertrekt. En ook niet goed voor zijn ontwikkeling.
Drie jaar lijkt me nog wel kort. Vijf jaar lijkt mij.quote:Op zondag 2 november 2008 14:28 schreef Crane het volgende:
Goede wedstrijd, eindelijk eens een keer alles mee. Al was Roda JC wel extreem zwak zeg... Nu zien of dit voor een beetje vertrouwen zorgt.
Wijnaldumhet hele seizoen al verreweg de beste speler. Bied dat joch een contract voor 3 jaar extra aan en snel!
Schandalig weinig eigenlijk voor een basisspeler die ook nog eens zo beslissend is.quote:Op zondag 2 november 2008 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja hij kust het Feyenoord logo
ben benieuwd wat die verdiend, 50.000 euro verdiende iemand van zijn leeftijd vorig jaar in het 1e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |