abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:34:31 #126
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62847951
Laforest begint nu wel heel erg in de categorie "kneuzen" te vallen.....

Dat je voor McCain/Palin bent en dat fatsoenlijk weet te onderbouwen is 1 ding.... maar constant hetzelfde blijven herhalen met wat en smilies erbij is toch wel vrij zielig eigenlijk...

Maar goed, ik denk zelf dat ie op woensdag met een chagrijnig humeur gaat zitten klagen over de winst van Obama.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_62848032
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:34 schreef maartena het volgende:

Dat je voor McCain/Palin bent en dat fatsoenlijk weet te onderbouwen is 1 ding.... maar constant hetzelfde blijven herhalen met wat en smilies erbij is toch wel vrij zielig eigenlijk...

Maar goed, ik denk zelf dat ie op woensdag met een chagrijnig humeur gaat zitten klagen over de winst van Obama.
he jij woont in orange county , ben ik geweest , aan het strand gezeten bij de schuine boom
pi_62848041
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:34 schreef maartena het volgende:

Dat doe ik helemaal niet. Ik heb net de allernieuwste polls gepost.
Ik geef omdat dit aangeeft dat dingen goed gaan. Je mag zelf de inhoud van het artikel lezen, heb je vragen omtrent mijn mening dan onderbouw ik die graag, dus houd je domme opmerkingen even voor je.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:43:20 #129
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62848171
quote:
Ja, andere meningen zijn een bedreiging voor vrijheid van meningsuiting.
Géén kloon van tvlxd!
pi_62848233
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:38 schreef laforest het volgende:
Je mag zelf de inhoud van het artikel lezen, heb je vragen omtrent mijn mening dan onderbouw ik die graag,
Nou, je mening is één ding, maar je optimisme overschrijdt de grenzen van het naieve. Alleen daarom al ben je voor mij een troll. Je probeert niks anders dan reacties te ontlokken. Dat is ook de enige reden dat je het voortdurend nodig vindt om infantiele smileys te gebruiken en kleine pro-McCain berichten op te blazen alsof ze het bewijs zijn voor een dramatische ommekeer in de verkiezingsrace.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:50:16 #131
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62848330
http://thepage.time.com/long-voting-lines-in-atlanta/
8 tot 10 uur wachten om te stemmen.

Communisme.

Maar serieus, opkomst is daar ruim onder de 70% en er zijn bijna overal dit soort rijen? Waarom komt niemand op het idee om meer stembureaus te openen?
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:50:41 #132
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62848343
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:29 schreef laforest het volgende:
Door de mand? Ik heb altijd al mijn userphoto in mijn fotoboek, geen enkel geheim, stond er al voor dat de race tussen McCain en Obama officieel van start ging.

[ afbeelding ]
In de VS noemen ze figuren zoals jij geen supporters meer, maar "fanboys". En in die categorie pas jij ook gezien je fotoboek erg goed in.

En gezien je geen stemrecht hebt in de VS, is de term "fanboy" (of fanboi) al helemaal terecht.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:55:43 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62848480
Misschien krijgt ie wel een meet & greet met haar als hij wint
pi_62848515
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:50 schreef maartena het volgende:

[..]

In de VS noemen ze figuren zoals jij geen supporters meer, maar "fanboys". En in die categorie pas jij ook gezien je fotoboek erg goed in.

En gezien je geen stemrecht hebt in de VS, is de term "fanboy" (of fanboi) al helemaal terecht.
Nou dan zit dit topic op een enkeling zoals jij vol met Obama fanboys (fanbois)
pi_62848644
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:57 schreef laforest het volgende:

[..]

Nou dan zit dit topic op een enkeling zoals jij vol met Obama fanboys (fanbois)
nou niet fanboys maar een kalf als Palin mag niet president van de US worden en bij de atoomknop kunnen

vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:05:04 #136
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62848679
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:38 schreef laforest het volgende:
Dat doe ik helemaal niet. Ik heb net de allernieuwste polls gepost.
Ik geef omdat dit aangeeft dat dingen goed gaan. Je mag zelf de inhoud van het artikel lezen, heb je vragen omtrent mijn mening dan onderbouw ik die graag, dus houd je domme opmerkingen even voor je.
Correctie: Je hebt de allernieuwste republikijns leunende polls gepost.

http://www.realclearpolit(...)in_vs_obama-225.html

Het gemiddelde tussen 10 polls ziet er toch anders uit. En verder zijn de landelijke polls waardeloos. Als McCain Penssylvania niet kan pakken, dan is het vrij zeker dat ie zijn senaatsstoel weer warm mag gaan houden voor de komende 4 jaar.

En zo goed gaat het niet met McCain hoor....

Wat me trouwens wel opvalt aan de media, en ik zag dit voornamelijk met een aantal Republikeinse commentatoren, zoals Bay Buchanan.... is dat ze een week terug riepen "kijk naar de Zogby poll" omdat die McCain nog maar 4 punten achter liet zien, (nu 7), en deze week is het "Rasmussen! Rasmussen! Kijk!".

Maar als je echt kritisch kijkt naar alle polls in de hele maand oktober.... dan is er eigenlijk weinig verschil tussen de standen 3 weken geleden en nu. En ik denk niet dat er in 4 dagen echt enorm veel gaat veranderen.
-
pi_62848757
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:05 schreef maartena het volgende:

[..]

Correctie: Je hebt de allernieuwste republikijns leunende polls gepost.

http://www.realclearpolit(...)in_vs_obama-225.html

Het gemiddelde tussen 10 polls ziet er toch anders uit. En verder zijn de landelijke polls waardeloos. Als McCain Penssylvania niet kan pakken, dan is het vrij zeker dat ie zijn senaatsstoel weer warm mag gaan houden voor de komende 4 jaar.

En zo goed gaat het niet met McCain hoor....

Wat me trouwens wel opvalt aan de media, en ik zag dit voornamelijk met een aantal Republikeinse commentatoren, zoals Bay Buchanan.... is dat ze een week terug riepen "kijk naar de Zogby poll" omdat die McCain nog maar 4 punten achter liet zien, (nu 7), en deze week is het "Rasmussen! Rasmussen! Kijk!".

Maar als je echt kritisch kijkt naar alle polls in de hele maand oktober.... dan is er eigenlijk weinig verschil tussen de standen 3 weken geleden en nu. En ik denk niet dat er in 4 dagen echt enorm veel gaat veranderen.
Reports by Slate Magazine and The Wall Street Journal found that Rasmussen Reports was one of the most accurate polling firms for the 2004 United States presidential election and 2006 United States general elections.
^ Bialik, Carl (2006-11-16). "Grading the Pollsters", The Wall Street Journal, Dow Jones. Retrieved on 2007-11-01.

Dus ik probeer wel een beetje deze cijfers van Rasmussen aan te houden omdat ze vaak de zaken goed weergeven.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:15:44 #138
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62848922
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:03 schreef henkway het volgende:

[..]

nou niet fanboys maar een kalf als Palin mag niet president van de US worden en bij de atoomknop kunnen

Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62849012
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:03 schreef henkway het volgende:

[..]

Ik hoop toch echt dat Palin het nieuwe gezicht wordt voor GOP mocht McCain verliezen, ik hoop dat GOP haar lijn volgt en klaarstoomt voor 2012 en dat ze dan presidentskandidaat zal zijn. Echter laten we nu naar 2008 kijken en hopen dat McCain president wordt en Palin VP, ik vertrouw hun meer achter de knoppen en al helemaal als het om de economie gaat.

Staan trouwens wel interessante stukken op de GOP/RNC website. Jammer dat die dingen niet beter door de media worden opgepikt. ik heb het gevoel dat men het gewoon achterhoudt.

http://www.gop.com/News/N(...)48-91b1-717c8c42652e
pi_62849182
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik hoop toch echt dat Palin het nieuwe gezicht wordt voor GOP mocht McCain verliezen, ik hoop dat GOP haar lijn volgt en klaarstoomt voor 2012 en dat ze dan presidentskandidaat zal zijn. Echter laten we nu naar 2008 kijken en hopen dat McCain president wordt en Palin VP, ik vertrouw hun meer achter de knoppen en al helemaal als het om de economie gaat.

Staan trouwens wel interessante stukken op de GOP/RNC website. Jammer dat die dingen niet beter door de media worden opgepikt. ik heb het gevoel dat men het gewoon achterhoudt.

http://www.gop.com/News/N(...)48-91b1-717c8c42652e
Ik ben bang dat jij en Palin een beetje op hetzelfde verstandelijk niveau zitten
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:26:47 #142
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62849261
Palin 4 president

Gaat de imperialistische supermacht naar de kloten
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62849363
En weer gaat het Obama-kamp de definitie van middle class aanpassen, maar het was inmiddels al bekend dat zijn campagne team de verwachting van stemmers omlaag wil brengen omdat Obama nooit zoveel change kan brengen dan dat hij beloofd.
Nu is de taxcut al voor onder de 120000 dollar

(Bill Richardson is overigens Governor of New Mexico voor wie dat niet weet)
pi_62849452
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:30 schreef laforest het volgende:
En weer gaat het Obama-kamp de definitie van middle class aanpassen, maar het was inmiddels al bekend dat zijn campagne team de verwachting van stmmers omlaag wil brengen omdat Obama nooit zoveel change kan brengen dan dat hij beloofd.

(Bill Richardson is overigens Governor of New Mexico voor wie dat niet weet)
verdien jij 100.000 dollar per jaar??

ik denk dat jij studiefinanciering hebt dus een uitkering van de staat
pi_62849560
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:33 schreef henkway het volgende:

[..]

verdien jij 100.000 dollar per jaar??

ik denk dat jij studiefinanciering hebt dus een uitkering van de staat
???

Ik heb helemaal geen studiefinanciering en heb ik ook nog nooit echt in mijn leven gehad omdat ik toen destijds niets kreeg omdat men naar mijn ouders inkomen keek (belastingsjaren bla bla) (ik kon van het geld dat ik van de staat kreeg nog niet eens mijn ziekenfonds toendestijds betalen, moest ik 20 gulden op bijleggen), ik weet niet hoe dat nu gaat met de studiefinanciering overigens, maar ik werk nu en betaal 50 procent van mijn eigen studie en de rest betaald mijn baas en dat is niet eens in Nederland. Dus waar heb je het over?
pi_62849632
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:38 schreef laforest het volgende:

[..]

???

Ik heb helemaal geen studiefinanciering en heb ik ook nog nooit echt in mijn leven gehad omdat ik toen destijds niets kreeg omdat men naar mijn ouders inkomen keek (belastingsjaren bla bla) (ik kon van het geld dat ik van de staat kreeg nog niet eens mijn ziekenfonds toendestijds betalen), ik weet niet hoe dat nu gaat met de studiefinanciering overigens, maar ik werk nu en betaal 50 procent van mijn eigen studie en de rest betaald mijn baas en dat is niet eens in Nederland. Dus waar heb je het over?
dus je verdient niet eens 40.000 euro bruto
waar klets je dan over
pi_62849672
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:40 schreef henkway het volgende:

[..]

dus je verdient niet eens 40.000 euro bruto
waar klets je dan over
Wat lul je nou, ik woon in Ierland en heb een prive ziektekosten verzekering. Niet publiekelijk.
Je weet niet eens waar je over lult.

en btw toen ik studiefinanciering kon aanvragen (in de gulden tijd) toen verdiende ik zelf niet zoveel, had een alleen bijbaantje, maar dat is normaal.
Ik heb 3 maanden studiefinanciering gehad van wel 34 gulden en het toen stopgezet.
Dit alles was nog voor het jaar 2000 toen ik nog thuiswoonde, ouders alles netjes betaalden en dus slaat je opmerking totaal nergens op.

[ Bericht 5% gewijzigd door laforest op 31-10-2008 21:52:27 ]
pi_62849710
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:42 schreef laforest het volgende:

[..]

Wat lul je nou, ik woon in Ierland en heb een prive ziektekosten verzekering. Niet publiekelijk.
Je weet niet eens waar je over lult.
Dat je een armoezaaaier bent met een grote mond
pi_62849794
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:43 schreef henkway het volgende:

[..]

Dat je een armoezaaaier bent met een grote mond

Ok wat jij wilt knul
pi_62849843
Is deze Obama-spot van een half uur die afgelopen woensdag is uitgezonden op 7 netten tegelijk in Amerika, al gepost?

Zo niet, bij deze dan:

'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')