abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62915700
Vanaf hier beginnen de reacties over de aanstelling van Reker volgens mij :

Het Officiële PSV-topic #222: Op naar een avondje NAC
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 november 2008 @ 00:33:50 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62924376
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Aanval is de best verdediging! En objectief bekeken heeft PSV met Dszudsack, Affelay, Bakkal, Amrabat en Koevermans toch 5 uitstekend aanvallend ingestelde spelers die imho toch wel flink wat doelpunten kunnen maken.
je kan wel als een kip zonder kop gaan aanvallen maar als de achterste helft van je elftal niet goed bijsluit (dat was tegen OM ook al een probleem) dan heb je er weinig aan en maak je je eigen veld enorm met grote gaten erin, oftewel openhuis voor counters. Laat de basis eens goed staan en dan kan je het team verder ontwikkelen. Maar helaas moeten we concluderen dat de ontwikkeling van het PSV voetbal al een jaar stilstaat. En Godswonder dat we in dat jaar en titel hebben gewonnen en nu op 1 punt van de kop staan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 07:59:55 #228
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62926659
quote:
EINDHOVEN - De door PSV meermalen bekeken Ola Toivonen ziet een transfer naar Eindhoven wel zitten. ,,Ik ben vereerd dat zo’n grote club interesse toont,’’ zegt de Zweed.

,,Maar ik kan me niet veroorloven nu met mijn hoofd in de wolken te lopen. Ik moet me op mijn spel blijven concentreren.’’

Directeur Jan Reker van PSV bekeek de ploeggenoot van Utrechter Rick Kruys bij Malmö FF maandagavond tijdens het doelpuntijke competitieduel met Hammarby. Malmö won met 6-3.

De Eindhovenaren overleggen woensdag of ze een poging wagen Toivonen aan te trekken. De aanvaller kost rond de vier miljoen euro. FC Groningen zou volgens Zweedse bronnen Toivonen maandag eveneens hebben bekeken
.
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_62927147
quote:
Reis scoort twee keer voor Jong PSV
Jong PSV heeft maandagavond op De Herdgang met 2-2 gelijkgespeeld tegen Jong De Graafschap. De ploeg blijft daardoor in de middenmoot. PSV speelde lang met tien man door een rode kaart (2 keer geel) voor Kay Velda. De herstelde Bas Roorda stond in de goal. Manco was uitblinker maandagavond, maar het was de inmiddels ook weer fitte Jonathan Reis die twee maal scoorde als invaller (waaronder een penalty).
Laten we hopen dat hij zijn laatste strohalm pakt, wie weet wordt het nog wat.
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:00:23 #230
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_62927462
spannend dagje weer, hopelijk spelen ze net zo degelijk als de vorige pot tegen marseille
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 09:04:10 #231
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62927543
Gaan ploegen trouwens door met onderling resultaat of doelsaldo?
Room 23
pi_62927621
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:04 schreef Manu82 het volgende:
Gaan ploegen trouwens door met onderling resultaat of doelsaldo?
In de krant had Gerets het vanmorgen over onderling resultaat. Maar ik weet het ook nooit zeker...
pi_62927639
Onderling resultaat inderdaad.
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 09:28:51 #234
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62927991
quote:
'Het is oneerlijk dat Marseille nog nul punten heeft'
04/11/2008 09:08

Erik Gerets wil sportieve revanche voor de nederlaag die Olympiqué Marseille twee weken geleden incasseerde bij PSV. 'Dat blijft een slechte herinnering voor mij. Onze wedstrijd daar was een catastrofe. Het leek wel alsof we toen een vriendschappelijk duel speelden.'

Olympique verloor met 2-0 in Eindhoven. Het was de derde nederlaag op rij voor Olympique, dat eerder onderuit was gegaan tegen Atlético Madrid en Liverpool. Een vervolg in de Champions League lijkt uitgesloten. En willen de Fransen zich alsnog kwalificeren voor het UEFA Cup-toernooi, dan mogen ze dinsdag niet verliezen van de Nederlandse kampioen.

'Het aantal doelpunten zal zeer belangrijk zijn, absoluut. We moeten drie goals maken en er zelf geen tegen krijgen. Maar bovenal moeten we proberen te winnen en niet meer denken aan de catastrofale uitwedstrijd, waaraan zowel ik als mijn spelers een vieze smaak hebben overgehouden', verklaarde Gerets.

'Volgens mij is het oneerlijk dat we nog nul punten hebben. Uitgezonderd het duel met PSV hebben we op een hoog niveau gespeeld en hebben we laten zien dat we goed genoeg zijn voor deze competitie. Ik wil dat we beter voor de dag komen dan de vorige keer én dat we demonstreren dat we beter zijn dat onze tegenstander.'
Room 23
pi_62928041
Laat dieToivonen maar komen
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:11:55 #236
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_62928861
Vanavond zeker een doelpuntje maken in Stade Velodrome, dan moet moet Marseille er 4 maken voor een beter onderling resultaat
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_62929965
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:11 schreef PyTh het volgende:
Vanavond zeker een doelpuntje maken in Stade Velodrome, dan moet moet Marseille er 4 maken voor een beter onderling resultaat
Onderling resultaat boeit niet, t gaat om de punten.
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 11:02:44 #238
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62930091
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:57 schreef Counterattack het volgende:

[..]

Onderling resultaat boeit niet, t gaat om de punten.
Het maakt allemaal wel degelijk uit, als Liverpool vanavond wint zijn ze door en kunnen ze tegen PSV aankomen met Liverpool B.
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 11:21:59 #239
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62930577
quote:
Wat is dat toch met Arnesen?
Zijn relatie met Harry van Raaij is uiterst koel. Of bestaat eigenlijk niet meer. Sinds de oud-voorzitter enkele jaren geleden in zijn biografie wat kritische noten kraakte, werd Frank Arnesen daar zo boos over dat hij alle banden met Van Raaij verbrak.

Van Raaij was zeer beschaafd en terughoudend in zijn kritiek op Arnesen, die in zijn jaren bij PSV (1997-2004) 'niet altijd even gelukkig' was geweest met zijn aankopen. Feitelijk is in die periode de basis gelegd voor de financiële problemen die de club zouden treffen.

Arnesen dacht na PSV een slag te slaan door bij Tottenham Hotspur te gaan werken. Als technisch directeur kwam hij er in conflict met trainer Jacques Santini en koos later voor nog groter geld door hoofd scouting te worden bij Chelsea, waar hij twee miljoen euro per jaar verdient!

Vandaag liet Chelsea weten dat driekwart van alle scouts die Arnesen heeft aangesteld moeten vertrekken. Ook Arnesen zelf zal wel ontslagen worden, zo luidt de verwachting.
Wat is dat toch met Arnesen? Ik heb zelden een intelligenter voetbaldier ontmoet. Hij is gepassioneerd en heeft een scherp oog voor de kunst van het spel. Als voetballer was hij vaak briljant. Maar op managementniveau mislukt het dan kennelijk toch...

Ik denk dat de makke van Arnesen is, dat hij zich niet door echte liefde heeft laten leiden. Dat andere impulsen soms sterker waren. Het is zonde, want zo haalt hij niet het optimale uit zichzelf.

door Frans van den Nieuwenhof
Room 23
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 november 2008 @ 13:51:00 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62934461
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 07:59 schreef Manu82 het volgende:

[..]

.
ben ik de enige die bang is dat Reker straks ook ineens Kruys aankomt als nieuwe speler?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62936137
quote:
Andy zegt:
http://www.aftonbladet.se(...)ff/article3687682.ab
Andy zegt:
its done
Andy zegt:
the deal is more or less completed
Andy zegt:
malmö won 6-3 yesterday and he was once and again brilliant in front of the eyes of PSVs boss
Zweedse maat van me over Toivonen
hmmmm....WAT???
pi_62936258
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ben ik de enige die bang is dat Reker straks ook ineens Kruys aankomt als nieuwe speler?
Reker:" Hey die blonde middenvelder van Malmo FF spreekt al goed Nederlands!."
pi_62936814
Toch weet ik het niet met die Toivonen, als hij echt zo goed is dan had Riemer of FCG hem toch allang gescout? Zij bieden elke speler met 2 goede wedstrijden en hun moeder een contract aan in Scandinavië.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_62937553
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:25 schreef Pritt het volgende:
Toch weet ik het niet met die Toivonen, als hij echt zo goed is dan had Riemer of FCG hem toch allang gescout? Zij bieden elke speler met 2 goede wedstrijden en hun moeder een contract aan in Scandinavië.
Groningen volgde hem ook volgens de geruchten.

Als die gasten uit scandinavië écht allemaal zo goed waren stelde hun nationale elftallen ook nog wat voor Dat wij hier als PSV'ers en Ajacieden zo lyrisch doen over de scandinaviërs bij de noordelijke clubs zegt eigenlijk al genoeg over de kwaliteit van de Nederlandse competitie heden ten dage
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_62937574
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat zou wel kansloos zijn. Kruys is zelfs door Mälmo terug gezet naar het tweede elftal
quote:
Hij heeft al eens in de belangstelling gestaan van Groningen en Feyenoord. Geen idee waarom ze hem niet gehaald hebben.
hmmmm....WAT???
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 16:00:06 #246
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62937750
Isaksson

Marcellis - Simons - Addo - Salcido

Culina - Wuytens

Bakkal - Afellay - Dzsudzsak

Koevermans
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 16:02:43 #247
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62937833
quote:
'PSV gaat bijna vier miljoen bieden voor Toivonen'
04/11/2008 15:50

PSV gaat binnenkort een bod uitbrengen op Ola Toivonen, weet het Zweedse Sportbladet. De Eindhovense club zou veertig miljoen kroon (3,73 miljoen euro) over hebben voor de 22-jarige aanvaller van Malmö FF.

Scout Luc Nilis en trainer Huub Stevens zagen Toivonen al eens aan het werk en maandag was technisch directeur Jan Reker aanwezig bij Hammarby IF-Malmö FF (3-6). Toivonen scoorde zelf niet, maar was wel een van de uitblinkers aan de zijde van de gasten.

'Degene die voor Ola op de tribune zaten, kunnen tevreden zijn. Hij speelde ongelooflijk goed', zegt Malmö’s technisch directeur Hasse Borg in Sportbladet. 'Ik geef nooit commentaar op transfergeruchten, maar de lach op mijn gezicht zegt misschien wel genoeg. Over bedragen gaan we pas praten als we een concreet bod hebben ontvangen.'

Toivonen zelf houdt zich nog op de vlakte over een mogelijke transfer. 'Ik voel me vereerd dat ze naar me komen kijken. Het is extra leuk dat ik vandaag goed speelde. Verder laat ik het over aan mijn zaakwaarnemer.' Die belangenbehartiger, Martin Dahlin, liet niets los. 'Geen commentaar', was de Zweedse oud-international kortaf.
vi.nl
Room 23
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 november 2008 @ 16:21:13 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62938317
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Groningen volgde hem ook volgens de geruchten.

Als die gasten uit scandinavië écht allemaal zo goed waren stelde hun nationale elftallen ook nog wat voor Dat wij hier als PSV'ers en Ajacieden zo lyrisch doen over de scandinaviërs bij de noordelijke clubs zegt eigenlijk al genoeg over de kwaliteit van de Nederlandse competitie heden ten dage
bij lange na niet alle Scandinaviers die Groningen en vooral HJeerenveen hebben gehaald zijn geslaagd. Bovendien moeten de geslaagde spelders ook nog eens over 4 landen verdeeld worden waardoor het tallent per land wel verwaterd
DeLuna vindt me dik ;(
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 16:32:16 #249
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62938623
Room 23
pi_62938956
Hahah, geweldig die momo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: