Heb jij FOK!-censuur(r) aanstaanquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:59 schreef es70 het volgende:
Waarom is dit topic maar 1 pagina terwijl ik maar 50 posts per pagina in mijn opties heb.
Nu nog steeds?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:59 schreef es70 het volgende:
Waarom is dit topic maar 1 pagina terwijl ik maar 50 posts per pagina in mijn opties heb.
Dewattequote:
quote:
Marcquote:
Is nieuw. Experiment van Danny. Filtert alle onzin wegquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dewatte.
Nu doet het het wel weer zoals het hoort...
Oh, dus er is iets ingebouwd in fok! waardoor we fok! niet meer kunnen zien?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Is nieuw. Experiment van Danny. Filtert alle onzin weg.
Anyway, ik ben weer effe weg
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef DaMart het volgende:
Wat is iedereen stil hier! Tijd voor koffie?
[ afbeelding ]
Mmmmmkovviequote:Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef DaMart het volgende:
Wat is iedereen stil hier! Tijd voor koffie?
[ afbeelding ]
Toestel bleek gewoon kapot... had nog een oude liggen en die had wel ontvangst. Alleen zag die de simkaart af en toe niet meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
Hm, hele dag al geen ontvangst met telefoon en mijn vanochtend opgeladen batterij stond na een uur of 11 op nog maar3 van de 7 streepjes... iets zegt me dat ik mijn abonnement maar eens moet gaan verlengen.
Spannend!quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:04 schreef es70 het volgende:Ik moet maandag solliciteren...
En ik maar denken dat ik nooit meer wat van die gasten zou horen.
Bij de AKOquote:
Indeedquote:
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toestel bleek gewoon kapot... had nog een oude liggen en die had wel ontvangst. Alleen zag die de simkaart af en toe niet meer.
Maar goed, ik heb vandaag even een nieuwe telefoon gehaald... helemaal gratis bij verlenging van het abonnement![]()
.
En daarna even een "paar" DVD's gehaald...![]()
.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:04 schreef Fha het volgende:
Wauw, ik krijg net een mail binnen van een docent met studieaanwijzingen voor het tentamen (het tentamen van maandag.. lekker op tijd) met de mededeling "verder dan hoofdstuk 8 ben ik niet gekomen, ik hoop dat het zo lukt".
Altijd prettig als docenten hun eigen zooi niet eens op tijd af hebben (het boek heeft 15 hoofdstukken).
dat schiet ook lekker op jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:15 schreef MPG het volgende:
Och, het kan altijd erger, hier een docent die zijn dictaat nog niet af heeft (na 2 jaar...) . Met dus het vriendelijke verzoek om tijdens colleges alles over te nemen van het bord
.
Geen plaatje, wel een lijst nieuwe aanwinsten:quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Wat heb je allemaal aangeschaft?
[..]
Tofquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen plaatje, wel een lijst nieuwe aanwinsten:
* Nokia 6300
* The Constant gardener
* Das leben Der Anderen
* Flightplan
* Ice Age 2
* Lucky Number Slevin
* The Machinist
* Oceans 11, 12, 13
* The Prestige
Handig joh!quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]
dat schiet ook lekker op ja
Mijn opleiding is nieuw, dus wij krijgen van alle docenten te horen "tjah, ik weet het zelf eigenlijk ook niet. doe maar wat"
Tofquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:32 schreef BrandX het volgende:
Ik bevind mij in het huis van vrienden in Wassenaar.
Als het goed is krijg ik dit weekend een mail met mijn huurcontract van mijn eigen huisje. Deze week zal ik dan vanuit Wassenaar spullen gaan verhuizen naar mijn eigen stekkie in Den Haag.
Maar nu dus vanuit wassenaar
Al die pruuse staan nou bij ons in de straat geparkeerdquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:32 schreef Klonk het volgende:
hallo
we waren van plan vanmorgen even wat boodschappen te doen in Duitsland, was ik even vergeten dat het daar een feestdag was, alles dicht
vriendin lief vroeg of we nog even langs de tref kondenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Al die pruuse staan nou bij ons in de straat geparkeerd![]()
![]()
Werkelijk heel de binnenstad staat vast
maps.google.nlquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:34 schreef Fha het volgende:
Morgen met de auto naar een vriendin.. weet er iemand een goede site om route's te plannen? dat heb ik nog nooit gedaan
gewoon google maps, of de routeplanner van de ANWBquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:34 schreef Fha het volgende:
Morgen met de auto naar een vriendin.. weet er iemand een goede site om route's te plannen? dat heb ik nog nooit gedaan
Is ze levensmoe ofzoquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
vriendin lief vroeg of we nog even langs de tref konden![]()
ik heb haar verteld waar de bushalte was
Dat kan natuurlijk ook. Was natuurlijk wel een heftig weekje, met die flesjes oostblokwater bj het werkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, nog niet helemaal wakker denk ik
Momenteel woon je dus even op stand?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:32 schreef BrandX het volgende:
Ik bevind mij in het huis van vrienden in Wassenaar.
Als het goed is krijg ik dit weekend een mail met mijn huurcontract van mijn eigen huisje. Deze week zal ik dan vanuit Wassenaar spullen gaan verhuizen naar mijn eigen stekkie in Den Haag.
Maar nu dus vanuit wassenaar
mwah, valt wel mee hoor. Ze hebben hier in Wassenaar ook doodgewone huurflats enzo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Momenteel woon je dus even op stand?
Dat klinkt als goed spulquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
ik kan me er wel iets voorstellen, ze heeft een flesje meegenomen en echt van de geur alleen al raak je bezopen
Papierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |