Het schijnt dat hij mentaal niet helemaal lekker in orde is. Misschien dus niet heel wijs om hem tegen zijn oude club "voor de leeuwen te gooien".quote:Op zondag 2 november 2008 15:51 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
maar verbeek kan dit toch niet zijn ontgaan, dat die gozer alweer liep te prutsen? Kan toch gewoon niet.
Geef tiendalli tegen utrecht gewoon een kans dan!
geldt ook voor mij. Dan iig ff de samenvatting bekijken vanavondquote:
Te ouwehoeren met Mols. Volgens mij is Greene sowieso best een aardige kerel, vandaar dat ie ook in de basis staat bij elke trainer.quote:Op zondag 2 november 2008 15:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen. Hij zat de 2de helft gewoon lachend op de bank.
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte als ik dat hoor. Ik krijg soms bijna de neiging om weg te lopenquote:Op zondag 2 november 2008 16:27 schreef Hamilcar het volgende:
Mensen toch. Greene speelde niet slecht, en het was echt van Ajax niveau om hem te gaan uitfluiten en hardop z'n wissel aan te moedigen. Ik kon dan ook niet anders dan lachen en m'n hoofd schudden toen het Roda publiek keihard 'AJAX PUBLIEK!' begon te roepen, want er zat verdomme een kern van waarheid in.
Gek he na zijn middelvinger afgelopen wedstrijd?quote:Op zondag 2 november 2008 16:27 schreef Hamilcar het volgende:
Mensen toch. Greene speelde niet slecht, en het was echt van Ajax niveau om hem te gaan uitfluiten en hardop z'n wissel aan te moedigen. Ik kon dan ook niet anders dan lachen en m'n hoofd schudden toen het Roda publiek keihard 'AJAX PUBLIEK!' begon te roepen, want er zat verdomme een kern van waarheid in.
Hehehequote:Op zondag 2 november 2008 16:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Te ouwehoeren met Mols. Volgens mij is Greene sowieso best een aardige kerel, vandaar dat ie ook in de basis staat bij elke trainer.
Heeft iemand dat ook daadwerkelijk gezien eigenlijk?quote:Op zondag 2 november 2008 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gek he na zijn middelvinger afgelopen wedstrijd?
Ja, is dat echt gebeurt trouwens? Hoorde wel zoiets inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gek he na zijn middelvinger afgelopen wedstrijd?
Nee.quote:Op zondag 2 november 2008 16:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heeft iemand dat ook daadwerkelijk gezien eigenlijk?
Nee, gaat ook nergens over.quote:Op zondag 2 november 2008 16:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb er geen beelden van gezien, en op de radio zeiden ze tijdens de wedstrijd dat 'sommige supporters' een middelvinger hadden gezien. Klinkt als wishful thinking, een mooi excuus om dat kut gedrag voort te laten duren. Blughquote:Op zondag 2 november 2008 16:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mooi! Dan Lucius er nog bij.quote:Slory en Landzaat binnen twee weken terug bij de groep
Het herstel van Andwélé Slory en Denny Landzaat verloopt voorspoedig. Beide spelers maken goede vorderingen in het herstel van hun hamstringblessures, aldus Verbeek. De coach hoopt dat Slory en Landzaat over twee weken weer bij de groep aan kunnen sluiten.
Idd, ik denk dat de Guzman ook niet meer hoeft te rekenen op een basisplek. Wijnaldum gaat echt het veld niet ruimen voor hem.quote:Op zondag 2 november 2008 16:56 schreef Crane het volgende:
Ik hoop dat ze de Guzman verpatsen in de 'winterstop' en er een verdediger of goede spits bij halen.
Als Landzaat terug is heb je genoeg middenvelders over als de Guzman vertrekt.
Dag 10 miljoen euroquote:Op zondag 2 november 2008 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat de Guzman ook niet meer hoeft te rekenen op een basisplek. Wijnaldum gaat echt het veld niet ruimen voor hem.
Een de Guzman in vorm (quote:Op zondag 2 november 2008 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat de Guzman ook niet meer hoeft te rekenen op een basisplek. Wijnaldum gaat echt het veld niet ruimen voor hem.
Biseswar zou ik behouden voor de basis. Heb je meer aan...quote:Op zondag 2 november 2008 17:01 schreef TC03 het volgende:
Denk dat Fer en Biseswar de kinderen van de rekening worden als Landzaat, De Guzman en Tomasson weer fit zijn.
Kan je per wedstrijd bekijken. Tegen goed georganiseerde tegenstanders is Biseswar meestal niet erg effectief.quote:Op zondag 2 november 2008 17:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Biseswar zou ik behouden voor de basis. Heb je meer aan...
Keuze Tomasson-Biseswar zou ik voor Tomasson kiezen. Makaay + Tomasson lijkt me echt een superduo.quote:Op zondag 2 november 2008 17:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Biseswar zou ik behouden voor de basis. Heb je meer aan...
Ik begrijp dat jullie liever Tomasson hebben. Biseswar is echter van de acties, iets wat ik Tomasson niet zo snel zie doen. Hij moet de ballen aangeleverd krijgen.quote:Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef Sloggi het volgende:
Biseswar is een nuttige speler voor de breedte, maar echt niet goed genoeg als Feyenoord mee wil doen om de eerste 5 plaatsen. Tomasson lijkt me dan een betere speler.
Dat ligt er een beetje aan hoe je speelt. Als je achter Makaay en Tomasson Wijnaldum en een enigzins in vorm zijnde De Guzman zet, heb je toch een aardige voorhoede die een actie in huis heeft. Dan heb je Biseswar niet nodig.quote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie liever Tomasson hebben. Biseswar is echter van de acties, iets wat ik Tomasson niet zo snel zie doen. Hij moet de ballen aangeleverd krijgen.
Maar het zijn beide niet de spelers die telkens de achterlijn halen en een bal voor de goal gooien.quote:Op zondag 2 november 2008 17:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe je speelt. Als je achter Makaay en Tomasson Wijnaldum en een enigzins in vorm zijnde De Guzman zet, heb je toch een aardige voorhoede die een actie in huis heeft. Dan heb je Biseswar niet nodig.
Klopt, maar het ligt maar net aan je tactiek of je de achterlijn wel wil halen.quote:Op zondag 2 november 2008 17:17 schreef dill het volgende:
[..]
Maar het zijn beide niet de spelers die telkens de achterlijn halen en een bal voor de goal gooien.
Ik denk dat vooral Makaay daar wel iets aan zou hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 17:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, maar het ligt maar net aan je tactiek of je de achterlijn wel wil halen.
Denk dat Verbeek daar nou juist erg goed in is.quote:Op zondag 2 november 2008 17:53 schreef Crane het volgende:
Dat veel andere spelers zo matig presteren en er ongetwijfeld steeds meer aandacht op hem komt te staan, gaat er hopelijk niet voor zorgen dat Wijnaldum zich over een tijdje te goed gaat voelen tegenover de rest van het elftal. Laat die jongen alsjeblieft met beide benen op de grond blijven. Het is niet gezond dat twee tieners een stel routiniers op sleeptouw moeten nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |