abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 10:29:11 #276
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62963010
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:27 schreef Flammie het volgende:

[..]

Let wel, hij heeft die ervaring NIET gehad omdat hij bekend is met het cold reading fenomeneen.

JIj hebt die ervaring wel gehad omdat je niks wist van het bestaan van dergelijke zaken.
Alsof ik niet sceptisch zou zitten te kijken naar iemand die mij wel eens even een reading gaat geven zeker? En ik leg half uit hoe het in zn werk ging.. lezen!
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:30:25 #277
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62963045
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:27 schreef Flammie het volgende:

[..]

Verder kan ik heel wat redenen bedenken hoe zij dit allemaal wist maar die schrijf ik hier niet omdat ik "the magicians code"
Jaaaa
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:31:08 #278
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62963061
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb een nog beter plan, bezoek eens een goed medium, en kijk voor jezelf of de reading klopt, of dat er naar geraden wordt.

Zelf 2 maal een reading gehad, waarvan 1x echt fenomenaal was.. zij wist zonder dat ik een woord met haar gesproken had, welk beroep ik uitgeoefend had.. niet raden maar ze noemde het omdat degene die er voor mij was, 1 van de patienten was geweest.
Ze probeerde toen duidelijk te maken wie het was.. ja oud en liep mank, wie niet denk je dan.. maar plotseling beelde ze haar uit, alsof ze werd overgenomen.. en ze deed precies de handelingen met de zelfde woordkeuze als die markante persoonlijkheid die ik had gekend.
Ze wist mij verder nog wat details te geven, ook over de auto waarin ik reed etc etc maar in ieder geval voor mij duidelijk, mediums bestaan.. punt.

Of Derek er 1 is.. ja ik neig naar het denken van wel.. let wel, ik heb geen reading van hem gehad, maar door mijn ervaringen weet ik dat het bestaat, waarschijnlijk zet ik daarmee een gekleurde bril op.
Maar jij zet net zo'n bril op, omdat je die ervaringen niet hebt gehad, maar wel erg bekend bent met CR technieken.
ik zeg net 1000x in mijn posts. JE HOEFT NIKS TE RADEN OM TE COLD READEN. Welk aspect hiervan snap je niet of wil je niet begrijpen?
Het is een mensen en manipulatie act met vele gezichten en psychologische manipulatie technieken(en andere technieken ofc).

Dat jij wilt geloven OK, maar schilder geen mensen als kortzichtig af die wel weten hoe iets in zijn werk gaat. Overigens kun je mail of adres van die vrouw aan mij geven? Ik schrijf voor een paranormale website waar info nuchter wordt aangeboden(goedschiks en kwaadschiks). Ik ben iig geinteresseerd in een reading(en ja, ik geef ook dingen toe)/
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:31:23 #279
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62963068
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb een nog beter plan, bezoek eens een goed medium, en kijk voor jezelf of de reading klopt, of dat er naar geraden wordt.
Been there, done that, got the tshirt, laughed my ass off
quote:
Zelf 2 maal een reading gehad, waarvan 1x echt fenomenaal was.. zij wist zonder dat ik een woord met haar gesproken had, welk beroep ik uitgeoefend had..
Mja, je zei ook dat Derek zo werkte maar de praktijk wijst anders uit
quote:
Of Derek er 1 is.. ja ik neig naar het denken van wel.. let wel, ik heb geen reading van hem gehad, maar door mijn ervaringen weet ik dat het bestaat, waarschijnlijk zet ik daarmee een gekleurde bril op.
Maar jij zet net zo'n bril op, omdat je die ervaringen niet hebt gehad, maar wel erg bekend bent met CR technieken.
Yup, het verschil is dat ik van cr kan laten zien dat het werkt en er geen hocuspocus of geloof voor nodig is.
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 10:31:52 #280
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62963080
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Alsof ik niet sceptisch zou zitten te kijken naar iemand die mij wel eens even een reading gaat geven zeker? En ik leg half uit hoe het in zn werk ging.. lezen!
\

je legt nog niet voor 1 honderste deel uit hoe CR werkt. Je denkt hoogstens wat de rest ook denkt dat het is. Dat noem ik geen kennis hoor
  woensdag 5 november 2008 @ 10:32:46 #281
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62963098
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:31 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Been there, done that, got the tshirt, laughed my ass off
[..]

Mja, je zei ook dat Derek zo werkte maar de praktijk wijst anders uit
[..]

Yup, het verschil is dat ik van cr kan laten zien dat het werkt en er geen hocuspocus of geloof voor nodig is.
En dat CR echt een vette psychologische art is, mits goed uitgevoerd.
pi_62963102
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jaaaa
Nee ik ga je ff alles aan je goedkope neus hangen waar ik geld voor heb moeten dokken zeker

Michielos gaf al een aantal links naar boekwerken, als je t echt wil weten koop je die boeken en anders blijf je maar geloven in de fabeltjeskrant
i
En ik denk dat je dat verkiest boven de aanschaf van kennis omdat , zoals ik al eerder vertelde, jij iemand bent die wil geloven in x-mannen met speciale gaves.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:34:13 #283
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62963142
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:32 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nee ik ga je ff alles aan je goedkope neus hangen waar ik geld voor heb moeten dokken zeker

Michielos gaf al een aantal links naar boekwerken, als je t echt wil weten koop je die boeken en anders blijf je maar geloven in de fabeltjeskrant
Ook een mentalist? Nice. Mij vroegen ze ook al om hapklare uitleg. Ik heb links gegeven naar boeken, AUdio CD's, analyses, Randi links, boeken om het te leren, boeken met info etc etc NIKS willen ze geloven. En dan noemen ze mij kortzichtig
  woensdag 5 november 2008 @ 10:35:24 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62963176
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:32 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ja precies, dat zijn de juiste manieren om een discussie te winnen "Ik weet hoe jij die ervaring hebt gehad, en ik weet waarom jij er in trapt, maar ik zeg lekker niet waarom"
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:36:26 #285
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62963195
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja precies, dat zijn de juiste manieren om een discussie te winnen "Ik weet hoe jij die ervaring hebt gehad, en ik weet waarom jij er in trapt, maar ik zeg lekker niet waarom"
Ik geef je links? Jezus...

Jij zou het dus eerlijk vinden om info grtais te krijgen waar ik minimaal duizenden euro's aan kwijt was. En dan had ik het nog niet geoefend. Ik kan je nogmaals links geven naar boeken, studiemateriaal en andere verplichte kost maar je zult het toch echt zelf moeten kopen. Verder is dit een uiterst lage methode om snel en gratis broodroof/info te winnen om vervolgens toch koppig te zeggen: ONZIN.. KAN NIET HIJ HAD DIT EN DAT GOED.. VERKLAAR DAT om zo nog meer info te winnen. Ik hoop dat posters hier sowieso de code van goochelaars/mentalisten respecteerd.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:37:09 #286
31101 _Led_
pi_62963217
Bastard, heb je nog een serieuze reactie op de ervaring van die vrouw die naar Derek is geweest ?
(Hoe hij te werk gaat, mensen afwijst die niet 'lekker' meewerken, fouten recht probeert te praten met oncontroleerbare verhalen etc.)
zzz
pi_62963235
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Euhm dude, er zijn links gegeven naar boekwerken. Ik zeg niet waarom omdat ik geld heb gedokt voor deze ikennis. Ik claim niet iets dat er niet is, ik geef je de kans om dit ook te leren maar ik zie niet in waarom ik na het besteden van veel geld, ik alles gratis weg moet geven omdat jij te goedkoop bent om boeken aan te schaffen, iets dat ik ook heb moeten doen.

Ik hoop dat je t nu wel snapt.
Nogmaals; als je t echt wil weten koop je de genoemde boeken maar schilder me niet af als een leugenaar want met een beetje meer lezen snap je t best. Je bent toch een moderator? dan moet je ook lezen imo.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:39:20 #288
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62963266
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:36 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik geef je links? Jezus...
Als jeje daaraan wilt vasthouden moet je dat vooral doen
Oehh stel je voor, overleden mensen zouden boodschappen kunnen doorgeven... mindblowing stuff voor je denk ik!

Maar goed, ontopic.. laat ik zeggen, er zijn goede punten waarom Derek een CReader zou kunnen zijn, geef ik gewoon toe, als het technieken zijn die hij gebruikt die ook uit een boek gelezen kunnen worden, tsja.
Maar is hij een cold reader? Nee, ik denk het niet.. geen idee waarom, ja jammer he, geen bewijs...
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:40:08 #289
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62963288
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef L.Denninger het volgende:
Bastard, heb je nog een serieuze reactie op de ervaring van die vrouw die naar Derek is geweest ?
(Hoe hij te werk gaat, mensen afwijst die niet 'lekker' meewerken, fouten recht probeert te praten met oncontroleerbare verhalen etc.)
ik denk dat hij best snapt dat derek een CR is , alleen sinds dat hij moderator is hier, probeert hij wanhopig vast te houden aan de believe systems van de mensen die heir posten. Zelf wil hij ook graag weten of er meer is tussen hemel en aarde, dus hij probeert onze theorieen , die overigens gebaseerd zijn op feiten, onderuit te halen terwijl hij zelf weet dat ie geen poot heeft om op te staan.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:41:20 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62963321
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik denk dat hij best snapt dat derek een CR is , alleen sinds dat hij moderator is hier, probeert hij wanhopig vast te houden aan de believe systems van de mensen die heir posten. Zelf wil hij ook graag weten of er meer is tussen hemel en aarde, dus hij probeert onze theorieen , die overigens gebaseerd zijn op feiten, onderuit te halen terwijl hij zelf weet dat ie geen poot heeft om op te staan.
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:41:42 #291
31101 _Led_
pi_62963332
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:39 schreef Bastard het volgende:
Maar goed, ontopic.. laat ik zeggen, er zijn goede punten waarom Derek een CReader zou kunnen zijn, geef ik gewoon toe, als het technieken zijn die hij gebruikt die ook uit een boek gelezen kunnen worden, tsja.
Maar is hij een cold reader? Nee, ik denk het niet.. geen idee waarom, ja jammer he, geen bewijs...
He he, eindelijk komen we ergens
"Ik geloof omdat ik wil geloven ook al zijn er geen aanwijsbare redenen voor".
Daar valt niet over te discussieren dus ook geen ruzie over te maken
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 10:42:38 #292
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62963349
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hier zou je om kunnen lachen maar je weet toch dat je onvoorstelbaar dom bent als je nu nog serieus ECHT denkt dat Derek for real is. Andere mediums ok.. maar Derek, ons schots TV celeb..
pi_62963448
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als jeje daaraan wilt vasthouden moet je dat vooral doen
Oehh stel je voor, overleden mensen zouden boodschappen kunnen doorgeven... mindblowing stuff voor je denk ik!

geen bewijs omdat jij geen kennis wil kopen. je hebt het er niet voor over om van je stuk gebracht te worden en dus is je hele repertoire aan argumenten verwerpbaar. Je bewijst enkel wat ik stelde;
mensen WILLEN geloven!

Bedankt hiervoor en veel plezier in je droomwereld vol met xaviers en xmannen.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:46:25 #294
31101 _Led_
pi_62963459
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dat idee speelde ook al in mijn hoofd, het lijkt er soms op alsof ie de TRU-spirit ten alle koste moet beschermen, zelfs als het helemaal niet zinnig meer is.
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 10:48:05 #295
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62963514
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dat idee speelde ook al in mijn hoofd, het lijkt er soms op alsof ie de TRU-spirit ten alle koste moet beschermen, zelfs als het helemaal niet zinnig meer is.
come on, wat hij nu zegt na 1000 stukken bewijs e.d. slaat toch volkomen nergens meer op. Het slaat kant noch wal en klinkt eerder wanhopig dan zelfverzekerd.

Ik wacht nog steeds op de naam van het medium overigens.
pi_62963583
in before;

IK SLUIT DIT TOPIC WANT HET GAAT NERGENS MEER OVER

want dat speelt toch parten in een discussie waarin mensen geloven in Xaviers en Xmannen en hard onderuit geschoffeld worden door "feiten"

edit: En hoppaaaa ik heb gelijk gekregen want de laffe mod in kwestie, die zich geen uitweg meer zag nadat hij keer op keer geowned werd door de feiten, heeft nu een slotje op dit topic gezet en gaat verder met geloven D:

[ Bericht 26% gewijzigd door Flammie op 05-11-2008 11:00:05 ]
  woensdag 5 november 2008 @ 10:52:57 #297
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62963642
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:48 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op de naam van het medium overigens.
Het is jaren geleden, ik weet de naam niet meer.. daarbij heb ik trouwens vernomen later dat ze nu zelf tussen de sterren is.

Geloof wat je wilt geloven
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:54:03 #298
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62963694
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is jaren geleden, ik weet de naam niet meer.. daarbij heb ik trouwens vernomen later dat ze nu zelf tussen de sterren is.

dat zou ik ook zeggen ja vooral die laatste zin. Het is geen kwestie meer van geloven hoor. Kun je mij dan namen van andere mediums geven? "die nog niet tussen de sterren zijn"?

wat helemaal erg is, is dat je zegt dast je zoooo onder de indruk was van de reading. Echt een supermoment in je leven, het bewijs dat mediums bestaan... en je hebt de naam niet onthouden??
sorry hoor maar dat klinkt mij echt als onzin in de oren.

Ik weet nog namen van toen ik 8 jaar was, omdat zij mij diep geraakt hebben. Jij weet geeneens meer de naam van het medium dat je readen. Het is dan dus ook logisch om aan te nemen dat je andere dingen van de reading ook subjectief vergeten bent.
pi_62963705
quote:

[..]

Ik vind het grappig hoe je mij beschuldigt van het makkelijk proberen te winnen van een discussie maar zelf ook op die tour gaat door deze dingen hier klakkeloos neer te pennen.
Dit is toch hetzelfde? Van een MOD verwacht ik beter.

Ik gaf tenminste nog een vinger, jij geeft helemaal niks en toch geloven tegen beter weten in idd.

En we moeten geloven dat jij hebt vernomen dat je medium, die je diep geraakt heeft, dood is zonder haar naam te weten.. HAHAHAHHA

[ Bericht 7% gewijzigd door Flammie op 05-11-2008 11:01:48 ]
  woensdag 5 november 2008 @ 10:54:38 #300
31101 _Led_
pi_62963715
quote:

[..]
"... tegen beter weten in"
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo