Ik verwacht dat het adres tegelijk met de vragen bekend wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Naar wie moeten de antwoorden gemaild worden dan/
Okequote:Op zondag 2 november 2008 18:00 schreef Peterselieman het volgende:
Ze komen tussen 18.00 en 20.00 online
Ik kan 1 en 2 ook opzoekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar vraag 3 kan je gewoon opzoeken, zijn algemene kennis vragen niet leuker?
Alle vragen kan je opzoekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar vraag 3 kan je gewoon opzoeken, zijn algemene kennis vragen niet leuker?
Stel dat je een vraag niet kunt opzoeken, dan kan bijna niemand die vraag beantwoorden, denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jouw mailtjes zijn in ieder geval goed aangekomen en al verwerktquote:Op maandag 10 november 2008 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Komen de deelnemers ter zijne tijd nog wel eens in een overzicht te staan? Men krijgt nu geen bevestiging dat je antwoorden zijn verwerkt ofzo. Heb geen idee of mijn mailtjes zijn aangekomen.
Komt me bekend voorquote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef Nuongirl het volgende:
Nee vraag 2De nummer 10 was men vergeten
* Bruce117 checkt voor de zekerheid de ingestuurde antwoorden nog even.quote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef Nuongirl het volgende:
Nee vraag 2De nummer 10 was men vergeten
heb ook nog geen mailtje gestuurd van de ronde maar zag het op tv en ben het vergetenquote:Op maandag 17 november 2008 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je mailtje is nog niet aangekomen, dus je hebt geluk
Waarom wordt het aan het einde van de maand niet gewoon bekend gemaakt ?quote:Op maandag 1 december 2008 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
Daarvoor kun je mij een PM sturen
Nog even voor degenen die op hun prijzen wachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:32 schreef Nuongirl het volgende:
Je kan nog wel meedoen, maar je komt niet meer in aanmerking voor de eerste prijs. De sponsor zou de prijzen deze week versturen.
quote:Zo snel mogelijk. We werken inmiddels elke dag over en op zondag om aan de
vraag van klanten te voldoen. We zullen zorg dragen voor verzending van de
artikelen.
Tellen Marathonrijders ook mee?quote:Op zondag 14 december 2008 17:13 schreef Nuongirl het volgende:
2. Noem minstens vijf paar familieden (broers/zussen/vaders/zoons etc) die allebei op hoog niveau hebben geschaatst.
Moeten ze zijn gestopt of mag 1 van beide nu ook nog gewoon schaatsen?quote:2. Noem minstens vijf paar familieden (broers/zussen/vaders/zoons etc) die allebei op hoog niveau hebben geschaatst.
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:03 schreef Sporttv het volgende:
Vergeten mag ik nog mee doen?
Ik ga er maandag even achteraan. Wat ik begreep was dat ze het echt keidruk hebben, maar het duurt nu wel wat langquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:01 schreef Sporttv het volgende:
Ik heb trouwens mijn prijs nog niet gekregen zou graag willen weten wanneer die komt
en?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:30 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik ga er maandag even achteraan. Wat ik begreep was dat ze het echt keidruk hebben, maar het duurt nu wel wat lang
Ok Tyquote:Op donderdag 1 januari 2009 10:58 schreef Nuongirl het volgende:
Nog geen antwoord gehad, dus ik bel morgen even.
Gelukkig nieuwjaar
ik ook nog nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds mijn prijs van de eerste quiz niet gekregen.
Dat moeten jullie het KNSB-jubileumboek er toch eens bijpakken. Het begrip kernploeg bestaat al sinds jaren 20 vorige eeuw, en de eerste trainer was een buitenlander.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:02 schreef Nuongirl het volgende:
...
2. Wie was de eerste buitenlandse trainer bij de Nederlandse kernploeg?
We bedoelden Peter Mueller. Andere namen die werden genoemd zijn niet goed omdat ze misschien dan wel coach waren van een paar Nederlandse schaatsers, maar niet van de kernploeg.
Doug Chapman was toch van het kunstschaatsenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:17 schreef Ryoga het volgende:
helaas, ik zat nog wel te denken aan peter mueller maar toch maar vervangen door doug chapmanwinnaars gefeliciteerd!
Dan had je de vraag anders moeten stellenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:14 schreef Nuongirl het volgende:
Het was gewoon een rotvraag. En ik kan op zich best begrijpen dat mensen zoals jij Mathisen noemde. We waren idd op zoek naar Peter Mueller, en we hadden de verwachting dat de users wel zouden begrijpen dat het om het moderne schaatsen ging.
eh jaquote:Op zondag 4 januari 2009 18:22 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Doug Chapman was toch van het kunstschaatsen?
De wereldbekerwedstrijd in Kolomna is de laatste die telt voor januari. Erfurt telt mee voor februari.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wanneer is de huidige ronde afgelopen?
Lekker dan......Dat is dan echt een onduidelijke vraag. Ik heb er een ingevuld die op de 1500 meter is gediskwalificeerd....quote:
mee eens, heb het ook zo gelezenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:23 schreef InfernoRed het volgende:
Ik vond de vraag echter geheel niet onduidelijk. Ten eerste staat er "op de 5000m", en ten tweede staat er "nog één gediskwalificeerd", als alle ritten meetelden dan waren het er nog drie of zo...dus dat kon niet.
Jaquote:Op zondag 18 januari 2009 22:27 schreef wijmaar het volgende:
zijn mijn iets te late antwoorden nog meegenomen?
klopt, ik ben er achteraanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef Sporttv het volgende:
Ik zou mijn prijzen vorige week ontvangen maar heb ze nog niet
Erg jammer, maar het is natuurlijk ook lullig als de mensen hun beloofde prijzen niet krijgen...quote:Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef Nuongirl het volgende:
Schaatskwis tot nadere orde in de koelkast gezet. Ik wil eerst dat de prijzen van november en december in orde komen
Helaas dat het zo moet zijn, maar het lijkt me wel goed zo. Ik heb inderdaad nog niets mogen ontvangen. Ik hoop dat het snel goed komt, zodat we weer verder kunnen gaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef Nuongirl het volgende:
Schaatskwis tot nadere orde in de koelkast gezet. Ik wil eerst dat de prijzen van november en december in orde komen
Begrijp dat het erg vervelend is, maar we kunnen ook verder gaan zonder prijzen toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Nuongirl het volgende:
Nee, maar kl wil gewoon dat degenen die in november en december wonnen hun prijs eerst krijgen. Als dat gebeurt is gaan we verder.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:53 schreef MEMORICE het volgende:
[..]
Begrijp dat het erg vervelend is, maar we kunnen ook verder gaan zonder prijzen toch?
Dan is een berichtje aan de organisatie niet zo moeilijk lijkt me..... Slechte reclame voor het bedrijf in kwestie in ieder geval!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:07 schreef Attitude het volgende:
Misschien zitten ze wel door hun voorraad heen gezien een periode waarin de schaatsen en dergelijk de deur uit vlogen.
Prima! We horen vanzelf updates!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:07 schreef Nuongirl het volgende:
Oh ik vergeet het heus niet hoor, wees maar niet bangDesnoods rij ik er zelf heen ( al is het aan de andere kant van t land
) Ben nu even in overleg met achter de schermen over what to do
Nou ik vind (oa) jouw reacties steeds overkomen als: waar zijn MIJN prijzen nouhouuu..je lijkt wel een klein kind. Nuongirl heeft al een paar keer aangegeven dat als ze meer weet ze van zich laat horen en toch zitten er een paar (waaronder jij) steeds te vissen en te zeiken. Dat snap ik niet. Maar goed wel lief dat je zo'n tekst aan mij gewijd hebt en 3 keer mijn nick hebt genoemdquote:Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef InfernoRed het volgende:
Wow, wat een ontzettend overdreven reactie van je oxygene. Was je in een bui waarin je per se een engeltje moest spelen of zo?
Het is niet meer dan logisch dat mensen hier geïnteresseerd zijn in de laatste ontwikkelingen en ook meer dan logisch dat wij niet zelf "de zaakjes regelen" door ons bij trendis voor te doen als een medewerker van fok. En om dan ook maar op al je onzin te reageren; we hebben meegedaan aan een quiz, die quiz zelf vond ik erg leuk om de maken / op te zoeken en ik heb zelfs nog wat geleerd - maar het is vervolgens ook logisch dat na de spanning van een quiz ook de spanning-veroorzakende prijzen wel eens ter sprake komen...dat heeft niets met onze door jou gesuggereerde hebberigheid te maken. Ik vind het laag van je zo'n berichtje neer te zetten, als het je niet bevalt dat sommige mensen de spanning van prijzen bij een quiz er ook bij vinden horen, dan moet je dat gewoon negeren en niet reageren. Alvast bedankt voor het niet reageren op deze post dus.
Pffff, ik ben absoluut geen persoon om iets van me af te schijven op deze manier, maar zo schijnheilig anderen beschuldigen van hebberigheid vind ik gewoon heel erg jammer.
Aan nuongirl: jij begrijpt vast dat we je niet proberen te pushen- maar benieuwd en in spanning was/ben ik wel. Voor de gemoedsrust van oxygene (en hierom niet minder gemeend) zal ik zeggen: neem de tijd; we horen het wel als je ze te pakken het gekregen
. Ik zal af en toe eens informeren (uit interesse...oxygene) hoe het er mee staat
.
Gezien de reacties van anderen, acht ik die kans grootquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Grooviee17 het volgende:
Ik heb nog niets binnen, maar dat kan natuurlijk nog komen...
Hoi, fijn dat je weer beter bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:17 schreef Nuongirl het volgende:
Ben vandaag weer aan het werk gegaan en heb dus ook je mail beantwoord, Attitude. Inmiddels ook een mail naar de sponsor gestuurd, ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |