Jij staat dan vooraan natuurlijk?quote:Op zondag 2 november 2008 00:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Morgen niet. Als er tegen Utrecht verloren wordt thuis dan gaat het zeker weten los.
saampies met cranequote:
Volgens mij hoopt zo'n Dirk Kuijt (en met hem een stel andere mongolen) ook dat het mis gaat tegen Utrecht zodat ze voor zichzelf een "excuus" hebben om de boel te slopen. Ook door dit soort lui gaan clubs naar de vaantjes.quote:Op zondag 2 november 2008 10:56 schreef bensonHullCity het volgende:
Laten we niet vergeten dat deze problematiek mede komt door de man waar jij een foto van gebruikt Dirk Kuijt, achtergelaten met een zooitje en ook nog eens met een belastingschuld, maar wel 12% in het eigen zakkie. Dat is Feyenoord.... , laten we hopen op een zege vandaag anders weet ik het echt niet meer
De laatste keer tegen GKL was nog te rechtvaardigen. Op dit moment vind ik het uitermate dom om 'actie' te gaan voeren tegen het bestuur.quote:Op zondag 2 november 2008 11:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt zo'n Dirk Kuijt (en met hem een stel andere mongolen) ook dat het mis gaat tegen Utrecht zodat ze voor zichzelf een "excuus" hebben om de boel te slopen. Ook door dit soort lui gaan clubs naar de vaantjes.
quote:Van Hooijdonk: missen kansen geen pech
Pierre van Hooijdonk liet in een reactie in het Brabants Dagblad weten dat het missen van de vele kansen bij Feyenoord niet alleen pech is. "Je kunt een kans missen in een onoverzichtelijke situatie waarin je snel moet handelen, maar ik zie kansen gemist worden waarbij ook maar enig idee ontbreekt, dat heeft dan gewoon te maken met kwaliteit", legt van Hooijdonk uit. "Ze maken het zichzelf vaak onnodig moeilijk want als je gewoon je kansen erin schiet dan is een foutje achterin ook niet zo desastreus als nu."
Van Hooijdonk was twee jaar terug nog als speler in dienst toen de selectie van Erwin Koeman na het debacle thuis tegen Ajax (0-4-nederlaag) twee dagen vrijaf kreeg, om daarna via overwinningen op FC Twente en Roda JC de crisis enigszins te bezweren.
Van Hooijdonk: "Maar ik heb meer het idee dat die dag vrij bedoeld is om de confrontatie met de achterban uit de weg te gaan, dan om de hoofden leeg te maken. Dat gevoel had ik twee jaar terug ook al."
quote:Toch hele wedstrijd Feyenoord - CSKA Moskou live bij NOS
In tegenstelling tot wat Voetbal International afgelopen week meldde zal het UEFA Cup duel tussen Feyenoord en CSKA Moskou wel in zijn geheel live worden uitgezonden en niet alleen de eerste helft. Feyenoord.nl meldt dat de NOS besloten heeft aansluitend aan de gehele livewedstrijd van Feyenoord een samenvatting van de eerste helft van Ajax uit te zenden.
Hou gewoon je strot dicht debiel! Ik hoop gewoon dat Feyenoord wint, maar ik zie het niet gebeuren. En de reden dat het niet gebeurd is het wanbeleid van Petertje Bosz.quote:Op zondag 2 november 2008 11:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt zo'n Dirk Kuijt (en met hem een stel andere mongolen) ook dat het mis gaat tegen Utrecht zodat ze voor zichzelf een "excuus" hebben om de boel te slopen. Ook door dit soort lui gaan clubs naar de vaantjes.
heb er ook een hard hoofd in. Roda ruikt bloed.quote:
Hier nog eenquote:Op zondag 2 november 2008 11:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
heb er ook een hard hoofd in. Roda ruikt bloed.
Greene verloor iedere bal die hij voorruit speeldequote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Triest.
Tiendalli die elke week in Jong Feyenoord door iedereen wordt gepasseerd zal het wel beter doen.![]()
En Greene doet het eindelijk eens niet slecht maarja.
Wijnaldum mag ook even wat meer zijn best doen, ik weet niet waarom hij er zo verloren bijloopt.:
Biseswar had die bal nooit kwijt gekunt, had gewoon voor eigen kans moeten gaan...quote:Op zondag 2 november 2008 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Greene verloor iedere bal die hij voorruit speelde![]()
biseswar ego, el ahmadi ook
Had hem eerder moeten afgeven aan Wijnaldum maar was toen bezig met de bal controleren. Wel triest die woede op hem... Geeft ook weer aan wat voor een eenheid we hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 13:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Biseswar had die bal nooit kwijt gekunt, had gewoon voor eigen kans moeten gaan...
Wijnaldum stond tussen vier man van Roda in. Had geen zin gehad. Maar ja, enig positieve is dat Greene zichzelf de vernieling in heeft geholpen...quote:Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Had hem eerder moeten afgeven aan Wijnaldum maar was toen bezig met de bal controleren. Wel triest die woede op hem... Geeft ook weer aan wat voor een eenheid we hebben.
Daar had Van Gaal het ook over in een interview (te lezen in het AZ topic). Hij vond dat het een pluspunt van deze mindere periode van Feyenoord is, dat de jonkies de kans krijgen dat je zo over 2 a 3 jaar weer een goede basis hebt als elftal. En als je ziet dat een gedeelte van die jonkies nu al geregeld een 'hoofdrol' weet op te eisen (Biseswar-Volendam, Fer in Europa, nu dan weer) is dat toch wel positief.quote:
En ik dacht nog wel dat wij een kans maakten omdat PSV zo bagger is, maar helaas. Feyenoord leeft weer..quote:Op zondag 2 november 2008 13:48 schreef Sloggi het volgende:
KAMPIOENEN JALALALA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yup, maar je moet toegeven, die zat er hard en mooi inquote:Op zondag 2 november 2008 14:07 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind Makaay trouwens nog steeds als een lamhaas voetballen.
Mwah, afgelopen 4 jaar 4x gewonnen daarquote:Op zondag 2 november 2008 14:09 schreef _Mike_ het volgende:
Wow, onverwacht dit.
Gezien de start van de competitie is het toch wel onverwacht, ook al wonnen we de laatste 30 duels van Rodaquote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, afgelopen 4 jaar 4x gewonnen daar
quote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehehe, en Bosz krijgt een nieuw contract "Zoals u vandaag heeft gezien, er is helemaal niets mis met ons beleid"
Zo speelt hij altijd, zie het probleem niet.quote:Op zondag 2 november 2008 14:07 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind Makaay trouwens nog steeds als een lamhaas voetballen.
ik vind roda - Feyenoord under 2.5 wel een beetje domme bet happelquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo speelt hij altijd, zie het probleem niet.
Jawel, maar af en toe is hij gewoon niet scherp. Bruins had er ook niet veel zin in vandaag geloof ikquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo speelt hij altijd, zie het probleem niet.
En wat is een 0-4 dan wel nietquote:
Eensch.quote:Op zondag 2 november 2008 14:29 schreef _Mike_ het volgende:
Feyenoord moet Wijnalbum echt een verbeterd contract geven, het zou zonde zijn als die jongen binnenkort al weer vertrekt. En ook niet goed voor zijn ontwikkeling.
Ja hij kust het Feyenoord logoquote:Op zondag 2 november 2008 14:29 schreef _Mike_ het volgende:
Feyenoord moet Wijnalbum echt een verbeterd contract geven, het zou zonde zijn als die jongen binnenkort al weer vertrekt. En ook niet goed voor zijn ontwikkeling.
Drie jaar lijkt me nog wel kort. Vijf jaar lijkt mij.quote:Op zondag 2 november 2008 14:28 schreef Crane het volgende:
Goede wedstrijd, eindelijk eens een keer alles mee. Al was Roda JC wel extreem zwak zeg... Nu zien of dit voor een beetje vertrouwen zorgt.
Wijnaldumhet hele seizoen al verreweg de beste speler. Bied dat joch een contract voor 3 jaar extra aan en snel!
Schandalig weinig eigenlijk voor een basisspeler die ook nog eens zo beslissend is.quote:Op zondag 2 november 2008 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja hij kust het Feyenoord logo
ben benieuwd wat die verdiend, 50.000 euro verdiende iemand van zijn leeftijd vorig jaar in het 1e
Dat is dan weer jammerquote:Op zondag 2 november 2008 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja hij kust het Feyenoord logo
ben benieuwd wat die verdiend, 50.000 euro verdiende iemand van zijn leeftijd vorig jaar in het 1e
Die 50.000 was niet voor hem hoorquote:Op zondag 2 november 2008 14:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Schandalig weinig eigenlijk voor een basisspeler die ook nog eens zo beslissend is.
Gezien de laatste weken niet.quote:Op zondag 2 november 2008 14:21 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik vind roda - Feyenoord under 2.5 wel een beetje domme bet happel
quote:Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij staat al tot 2012 onder contract. Wijnaldum is ook niet het type dat snel vertrekt. Salarisverhoging komt vanzelf wel, laat hem nou maar eerst gewoon lekker bezig houden met voetbal.
wat hij zegt en 0-4 geinig heur!quote:Op zondag 2 november 2008 14:44 schreef Crane het volgende:
[..]Niet "het komt vanzelf wel". Dit zijn de goudmijntjes waar Feyenoord mee moet overleven de komende jaren. De Guzman is al een waardeloze speler geworden (zowel op het veld als qua verkoopwaarde) dus je moet het nu hebben van Wijnaldum en Biseswar (in mindere mate).
Waarvan drie maanden zomerstop.quote:
juist wel, ik had een over gezien de verdediging van ons, en dat we toch redelijke kansen creerden dat er ook aan de kant van roda een in zou kunnen vallen.quote:Op zondag 2 november 2008 14:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Gezien de laatste weken niet.
Maar ja, geld boeit niet de winst wel.
Inderdaad, zulke spelers zijn van zeldzame kwaliteit die een kapitaal vertegenwoordigen, die moet Feyenoord koesteren. Contract openbreken, miljoen salaris en een minimale afkoopsom van ¤20 miljoen.quote:Op zondag 2 november 2008 14:44 schreef Crane het volgende:
[..]Niet "het komt vanzelf wel". Dit zijn de goudmijntjes waar Feyenoord mee moet overleven de komende jaren. De Guzman is al een waardeloze speler geworden (zowel op het veld als qua verkoopwaarde) dus je moet het nu hebben van Wijnaldum, Fer en Biseswar (die laatste in mindere mate).
Fer is een prima speler die de komende jaren nog beter kan worden. Betere spelers (zeker van die leeftijd) zijn niet haalbaar (en als ze het al zijn, zijn ze onbetaalbaar) dus met dergelijke spelers mogen we erg blij zijn. In elk geval beter dan elk jaar weer een blik kneuzen opentrekken die je voor miljoenen euro's van buitenaf haalt zoals voorheen vaak het geval was.quote:Op zondag 2 november 2008 14:45 schreef _Mike_ het volgende:
Wat vinden jullie van Fer eigenlijk? Ik het veel meer op Wijnalbum zitten letten dan op hem.
Ow ja, nu je het zegt. Bij de 3-0 werd ie gek, en bij de 4-0 keek ie echt verdwaasd om zich heen.quote:Op zondag 2 november 2008 14:52 schreef Merkie het volgende:
Bij de 4-0 zat Verbeek toch juist zo van "", omdat hij niet snapte waarom het nu ineens wel lukt.
Zul je net zien dat ze volgende week gewoon weer verliezen en weer terug bij af zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef dill het volgende:
Eindelijk.
Hopelijk kan dit een beetje voor een ommekeer zorgen. Als we volgende week thuis van Utrecht winnen kun je ook weer een flinke sprong maken
Zal wel mee vallen. Hij zat de 2de helft gewoon lachend op de bank.quote:Op zondag 2 november 2008 15:48 schreef Juk het volgende:
WijnaldumVooral bij de 3de goal vond ik hem echt een heerlijke actie maken.
Wat me overigens opviel nadat Greene eruit ging (en dit kan toeval zijn natuurlijk) was dat er rust leek te komen in de ploeg. Alsof ze achterin zoiets hadden van, nou die prutser is er in ieder geval uit dus zijn fouten hoeven we niet meer te herstellen.
Weet iemand hoelang Greene eruit ligt? Als hij er al uit ligt
maar verbeek kan dit toch niet zijn ontgaan, dat die gozer alweer liep te prutsen? Kan toch gewoon niet.quote:Op zondag 2 november 2008 15:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen. Hij zat de 2de helft gewoon lachend op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |