Keuze Tomasson-Biseswar zou ik voor Tomasson kiezen. Makaay + Tomasson lijkt me echt een superduo.quote:Op zondag 2 november 2008 17:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Biseswar zou ik behouden voor de basis. Heb je meer aan...
Ik begrijp dat jullie liever Tomasson hebben. Biseswar is echter van de acties, iets wat ik Tomasson niet zo snel zie doen. Hij moet de ballen aangeleverd krijgen.quote:Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef Sloggi het volgende:
Biseswar is een nuttige speler voor de breedte, maar echt niet goed genoeg als Feyenoord mee wil doen om de eerste 5 plaatsen. Tomasson lijkt me dan een betere speler.
Dat ligt er een beetje aan hoe je speelt. Als je achter Makaay en Tomasson Wijnaldum en een enigzins in vorm zijnde De Guzman zet, heb je toch een aardige voorhoede die een actie in huis heeft. Dan heb je Biseswar niet nodig.quote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie liever Tomasson hebben. Biseswar is echter van de acties, iets wat ik Tomasson niet zo snel zie doen. Hij moet de ballen aangeleverd krijgen.
Maar het zijn beide niet de spelers die telkens de achterlijn halen en een bal voor de goal gooien.quote:Op zondag 2 november 2008 17:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe je speelt. Als je achter Makaay en Tomasson Wijnaldum en een enigzins in vorm zijnde De Guzman zet, heb je toch een aardige voorhoede die een actie in huis heeft. Dan heb je Biseswar niet nodig.
Klopt, maar het ligt maar net aan je tactiek of je de achterlijn wel wil halen.quote:Op zondag 2 november 2008 17:17 schreef dill het volgende:
[..]
Maar het zijn beide niet de spelers die telkens de achterlijn halen en een bal voor de goal gooien.
Ik denk dat vooral Makaay daar wel iets aan zou hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 17:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, maar het ligt maar net aan je tactiek of je de achterlijn wel wil halen.
Denk dat Verbeek daar nou juist erg goed in is.quote:Op zondag 2 november 2008 17:53 schreef Crane het volgende:
Dat veel andere spelers zo matig presteren en er ongetwijfeld steeds meer aandacht op hem komt te staan, gaat er hopelijk niet voor zorgen dat Wijnaldum zich over een tijdje te goed gaat voelen tegenover de rest van het elftal. Laat die jongen alsjeblieft met beide benen op de grond blijven. Het is niet gezond dat twee tieners een stel routiniers op sleeptouw moeten nemen.
Zoals die speelt op dit moment, heb ik 100x liever Biseswar+Tomasson voorin staan!quote:Op zondag 2 november 2008 17:33 schreef dill het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Makaay daar wel iets aan zou hebben.
Greene was geblesseerd geraakt en werd daarom gewisseld, niet omdat hij zo bagger speelde.quote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik denk dat we Greene voorlopig niet terugzien, zo'n vroege wissel zegt toch wel iets denk ik. Net als dat het zonder Bruins even iets lekkerder loopt. En El Ahmadi is echt een fijne speler zeg, alleen al om naar te kijken qua techniek en dan nog functioneel en slim ook.
Oh. Kut. Jammer.quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Greene was geblesseerd geraakt en werd daarom gewisseld, niet omdat hij zo bagger speelde.
vandaag weer.
Zal wel niks zijn, helaas..quote:Op zondag 2 november 2008 22:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe erg geblesseerd is die eigenlijk?
De Cler gaat echt z'n niveau wel weer halen hoor. Zeker als de rest van het team ook 'gewoon' weer normaal gaat presteren.quote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zoals die speelt op dit moment, heb ik 100x liever Biseswar+Tomasson voorin staan!
Ik denk dat we Greene voorlopig niet terugzien, zo'n vroege wissel zegt toch wel iets denk ik. Net als dat het zonder Bruins even iets lekkerder loopt. En El Ahmadi is echt een fijne speler zeg, alleen al om naar te kijken qua techniek en dan nog functioneel en slim ook.
Nu maakt één zwaluw nog geen zomer, en helemaal tegen dit Roda zegt het niet veel, maar Wijnaldum is toch echt wel de baas aan het worden en het begint wat beter op elkaar ingespeeld te raken. Helaas dat je nu ook gaat zien dat iemand als De Cler het echt niet trekt. Veel verkeerde keuzes en weinig zelfvertrouwen vandaag weer.
El Ahmadi.quote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En El Ahmadi is echt een fijne speler zeg, alleen al om naar te kijken qua techniek en dan nog functioneel en slim ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |