Maar zelfs een kartonnen doos in Wassenaar is eigenlijk al een beetje op stand wonen!quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, valt wel mee hoor. Ze hebben hier in Wassenaar ook doodgewone huurflats enzo.
Waar ik zit is een tussen-eengezinswoning. Prima wel hoor!!!
nou ja, villaquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoi iedereen
Bijna eigen villa, BX?
ja nogal. dat is terrifying joh!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:36 schreef Fha het volgende:
Is iedereen daar echt heel erg van geschrokken ofzo?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja nogal. dat is terrifying joh!
ik kijk tenminste criminal minds
Ik was even naar het dorp, daarna langs de snackbar voor patat en nu zo even afwassenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:36 schreef Fha het volgende:
Sorry, we zijn bezig met een studie van Cloverfieldquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:36 schreef Fha het volgende:
Maar.. voordeel van snackbar is toch juist dat je dan niet hoeft af te wassen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was even naar het dorp, daarna langs de snackbar voor patat en nu zo even afwassen.
Klinkt.. drukquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, we zijn bezig met een studie van Cloverfield
Cloverfield? Dat is toch die heel slechte filmquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, we zijn bezig met een studie van Cloverfield
Er staat nog wat vaat van gisterenavond en vanochtendquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar.. voordeel van snackbar is toch juist dat je dan niet hoeft af te wassen?
Ah bahquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat nog wat vaat van gisterenavond en vanochtend.
En je was aan het afwassenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat nog wat vaat van gisterenavond en vanochtend.
Ze is inderdaad al een tijdje niet meer komen buurten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:39 schreef Klonk het volgende:
ik vraag me af waar LL is, heb ik voor mijn gevoel ook al een paar dagen niet gezien ?
Je mist haar he?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:42 schreef Fha het volgende:
Wellicht nog steeds geen internet in dr eigen huis en misschien zijn ze bij de schoonouders niet meer welkom omdat ze daar te veel waren?ofzo?
maar inderdaad
Jaquote:
We zijn hier onverdeeld enthousiast. We proberen het nu met I am Legend.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cloverfield? Dat is toch die heel slechte film
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:46 schreef Fha het volgende:
Ik ga nu in een hoekje kruipen en huilen om LL. Fijne avond nog jullie!![]()
Ik vond Cloverfield beterquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zijn hier onverdeeld enthousiast. We proberen het nu met I am Legend.
Iets beter, maarquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zijn hier onverdeeld enthousiast. We proberen het nu met I am Legend.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:56 schreef Klonk het volgende:
bwoah, net een slok van die illegaal gestookte roemeense zooi gedronken, alsof er een vloeibare vlammenwerper door je lichaam gaatlekkuuuuuuuuuuur
Dan heb je het eerst wat uit het vat komtquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:14 schreef Klonk het volgende:
ik heb geen flauw idee wie het gebrouwen heeft, ik heb geen flauw idee wat er allemaal in zit maar lekker is het wel
tijdens het drinken voel je het helemaal naar beneden gaan en dan word het warm en zoet en het spul heet Tzwieka ofzo (althans zo zeg je het, het zit in een waterfles) en ik hoor net dat het ongeveer 60% is
ik had geen bier meer en ik moet zeggen, dit is ook wel lekker, begin nu een beetje melig te worden volgens mij, alles is grappigquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:44 schreef BrandX het volgende:
al die sterke drank; ik zit tenminste gewoon lekker aan de Hertog Jan
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had geen bier meer en ik moet zeggen, dit is ook wel lekker, begin nu een beetje melig te worden volgens mij, alles is grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |