abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62885552
Biseswar is een nuttige speler voor de breedte, maar echt niet goed genoeg als Feyenoord mee wil doen om de eerste 5 plaatsen. Tomasson lijkt me dan een betere speler.
  zondag 2 november 2008 @ 17:10:12 #227
185115 Juk
Misschien
pi_62885554
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Biseswar zou ik behouden voor de basis. Heb je meer aan...
Keuze Tomasson-Biseswar zou ik voor Tomasson kiezen. Makaay + Tomasson lijkt me echt een superduo.

Daarbij kan Biseswar beter invallen denk ik. En tegen een back die al wat moe is komen die acties dan nog beter uit.
The only thing I fear is my MoM
  zondag 2 november 2008 @ 17:13:19 #228
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62885620
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef Sloggi het volgende:
Biseswar is een nuttige speler voor de breedte, maar echt niet goed genoeg als Feyenoord mee wil doen om de eerste 5 plaatsen. Tomasson lijkt me dan een betere speler.
Ik begrijp dat jullie liever Tomasson hebben. Biseswar is echter van de acties, iets wat ik Tomasson niet zo snel zie doen. Hij moet de ballen aangeleverd krijgen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62885670
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jullie liever Tomasson hebben. Biseswar is echter van de acties, iets wat ik Tomasson niet zo snel zie doen. Hij moet de ballen aangeleverd krijgen.
Dat ligt er een beetje aan hoe je speelt. Als je achter Makaay en Tomasson Wijnaldum en een enigzins in vorm zijnde De Guzman zet, heb je toch een aardige voorhoede die een actie in huis heeft. Dan heb je Biseswar niet nodig.
pi_62885725
Straks hebben we nog een luxeprobleem voorin.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62885730
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:15 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat ligt er een beetje aan hoe je speelt. Als je achter Makaay en Tomasson Wijnaldum en een enigzins in vorm zijnde De Guzman zet, heb je toch een aardige voorhoede die een actie in huis heeft. Dan heb je Biseswar niet nodig.
Maar het zijn beide niet de spelers die telkens de achterlijn halen en een bal voor de goal gooien.
pi_62885820
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:17 schreef dill het volgende:

[..]

Maar het zijn beide niet de spelers die telkens de achterlijn halen en een bal voor de goal gooien.
Klopt, maar het ligt maar net aan je tactiek of je de achterlijn wel wil halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2008 17:21:25 ]
pi_62886140
Biseswar moet erin blijven. Hij is de enige speler met een actie in huis.
pi_62886144
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Klopt, maar het ligt maar net aan je tactiek of je de achterlijn wel wil halen.
Ik denk dat vooral Makaay daar wel iets aan zou hebben.
pi_62886721
Dat veel andere spelers zo matig presteren en er ongetwijfeld steeds meer aandacht op hem komt te staan, gaat er hopelijk niet voor zorgen dat Wijnaldum zich over een tijdje te goed gaat voelen tegenover de rest van het elftal. Laat die jongen alsjeblieft met beide benen op de grond blijven. Het is niet gezond dat twee tieners een stel routiniers op sleeptouw moeten nemen.
pi_62886750
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:53 schreef Crane het volgende:
Dat veel andere spelers zo matig presteren en er ongetwijfeld steeds meer aandacht op hem komt te staan, gaat er hopelijk niet voor zorgen dat Wijnaldum zich over een tijdje te goed gaat voelen tegenover de rest van het elftal. Laat die jongen alsjeblieft met beide benen op de grond blijven. Het is niet gezond dat twee tieners een stel routiniers op sleeptouw moeten nemen.
Denk dat Verbeek daar nou juist erg goed in is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62886856
Maar zou Verbeek daar genoeg invloed op hebben als trainer?
  zondag 2 november 2008 @ 18:01:52 #238
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62886966
Dat heeft gewoon met opvoeding en vriendenkring te maken, daar heb je niet echt een invloed op. Wijnaldum is mij er het type niet voor, maar dat was De Guzman ook niet.. Wacht nou maar gewoon af en ga nou niet nu al speculeren.
pi_62887830
gefeliciteerd wat een kutwedstijd van onze kant... vandaag had zelfs FC Volendam nog gewonnen in Kerkrade
  zondag 2 november 2008 @ 19:16:35 #240
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62888841
Het Dirk kuyt wat heb je nu weer te zeiken?

Ga toch gewoon eens achter je club staan ipv te janken dat het bestuur weg moet.

0-4 vandaag hé droeftoeter!
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62890773
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:33 schreef dill het volgende:

[..]

Ik denk dat vooral Makaay daar wel iets aan zou hebben.
Zoals die speelt op dit moment, heb ik 100x liever Biseswar+Tomasson voorin staan!

Ik denk dat we Greene voorlopig niet terugzien, zo'n vroege wissel zegt toch wel iets denk ik. Net als dat het zonder Bruins even iets lekkerder loopt. En El Ahmadi is echt een fijne speler zeg, alleen al om naar te kijken qua techniek en dan nog functioneel en slim ook.

Nu maakt één zwaluw nog geen zomer, en helemaal tegen dit Roda zegt het niet veel, maar Wijnaldum is toch echt wel de baas aan het worden en het begint wat beter op elkaar ingespeeld te raken. Helaas dat je nu ook gaat zien dat iemand als De Cler het echt niet trekt. Veel verkeerde keuzes en weinig zelfvertrouwen vandaag weer.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 2 november 2008 @ 20:17:10 #242
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62890954
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik denk dat we Greene voorlopig niet terugzien, zo'n vroege wissel zegt toch wel iets denk ik. Net als dat het zonder Bruins even iets lekkerder loopt. En El Ahmadi is echt een fijne speler zeg, alleen al om naar te kijken qua techniek en dan nog functioneel en slim ook.
Greene was geblesseerd geraakt en werd daarom gewisseld, niet omdat hij zo bagger speelde.
vandaag weer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62891222
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Greene was geblesseerd geraakt en werd daarom gewisseld, niet omdat hij zo bagger speelde.
vandaag weer.
Oh. Kut. Jammer.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 2 november 2008 @ 22:03:04 #244
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_62894265
Hoe erg geblesseerd is die eigenlijk?
pi_62894358
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe erg geblesseerd is die eigenlijk?
Zal wel niks zijn, helaas..
Ik vond Tiendallie weer erg goed invallen.
pi_62894546
quote:

[..]

Zoals die speelt op dit moment, heb ik 100x liever Biseswar+Tomasson voorin staan!

Nu maakt één zwaluw nog geen zomer, en helemaal tegen dit Roda zegt het niet veel, maar Wijnaldum is toch echt wel de baas aan het worden en het begint wat beter op elkaar ingespeeld te raken. Helaas dat je nu ook gaat zien dat iemand als De Cler het echt niet trekt. Veel verkeerde keuzes en weinig zelfvertrouwen vandaag weer.
De Cler gaat echt z'n niveau wel weer halen hoor. Zeker als de rest van het team ook 'gewoon' weer normaal gaat presteren.
  zondag 2 november 2008 @ 22:15:39 #247
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62894697
quote:

[..]

En El Ahmadi is echt een fijne speler zeg, alleen al om naar te kijken qua techniek en dan nog functioneel en slim ook.
El Ahmadi. Er lopen weinig betere voetballers (niet spelers) rond in Nederland. Zo vaak één keer raken, zo vaak de goede oplossing, goede dribbels etc. Echt een techneut.

Verdrinkt soms wel in zijn acties tho' al heeft dat ook met het aanspeelbaar zijn van anderen te maken.

Had ook een uitstekende actie bij de 2-0.
  zondag 2 november 2008 @ 22:37:36 #248
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62895403
Het overzicht van El Ahmadi vind ik erg prettig. Hij is erg rustig aan de bal en weet zijn medespelers goed te vinden. Daarnaast is 'ie niet te beroerd om zelf ook mee op te komen. En technisch ook erg goed. Alleen jammer dat hij in de eerste helft niet afspeelde op Makaay, gelukkig speelde hij bij een identieke situatie in de tweede helft wel af waardoor het 0-2 werd .
2000 light years from home
  zondag 2 november 2008 @ 23:12:46 #249
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_62896515
Wat een dag zeg vandaag, volop gratis zuipen bij Roda
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  zondag 2 november 2008 @ 23:20:52 #250
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62896742
nvm

Feyenoord
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')